abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142904277
Net terug van de sportschool. Tering, dat ging slecht.

Heeft iemand hier weleens wat gelezen over de voedselzandloper?

[ Bericht 40% gewijzigd door xuryah op 30-07-2014 23:37:22 ]
  woensdag 30 juli 2014 @ 23:26:25 #152
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_142904554
Liuk ijsjes van Ola zijn ook erg lekker. Waterijs citroen met een dropstokje! Mmmmmmm
  donderdag 31 juli 2014 @ 08:01:47 #153
191398 sweetlady-o
Beroepslurker
pi_142912112
Nou deze week tot nu toe een kilo aangekomen. Wat begrijpelijk is daar ik gisteren verre van perfect heb gegeten. Maar vandaag ga ik weer knallen en maak ik er wat van. Wel heb ik een beetje liefdesverdriet maar ik ga dat omzetten in energie voor sport ipv een vreetbui.
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
pi_142912303
115,1 vanmorgen. Dalende lijn geeft me nog meer motivatie!
pi_142912795
Goedemorgen

Ik heb vanmorgen nog eens op de weegschaal gestaan en zit nu al op 89,9! dat is iets meer dan 3,5 kilo in bijna 2 weken, wel iets te snel maar ik heb ook ineens het roer omgegooid :) Ik merk het zelfs al aan mijn kleding (kan ook zijn dat ik het alleen maar denk).

En zwemmen was echt heel erg eng maar eigenlijk keek er niemand :) ( Wat jullie al aangaven) .. Ik ga voortaan op de dinsdagavond met mijn vriend zwemmen.

Ik ben ook nog gister op de sportschool geweest voor mijn body health check , ik besta voor 32,4% uit vet , 53,9 procent water, en 42,2 % spieren (het is samen geen 100 % wat ik erg raar vond maar volgens hem klopte dit..) Vet percentage ging hij met een tang meten , hebben jullie dat weleens gehad?

Lijstje :

O: yoghurt met aardbeien en bramen
T: fruit
L: 3 boterhammen met ei / filet americain
T: op werk, een waterijsje
D: lasagne met courgette/kip
T: kwark
  donderdag 31 juli 2014 @ 09:14:20 #156
67670 Skv
Cynist.
pi_142913015
quote:
1s.gif Op woensdag 30 juli 2014 23:20 schreef xuryah het volgende:
Net terug van de sportschool. Tering, dat ging slecht.

Heeft iemand hier weleens wat gelezen over de voedselzandloper?
Yes, heb ik hier thuis liggen. :)
What about it?

Ik zit nu op dag 11 van mijn dieet. Een kilo of 4-5 afgevallen tm afgelopen zondag en van zondag tot nu stabiel. Verdchil in gewicht is ook best zichtbaar, dus ben tevreden! Bootcamp maandag ging zwaar ruk, kan dit kloppen na 7 dagen helemaal gern koolhydraten? Viel me toch ff tegen.

Vanaf maandag langzaam weer beginnen met koolhydraten toevoegen, kan ik tenminste een glas wijn drinken op vakantie!
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_142913252
quote:
1s.gif Op donderdag 31 juli 2014 09:14 schreef Skv het volgende:

[..]

What about it?

Ik zit nu op dag 11 van mijn dieet. Een kilo of 4-5 afgevallen tm afgelopen zondag en van zondag tot nu stabiel. Verdchil in gewicht is ook best zichtbaar, dus ben tevreden! Bootcamp maandag ging zwaar ruk, kan dit kloppen na 7 dagen helemaal gern koolhydraten? Viel me toch ff tegen.

Vanaf maandag langzaam weer beginnen met koolhydraten toevoegen, kan ik tenminste een glas wijn drinken op vakantie!
Jij bent ook veel afgevallen in 11 dagen :) Wat goed! Mag ik vragen wat je dan zoal eet op een dag (is het niet saai zonder koolhydraten) ?
pi_142913466
Wow Skv & Roosje jullie gaan snel!
pi_142914272
Dat is inderdaad heel snel! Ik ben nu 4,7 kilo kwijt in 4 weken. Dat vond ik al snel :D
My salvation lies in your love..
pi_142914517
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 09:37 schreef Sarabi het volgende:
Wow Skv & Roosje jullie gaan snel!
Ja vind ik zelf ook. Maar denk dat het straks wel langzamer gaat (helaas),op de sportschool zei de instructeur dat het in het begin snel zal gaan en daarna steeds langzamer en dat het dan voor veel mensen moeilijk wordt gemotiveerd te blijven.
pi_142914543
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 08:01 schreef sweetlady-o het volgende:
Nou deze week tot nu toe een kilo aangekomen. Wat begrijpelijk is daar ik gisteren verre van perfect heb gegeten. Maar vandaag ga ik weer knallen en maak ik er wat van. Wel heb ik een beetje liefdesverdriet maar ik ga dat omzetten in energie voor sport ipv een vreetbui.
Sterkte! :* als je goed voor jezelf zorgt ga je je ook weer beter voelen!
My salvation lies in your love..
pi_142915778
quote:
1s.gif Op donderdag 31 juli 2014 09:14 schreef Skv het volgende:

[..]

What about it?

Wow wat goed!
Wat doe jij voor dieet dan?

Ik was benieuwd wat andere denken over de voedselzandloper.
Ik eet nu ook lowcarb, maar zit er aan te denken om volgens de voedselzandloper te gaan eten (alsnog geen brood, aardappelen, rijst en pasta dus). In principe niet veel verschil met wat ik nu eet, ik mag dan alleen wel fruit en havermout toevoegen aan mn voeding. Dat lijkt me wel heel fijn.
pi_142916237
quote:
1s.gif Op donderdag 31 juli 2014 11:15 schreef xuryah het volgende:

[..]

Wow wat goed!
Wat doe jij voor dieet dan?

Ik was benieuwd wat andere denken over de voedselzandloper.
Ik eet nu ook lowcarb, maar zit er aan te denken om volgens de voedselzandloper te gaan eten (alsnog geen brood, aardappelen, rijst en pasta dus). In principe niet veel verschil met wat ik nu eet, ik mag dan alleen wel fruit en havermout toevoegen aan mn voeding. Dat lijkt me wel heel fijn.
Kijk even op de website van het voedingscentrum. Daar wordt een negatief advies gegeven over de voedselzandloper met onderbouwing.
Persoonlijk denk ik dat als je voldoende van voeding weet en weet wat een mens ongeveer nodig heeft, dat je de voedselzandloper wel kan gebruiken. Ik snap het idee erachter. Ik zou alleen goed opletten of je dan wel voldoende vitamine en mineralen enzo binnenkrijgt.
pi_142916316
quote:
1s.gif Op donderdag 31 juli 2014 11:33 schreef appelsap het volgende:

[..]

Kijk even op de website van het voedingscentrum. Daar wordt een negatief advies gegeven over de voedselzandloper met onderbouwing.
Persoonlijk denk ik dat als je voldoende van voeding weet en weet wat een mens ongeveer nodig heeft, dat je de voedselzandloper wel kan gebruiken. Ik snap het idee erachter. Ik zou alleen goed opletten of je dan wel voldoende vitamine en mineralen enzo binnenkrijgt.
Het voedingscentrum. 8)7 Die raden ook ontbijtkoek aan als gezond tussendoortje. :P
pi_142916329
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 11:37 schreef Patoshik het volgende:

[..]

Het voedingscentrum. 8)7 Die raden ook ontbijtkoek aan als gezond tussendoortje. :P
Hm dan kun je net zo goed meteen de suikerpot uitlepelen.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_142916362
quote:

[..]

Ik ben normaal ook niet zo van het voedingscentrum, maar ik vind de argumenten die ze hierbij aanhalen wel zinvol. :)
pi_142916382
O: kwark met aardbeien
L: 2 bh met smeerkaas
T: watermeloen
D: pasta gevuld met ham en tomantensaus met groenten er doorheen
T: griesmeelpudding

Gisteren echt kei slecht een zak bugles met smeerkaas weg zitten kanen.. :@ Maar buikpijn dus weet wel waar die ontzettende schranszin vandaan komt :@
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 31 juli 2014 @ 11:46:27 #168
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_142916542
quote:

[..]

True dat. Maar persoonlijk vind ik de voedsel zandloper ook bullshit, en de hele anti-carb en paleohype ook ;)

Maar goed, als mensen zich er lekker bij voelen? Als ik maar niet hoef. :P
Kwak
pi_142916987
quote:
1s.gif Op donderdag 31 juli 2014 11:33 schreef appelsap het volgende:

[..]

Dat had ik idd gelezen. Maar het voedingscentrum kraakt geloof ik alles af. Denk dat je idd gewoon moet weten hoe je er mee om moet gaan. Waarom zou je niet genoeg vitamine en mineralen binnenkrijgen met de voedselzandloper? Die haal je vooral uit groente en fruit en dat mag gewoon (bij lowcarb niet).
  donderdag 31 juli 2014 @ 12:09:10 #170
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_142917113
In granen zitten belangrijke hoeveelheden b-vitamines en vezels.
Kwak
pi_142917170
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 12:09 schreef kwakz0r het volgende:
Precies! :)
pi_142917342
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 08:59 schreef xRoosjex het volgende:
Goedemorgen

Ik heb vanmorgen nog eens op de weegschaal gestaan en zit nu al op 89,9! dat is iets meer dan 3,5 kilo in bijna 2 weken, wel iets te snel maar ik heb ook ineens het roer omgegooid :) Ik merk het zelfs al aan mijn kleding (kan ook zijn dat ik het alleen maar denk).

En zwemmen was echt heel erg eng maar eigenlijk keek er niemand :) ( Wat jullie al aangaven) .. Ik ga voortaan op de dinsdagavond met mijn vriend zwemmen.

Ik ben ook nog gister op de sportschool geweest voor mijn body health check , ik besta voor 32,4% uit vet , 53,9 procent water, en 42,2 % spieren (het is samen geen 100 % wat ik erg raar vond maar volgens hem klopte dit..) Vet percentage ging hij met een tang meten , hebben jullie dat weleens gehad?

Lijstje :

O: yoghurt met aardbeien en bramen
T: fruit
L: 3 boterhammen met ei / filet americain
T: op werk, een waterijsje
D: lasagne met courgette/kip
T: kwark
Vetpercentage met tang is meest nauwkeurige meting die er is, míts correct uitgevoerd..
pi_142917344
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 12:09 schreef kwakz0r het volgende:
Havermout mag je gewoon eten ;) dus lijkt me niet zo'n probleem!
pi_142917380
quote:
1s.gif Op donderdag 31 juli 2014 12:05 schreef xuryah het volgende:

[..]

Dat had ik idd gelezen. Maar het voedingscentrum kraakt geloof ik alles af. Denk dat je idd gewoon moet weten hoe je er mee om moet gaan. Waarom zou je niet genoeg vitamine en mineralen binnenkrijgen met de voedselzandloper? Die haal je vooral uit groente en fruit en dat mag gewoon (bij lowcarb niet).
Ik denk ook dat je moet weten hoe je ermee om moet gaan. :Y
Als het je aanspreekt zou ik het gewoon proberen. Volgens mij kan dat voor jou prima aangezien je best wat weet over voeding en hoeveelheden enzo.
  donderdag 31 juli 2014 @ 12:19:48 #175
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_142917452
quote:
14s.gif Op donderdag 31 juli 2014 12:10 schreef appelsap het volgende:

[..]

Precies! :)
Het is echt een populaire misvatting dat fruit en groente het enige/meest belangrijke is voor vitaminen en mineralen... Fruit en groente bevatten voornamelijk vitamine C, soms A, vezels en anti-oxidanten en andere "stofjes" die vaak goed voor je zijn. In groene groente zit daarnaast ijzer en sommige b-vitamines...

Zuivel, vlees, vis, vetten, granen, aardappelen en peulvruchten zijn ook belangrijk om de rest van t spectrum binnen te krijgen (en vitaminen zijn bovendien niet de enige nuttige stoffen in voeding).

De (moderne) schijf van vijf is zo gek nog niet hoor ;)
Kwak
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')