SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Valt niet op dat die Franks lievelingetje is hoorquote:Op zondag 27 juli 2014 00:27 schreef Gruisman het volgende:
Boilesenook gewoon derde aanvoerder terwijl die maar 30 wedstrijden in vier jaar heeft gespeeld
RED ONS HENNIEGOD![]()
Siem de Jong ook met 0 officiële wedstrijden voor Newcastle.quote:Op zondag 27 juli 2014 00:27 schreef Gruisman het volgende:
Boilesenook gewoon derde aanvoerder terwijl die maar 30 wedstrijden in vier jaar heeft gespeeld
![]()
quote:De Boer liet weten dat de strijd om onder meer de linkshalfplek nog niet is gestreden. Lucas Andersen, Thulani Serero (met lichte liesklachten uit voorzorg aan de kant gebleven) en Lerin Duarte strijden om de bewuste plek. ,,Lucas heeft tegen Benfica een goede indruk gemaakt. Complimenten voor hem. Lucas, Thulani en Lerin moeten met elkaar voor de linkshalfplek knokken.’’![]()
Newcastle voert sowieso lachwekkend beleid.quote:Op zondag 27 juli 2014 00:28 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Siem de Jong ook met 0 officiële wedstrijden voor Newcastle.Oh.![]()
Redelijke wedstrijd van Ajax. Op buitenspel spelen ging nogal eens mis. Van der Hoorn speelde beter dan vorig seizoen, maar zeker niet goed genoeg om er in te blijven. Ligeon lijkt geen stappen meer te maken, misschien kan die ook nog verhuurd worden? Zal mooi zijn als Tete wat meer de kans krijgt. Verder goed om te zien dat Kishna en Milik elkaar makkelijk vinden, vooral Kishna speelde goed. Nu nog even op de afwerking trianen, want Klaassen, Kishna en vooral Milik raakten alledrie een open schietkans in de zestien totaal verkeerd.![]()
Ik denk dat we beter kunnen wachten tot het seizoen is begonnen en ze op wedstrijden beoordelen waar het ergens om gaatquote:Op zondag 27 juli 2014 11:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
Redelijke wedstrijd van Ajax. Op buitenspel spelen ging nogal eens mis. Van der Hoorn speelde beter dan vorig seizoen, maar zeker niet goed genoeg om er in te blijven. Ligeon lijkt geen stappen meer te maken, misschien kan die ook nog verhuurd worden? Zal mooi zijn als Tete wat meer de kans krijgt. Verder goed om te zien dat Kishna en Milik elkaar makkelijk vinden, vooral Kishna speelde goed. Nu nog even op de afwerking trianen, want Klaassen, Kishna en vooral Milik raakten alledrie een open schietkans in de zestien totaal verkeerd.![]()
dit was al best een serieuze oefenwedstrijd.quote:Op zondag 27 juli 2014 11:57 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik denk dat we beter kunnen wachten tot het seizoen is begonnen en ze op wedstrijden beoordelen waar het ergens om gaat![]()
Met een tegenstander die tien keer wisseltHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
eerste helft was gewoon het sterkste team tegen het sterkste team. Maar goed, ik schreef alleen op wat mij opgevallen was. Een ieder mag zijn eigen oordeel vellen.quote:Op zondag 27 juli 2014 12:02 schreef Catch22- het volgende:
Met een tegenstander die tien keer wisselt![]()
Tuurlijk moet je ze wel beoordelen in deze wedstrijden, deze wedstrijden worden gebruikt om de basis voor het begin van het seizoen te bepalen.. Waarom zou je anders überhaupt nog oefenwedstrijden spelen?quote:Op zondag 27 juli 2014 11:57 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik denk dat we beter kunnen wachten tot het seizoen is begonnen en ze op wedstrijden beoordelen waar het ergens om gaat![]()
![]()
Ja wel meer dan voorgaande, maar ik denk dat spelers toch met een andere instelling het veld op gaan dan in de eredivisie/cl/bekerquote:Op zondag 27 juli 2014 11:58 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
dit was al best een serieuze oefenwedstrijd.![]()
Om fit te worden misschien? Als oefenwedstrijden worden gebruikt puur en alleen om de basiself te bepalen zou El Ghazi wel rechtsbuiten staan lijkt me.quote:Op zondag 27 juli 2014 12:21 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Tuurlijk moet je ze wel beoordelen in deze wedstrijden, deze wedstrijden worden gebruikt om de basis voor het begin van het seizoen te bepalen.. Waarom zou je anders überhaupt nog oefenwedstrijden spelen?![]()
Je kan ook 90 minuten partijspel doen op de trainingen.quote:Op zondag 27 juli 2014 12:23 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Om fit te worden misschien? Als oefenwedstrijden worden gebruikt puur en alleen om de basiself te bepalen zou El Ghazi wel rechtsbuiten staan lijkt me.![]()
Dusquote:Op zondag 27 juli 2014 12:26 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Je kan ook 90 minuten partijspel doen op de trainingen.![]()
![]()
Dus waarom dan al die moeite nemen voor een oefenwedstrijd?quote:
Het antwoord is simpel; een oefenwedstrijd, zeker tegen een goede tegenstander, heeft meer gelijkenissen met een wedstrijd om het 'echie'. En derhalve kan je spelers dus best beoordelen op oefenwedstrijden -zeker jonge/nieuwe spelers, want die moeten zich nog bewijzen.![]()
Ja en met een wedstrijd die meer gelijkenissen heeft met een wedstrijd om het echie wordt er dus ook meer gevraagd van spelers zodat de kans misschien mogelijk eventueel aanwezig is om fit te worden en klaar te zijn voor een echte tegenstanderquote:Op zondag 27 juli 2014 13:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dus waarom dan al die moeite nemen voor een oefenwedstrijd?
Het antwoord is simpel; een oefenwedstrijd, zeker tegen een goede tegenstander, heeft meer gelijkenissen met een wedstrijd om het 'echie'. En derhalve kan je spelers dus best beoordelen op oefenwedstrijden -zeker jonge/nieuwe spelers, want die moeten zich nog bewijzen.![]()
Kun je dit overigens met argumenten ondersteunen of is dat niet te doen en gaat GGMM deze post verwijderen?quote:Op zondag 27 juli 2014 02:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Newcastle voert sowieso lachwekkend beleid.![]()
Ik vond Kishna 1e helft erg goed, maar viel ver terug in de 2e helft (net als Milik). Misschien Kishna 1e helft laten spelen, en El Ghazi 2e helft
Vermeer weer erg goed, en weer de 0 gehouden.
Viergever viel erg mee, bood zich goed aan, draaide vaak goed open, alleen een paar keer te veel risico met de bal gaan lopen. Ook vaak verdedigend op de goede plek. En dat op zijn niet-favoriete positie.
Boilesen en Ligeon waren erg slecht, Klaassen Schhöne erg ongelukkig. Anderson aanvallend erg goed, Mike verdedigend erg goed (maar paar keer op Ligeon moeten passen die diep ging)."Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"![]()
Komt goed.quote:Op zondag 27 juli 2014 15:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Boilesen moet echt beter gaan spelen want anders komt hij er nooitAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Overigens moet Ajax volgende week niet te goed gaan spelen, vaak zijn de ploegen die de JC schaal binnenhalen met goed voetbal verderop in het seizoen nergens meer...
Sowieso is de winnaar van de JC schaal meestal niet de aanstaande kampioen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ah, vorig seizoen werd de winnaar van de JC schaal geen kampioen en nu krijgen we ditquote:Op zondag 27 juli 2014 15:10 schreef Pedroso het volgende:
Overigens moet Ajax volgende week niet te goed gaan spelen, vaak zijn de ploegen die de JC schaal binnenhalen met goed voetbal verderop in het seizoen nergens meer...
Sowieso is de winnaar van de JC schaal meestal niet de aanstaande kampioen.![]()
![]()
Ik heb hier geen doorberekend rapport voor van het CPB helaas.quote:Op zondag 27 juli 2014 15:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gebaseerd op? Voor alsnog is hij vaak geblesseerd en heeft hij nog amper uitgeblonken...
Wel heb ik vertrouwen in die jongen. Moet nog wel een beetje aansterken en vlieguren maken (dus geen langdurige blessures meer). Is ook opkomend sterk.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
quote:Op zondag 27 juli 2014 15:11 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ah, vorig seizoen werd de winnaar van de JC schaal geen kampioen en nu krijgen we dit
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Sja als hij nou regelmatig uitblonk in de wedstrijden die hij wel fit was dan kan ik erin komen dat je er vertrouwen in hebt maar dat is ook niet zo helaas. Het moet wel echt dit seizoen gebeuren voor hem en het is niet alsof hij veel concurrentie heeftquote:Op zondag 27 juli 2014 15:16 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik heb hier geen doorberekend rapport voor van het CPB helaas.
Wel heb ik vertrouwen in die jongen. Moet nog wel een beetje aansterken en vlieguren maken (dus geen langdurige blessures meer). Is ook opkomend sterk.![]()
Vorig jaar een keertje wel dus (Ajax), daarvoor was het de laatste keer in 2001 dat de JC-schaal winnaar kampioen werd.quote:Op zondag 27 juli 2014 15:11 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ah, vorig seizoen werd de winnaar van de JC schaal geen kampioen en nu krijgen we ditAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Het boeit dus geen reetquote:Op zondag 27 juli 2014 15:19 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Vorig jaar een keertje wel dus (Ajax), daarvoor was het de laatste keer in 2001 dat de JC-schaal winnaar kampioen werd.Oh.![]()
quote:Murić: Zdravko Mamić towards me was not unpleasant, but to my father said terrible things
-Dinamo I want placement in the Champions League, so we can meet together in a group. I'd love to play against former teammates - said Murić.
In Ajax is here the official FIFA's decision that Robert Murić(18) received the dispute with Mujčin spent most of and can register for the Dutch champions. As soon as Ajax won the decision, former Dinamov player has received a green light from the Club to be able to speak in public. This is his first interview after this week has become the player the AJAX.
-I knew it was going to FIFA's decision for me to be positive. Were announced to me both my lawyer, Belgian Dupont and our Radić, so I tense i¨čekivao to Fifa after the ads. Now that I know that there is no longer an obstacle to my registration for Ajax, I dropped a stone from my heart, I'm relieved because it was behind me six really tough months. Wished I had a football – told us the boy with the Plitivica River, one of the largest Dinamo talent in recent years.
But, the escape from Maksimir. You feel like that?
-My great desire, as well as my family, was to play for the Dynamo. We are all dinamovci, with the heart I played for that Club in the younger categories. And all the way to the last winter I was in doubt: to sign that contract or leave. The pressures have begun at preparations in Turkey... - story Murić apostrofira Dinamova boss.
-No, it's not Zdravko Mamić was uncomfortable and yelled at me. Once, during the stay in Turkey, sent Igor's labels and get me in the room. We have found the "down" in the hotel and Mamić tried to persuade me to stay. He spoke to me: "why the hurry, can't you see how young players out there are failing...?".
Here I can best develop
How did you react?
Well, to be honest, back then I already decided to go. In addition, I realized that it was better for me to find a club out there in which I will develop better and faster progress, there also was the one incident in which Mamić attacked my father saying quite terrible things to him. It made me very upset and accelerated my decision to go – adds Murić.
Six months not training in Maksimir awaiting the outcome of his case. Half year of misery, uncertainty...
-For two weeks I was in Amsterdam and I couldn't even run in the Ajax camp. I came in hiding, if someone does not see, does not paint, and exercised only in the gym. Unfortunately, when I could start training with the team, I had to wait a few days. Running through the woods in Zagorje, I stood awkwardly and injured my ankle. On Monday, I join the team work.
How do you treat trainer F. de Boer?
-There's some familiarity, strictly professional. He asks me how I am, about my ankle, when I start working...
They were interested in you from Chelsea, Real, Borussia... Why did you choose Ajax?
-Because in Ajax young players more quickly get a chance. And I'm convinced that I'm going to play here in the first team. Ajax, however, no power forward attackers and insisted much on me. So I was very eager to gain strength and be available to the coach. I expect that in two weeks I could start playing.
Is it true that you are already on the winter preparations said Zoran Mamiću to go in Ajax?
-I didn't say anything to anyone. Back then it was not yet known that I would go to Ajax.
They called with hidden numbers
Has anyone from the dunes contacted with you the past few months?
-I corresponded SMS with boats. And maybe someone else and called the phone, but when I saw the hidden number, I did not answer.
Would you like to play against Dinamo Zagreb in the Champions League?
-I'd love to be the Dynamo sells, I'm going to hold his thumbs, so let us come to the group, why not? I'd love to play against my former club -concluded zagorski football gem.
Will drive a Mercedes A-class
For now, still lives in Amsterdam at the hotel, and in early August he moves into an apartment, and then he will be in Amsterdam with girlfriend Maja Želežić, former handball player, with whom he is about a year and a half. Maja was already in Amsterdam and to Robert is a great support.
Murić in a few weeks gets a new car. Club sponsor is Mercedes and Robert has already chosen A class.
http://www.vecernji.hr/no(...)a-ligu-prvaka-952582![]()
In twee weken speelklaar dus volgens hemzelf?quote:![]()
Ik hoop ook dat we Zagreb tegenkomen in de CL, daar hebben we nog een klein appeltje mee te schillen![]()
Barcelona, Liverpool, Ajax, Zagrebquote:Op zondag 27 juli 2014 18:01 schreef Vermecelli het volgende:
Beter komen we in een poule met Liverpool
Dan de loting een beetje goed dat Suarez na zijn schorsing tegen zijn twee oude clubs kan spelen in de CL
Oh.![]()
Zou wel een perfecte groep zijn. Aansprekende tegenstanders die eigenlijk niet zo goed meer zijn (Liverpool zonder Suarez) en Zagreb uit even met 1-7 oprollen met 5 goals van Muric.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Barcelona, Liverpool, Ajax, Zagreb
Dan de loting een beetje goed dat Suarez na zijn schorsing tegen zijn twee oude clubs kan spelen in de CLAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
http://foxsports.nl/video/221262-samenvatting-benfica-ajax.htmlquote:Op zondag 27 juli 2014 18:23 schreef Assassin92 het volgende:
Ergens al beeldmateriaal van Benfica - Ajax?![]()
Ik vind het wel een talentvolle spelerquote:Op zondag 27 juli 2014 15:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Boilesen moet echt beter gaan spelen want anders komt hij er nooitOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Zitten in dezelfde pot dus begrijp ik (pot 3) ?quote:Op zondag 27 juli 2014 18:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ajax en Liverpool kunnen elkaar niet loten.
Is er ergens een (voorlopige) potindeling te vinden ?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Dat is niet genoegquote:Op zondag 27 juli 2014 18:59 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik vind het wel een talentvolle speler![]()
In de kampioensvoorrondes moet dat wel te doen zijn.quote:Op zondag 27 juli 2014 19:22 schreef PowerLoungen het volgende:
Ik denk niet dat Zagreb het hoofdtoernooi haaltOh.![]()
tegen wie moeten ze dan ?quote:Op zondag 27 juli 2014 19:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In de kampioensvoorrondes moet dat wel te doen zijn.RED ONS HENNIEGOD![]()
Hoe veel daarvan komen er in? Anderlecht en Red Bull zijn sowieso al beter.quote:Op zondag 27 juli 2014 19:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In de kampioensvoorrondes moet dat wel te doen zijn.![]()
Stukken beter dan Kroatië dus fluit maar naar je Zagreb.quote:Op zondag 27 juli 2014 19:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Deense voetbal is ook niet zo bijzonder.![]()
Al een stuk beter dan wat er uit Kroatie komtquote:Op zondag 27 juli 2014 19:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Deense voetbal is ook niet zo bijzonder.RED ONS HENNIEGOD![]()
Wat jammer nouquote:Op zondag 27 juli 2014 19:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Stukken beter dan Kroatië dus fluit maar naar je Zagreb.Oh.![]()
Statistisch verreweg de beste linksback van de Eredivisie.quote:Op zondag 27 juli 2014 15:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Boilesen moet echt beter gaan spelen want anders komt hij er nooit![]()
Wat een lelijk ding dan zeg... Stuur maar naar Rotterdam op.quote:Op zondag 27 juli 2014 10:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
staat daar op de voorgrond, voor Moisander![]()
Ik wil Moisander liever niet kwijt.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:24 schreef handboek het volgende:
[..]
Wat een lelijk ding dan zeg... Stuur maar naar Rotterdam op.Oh.![]()
1:quote:Op zondag 27 juli 2014 19:04 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zitten in dezelfde pot dus begrijp ik (pot 3) ?
Is er ergens een (voorlopige) potindeling te vinden ?
Real Madrid
Barca
Bayern
Chelsea
Benfica
Atletico
Arsenal (nnz)
Porto (nnz)
2:
Schalke
Dortmund
PSG
Juventus
Shaktar
Basel
Zenith (nnz)
City
3:
Leverkusen (nnz)
Olympiakos
CSKA
Ajax
Liverpool
Napoli (nnz)
Sporting Lissabon
Galatasaray
4:
Anderlecht
Salzburg (nnz)
AS Roma
Steaua Boekarest (nnz)
Apoel Nicosia (nnz)
Celtic (nnz)
Bate Borisov (nnz)
Monaco![]()
Zal wel Chelsea Shaktar Ajax Steaua wordenquote:Op zondag 27 juli 2014 23:24 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
1:
Real Madrid
Barca
Bayern
Chelsea
Benfica
Atletico
Arsenal (nnz)
Porto (nnz)
2:
Schalke
Dortmund
PSG
Juventus
Shaktar
Basel
Zenith (nnz)
City
3:
Leverkusen (nnz)
Olympiakos
CSKA
Ajax
Liverpool
Napoli (nnz)
Sporting Lissabon
Galatasaray
4:
Anderlecht
Salzburg (nnz)
AS Roma
Steaua Boekarest (nnz)
Apoel Nicosia (nnz)
Celtic (nnz)
Bate Borisov (nnz)
Monaco
Oh.![]()
quote:Filip Djuricic trainde vrijdag voor het eerst mee bij zijn nieuwe club FSV Mainz. Djuricic, vaak bestempeld als de Cruijff van de Balkan, had vorig jaar zomer ook een andere keuze kunnen maken. Onder meer Ajax had namelijk interesse. “Hij zou, als hij naar Ajax was gekomen, meer aan spelen zijn toegekomen”, zegt trainer Frank de Boer zondag tegen Mais Futebol.![]()
Doe mij maar Benfica, Schalke, Anderlechtquote:Op zondag 27 juli 2014 23:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal wel Chelsea Shaktar Ajax Steaua worden![]()
Een poule met mogelijkheden.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:36 schreef HamburgerHenk het volgende:
[..]
Doe mij maar Benfica, Schalke, Anderlecht
En waar we toch weer 3e worden.
Oh.![]()
Ga ik eens een keer naar een wedstrijd van Ajax (fruitschaal), zie ik net dat er pas 6000 kaarten zijn verkocht![]()
In ieder geval geen last van files rondom de Arena
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Tja is ook een veredelde oefenwedstrijd tegen een niet zo grote naam.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:48 schreef dion_v_k het volgende:
Ga ik eens een keer naar een wedstrijd van Ajax (fruitschaal), zie ik net dat er pas 6000 kaarten zijn verkocht![]()
In ieder geval geen last van files rondom de Arena
Oh.![]()
En toch waren dit het aantal toeschouwers de afgelopen jaren:quote:Op zondag 27 juli 2014 23:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tja is ook een veredelde oefenwedstrijd tegen een niet zo grote naam.
2011: 45.000
2012: 52.000
2013: 48.000
2014: 6.000?![]()
Ik kan me niet voorstellen dat er maar zo weinig mensen komen..Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Die wedstrijden waren tegen PSV, AZ en Twente. Toch wat aansprekendere namen dan PEC.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:54 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
En toch waren dit het aantal toeschouwers de afgelopen jaren:
Ik kan me niet voorstellen dat er maar zo weinig mensen komen..Oh.![]()
Dat wel maar geen van alle wonnen hun van Ajax met 5-1 (in het recente verleden)quote:Op zondag 27 juli 2014 23:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die wedstrijden waren tegen PSV, AZ en Twente. Toch wat aansprekendere namen dan PEC.
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Nog een reden om niet te gaan, stel dat het weer gebeurtquote:Op zondag 27 juli 2014 23:56 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Dat wel maar geen van alle wonnen hun van Ajax met 5-1 (in het recente verleden)
Oh.![]()
Touchéquote:Op zondag 27 juli 2014 23:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nog een reden om niet te gaan, stel dat het weer gebeurt
Maar toch, als er daadwerkelijk maar zo weinig mensen komen kunnen ze heel die fruitschaal beter afschaffen
Hihi fruitschaalHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Die Super Cup wedstrijden stellen nergens wat voor. Het heeft net zoveel waarde als de Eusebio Cupquote:Op zondag 27 juli 2014 23:58 schreef dion_v_k het volgende:
Maar toch, als er daadwerkelijk maar zo weinig mensen komen kunnen ze heel die fruitschaal beter afschaffenOh.![]()
PSV won recent met 4-0 van Ajax, dus ook 4 goals verschil.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:56 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Dat wel maar geen van alle wonnen hun van Ajax met 5-1 (in het recente verleden)
AZ won recent met 3-0 van Ajax, 3 goals verschil.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
6000 Ajax kaarten. Zijn er 12.500 beschikbaar gesteld.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:54 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat er maar zo weinig mensen komen..![]()
Ik heb alleen het laatste kwartier van de eerste helft gezien (wat ik achteraf hoorde bleek dat het beste gedeelte te zijn), Andersen beviel me wel.quote:![]()
klopt. Tweede helft was kak. Kishna en Milik toen niet meer gezien.quote:Op maandag 28 juli 2014 08:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb alleen het laatste kwartier van de eerste helft gezien (wat ik achteraf hoorde bleek dat het beste gedeelte te zijn), Andersen beviel me wel.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Die potindeling CL, dat wordt dus weer een loting from hell... Monaco en AS Roma in pot 4
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Neem aan 6000 aan Ajax-zijde. Van PEC zullen er wel wat meer zijn gok ikquote:Op zondag 27 juli 2014 23:54 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat er maar zo weinig mensen komen..![]()
Wanneer geeft die dakhaas Kolbeinn nou eens toe en stelt hij zijn salariseisen wat bij. QPR moet 'm verdomme maximaal aan het eind van de week over hebben genomen![]()
![]()
Hoezoquote:Op maandag 28 juli 2014 10:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Wanneer geeft die dakhaas Kolbeinn nou eens toe en stelt hij zijn salariseisen wat bij. QPR moet 'm verdomme maximaal aan het eind van de week over hebben genomen![]()
Alsof jij niet het maximale eruit wil halen als je naar een nieuwe werkgever overstapt.quote:Op maandag 28 juli 2014 10:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Wanneer geeft die dakhaas Kolbeinn nou eens toe en stelt hij zijn salariseisen wat bij. QPR moet 'm verdomme maximaal aan het eind van de week over hebben genomenBehulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Real Madrid, PSG, Ajax, AS Roma
Hoop eigenlijk op
Benfica, Schalke, Ajax en Steaua Boekarest
Steaua omdat er nog iets goed valt te maken en ik dan weer eens een wedstrijdje zien kan
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Hij vind zichzelf wat te goed voor QPR, stelt daarom wat hoge eisen om de boel te vertragen in de hoop dat er nog wat anders voorbij komt.quote:Op maandag 28 juli 2014 10:53 schreef fathank het volgende:
[..]
Alsof jij niet het maximale eruit wil halen als je naar een nieuwe werkgever overstapt.![]()
Mag ik jouw glazen bol eens lenen?quote:Op maandag 28 juli 2014 11:57 schreef Tarado het volgende:
Hij vind zichzelf wat te goed voor QPR, stelt daarom wat hoge eisen om de boel te vertragen in de hoop dat er nog wat anders voorbij komt.Behulpzaam als een waterkraan.
Nee, 500 maar ofzo.quote:Op maandag 28 juli 2014 09:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Neem aan 6000 aan Ajax-zijde. Van PEC zullen er wel wat meer zijn gok ikGourmetten of steengrillen?![]()
Lesly de Sa is nog maar net gearriveerd in Deventer om daar een seizoen op huurbasis te spelen, maar de Deventenaren zijn nu al enthousiast over de buitenspeler: “Het sprankelt weer op de vleugels van Go Ahead Eagles. En daar is een kleine man uit Mijdrecht verantwoordelijk voor. Direct bij zijn debuut voor de Deventer club wist Lesly de Sa zijn stempel te drukken”, schrijft De Stentor.
Hoewel de wedstrijd tegen het Israëlische Hapoel Ironi Kiryat Shmona met 1-2 verloren ging, maakte De Sa indruk. De aanvaller voelde zich ook al snel thuis bij de Overijsselse club: “Het was even wennen. Ik heb vorig seizoen met bewondering naar dit team gekeken. Aanvallend voetbal met veel durf en lef. Bij Go Ahead Eagles wordt het voetbal gespeeld dat bij mij past”, vertelt hij na zijn debuut voor Kowet.
Ook trainer Foeke Booy was enthousiast over de nieuwste aanwinst voor zijn team: “Lesly is een enorme versterking voor ons. Balvast, goede acties, en hij speelt simpel als het moet. Ja, ik ben heel blij met hem.”![]()
![]()
Wordt nooit goed bezocht, ook vorig jaar van AZ maar een handjevol dacht ikquote:Op maandag 28 juli 2014 09:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Neem aan 6000 aan Ajax-zijde. Van PEC zullen er wel wat meer zijn gok ik![]()
Niemand geeft een neuk om de fruitschaal, dat is een troostprijs.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Beter dan geen prijsquote:Op maandag 28 juli 2014 12:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niemand geeft een neuk om de fruitschaal, dat is een troostprijs.![]()
Al is het voor de kleinere clubs wel aardig om hem te winnen, maar ook die hebben net al de beker gewonnen, dat is voor hun veel meer een hoofdprijs.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat vind ik bij de beker wel zo, maar bij de fruitschaal kan het me echt geen reet boeien eigenlijk.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Vorig jaar had AZ vak 112, 113, 411 en 412 volgens mij alleen vol.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:26 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Wordt nooit goed bezocht, ook vorig jaar van AZ maar een handjevol dacht ik![]()
Tja wel leuk om te winnen en het is dat ik afgelopen jaren die kaartjes in m'n schoot geworpen kreeg, maar ik vind het het niet waard om naar Amsterdam te rijden. Zat vorig jaar in neutraal vak.. Vreselijkquote:Op maandag 28 juli 2014 12:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niemand geeft een neuk om de fruitschaal, dat is een troostprijs.mensen die er echt niks van snappen en na 90 minuten weggingen. Ze wisten niet dat er verlengd ging worden.
![]()
staat wel geinig op de lijst met prijzen toch?quote:Op maandag 28 juli 2014 12:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat vind ik bij de beker wel zo, maar bij de fruitschaal kan het me echt geen reet boeien eigenlijk.![]()
dat inderdaad, kan me weinig boeien.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat vind ik bij de beker wel zo, maar bij de fruitschaal kan het me echt geen reet boeien eigenlijk.![]()
bron: at5quote:De politie heeft vanochtend 22 verdachten aangehouden voor de ongeregeldheden tijdens de bekerfinale tussen Ajax en PEC Zwolle.
Aan het begin van de wedstrijd op 21 april werd vanuit een vak met Ajax-supporters zwaar vuurwerk op het veld gegooid. De wedstrijd moest worden onderbroken worden en de grasmat raakte beschadigd. Ook werden er in het stadion vernielingen aangebracht.
De 22 man die zijn aangehouden komen volgens de politie voornamelijk uit Noord-Holland en variëren in leeftijd van 17 tot 31 jaar. Er wordt naar nog eens achttien man gezocht, van een gedeelte van die groep is de identiteit nog niet bekend. Donderdag zal de politie foto's publiceren van hooligans die nog gezocht worden.
Alle verdachten moeten zich waarschijnlijk in november in Rotterdam voor de rechtbank verantwoorden voor openlijk geweld. Ook kunnen zij een stadionverbod opgelegd krijgen in combinatie met een meldplicht tijdens wedstrijden van Ajax. De KNVB kan hen ook nog een algeheel stadionverbod opleggen.![]()
Ja, maar het betekent in feiten alleen maar dat je nog een prijsje pakt omdat je de beker of het kampioenschap hebt gewonnen vorig jaar. Het kampioenschap is voor elke club de hoofdprijs en de beker is voor elke club behalve Ajax/PSV/Twente/Feyenoord (laatste 3 zijn al overweegbaar dat het een hoofdprijs is aangezien ze al een tijdje geen kampioen meer zijn geworden) ook een erg mooie prijs, dus dan is die schaal al wat minder relevant.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:28 schreef ejfaar het volgende:
[..]
staat wel geinig op de lijst met prijzen toch?
Geldt natuurlijk niet bij een wedstrijd tussen de nummer 1 en 2, maar dat gebeurt vrijwel nooit. Dan is het voor de nummer 2 wel lekker om zo'n schaal mee naar huis te nemen. En bij een strijd tussen 2 topclubs gaat het me meer om de wedstrijd dan om de schaal zelf.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Het is een prijs en die moet je willen winnen, hoe lame ook. Al was het alleen maar om de blamage een beetje goed te maken moet PEC met 7-0 van het veld afquote:.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
quote:Op maandag 28 juli 2014 12:28 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Tja wel leuk om te winnen en het is dat ik afgelopen jaren die kaartjes in m'n schoot geworpen kreeg, maar ik vind het het niet waard om naar Amsterdam te rijden. Zat vorig jaar in neutraal vak.. Vreselijkmensen die er echt niks van snappen en na 90 minuten weggingen. Ze wisten niet dat er verlengd ging worden.
![]()
![]()
![]()
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat gaat niet eens zozeer om de prijs maar meer om het redden van de eer. Denk dat dat ook het belangrijkste is. Wéér van PEC verliezen zou wel heel treurig staan, zelfs al heb je 4 kampioenschappen achter elkaar gewonnen.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is een prijs en die moet je willen winnen, hoe lame ook. Al was het alleen maar om de blamage een beetje goed te maken moet PEC met 7-0 van het veld af.
Beetje zoals die wedstrijden tegen Utrecht op een moment, je ziet het niet als derby zoals die Utrecht-supporters het zien (en dus is het ook helemaal geen derby) maar het is toch treurig om je club wéér af te zien gaan tegen die snotjochies.
Herken ik ook bij potjes tegen Roda.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Uitstekend. Opbossen dat tuig.quote:Behulpzaam als een waterkraan.
Nog minder dan dat, de beker is voor clubs als Ajax een troostprijs, dit is gewoon een commercieel gedrocht.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niemand geeft een neuk om de fruitschaal, dat is een troostprijs.![]()
Dat was eigenlijk wel wat ik bedoelde jaquote:Op maandag 28 juli 2014 12:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nog minder dan dat, de beker is voor clubs als Ajax een troostprijs, dit is gewoon een commercieel gedrocht.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Maar wel aan je stand verplicht om dit te winnen (net als die bekerfinale)quote:Op maandag 28 juli 2014 13:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was eigenlijk wel wat ik bedoelde ja![]()
Ik ga komende zondag dus ook, met gewonnen kaartjes. Geen idee nog waar ik zit, kan de kaartjes morgen ophalen. Ach het is gratis hequote:Op maandag 28 juli 2014 12:28 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Tja wel leuk om te winnen en het is dat ik afgelopen jaren die kaartjes in m'n schoot geworpen kreeg, maar ik vind het het niet waard om naar Amsterdam te rijden. Zat vorig jaar in neutraal vak.. Vreselijkmensen die er echt niks van snappen en na 90 minuten weggingen. Ze wisten niet dat er verlengd ging worden.
En ik woon vlakbij, vanuit Limburg zou ik ook niet zo snel gaan denk ik.
![]()
Ik las dit even alsof je in Limburg was gaan wonenquote:Op maandag 28 juli 2014 13:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga komende zondag dus ook, met gewonnen kaartjes. Geen idee nog waar ik zit, kan de kaartjes morgen ophalen. Ach het is gratis heEn ik woon vlakbij, vanuit Limburg zou ik ook niet zo snel gaan denk ik.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op maandag 28 juli 2014 13:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik las dit even alsof je in Limburg was gaan wonendat is wel de laatste plek.
![]()
Je zit sowieso tussen mensen die het geen bal interesseert, sterkte ermeequote:Op maandag 28 juli 2014 13:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga komende zondag dus ook, met gewonnen kaartjes. Geen idee nog waar ik zit, kan de kaartjes morgen ophalen. Ach het is gratis heEn ik woon vlakbij, vanuit Limburg zou ik ook niet zo snel gaan denk ik.
![]()
Ik ga gewoon keihard juichen!quote:Op maandag 28 juli 2014 13:24 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Je zit sowieso tussen mensen die het geen bal interesseert, sterkte ermee
En ja daar ben ik wel bang voor inderdaad. Nou ja ik vind het wel leuk en mijn vriend ook, die gaat helemaal nooit naar voetballen.![]()
Die interesseert het vast ook geen bal.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga gewoon keihard juichen!
En ja daar ben ik wel bang voor inderdaad. Nou ja ik vind het wel leuk en mijn vriend ook, die gaat helemaal nooit naar voetballen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Is toch leuk man, lekker een oefenpotje+ om het seizoen mee te beginnen. Alle bekende gezichten weer eens zien, als je verliest boeit het geen reet en als je wint is het wel lachen.
Ik vind het helemaal mooi.Gourmetten of steengrillen?![]()
Hij vindt het wel leuk om een keer te zien in een stadion. Maar volgens mij vindt hij vooral het stadion interessant en niet zo zeer de wedstrijdquote:Op maandag 28 juli 2014 13:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die interesseert het vast ook geen bal.![]()
![]()
Hij is vast geinteresseerd in buitenaards leven.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij vindt het wel leuk om een keer te zien in een stadion. Maar volgens mij vindt hij vooral het stadion interessant en niet zo zeer de wedstrijd[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op maandag 28 juli 2014 13:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij is vast geinteresseerd in buitenaards leven.Nee.
En hij went er maar aan want ik wil weer wat vaker gaan. Nu heb ik iemand om mee te slepen
Maar goed verder wat Silenus zegt eigenlijk, gewoon een leuke middag.![]()
Zijn weekend verpest je er meequote:Op maandag 28 juli 2014 13:34 schreef Karina het volgende:
[..]Nee.
En hij went er maar aan want ik wil weer wat vaker gaan. Nu heb ik iemand om mee te slepen
Maar goed verder wat Silenus zegt eigenlijk, gewoon een leuke middag.![]()
Hij wil zeker liever yoga doen in het Vondelpark ofzeuOh.![]()
Nee joh hij vindt het best leuk. En yoga is niet iets voor hem hoorquote:Op maandag 28 juli 2014 14:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zijn weekend verpest je er mee![]()
Hij wil zeker liever yoga doen in het Vondelpark ofzeu![]()
Maar goed we dwalen af.
Het zal inderdaad niet echt vol zitten als ik dit zo lees:quote:Het loopt nog geen storm op de kaarten voor de Johan Cruijff Schaal. Van de 12.500 beschikbare kaarten zijn er 6.000 verkocht. Dat meldt Ajaxshowtime.nl
Volgens de website spreekt Ajax de verwachting uit dat niet alle kaarten voor de wedstrijd tegen bekerwinnaar PEC Zwolle verkocht zullen worden. In dat geval zullen de overgebleven kaarten teruggestuurd worden naar de KNVB.
Ook supporters van PEC Zwolle staan nog niet te trappelen. Een gedeelte gaf eerder aan de wedstrijd te gaan boycotten, terwijl de voorzitter van de algemene supportersvereniging de wedstrijd liever in Rotterdam gespeeld had zien worden.
Ajax heeft de Johan Cruijff Schaal achtmaal in de prijzenkast staan. Zondag drie augustus mag het elftal van trainer Frank de Boer proberen daar een negende aan toe te voegen door revanche te nemen voor de afstraffing in de bekerfinale van vorig jaar.
http://www.at5.nl/artikel(...)-johan-cruijf-schaal![]()
Toch leuk voor Bouy dat hij komend seizoen in Griekenland mag gaan spelen
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
slechte voorbeelden zijn altijd goed, afwachten of Dilrosun er ook eentje wordtquote:Op maandag 28 juli 2014 14:42 schreef Seam het volgende:
Toch leuk voor Bouy dat hij komend seizoen in Griekenland mag gaan spelen![]()
Lekker voor hem, lekker laten wegrotten.quote:Op maandag 28 juli 2014 14:42 schreef Seam het volgende:
Toch leuk voor Bouy dat hij komend seizoen in Griekenland mag gaan spelen![]()
Bij Ajax zaterdag een welkome versterkingquote:Op maandag 28 juli 2014 16:52 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Is Bouy bij een terugkeer nog welkom?RED ONS HENNIEGOD![]()
Wat is eigenlijk het prijzengeld van de JCS?Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Twee tientjes en een Snickersquote:Op maandag 28 juli 2014 16:58 schreef Shreyas het volgende:
Wat is eigenlijk het prijzengeld van de JCS?![]()
Niet slechtquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
EN DE EERquote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
PEC is zo uitgedund slecht. Tien keer minder dan het elftal dat er de vorige keer stond.quote:Op maandag 28 juli 2014 17:03 schreef Smoofie het volgende:
Als Ajax verliest van PEC, alweer, kunnen ze de club beter opheffen.![]()
wie zijn er weg danquote:Op maandag 28 juli 2014 17:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PEC is zo uitgedund slecht. Tien keer minder dan het elftal dat er de vorige keer stond.![]()
Dit.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:29 schreef Silenus het volgende:
Is toch leuk man, lekker een oefenpotje+ om het seizoen mee te beginnen. Alle bekende gezichten weer eens zien, als je verliest boeit het geen reet en als je wint is het wel lachen.
Ik vind het helemaal mooi.![]()
![]()
twitter:ForzaPECZwolle twitterde op maandag 28-07-2014 om 07:48:20Boer: "Ik hoop dat PEC transfer naar bijv. Ajax niet tegenhoudt. Ik heb veel voor de club gedaan en we hebben hier afspraken over gemaakt." reageer retweet
Daryl Lachman (centrale verdediger) naar Twentequote:
Mateusz Klich (middenvelder) naar Wolfsburg
Guyon Fernandez (spits) terug naar Feyenoord
Fred Benson (spits) transfervrij weg Sheriff Tiraspol
Furdjel Narsingh (rappe rechtsbuiten) naar Cambuur
Meespelen van Ryan Thomas, die gozer die twee keer scoorde is nog onzeker of hij meedoet.
Meest gangbare opstelling zal worden
Boer; Van Polen, Sainsbury, Broerse/VanderWerff, van Hintum; Mokotjo, Saymak, Rienstra; Drost, Karagkounis, Nijland/Thomas
Mokotjo, Saymak, Rienstra is dus een middenveld met de punt naar voren.
Veldtechnisch gezien moet Viergever dus Saymak opvangen en heeft Andersen/Duarte/Serero Mokotjo tegenover zich en Rienstra (kan er vrij wienig van) Klaassen.
De verdediging van PEC vind ik nog steeds erg traag en ik hoop dat Frank het aanvallende spel voortzet met meer risico in het spel zodat die verdediging helemaal uitgespeeld wordt.
Die nieuwe spits van ze ken ik nog niet. Drost is wel een goeie speler en voor Ligeon is het afwachten. Dat stuk drama Nijland (die overigens bij hen weg mag) of Thomas. Het scheelt een hoop.![]()
Voor de rest heeft PEC Zwolle gewoon een goed positiespel, verder niets bijzonders.
Op de wisselbank jonge spelers en vage Grieken![]()
Geloof niet dat het gaat gebeuren.quote:Op maandag 28 juli 2014 17:03 schreef Smoofie het volgende:
Als Ajax verliest van PEC, alweer, kunnen ze de club beter opheffen.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
Hij mag van mij weg. Hoor al vanaf juni gezwabber uit zijn mond.quote:Op maandag 28 juli 2014 17:24 schreef Smoofie het volgende:
http://www.vi.nl/nieuws/h(...)len-op-moisander.htm
Als je nu naar HSV gaatOp zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Vind hem ook niet zo sterk spelen als begin vorig seizoen, aan het einde en in deze voorbereiding valt hij me een beetje tegen. Maar goed anders zitten we met Denswil opgescheeptquote:Op maandag 28 juli 2014 17:24 schreef Smoofie het volgende:
http://www.vi.nl/nieuws/h(...)len-op-moisander.htm
Als je nu naar HSV gaat![]()
![]()
Ach, anderen zullen het vast weer anders zien m.b.t Zwolle. Maar ik vind gewoon dat je als landskampioen een goed resultaat tegen ze neer moet zetten.![]()
Denswil, nigga aub niet.quote:Op maandag 28 juli 2014 17:26 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Vind hem ook niet zo sterk spelen als begin vorig seizoen, aan het einde en in deze voorbereiding valt hij me een beetje tegen. Maar goed anders zitten we met Denswil opgescheeptAFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Ben op zich wel fan van Denswil, maar dan moet ie zijn niveau uit de jeugd nu wel eens in het eerste laten zien. Die momenten uit Jong Ajax - Jong Benfica waren niet best.![]()
Viergever dan toch wel de logische vervanger.quote:Op maandag 28 juli 2014 17:26 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Vind hem ook niet zo sterk spelen als begin vorig seizoen, aan het einde en in deze voorbereiding valt hij me een beetje tegen. Maar goed anders zitten we met Denswil opgescheeptWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Ik vind Denswil een prima back-up achter Moisander, alleen moet hij zijn plaats kennen. Toen Veltman geblesseerd was en vd Hoorn faalde speelde hij prima (Tegen AC Milan thuis bijv). Niet iedereen kan binnen 1 seizoen uitgroeien tot basis kracht. Kijk maar naar Ligeon, Serero en Andersen, heeft gewoon veel tijd nodig. Laat het eerst maar zien op het trainingsveld en bij jong Ajax.![]()
![]()
Gewoon als Ajax ben je dat verplichtquote:Op maandag 28 juli 2014 17:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach, anderen zullen het vast weer anders zien m.b.t Zwolle. Maar ik vind gewoon dat je als landskampioen een goed resultaat tegen ze neer moet zetten.![]()
Waarom zou deze man naar HSV moeten gaan? Iemand mij een reden.quote:Hamburger SV laat oog vallen op Moisander
Niklas Moisander staat in de belangstelling van Hamburger SV. De Duitse club denkt dat de komst van de Ajacied haalbaar is vanwege zijn medio 2015 aflopende contract.
De interesse van HSV voor Moisander is een feit, maar er vonden nog geen onderhandelingen plaats met Ajax. De Noord-Duitse club kan waarschijnlijk alleen een bod uitbrengen indien geldschieter Klaus-Michael Kühne zijn steun verleent. De financiële middelen van HSV zelf zijn namelijk gering.
Moisander liet vorig seizoen diverse malen doorschemeren open te staan voor een nieuw avontuur. Ajax anticipeerde al op zijn mogelijke vertrek met het aantrekken van Nick Viergever. De Amsterdammers namen Moisander medio 2012 over van AZ.
SIMON ZWARTKRUIS![]()
¤¤¤quote:Op maandag 28 juli 2014 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom zou deze man naar HSV moeten gaan? Iemand mij een reden.![]()
Geld, betere competitie, avontuur in buitenlandquote:Op maandag 28 juli 2014 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom zou deze man naar HSV moeten gaan? Iemand mij een reden.Oh.![]()
Nederland is al buitenlandquote:Op maandag 28 juli 2014 22:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geld, betere competitie, avontuur in buitenlandSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Lijkt me ook niet wat hij zoekt, hij kan ook beterquote:Op maandag 28 juli 2014 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom zou deze man naar HSV moeten gaan? Iemand mij een reden.![]()
Denswil is gewoon een talent , net als Veltman. Scheelt niet zoveel in potentie
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Scheelt heel veel, Denswil is op een gegeven moment alleen maar achteruit gegaan en hard ookquote:Op dinsdag 29 juli 2014 09:03 schreef Stiggie het volgende:
Denswil is gewoon een talent , net als Veltman. Scheelt niet zoveel in potentie
![]()
Moisander is wel een aardige kracht, maar niet onvervangbaar, gast maakt toch ook wel vaak rare foutjes.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Doordat het algehele niveau van de eredivisie wat achteruit is gegaan wordt hij nu gezien als topverdediger. Dat is inderdaad absoluut niet het geval. Wat wel waar is, is dat hij de meest stabiele is, zijn taken naar behoren uitvoert en vrijwel nooit een onvoldoende scoort. Met Viergever en Denswil staan er bekwame vervangers klaar.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 10:22 schreef HeatWave het volgende:
Moisander is wel een aardige kracht, maar niet onvervangbaar, gast maakt toch ook wel vaak rare foutjes.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Je hebt gelijk over het niveau maar hij stak afgelopen seizoen met stip boven de rest van de eredivisie uit en niet vergeten met ruimte in de rug is het gewoon moeilijk.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 10:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Doordat het algehele niveau van de eredivisie wat achteruit is gegaan wordt hij nu gezien als topverdediger. Dat is inderdaad absoluut niet het geval. Wat wel waar is, is dat hij de meest stabiele is, zijn taken naar behoren uitvoert en vrijwel nooit een onvoldoende scoort. Met Viergever en Denswil staan er bekwame vervangers klaar.![]()
Klopt. Maar het is geen topper. Dus het is geen verrassing dat hij de interesse van clubs van het niveau van HSV trekt.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 10:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je hebt gelijk over het niveau maar hij stak afgelopen seizoen met stip boven de rest van de eredivisie uit en niet vergeten met ruimte in de rug is het gewoon moeilijk.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Nee maar clubs als Everton zou hij wel aan kunnenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 10:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Klopt. Maar het is geen topper. Dus het is geen verrassing dat hij de interesse van clubs van het niveau van HSV trekt.![]()
Ik zie ook totaal geen aanvoerder in hemquote:Op dinsdag 29 juli 2014 10:22 schreef HeatWave het volgende:
Moisander is wel een aardige kracht, maar niet onvervangbaar, gast maakt toch ook wel vaak rare foutjes.![]()
Nee, hij loopt wel eens te doen alsof, maar ik vind hem ook wat soft.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:14 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik zie ook totaal geen aanvoerder in hemA gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Ik denk dat jullie je daar een beetje in vergissen, 2 jonkies in het centrum vind ik toch een aardig risico, maar goed als hij gaat is het niet andersquote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:14 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik zie ook totaal geen aanvoerder in hem![]()
Viergever? Denswil heeft imo niet de juiste mentaliteit.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat jullie je daar een beetje in vergissen, 2 jonkies in het centrum vind ik toch een aardig risico, maar goed als hij gaat is het niet anders
Maar ik weet niet, ik had nou niet het idee vorig seizoen dat hij de jonkies nou echt hielp.![]()
De tweede seizoenshelft was Veltman ook kut. Ontloopt elkaar ook weer niet zoveel.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 10:13 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Scheelt heel veel, Denswil is op een gegeven moment alleen maar achteruit gegaan en hard ook
Voorbereiding heb ik hem nog niet kunnen volgen"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
![]()
Vergeten we even dat we amper goals tegen hebben gehad en dat Moisander de laatste twee jaren gewoon de beste en constantste verdediger van de Eredivisie was.![]()
Daarom, ik zou het jammer vinden als hij gaat en zeker naar een club als HSV, die hebben niet de financiële middelen om zich weer de subtop in te spelen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:12 schreef Tyron het volgende:
Vergeten we even dat we amper goals tegen hebben gehad en dat Moisander de laatste twee jaren gewoon de beste en constantste verdediger van de Eredivisie was.![]()
Ik vind het gewoon jammer dat spelers zoals Moisander wellicht Ajax ook niet als eindstation zien, terwijl hun niveau echt niet Ajax ontstijgt. De enige reden dat ze weggaan is het geld. Want bij Ajax kunnen ze CL spelen terwijl HSV niet eens Europees voetbalt dit seizoen.
Jammer dat zulke spelers dan niet voor de eer gaan spelen. Na x-aantal seizoenen bij Ajax ben je echt wel binnen qua geld. Mij lijkt dan persoonlijk leuker dat je achteraf kan zeggen dat je eigenlijk altijd mee hebt gespeeld om kampioenschappen en veelal Europees voetbal, ipv voor het geld ergens anoniem meedraaien in een competitie...Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Nou ja, na 10 jaar Heracles uit kan ik nog wel begrijpen dat je wat anders wilt, maar van de kampioen van Nederland naar de degradatie kandidaat van vorig seizoen in Duitsland is sportief gezien wel een degradatiequote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:25 schreef MrStock het volgende:
Ik vind het gewoon jammer dat spelers zoals Moisander wellicht Ajax ook niet als eindstation zien, terwijl hun niveau echt niet Ajax ontstijgt. De enige reden dat ze weggaan is het geld. Want bij Ajax kunnen ze CL spelen terwijl HSV niet eens Europees voetbalt dit seizoen.
Jammer dat zulke spelers dan niet voor de eer gaan spelen. Na x-aantal seizoenen bij Ajax ben je echt wel binnen qua geld. Mij lijkt dan persoonlijk leuker dat je achteraf kan zeggen dat je eigenlijk altijd mee hebt gespeeld om kampioenschappen en veelal Europees voetbal, ipv voor het geld ergens anoniem meedraaien in een competitie...![]()
Gebaseerd op je dikke duim? Of ben jij er elke dag bij in de kleedkamer/training?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:16 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Viergever? Denswil heeft imo niet de juiste mentaliteit.
Maar ik weet niet, ik had nou niet het idee vorig seizoen dat hij de jonkies nou echt hielp.![]()
Er zijn maar twee (wellicht drie) competities die ik dan zelf eventueel wel zou kunnen ruilen vanwege de ambiance, de Duitse en Engelse voorop en in mindere mate de Spaanse.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nou ja, na 10 jaar Heracles uit kan ik nog wel begrijpen dat je wat anders wilt, maar van de kampioen van Nederland naar de degradatie kandidaat van vorig seizoen in Duitsland is sportief gezien wel een degradatie
En idd wat jij zegt, HSV is momenteel echt een sportieve degredatie. Ik zou toch minimaal een goede middenmotor of subtopper uit Duitsland, Engeland of Spanje willen hebben.
Maar je ziet ook spelers naar andere landen gaan die die ambiance niet hebben. Met alle respect, maar de Serie A bijvoorbeeld... geweldige historie, maar de stadions en sfeer zijn gewoon ruk. Of neem de Russische competitie, Portugese of Griekse....Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Ben je niet eens opgepaktquote:?
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Op Man U forums zeggen ze dat zij Mensah hebben gekocht van Ajax. Iemand met meer kennis hiervan? Zou klote zijn.![]()
Kofi Mensahquote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:56 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Op Man U forums zeggen ze dat zij Mensah hebben gekocht van Ajax. Iemand met meer kennis hiervan? Zou klote zijn.
RED ONS HENNIEGOD![]()
Fischer gelinkt aan Atleti? Zal wel onzin zijn.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Doei!quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:05 schreef Seam het volgende:
Fischer gelinkt aan Atleti? Zal wel onzin zijn.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
In mijn ogen moet frank zondag zo beginnen:
Vermeer
Ligeon - Van der hoorn - Moisander - Boilessen
Klaassen - Viergever - Andersen
El Ghazi - Milik - Kishna![]()
Ik geef het door!!quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:48 schreef Mikezor het volgende:
In mijn ogen moet frank zondag zo beginnen:
Vermeer
Ligeon - Van der hoorn - Moisander - Boilessen
Klaassen - Viergever - Andersen
El Ghazi - Milik - KishnaBehulpzaam als een waterkraan.
Haha heel goed, laten we hopen dat v/d hoorn nu definitief doorbreekt bij ajax.quote:
Want ik zie het in veltman gewoon totaal niet zitten...![]()
Op basis waarvan vraag ik mij dan af, met je ogen dicht gekeken?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:04 schreef Mikezor het volgende:
[..]
Haha heel goed, laten we hopen dat v/d hoorn nu definitief doorbreekt bij ajax.
Want ik zie het in veltman gewoon totaal niet zitten...![]()
Haha, als je het meer ziet zitten in vd Hoorn dan in Veltman dan vraag ik me inderdaad af wat voor wonderlijke kijk je op de wereld hebt.
Het kan natuurlijk alsnog dat vd Hoorn verder komt, maar er is vooralsnog weinig wat die visie heeft aangetoond.
Gourmetten of steengrillen?![]()
Hij is in mijn ogen te klein, te zwak en heeft de laatste 2maanden van het seizoen ook niet SUPER gespeeld wat die in het begin van het seizoen wel deed, als hij die vorm weet vast te houden is die mijn ogen kandidaat nummer 1.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:12 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Op basis waarvan vraag ik mij dan af, met je ogen dicht gekeken?![]()
Kwestie van goed timen is het dan, gelukkig beheerst hij dat nagenoeg perfect. Vergeet niet dat dit pas zijn eerste echte seizoen in het eerste was. En als je het al niet in hem ziet zitten omdat hij even niet goed gespeeld heeft vraag ik me af waarom je Hoorn in je opstelling hebt staanquote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:14 schreef Mikezor het volgende:
[..]
Hij is in mijn ogen te klein, te zwak en heeft de laatste 2maanden van het seizoen ook niet SUPER gespeeld wat die in het begin van het seizoen wel deed, als hij die vorm weet vast te houden is die mijn ogen kandidaat nummer 1.![]()
Omdat hij 1. Lengte heeft 2. Sterker is 3. Overzicht & Passing heeft 4. Snelheidquote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:13 schreef Silenus het volgende:
Haha, als je het meer ziet zitten in vd Hoorn dan in Veltman dan vraag ik me inderdaad af wat voor wonderlijke kijk je op de wereld hebt.
Het kan natuurlijk alsnog dat vd Hoorn verder komt, maar er is vooralsnog weinig wat die visie heeft aangetoond.![]()
Ja, waarom heeft hij dat dan eigenlijk nog nooit laten zien?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:16 schreef Mikezor het volgende:
[..]
Omdat hij 1. Lengte heeft 2. Sterker is 3. Overzicht & Passing heeft 4. Snelheid
Begrijp me goed, ik ben niet voor de ene of tegen de ander maar Veltman heeft toch veel meer laten zien afgelopen jaar dan Mike van der Hoorn.Gourmetten of steengrillen?![]()
Dat heeft die ook maar ik vind dat hij te kort komt voor het niveau ajax, en ik v/d hoorn wel is zien nu die het heel goed heeft gedaan in de voorbereidingquote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:17 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja, waarom heeft hij dat dan eigenlijk nog nooit laten zien?
Begrijp me goed, ik ben niet voor de ene of tegen de ander maar Veltman heeft toch veel meer laten zien afgelopen jaar dan Mike van der Hoorn.![]()
![]()
Veltman deed het fantastisch in de CL, maar inderdaad voorbereiding > CLquote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:19 schreef Mikezor het volgende:
[..]
Dat heeft die ook maar ik vind dat hij te kort komt voor het niveau ajax, en ik v/d hoorn wel is zien nu die het heel goed heeft gedaan in de voorbereiding![]()
Dan is Alex Schalk een droomspitsquote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:20 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Veltman deed het fantastisch in de CL, maar inderdaad voorbereiding > CLRED ONS HENNIEGOD![]()
Oke, nou we zullen zien. Vooralsnog voorspel ik een grotere carriere voor Joel Veltman dan voor Mike van der Hoorn. Maar ik gun ze allebei het beste natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:19 schreef Mikezor het volgende:
[..]
Dat heeft die ook maar ik vind dat hij te kort komt voor het niveau ajax, en ik v/d hoorn wel is zien nu die het heel goed heeft gedaan in de voorbereidingGourmetten of steengrillen?![]()
Ik gun mezelf en mijn afstandsbedieningen ook het beste, vandaar dat ik liever Veltman hebquote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:20 schreef Silenus het volgende:
[..]
Oke, nou we zullen zien. Vooralsnog voorspel ik een grotere carriere voor Joel Veltman dan voor Mike van der Hoorn. Maar ik gun ze allebei het beste natuurlijk.![]()
Veltman kan er niks van.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:46 schreef Tyron het volgende:
Ah, na Moisander kan ook Veltman er niks meer van.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Van der Hoorn heeft Ajax overwinteren in de CL gekost.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Hij heeft tegenwoordig 2 "Frank de Boertjes" per wedstrijd.quote:What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
De scheidsquote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:04 schreef MouzurX het volgende:
Van der Hoorn heeft Ajax overwinteren in de CL gekost.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Vorig seizoen hoogste score van alle spelers gehaald volgens Squawka, en dat is toch wel een site die vaak voor statistieken wordt gebruikt.quote:![]()
- Lengte. Ja dat is moeilijk te ontkennen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:16 schreef Mikezor het volgende:
[..]
Omdat hij 1. Lengte heeft 2. Sterker is 3. Overzicht & Passing heeft 4. Snelheid
- Sterker. Dat is al discutabel. Hij heeft zich afgelopen seizoen regelmatig in de Jupiler League op kinderlijk eenvoudige wijze laten wegzetten. Een beetje het Sightorsson-syndroom. Die oogt heel sterk, maar verliest praktisch elk duel.
- Overzicht & passing. Nein, nein, nein, nein. Overzicht is juist het grote probleem bij Van der Hoorn. Kan vooralsnog niet goed met ruimte in zijn rug spelen en kan vooral niet vooruit verdedigen. Stapt vaak te laat in of helemaal niet. Een inspeelpass heeft ie overigens ook niet. Af en toe wel een aardige lange bal.
- Snelheid. Niet bijzonder snel of traag. Zeker met ruimte in de rug is ie niet al te snel in mijn ogen.![]()
Meh, was geen penalty.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:04 schreef MouzurX het volgende:
Van der Hoorn heeft Ajax overwinteren in de CL gekost.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Tsja, als speler moet je wel weten dat als je tegenover Balotelli staat en je hem moet dekken in de 16 dat dat zeer gevaarlijk is.quote:![]()
Was net zoveel een penalty als die Robben mee kreeg, als ik het goed herinner tenminste. En dan nog had hij gewoon niet aan hem moeten zitten. Domme fout die je x miljoen kost, had je zijn vervanger voor kunnen kopen.quote:When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Dit.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:49 schreef Heeinz het volgende:
Fout van de scheidsrechter en dom van Hoorn, klaarGodverdommequote:Die ontlading bij de 1-0 though![]()
![]()
gast naast mij sloeg me een bloedlip tijdens het juichenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:49 schreef Heeinz het volgende:
Fout van de scheidsrechter en dom van Hoorn, klaar
Die ontlading bij de 1-0 though![]()
![]()
Bojanquote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Bojan scoort nu tegen Schalke. Komt allemaal door Ajax.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Serero scoorde anders gewoon de 1-0quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Onzin. Was gewoon de schuld van Serero![]()
Feitenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:24 schreef Tyron het volgende:
[..]
Vorig seizoen hoogste score van alle spelers gehaald volgens Squawka, en dat is toch wel een site die vaak voor statistieken wordt gebruikt.![]()
![]()
Voorsteltquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zelfs Bojan scoort wel eens wil niet zeggen dat het wat voorsteld![]()
*herculesquote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
In tegenstelling tot jou heb ik aan mijn ogen genoeg.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gebaseerd op je dikke duim? Of ben jij er elke dag bij in de kleedkamer/training?
SCC moeten wij ophalen en als dank krijg je ook nog zo'n vieze bruine poepkleur als achterkantIemand die sjaal al ontvangen? Of vorig jaar een verbeterde SCC-houder ipv dei kartonnen
![]()
![]()
Nogmaals waar baseer je het op? Gebrek aan coaching tijdens de wedstrijd? Geen persoonlijkheid in de kleedkamer waar jij kennelijk kan meekijken ik ben benieuwd. Met zo'n post als die van nu kan niemand watquote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:35 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
In tegenstelling tot jou heb ik aan mijn ogen genoeg.
SCC moeten wij ophalen en als dank krijg je ook nog zo'n vieze bruine poepkleur als achterkantIemand die sjaal al ontvangen? Of vorig jaar een verbeterde SCC-houder ipv dei kartonnen
![]()
![]()
Wat maak jij me nouquote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Onzin want volgens mij scoorde Serano helemaal niet tegen Milan
Was toch echt serero die die bal snoeihard binnenkopte in de laatste minuten![]()
Verdulleme hoe kan dat nouquote:Op woensdag 30 juli 2014 00:11 schreef Herqules het volgende:
[..]
Wat maak jij me nou
Was toch echt serero die die bal snoeihard binnenkopte in de laatste minuten![]()
klopt, de corner kwam van boerrigterquote:Op woensdag 30 juli 2014 00:11 schreef Herqules het volgende:
[..]
Wat maak jij me nou
quote:Van doelman tot directeur
Edwin van der Sar (43) is alom aanwezig. De voormalige doelman wordt opgeleid om zijn club Ajax na het komende voetbalseizoen als algemeen directeur naar nieuwe Europese successen te leiden.
De Marketingdirecteur
Bij zijn benoeming als marketingdirecteur van Ajax, nu anderhalf jaar geleden, stond Edwin van der Sar een beetje bedremmeld voor de camera van Studio Sport. Pak en stropdas zaten nog niet echt lekker. De puinhopen na de ‘fluwelen’ revolutie van Johan Cruijff overziend, kon Van der Sar alleen maar beamen dat er ‘behoorlijk wat mensen waren gesneuveld, zo links en rechts’. Hij zei ook, want altijd zichzelf: “Laten we hopen dat het anders gaat met deze directie.”
En hoe anders ging het! Anderhalf jaar later zitten ze meer dan stevig op hun plaats, vrijwel naar ieders tevredenheid. En dat komt goed uit, want het plan waar ze op broeden in Amsterdam is een meerjarenplan.
Als iemand zich de laatste anderhalf jaar gemanifesteerd heeft, dan is het Edwin van der Sar wel. De vereiste marketingtaal is inmiddels bread and butter voor hem, de (beperkte) speelruimte die Van der Sar krijgt lijkt hem niet te beknellen. Even losjes als handig manoeuvreert Van der Sar van event naar event. En steeds vaker met een grote glimlach.
Het was zomaar een berichtje op Twitter, deze zomer. @vdsar1970: Big news coming out tomorrow so stay tuned for updates! @AFCAjax. Het aandeel Ajax schoot van de weeromstuit door het plafond. Het nieuws bleek uiteindelijk geen nieuws, maar een marketingstunt, waar Van der Sar allang niet meer voor terugschrikt. Ons verschrikt achterlatend met de vraag wat er straks gebeurt als hij echt iets nieuws te melden heeft. Wordt er dan nog wel naar Van der Sar geluisterd?
Naast alle luchtigheid (en de ontelbare buitenlandse reizen) lijkt Van der Sar zich als marketingdirecteur van Ajax – zelf spreekt hij liever van ‘chef marketing’, dat klinkt iets vriendelijker – vooral toegelegd te hebben op de Chinese markt. Van der Sar was niet alleen betrokken bij een Chinese tvshow op zoek naar nieuw voetbaltalent, ook wist hij tot nu toe drie Chinese (sub-)sponsors voor Ajax te strikken. Sengled. Een producent van LEDverlichting, die Ajax vooral ziet als ‘platform voor een innovatieve, draadloze audiolamp’. Van der Sar: “Wij zien er naar uit Sengled te helpen met hun ambities in Europa.” Huawei, de Chinese telecomgigant, sloot een ‘partnerovereenkomst’ met Ajax en zal de grootste, open wifi-infrastructuur van Nederland gaan opzetten in de ArenA. Cheng Shin Tire (CST). Een Taiwanees bedrijf, om precies te zijn, dat wereldwijd ‘de standaard zet voor onder andere auto- en fietsbanden’.
Van der Sar: “Voor Ajax is dit interessant omdat wij in China meer vaste voet aan de grond willen krijgen. Met de tv-show Football Dream hebben we ervaren dat Ajax zeer populair is in China. Deze samenwerking onderstreept dat, maar er valt nog voldoende terrein te winnen.”
Tegen Ajax Showtime zei sportmarketeer Sander Mallie, eigenaar van SportsGen: “Edwin van der Sar heeft bij zijn aanstelling twee opdrachten gekregen: (1) vind een nieuwe hoofdsponsor en (2) verover de Chinese markt. Hierdoor keken bijvoorbeeld ineens miljoenen Chinezen naar de Ajax Open Dag. Het potentieel is gigantisch, alleen de commerciële vertaalslag maken is een behoorlijke uitdaging. Ajax weet ook dat Chinezen eerst naar de Premier League en dan de Primera Division kijken, en dat er na een hele tijd pas Ajax komt.”
Op sportief gebied mondde de ‘Chinese strategie’ uit in de komst van de transfervrije middenvelder Chengkuai Wang (19), die op voorspraak van Dennis Bergkamp, een tweejarig contract tekende. Bergkamp noemde Wang ‘een intelligente speler, technisch goed en met groeipotentie’. Wang speelde voor Dalian Shide FC, waar zijn contract werd ontbonden na degradatie. Daarna liep hij korte tijd stage bij Barcelona.
Overigens richt Van der Sar zich niet op de Chinese groeimarkt alleen. Zo sloot hij ook een overeenkomst met Coca-Cola Enterprises Nederland. En de eerste helft van het nieuwe seizoen speelt Ajax met het logo van het Fonds Gehandicaptensport op het uitshirt. Aegon staat de plek op het tenue gedurende die periode af, om samen met Ajax meer aandacht te vragen voor gehandicaptensport.
De Ambassadeur
Zijn eerste grote optreden als marketingdirecteur was meteen een grote publiciteitsstunt. Niet als directeur van Ajax, maar uit hoofde van zijn eigen Edwin van der Sar Foundation. “In het verleden, toen ik nog voetballer was, wilde iedereen wat van mij. Nu ik zelf wat uit te dragen heb, kan ik de regie een beetje in eigen hand houden,” zei hij vorig jaar in de VARAgids.
We staan in een enorme hangar, even buiten Katwijk.
“Lekker Joe, goeie bal! Van wie zou je dat nou hebben?”
De stem van Edwin van der Sar, naamgever van de Edwin van der Sar Foundation, schalt door een verlaten, kille hal op vliegveld Valkenburg. Joe, niet op z’n mondje gevallen:
“Ik denk van mijn moeder…”
Zoonlief haalt vervolgens nog een leren bal door een bak gele, groene, blauwe of rode acrylverf en vuurt het zoveelste besmeurde projectief af op zijn vader. Van der Sar pareert en gooit de bal vervolgens tegen twee klaargezette, voorbewerkte linnen doeken.
Hoe meer ballen Van der Sar verwerkt, hoe smeriger hij wordt. In no time is de als doelman verklede marketingdirecteur omgetoverd tot een levend schilderij. De bijeenkomst staat in het teken van art meets sports. Ook dat is Edwin van der Sar. En de hele familie doet mee. Natuurlijk, er zit een heel bureau achter, maar het oogt spontaan.
De Edwin van de Sar Foundation werd in 2011 opgericht en zet zich in voor mensen met een hersenbeschadiging. In het streven naar optimale zorg en revalidatie wordt samengewerkt met patiëntenverenigingen, medici, ziekenhuizen, revalidatiecentra en het bedrijfsleven.
Edwins vrouw Annemarie van der Sar werd in 2009 zelf getroffen door een hersenbloeding en is voorzitter van het bestuur. “De input van Edwin blijft bestaan,” zegt ze, “maar zal wel iets minder worden, denk ik, vanwege zijn drukke werkzaamheden bij Ajax. Daarom zal ik iets meer op de voorgrond moeten treden. Maar dat vind ik prima. De kinderen gaan naar school, ik heb er tijd voor en ook zin in. Waar we over tien jaar staan met de Foundation weet ik niet, maar we willen het werk wel persoonlijk houden. Groot worden door de juiste organisaties bij elkaar te brengen. Niet één hersenbeschadiging is hetzelfde. Dat maakt het vaak zo moeilijk om de juiste begeleiding te vinden. Een betere communicatie en nazorg is daarbij van essentieel belang.” En ja, met haar eigen gezondheid gaat het ‘heel goed’, zegt ze. “Maar ik hou mezelf wel onder begeleiding.”
Edwin van der Sar: “We hebben zelf ondervonden tegen hoeveel problemen je kan aanlopen. De revalidatie na een hersenbeschadiging is niet te vergelijken met het herstel na een knie- of rugoperatie.
Die connectie moet echt gemaakt worden. Dat is iets wat ik écht belangrijk vind. Als ik maar de helft kan bereiken van wat mensen als Richard Krajicek en Johan Cruijff met hun Foundations hebben bereikt, dan ben ik al tevreden.”
De (voormalige) Keeper
Edwin van der Sar, Nederlands recordinternational (met 130 interlands) en Champions League-winnaar met Ajax en Manchester United, wordt overal ter wereld herkend. En daar maakt hij in zijn functie als chef marketing bij Ajax optimaal gebruik van. Of hij nou deelneemt aan één van de vele charity- of tribute-wedstrijden met Manchester United, of mee traint met de jeugd van Ajax Cape Town aan de vooravond van het Copa Amsterdam-toernooi, zijn impact is wereldwijd. Omdat keepers wat langer meegaan dan veldspelers stopte Edwin van der Sar op 40-jarige leeftijd met voetballen.
Waar leeftijdsgenoten de bestemming in hun tweede carrière allang gevonden hadden, meldde Van der Sar zich bij de Johan Cruijff Universiteit, waar hij vorig jaar (samen met onder anderen oudschaatser Jan Bos) zijn International Master of Management-diploma haalde. Ondertussen sprak Van der Sar zijn bewondering uit voor het gedachtengoed van de legendarische nummer 14.
Dus dat Cruijff uitgerekend Van der Sar naar voren schoof als toekomstig leider van Ajax was alleen maar logisch. Nee, het was geen vooropgezet plan, zo benadrukt Van der Sar. Toen hij met zijn opleiding aan de Johan Cruijff Universiteit begon, had hij niet kunnen voorzien dat het zou uitmonden in een (hoge) baan bij Ajax.
“Er is in het informele circuit weleens over gesproken, maar niet concreet. Ik had me ook ingeschreven voor een trainerscursus. Maar dat vond ik toch nog iets te vroeg. Kwam ik weer op een veld te staan, want ik moest meteen stagelopen. Dat was bijna weer hetzelfde… Had ik net zo goed door kunnen gaan met keepen. Maar dat wilde ik juist niet.”
Sir Alex Ferguson bood hem een baan aan als jeugdtrainer bij Manchester United. Wilde hij ook niet. Maar toen hem de mogelijkheid werd geboden om een opleiding volgen, dacht Van der Sar: waarom niet? “Het is weer eens iets anders. Marketing was één van de keuzevakken en de lessen van de docent, professor Wim de Wit, spraken mij erg aan. Zo simpel is het eigenlijk gegaan.”
Annemarie van der Sar, vorig jaar over de nieuwe avonturen van haar man: “Er is lang over de nieuwe functie van Edwin bij Ajax gesproken, maar met deze constructie voelde het goed, eerst nog onder de vleugels van algemeen directeur Michael Kinsbergen. Ik merk aan alles dat Edwin met positieve zin vooruit wil denken. Hij heeft sowieso altijd een uitdaging nodig, kiest nooit de makkelijkste weg. Ja, er gaat weer een heel nieuw leven beginnen, ik weet het. Maar ik denk dat we er helemaal klaar voor zijn. We zijn op de leeftijd om iets nieuws te beginnen, hebben weer verse energie.”
Van spelers- naar directeursvrouw, dat was voor Annemarie van der Sar even wennen, zei ze. “Als je even rustig aan hebt gedaan en je gaat iets totaal anders doen, dan is dat een spannende uitdaging. Ik weet dat ik Edwin minder zal gaan zien, maar daarom heb ik ook zo genoten van de voorbije periode. Ik had me echt voorgenomen elk minuutje dat we samen hadden te koesteren. Dat zoiets niet voor iedereen is weggelegd, besef ik terdege. Dus nu staan we weer met z’n allen achter dit nieuwe avontuur van Edwin bij Ajax.”
De Toekomstig Algemeen Directeur
De eerste keer dat we de toekomstig directeur van Ajax aan het werk zagen, was tijdens de bekerfinale tegen PEC Zwolle. In tijden van crisis staan de echte leiders op en dat was hier niet anders.
Met verbeten gezicht en een kapot gebeten onderlip sprak hij na een volledig uit de hand gelopen pyro-show de volgende legendarische woorden: “Kappen met die shit.”
Nee, dat was geen marketingtaal. En al helemaal geen taal die in de directiekamer over tafel vliegt. Maar het was wel de straattaal waar het moment om vroeg. Een verontwaardigde Van der Sar voelde dat perfect aan, de toekomstige leider was geboren. Al eerder aangewezen door de alwetende Cruijff, maar nu ook omarmd door de (meeste) supporters. “Dit moest gewoon even op deze manier gezegd worden,” reageerde hij na afloop. “De regeltjes op papier moesten even weg. Het was een schandelijke actie, waardoor de bekerfinale niet het feest werd dat het had moeten zijn.”
Ook zei Van der Sar dat de supporters hun club ‘op deze manier naar de kloten helpen’.
Anders dan veel van zijn voorgangers in de bestuurskamer van Ajax heeft Edwin van der Sar er moeite mee om zijn publiek voor te liegen en dat pleit alleen maar voor de moderne (sport) bestuurder.
Kritiek hou je altijd, dus ook op zijn aanstelling, zegt Van der Sar, maar dat laat hij na 21 jaar topvoetbal makkelijk van z’n schouders glijden.
“Het belangrijkste is dat Frank de Boer de juiste spelers heeft om mee te werken. Dat Marc Overmars de juiste spelers vindt die nodig zijn. En dat Dennis Bergkamp en Willem Jonk de juiste spelers hebben om op te leiden. Dat er kritiek loskomt hou je altijd als je iets nieuws gaat doen. Ik vind het niet meer dan logisch als mensen die acht jaar gestudeerd hebben en de nummer één baan aan hun neus voorbij zien gaan zeggen: hé, kan dat zomaar?”
Het is aan Edwin van der Sar om zich te bewijzen en hij weet het. Belangrijkste opdracht: het vinden van een nieuwe hoofdsponsor. “Het feit dat Aegon stopt is voor mij natuurlijk een belangrijk agendapunt. Maar het binnenhalen van een nieuwe hoofdsponsor kan niemand alleen. Sterker, dan kan geen enkele afdeling alleen. Dat wordt een totale teamprestatie.
Zo heb ik als keeper ook altijd geredeneerd. Het maakte me echt niet uit hoeveel fraaie reddingen ik moest verrichten om een zo hoog mogelijk rapportcijfer te halen, nee, het ging mij erom dat de organisatie goed stond. Dat ik zo min mogelijk ballen kreeg, dat is een essentieel verschil.”
Op vragen over de onderhandelingen met een nieuwe hoofdsponsor zegt Van der Sar steevast: “Die gaan de goede kant op.” Aegon zou in eerste instantie na dit seizoen stoppen als hoofdsponsor van Ajax. Maar eind maart werd het contract verlengd tot het einde van dit kalenderjaar. Dat heeft vermoedelijk alles te maken met het regeringsbesluit om de Nederlandse gokmarkt vanaf 1 januari 2015 te liberaliseren. Buitenlandse wedkantoren mogen dan een licentie aanvragen om in ons land kansspelen via internet aan te bieden. Bovendien nemen zij een flink marketingbudget mee, naar verluidt zo’n 100 miljoen euro.
Nog een bericht uit de wandelgangen: de eerste oriënterende gesprekken van Ajax met het Zweedse Unibet (sponsor van FC Kopenhagen en partner van de Belgische Jupiler Pro League) en het op Gibraltar gevestigde Bwin, eerder sponsor van onder andere Real Madrid en AC Milan, zouden al hebben plaatsgevonden.
Van der Sar: “Aegon helpt ons enorm met deze verlenging, omdat wij meer tijd nodig hebben. Nu kunnen wij met vertrouwen en met de nodige rust verder. En het contract is natuurlijk niet voor niks met slechts een halfjaar verlengd…”
In een tijdsbestek van drie jaar zou Edwin van der Sar klaargestoomd moeten worden voor de functie van algemeen directeur bij Ajax, zo was de bedoeling. De eerste anderhalf jaar is hij zichtbaar gegroeid in zijn nieuwe rol. Dus krijgt hij volgend jaar vermoedelijk de dagelijkse leiding over meer dan tweehonderd werknemers.
Van der Sar, voorzichtig: “Ja, die kans is aanwezig.”
Vanwaar dat voorbehoud?
“Het kan altijd zo zijn dat ik het niet in mijn vingers heb, toch? Of dat Ajax niet tevreden is…”![]()
Vooral vanwege het contract met Aegon dat loopt tot 1 januari lijkt me dat ook vrij voorspelbaarquote:Op woensdag 30 juli 2014 07:48 schreef Afhaalchinees het volgende:
Hij schemert wel een beetje door dat een goksite als sponsor komt![]()
Zou vd Hoorn niet verhuurd kunnen worden aan ons? Verwacht niet veel speeltijd voor hem bij jullie en bij ons prima gedaan. Zouden alle 3 de partijen toch iets aan hebben of zie ik dat verkeerd?![]()
Nee, vd Hoorn blijft gewoon als 1e backup voor Veltman.quote:Op woensdag 30 juli 2014 09:27 schreef Tha_Duck het volgende:
Zou vd Hoorn niet verhuurd kunnen worden aan ons? Verwacht niet veel speeltijd voor hem bij jullie en bij ons prima gedaan. Zouden alle 3 de partijen toch iets aan hebben of zie ik dat verkeerd?Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Vorig jaar was hij 3e of 4e keus toch? Waarom zou hij nu opeens wel in de pikorde opschuiven? Achterin is er toch niet veel veranderd met Veltman, Moisander, Boilisen en Denswil?quote:Op woensdag 30 juli 2014 09:29 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Nee, vd Hoorn blijft gewoon als 1e backup voor Veltman.![]()
Ajax ziet in vd Hoorn een veel scorende verdediger.quote:Op woensdag 30 juli 2014 09:27 schreef Tha_Duck het volgende:
Zou vd Hoorn niet verhuurd kunnen worden aan ons? Verwacht niet veel speeltijd voor hem bij jullie en bij ons prima gedaan. Zouden alle 3 de partijen toch iets aan hebben of zie ik dat verkeerd?![]()
Boilesen is niet eens een concurrent. En Frank de Boer heeft blijkbaar niet meer graag het duo Moisander-Denswil als 2 linkspoten.quote:Op woensdag 30 juli 2014 09:32 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Vorig jaar was hij 3e of 4e keus toch? Waarom zou hij nu opeens wel in de pikorde opschuiven? Achterin is er toch niet veel veranderd met Veltman, Moisander, Boilisen en Denswil?
Vd Hoorn is dus de directe vervanger van Veltman. Is ook te zien aan de laatste oefenwedstrijden.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Zou goed zijn voor vd Hoorn, zou het enkel zonde vinden als hij weer een jaar weggooit. Dan worden zijn toekomstkansen steeds kleiner. Dus vandaar mijn idee van huurquote:Op woensdag 30 juli 2014 09:36 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Boilesen is niet eens een concurrent. En Frank de Boer heeft blijkbaar niet meer graag het duo Moisander-Denswil als 2 linkspoten.
Vd Hoorn is dus de directe vervanger van Veltman. Is ook te zien aan de laatste oefenwedstrijden.![]()
![]()
Een jaar FC Utrecht zou ook niet heel handig zijn. Want bij Utrecht speel je op een hele andere wijze dan bij Ajax. Vd Hoorn moet wennen (Of het zit er gewoon niet in) aan het spelen met veel ruimte in zijn rug.quote:Op woensdag 30 juli 2014 09:39 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Zou goed zijn voor vd Hoorn, zou het enkel zonde vinden als hij weer een jaar weggooit. Dan worden zijn toekomstkansen steeds kleiner. Dus vandaar mijn idee van huurWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
In het kader van 'alle negers zien er hetzelfde uit'?quote:Op woensdag 30 juli 2014 00:11 schreef Herqules het volgende:
[..]
Wat maak jij me nou
Was toch echt serero die die bal snoeihard binnenkopte in de laatste minuten
De goal kwam van Denswil.Life is what you make it.![]()
Als Frank het niet opgeeft zal hij echt wel iets kunnen, alleen ik heb het nog steeds niet gezien.
Get woke, go broke!![]()
Laat ik voorop stellen dat ik wel wist dat het Denswil was.quote:Op woensdag 30 juli 2014 09:44 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
In het kader van 'alle negers zien er hetzelfde uit'?
De goal kwam van Denswil.
Uit onderzoek blijkt dat men mensen van een ander ras veel meer op elkaar vind lijken...Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
maar vinden Chinezen bijvoorbeeld dat nou ook met West-Europeanen?quote:Op woensdag 30 juli 2014 10:29 schreef MrStock het volgende:
[..]
Laat ik voorop stellen dat ik wel wist dat het Denswil was.
Uit onderzoek blijkt dat men mensen van een ander ras veel meer op elkaar vind lijken...![]()
Het zou zo gruwelijk tof zijn als Unibet of Bwin hoofdsponsor wordtMooi logo en bizar veel geld.
Kom met bewijs danquote:Op woensdag 30 juli 2014 09:44 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
In het kader van 'alle negers zien er hetzelfde uit'?
De goal kwam van Denswil.![]()
Meer geld op de bank precies wat we nodig hebbenquote:Op woensdag 30 juli 2014 12:12 schreef Seam het volgende:
Het zou zo gruwelijk tof zijn als Unibet of Bwin hoofdsponsor wordtMooi logo en bizar veel geld.
![]()
Ik kan me Unibet bij Valencia van een paar jaar terug nog wel herinneren..quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:12 schreef Seam het volgende:
![]()
![]()
Bizar veel geld.. zou ik niet op rekenen. Ze gaan echt niet zomaar het dubbele betalen van wat Aegon heeft betaald. Is ook niet nodig. Zet weten dat Ajax direct een nieuwe sponsor wil hebben en dat er weinig concurrentie zal zijn voor een plek op het shirt.quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:12 schreef Seam het volgende:
![]()
twitter:AjaxFanzoneNL twitterde op woensdag 30-07-2014 om 12:11:47Ajax verwacht er snel uit te komen met QPR, persoonlijk moet Sigthorsson er nog uit zien te komen. #AJAX reageer retweet
Overmars bevestigt dit tegenover VI.twitter:AjaxFanzoneNL twitterde op woensdag 30-07-2014 om 12:12:55Ajax zoekt naar een ervaren vervanger van Sigthorsson, die ongetwijfeld verkocht zal gaan worden komende maand. #AJAX reageer retweet
![]()
eindelijk, maar waarom NOG een spits erbij? Als pinchhitter dan of als basiskracht?quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:26 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:AjaxFanzoneNL twitterde op woensdag 30-07-2014 om 12:11:47Ajax verwacht er snel uit te komen met QPR, persoonlijk moet Sigthorsson er nog uit zien te komen. #AJAX reageer retweet
Overmars bevestigt dit tegenover VI.twitter:AjaxFanzoneNL twitterde op woensdag 30-07-2014 om 12:12:55Ajax zoekt naar een ervaren vervanger van Sigthorsson, die ongetwijfeld verkocht zal gaan worden komende maand. #AJAX reageer retweet
Kan uiteraard nooit kwaad, maar liever goeie spelersquote:Op woensdag 30 juli 2014 12:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Meer geld op de bank precies wat we nodig hebben.
Get woke, go broke!![]()
Omdat we anders maar 1 spits hebben die haar op zijn zak heeft. Dus er mag wel een spits bij die wat meer ervaring heeft.quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:29 schreef Seam het volgende:
[..]
eindelijk, maar waarom NOG een spits erbij? Als pinchhitter dan of als basiskracht?![]()
Laten we dat maar niet doen, die is nog voorlopig geblesseerd en die gozer moet wekelijks spelen en niet op de bank zitten.quote:![]()
Oh Avdic danquote:Op woensdag 30 juli 2014 12:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laten we dat maar niet doen, die is nog voorlopig geblesseerd en die gozer moet wekelijks spelen en niet op de bank zitten.![]()
Nicklas Bendtner is transfervrijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mido is ontslagen als trainer van zamalek las ik, wellicht is hij nog te strikken voor de spitspositie![]()
1. Feyenoordhooliganquote:Op woensdag 30 juli 2014 12:51 schreef Kopsterk het volgende:
Jongens even serieus nu. Lijkt me duidelijk dat Mark Barto dé ideale man is voor dit Ajax.
2. Blessure![]()
Ik geloof niet dat die zo in elkaar zit. Zijn hele familie is een en al Feyenoord in hart en nieren. Denk niet dat ze dat zouden respecteren.quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat maakt dat eerste nou weer uit? Zodra ze geld zien dan is dat helemaal weg.![]()
Tot geld. Zelfs Kakkies snappen dat welquote:Op woensdag 30 juli 2014 12:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat die zo in elkaar zit. Zijn hele familie is een en al Feyenoord in hart en nieren. Denk niet dat ze dat zouden respecteren.![]()
Van Wolfswinkel
Die heeft interesse genoeg buiten Engeland en Nederland. Verdient een aardig zakcentje en Norwich wil er ook wel wat voor vangen.quote:
Dus nee.![]()
Wel weer van die vage geruchten rond Van der Vaart. Dat Sylvie blijkbaar verplicht in dezelfde stad moet wonen, maar zij toch naar Amsterdam gaat verhuizen.![]()
Zet 20 blonde Nederlandse vrouwen naast elkaar met dezelfde type lichamen, lengten etc en ja, ze ervaren dan hetzelfde.quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:00 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
maar vinden Chinezen bijvoorbeeld dat nou ook met West-Europeanen?
Voor 'ons' (West-Europeanen) is het ook supervlug duidelijk of iemand uit het 'oostblok' komt.
Hetzelfde dat Aziaten overduidelijk verschillen kunnen zien tussen Japanners, Koreanen of Chinezen...
Maar ik ga hiermee flink offtopic
Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
bedankt hansquote:Op woensdag 30 juli 2014 13:14 schreef MrStock het volgende:
Las net op voetbalzone dat interesse er nog steeds is van QPR in sigi...![]()
Zeg dat maar tegen Frankquote:Op woensdag 30 juli 2014 13:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zou echt het slechtste idee ooit zijn![]()
Samaras zou ook kunnenquote:
Jullie hebben Zivkovic toch al? De toekomstige spits van Oranje, geflankeerd door Kishna en Depay...wk 2018 is zo van ons.![]()
Zivkovic kan nog niet een heel seizoen constant goed draaienquote:Op woensdag 30 juli 2014 13:16 schreef Ciscus het volgende:
Jullie hebben Zivkovic toch al? De toekomstige spits van Oranje, geflankeerd door Kishna en Depay...wk 2018 is zo van ons.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Ik kan me nog niet voorstellen dat Zivkovic dan al de spits is. ALS hij het waarmaakt, lijkt WK 2022 me realistischer... (Als we over WK's hebben, EK 2020 lijkt me ook nog realistisch)quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:16 schreef Ciscus het volgende:
Jullie hebben Zivkovic toch al? De toekomstige spits van Oranje, geflankeerd door Kishna en Depay...wk 2018 is zo van ons.Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......
Forum Opties Forumhop: Hop naar: