SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Valt niet op dat die Franks lievelingetje is hoorquote:Op zondag 27 juli 2014 00:27 schreef Gruisman het volgende:
Boilesenook gewoon derde aanvoerder terwijl die maar 30 wedstrijden in vier jaar heeft gespeeld
RED ONS HENNIEGOD![]()
Siem de Jong ook met 0 officiële wedstrijden voor Newcastle.quote:Op zondag 27 juli 2014 00:27 schreef Gruisman het volgende:
Boilesenook gewoon derde aanvoerder terwijl die maar 30 wedstrijden in vier jaar heeft gespeeld
![]()
quote:De Boer liet weten dat de strijd om onder meer de linkshalfplek nog niet is gestreden. Lucas Andersen, Thulani Serero (met lichte liesklachten uit voorzorg aan de kant gebleven) en Lerin Duarte strijden om de bewuste plek. ,,Lucas heeft tegen Benfica een goede indruk gemaakt. Complimenten voor hem. Lucas, Thulani en Lerin moeten met elkaar voor de linkshalfplek knokken.’’![]()
Newcastle voert sowieso lachwekkend beleid.quote:Op zondag 27 juli 2014 00:28 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Siem de Jong ook met 0 officiële wedstrijden voor Newcastle.Oh.![]()
Redelijke wedstrijd van Ajax. Op buitenspel spelen ging nogal eens mis. Van der Hoorn speelde beter dan vorig seizoen, maar zeker niet goed genoeg om er in te blijven. Ligeon lijkt geen stappen meer te maken, misschien kan die ook nog verhuurd worden? Zal mooi zijn als Tete wat meer de kans krijgt. Verder goed om te zien dat Kishna en Milik elkaar makkelijk vinden, vooral Kishna speelde goed. Nu nog even op de afwerking trianen, want Klaassen, Kishna en vooral Milik raakten alledrie een open schietkans in de zestien totaal verkeerd.![]()
Ik denk dat we beter kunnen wachten tot het seizoen is begonnen en ze op wedstrijden beoordelen waar het ergens om gaatquote:Op zondag 27 juli 2014 11:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
Redelijke wedstrijd van Ajax. Op buitenspel spelen ging nogal eens mis. Van der Hoorn speelde beter dan vorig seizoen, maar zeker niet goed genoeg om er in te blijven. Ligeon lijkt geen stappen meer te maken, misschien kan die ook nog verhuurd worden? Zal mooi zijn als Tete wat meer de kans krijgt. Verder goed om te zien dat Kishna en Milik elkaar makkelijk vinden, vooral Kishna speelde goed. Nu nog even op de afwerking trianen, want Klaassen, Kishna en vooral Milik raakten alledrie een open schietkans in de zestien totaal verkeerd.![]()
dit was al best een serieuze oefenwedstrijd.quote:Op zondag 27 juli 2014 11:57 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik denk dat we beter kunnen wachten tot het seizoen is begonnen en ze op wedstrijden beoordelen waar het ergens om gaat![]()
Met een tegenstander die tien keer wisseltHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
eerste helft was gewoon het sterkste team tegen het sterkste team. Maar goed, ik schreef alleen op wat mij opgevallen was. Een ieder mag zijn eigen oordeel vellen.quote:Op zondag 27 juli 2014 12:02 schreef Catch22- het volgende:
Met een tegenstander die tien keer wisselt![]()
Tuurlijk moet je ze wel beoordelen in deze wedstrijden, deze wedstrijden worden gebruikt om de basis voor het begin van het seizoen te bepalen.. Waarom zou je anders überhaupt nog oefenwedstrijden spelen?quote:Op zondag 27 juli 2014 11:57 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik denk dat we beter kunnen wachten tot het seizoen is begonnen en ze op wedstrijden beoordelen waar het ergens om gaat![]()
![]()
Ja wel meer dan voorgaande, maar ik denk dat spelers toch met een andere instelling het veld op gaan dan in de eredivisie/cl/bekerquote:Op zondag 27 juli 2014 11:58 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
dit was al best een serieuze oefenwedstrijd.![]()
Om fit te worden misschien? Als oefenwedstrijden worden gebruikt puur en alleen om de basiself te bepalen zou El Ghazi wel rechtsbuiten staan lijkt me.quote:Op zondag 27 juli 2014 12:21 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Tuurlijk moet je ze wel beoordelen in deze wedstrijden, deze wedstrijden worden gebruikt om de basis voor het begin van het seizoen te bepalen.. Waarom zou je anders überhaupt nog oefenwedstrijden spelen?![]()
Je kan ook 90 minuten partijspel doen op de trainingen.quote:Op zondag 27 juli 2014 12:23 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Om fit te worden misschien? Als oefenwedstrijden worden gebruikt puur en alleen om de basiself te bepalen zou El Ghazi wel rechtsbuiten staan lijkt me.![]()
Dusquote:Op zondag 27 juli 2014 12:26 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Je kan ook 90 minuten partijspel doen op de trainingen.![]()
![]()
Dus waarom dan al die moeite nemen voor een oefenwedstrijd?quote:
Het antwoord is simpel; een oefenwedstrijd, zeker tegen een goede tegenstander, heeft meer gelijkenissen met een wedstrijd om het 'echie'. En derhalve kan je spelers dus best beoordelen op oefenwedstrijden -zeker jonge/nieuwe spelers, want die moeten zich nog bewijzen.![]()
Ja en met een wedstrijd die meer gelijkenissen heeft met een wedstrijd om het echie wordt er dus ook meer gevraagd van spelers zodat de kans misschien mogelijk eventueel aanwezig is om fit te worden en klaar te zijn voor een echte tegenstanderquote:Op zondag 27 juli 2014 13:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dus waarom dan al die moeite nemen voor een oefenwedstrijd?
Het antwoord is simpel; een oefenwedstrijd, zeker tegen een goede tegenstander, heeft meer gelijkenissen met een wedstrijd om het 'echie'. En derhalve kan je spelers dus best beoordelen op oefenwedstrijden -zeker jonge/nieuwe spelers, want die moeten zich nog bewijzen.![]()
Kun je dit overigens met argumenten ondersteunen of is dat niet te doen en gaat GGMM deze post verwijderen?quote:Op zondag 27 juli 2014 02:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Newcastle voert sowieso lachwekkend beleid.![]()
Ik vond Kishna 1e helft erg goed, maar viel ver terug in de 2e helft (net als Milik). Misschien Kishna 1e helft laten spelen, en El Ghazi 2e helft
Vermeer weer erg goed, en weer de 0 gehouden.
Viergever viel erg mee, bood zich goed aan, draaide vaak goed open, alleen een paar keer te veel risico met de bal gaan lopen. Ook vaak verdedigend op de goede plek. En dat op zijn niet-favoriete positie.
Boilesen en Ligeon waren erg slecht, Klaassen Schhöne erg ongelukkig. Anderson aanvallend erg goed, Mike verdedigend erg goed (maar paar keer op Ligeon moeten passen die diep ging)."Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"![]()
Komt goed.quote:Op zondag 27 juli 2014 15:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Boilesen moet echt beter gaan spelen want anders komt hij er nooitAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Overigens moet Ajax volgende week niet te goed gaan spelen, vaak zijn de ploegen die de JC schaal binnenhalen met goed voetbal verderop in het seizoen nergens meer...
Sowieso is de winnaar van de JC schaal meestal niet de aanstaande kampioen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ah, vorig seizoen werd de winnaar van de JC schaal geen kampioen en nu krijgen we ditquote:Op zondag 27 juli 2014 15:10 schreef Pedroso het volgende:
Overigens moet Ajax volgende week niet te goed gaan spelen, vaak zijn de ploegen die de JC schaal binnenhalen met goed voetbal verderop in het seizoen nergens meer...
Sowieso is de winnaar van de JC schaal meestal niet de aanstaande kampioen.![]()
![]()
Ik heb hier geen doorberekend rapport voor van het CPB helaas.quote:Op zondag 27 juli 2014 15:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gebaseerd op? Voor alsnog is hij vaak geblesseerd en heeft hij nog amper uitgeblonken...
Wel heb ik vertrouwen in die jongen. Moet nog wel een beetje aansterken en vlieguren maken (dus geen langdurige blessures meer). Is ook opkomend sterk.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
quote:Op zondag 27 juli 2014 15:11 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ah, vorig seizoen werd de winnaar van de JC schaal geen kampioen en nu krijgen we dit
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Sja als hij nou regelmatig uitblonk in de wedstrijden die hij wel fit was dan kan ik erin komen dat je er vertrouwen in hebt maar dat is ook niet zo helaas. Het moet wel echt dit seizoen gebeuren voor hem en het is niet alsof hij veel concurrentie heeftquote:Op zondag 27 juli 2014 15:16 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik heb hier geen doorberekend rapport voor van het CPB helaas.
Wel heb ik vertrouwen in die jongen. Moet nog wel een beetje aansterken en vlieguren maken (dus geen langdurige blessures meer). Is ook opkomend sterk.![]()
Vorig jaar een keertje wel dus (Ajax), daarvoor was het de laatste keer in 2001 dat de JC-schaal winnaar kampioen werd.quote:Op zondag 27 juli 2014 15:11 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ah, vorig seizoen werd de winnaar van de JC schaal geen kampioen en nu krijgen we ditAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Het boeit dus geen reetquote:Op zondag 27 juli 2014 15:19 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Vorig jaar een keertje wel dus (Ajax), daarvoor was het de laatste keer in 2001 dat de JC-schaal winnaar kampioen werd.Oh.![]()
quote:Murić: Zdravko Mamić towards me was not unpleasant, but to my father said terrible things
-Dinamo I want placement in the Champions League, so we can meet together in a group. I'd love to play against former teammates - said Murić.
In Ajax is here the official FIFA's decision that Robert Murić(18) received the dispute with Mujčin spent most of and can register for the Dutch champions. As soon as Ajax won the decision, former Dinamov player has received a green light from the Club to be able to speak in public. This is his first interview after this week has become the player the AJAX.
-I knew it was going to FIFA's decision for me to be positive. Were announced to me both my lawyer, Belgian Dupont and our Radić, so I tense i¨čekivao to Fifa after the ads. Now that I know that there is no longer an obstacle to my registration for Ajax, I dropped a stone from my heart, I'm relieved because it was behind me six really tough months. Wished I had a football – told us the boy with the Plitivica River, one of the largest Dinamo talent in recent years.
But, the escape from Maksimir. You feel like that?
-My great desire, as well as my family, was to play for the Dynamo. We are all dinamovci, with the heart I played for that Club in the younger categories. And all the way to the last winter I was in doubt: to sign that contract or leave. The pressures have begun at preparations in Turkey... - story Murić apostrofira Dinamova boss.
-No, it's not Zdravko Mamić was uncomfortable and yelled at me. Once, during the stay in Turkey, sent Igor's labels and get me in the room. We have found the "down" in the hotel and Mamić tried to persuade me to stay. He spoke to me: "why the hurry, can't you see how young players out there are failing...?".
Here I can best develop
How did you react?
Well, to be honest, back then I already decided to go. In addition, I realized that it was better for me to find a club out there in which I will develop better and faster progress, there also was the one incident in which Mamić attacked my father saying quite terrible things to him. It made me very upset and accelerated my decision to go – adds Murić.
Six months not training in Maksimir awaiting the outcome of his case. Half year of misery, uncertainty...
-For two weeks I was in Amsterdam and I couldn't even run in the Ajax camp. I came in hiding, if someone does not see, does not paint, and exercised only in the gym. Unfortunately, when I could start training with the team, I had to wait a few days. Running through the woods in Zagorje, I stood awkwardly and injured my ankle. On Monday, I join the team work.
How do you treat trainer F. de Boer?
-There's some familiarity, strictly professional. He asks me how I am, about my ankle, when I start working...
They were interested in you from Chelsea, Real, Borussia... Why did you choose Ajax?
-Because in Ajax young players more quickly get a chance. And I'm convinced that I'm going to play here in the first team. Ajax, however, no power forward attackers and insisted much on me. So I was very eager to gain strength and be available to the coach. I expect that in two weeks I could start playing.
Is it true that you are already on the winter preparations said Zoran Mamiću to go in Ajax?
-I didn't say anything to anyone. Back then it was not yet known that I would go to Ajax.
They called with hidden numbers
Has anyone from the dunes contacted with you the past few months?
-I corresponded SMS with boats. And maybe someone else and called the phone, but when I saw the hidden number, I did not answer.
Would you like to play against Dinamo Zagreb in the Champions League?
-I'd love to be the Dynamo sells, I'm going to hold his thumbs, so let us come to the group, why not? I'd love to play against my former club -concluded zagorski football gem.
Will drive a Mercedes A-class
For now, still lives in Amsterdam at the hotel, and in early August he moves into an apartment, and then he will be in Amsterdam with girlfriend Maja Želežić, former handball player, with whom he is about a year and a half. Maja was already in Amsterdam and to Robert is a great support.
Murić in a few weeks gets a new car. Club sponsor is Mercedes and Robert has already chosen A class.
http://www.vecernji.hr/no(...)a-ligu-prvaka-952582![]()
In twee weken speelklaar dus volgens hemzelf?quote:![]()
Ik hoop ook dat we Zagreb tegenkomen in de CL, daar hebben we nog een klein appeltje mee te schillen![]()
Barcelona, Liverpool, Ajax, Zagrebquote:Op zondag 27 juli 2014 18:01 schreef Vermecelli het volgende:
Beter komen we in een poule met Liverpool
Dan de loting een beetje goed dat Suarez na zijn schorsing tegen zijn twee oude clubs kan spelen in de CL
Oh.![]()
Zou wel een perfecte groep zijn. Aansprekende tegenstanders die eigenlijk niet zo goed meer zijn (Liverpool zonder Suarez) en Zagreb uit even met 1-7 oprollen met 5 goals van Muric.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Barcelona, Liverpool, Ajax, Zagreb
Dan de loting een beetje goed dat Suarez na zijn schorsing tegen zijn twee oude clubs kan spelen in de CLAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
http://foxsports.nl/video/221262-samenvatting-benfica-ajax.htmlquote:Op zondag 27 juli 2014 18:23 schreef Assassin92 het volgende:
Ergens al beeldmateriaal van Benfica - Ajax?![]()
Ik vind het wel een talentvolle spelerquote:Op zondag 27 juli 2014 15:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Boilesen moet echt beter gaan spelen want anders komt hij er nooitOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Zitten in dezelfde pot dus begrijp ik (pot 3) ?quote:Op zondag 27 juli 2014 18:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ajax en Liverpool kunnen elkaar niet loten.
Is er ergens een (voorlopige) potindeling te vinden ?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Dat is niet genoegquote:Op zondag 27 juli 2014 18:59 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik vind het wel een talentvolle speler![]()
In de kampioensvoorrondes moet dat wel te doen zijn.quote:Op zondag 27 juli 2014 19:22 schreef PowerLoungen het volgende:
Ik denk niet dat Zagreb het hoofdtoernooi haaltOh.![]()
tegen wie moeten ze dan ?quote:Op zondag 27 juli 2014 19:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In de kampioensvoorrondes moet dat wel te doen zijn.RED ONS HENNIEGOD![]()
Hoe veel daarvan komen er in? Anderlecht en Red Bull zijn sowieso al beter.quote:Op zondag 27 juli 2014 19:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In de kampioensvoorrondes moet dat wel te doen zijn.![]()
Stukken beter dan Kroatië dus fluit maar naar je Zagreb.quote:Op zondag 27 juli 2014 19:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Deense voetbal is ook niet zo bijzonder.![]()
Al een stuk beter dan wat er uit Kroatie komtquote:Op zondag 27 juli 2014 19:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Deense voetbal is ook niet zo bijzonder.RED ONS HENNIEGOD![]()
Wat jammer nouquote:Op zondag 27 juli 2014 19:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Stukken beter dan Kroatië dus fluit maar naar je Zagreb.Oh.![]()
Statistisch verreweg de beste linksback van de Eredivisie.quote:Op zondag 27 juli 2014 15:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Boilesen moet echt beter gaan spelen want anders komt hij er nooit![]()
Wat een lelijk ding dan zeg... Stuur maar naar Rotterdam op.quote:Op zondag 27 juli 2014 10:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
staat daar op de voorgrond, voor Moisander![]()
Ik wil Moisander liever niet kwijt.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:24 schreef handboek het volgende:
[..]
Wat een lelijk ding dan zeg... Stuur maar naar Rotterdam op.Oh.![]()
1:quote:Op zondag 27 juli 2014 19:04 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zitten in dezelfde pot dus begrijp ik (pot 3) ?
Is er ergens een (voorlopige) potindeling te vinden ?
Real Madrid
Barca
Bayern
Chelsea
Benfica
Atletico
Arsenal (nnz)
Porto (nnz)
2:
Schalke
Dortmund
PSG
Juventus
Shaktar
Basel
Zenith (nnz)
City
3:
Leverkusen (nnz)
Olympiakos
CSKA
Ajax
Liverpool
Napoli (nnz)
Sporting Lissabon
Galatasaray
4:
Anderlecht
Salzburg (nnz)
AS Roma
Steaua Boekarest (nnz)
Apoel Nicosia (nnz)
Celtic (nnz)
Bate Borisov (nnz)
Monaco![]()
Zal wel Chelsea Shaktar Ajax Steaua wordenquote:Op zondag 27 juli 2014 23:24 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
1:
Real Madrid
Barca
Bayern
Chelsea
Benfica
Atletico
Arsenal (nnz)
Porto (nnz)
2:
Schalke
Dortmund
PSG
Juventus
Shaktar
Basel
Zenith (nnz)
City
3:
Leverkusen (nnz)
Olympiakos
CSKA
Ajax
Liverpool
Napoli (nnz)
Sporting Lissabon
Galatasaray
4:
Anderlecht
Salzburg (nnz)
AS Roma
Steaua Boekarest (nnz)
Apoel Nicosia (nnz)
Celtic (nnz)
Bate Borisov (nnz)
Monaco
Oh.![]()
quote:Filip Djuricic trainde vrijdag voor het eerst mee bij zijn nieuwe club FSV Mainz. Djuricic, vaak bestempeld als de Cruijff van de Balkan, had vorig jaar zomer ook een andere keuze kunnen maken. Onder meer Ajax had namelijk interesse. “Hij zou, als hij naar Ajax was gekomen, meer aan spelen zijn toegekomen”, zegt trainer Frank de Boer zondag tegen Mais Futebol.![]()
Doe mij maar Benfica, Schalke, Anderlechtquote:Op zondag 27 juli 2014 23:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal wel Chelsea Shaktar Ajax Steaua worden![]()
Een poule met mogelijkheden.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:36 schreef HamburgerHenk het volgende:
[..]
Doe mij maar Benfica, Schalke, Anderlecht
En waar we toch weer 3e worden.
Oh.![]()
Ga ik eens een keer naar een wedstrijd van Ajax (fruitschaal), zie ik net dat er pas 6000 kaarten zijn verkocht![]()
In ieder geval geen last van files rondom de Arena
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Tja is ook een veredelde oefenwedstrijd tegen een niet zo grote naam.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:48 schreef dion_v_k het volgende:
Ga ik eens een keer naar een wedstrijd van Ajax (fruitschaal), zie ik net dat er pas 6000 kaarten zijn verkocht![]()
In ieder geval geen last van files rondom de Arena
Oh.![]()
En toch waren dit het aantal toeschouwers de afgelopen jaren:quote:Op zondag 27 juli 2014 23:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tja is ook een veredelde oefenwedstrijd tegen een niet zo grote naam.
2011: 45.000
2012: 52.000
2013: 48.000
2014: 6.000?![]()
Ik kan me niet voorstellen dat er maar zo weinig mensen komen..Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Die wedstrijden waren tegen PSV, AZ en Twente. Toch wat aansprekendere namen dan PEC.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:54 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
En toch waren dit het aantal toeschouwers de afgelopen jaren:
Ik kan me niet voorstellen dat er maar zo weinig mensen komen..Oh.![]()
Dat wel maar geen van alle wonnen hun van Ajax met 5-1 (in het recente verleden)quote:Op zondag 27 juli 2014 23:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die wedstrijden waren tegen PSV, AZ en Twente. Toch wat aansprekendere namen dan PEC.
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Nog een reden om niet te gaan, stel dat het weer gebeurtquote:Op zondag 27 juli 2014 23:56 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Dat wel maar geen van alle wonnen hun van Ajax met 5-1 (in het recente verleden)
Oh.![]()
Touchéquote:Op zondag 27 juli 2014 23:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nog een reden om niet te gaan, stel dat het weer gebeurt
Maar toch, als er daadwerkelijk maar zo weinig mensen komen kunnen ze heel die fruitschaal beter afschaffen
Hihi fruitschaalHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Die Super Cup wedstrijden stellen nergens wat voor. Het heeft net zoveel waarde als de Eusebio Cupquote:Op zondag 27 juli 2014 23:58 schreef dion_v_k het volgende:
Maar toch, als er daadwerkelijk maar zo weinig mensen komen kunnen ze heel die fruitschaal beter afschaffenOh.![]()
PSV won recent met 4-0 van Ajax, dus ook 4 goals verschil.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:56 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Dat wel maar geen van alle wonnen hun van Ajax met 5-1 (in het recente verleden)
AZ won recent met 3-0 van Ajax, 3 goals verschil.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
6000 Ajax kaarten. Zijn er 12.500 beschikbaar gesteld.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:54 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat er maar zo weinig mensen komen..![]()
Ik heb alleen het laatste kwartier van de eerste helft gezien (wat ik achteraf hoorde bleek dat het beste gedeelte te zijn), Andersen beviel me wel.quote:![]()
klopt. Tweede helft was kak. Kishna en Milik toen niet meer gezien.quote:Op maandag 28 juli 2014 08:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb alleen het laatste kwartier van de eerste helft gezien (wat ik achteraf hoorde bleek dat het beste gedeelte te zijn), Andersen beviel me wel.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Die potindeling CL, dat wordt dus weer een loting from hell... Monaco en AS Roma in pot 4
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Neem aan 6000 aan Ajax-zijde. Van PEC zullen er wel wat meer zijn gok ikquote:Op zondag 27 juli 2014 23:54 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat er maar zo weinig mensen komen..![]()
Wanneer geeft die dakhaas Kolbeinn nou eens toe en stelt hij zijn salariseisen wat bij. QPR moet 'm verdomme maximaal aan het eind van de week over hebben genomen![]()
![]()
Hoezoquote:Op maandag 28 juli 2014 10:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Wanneer geeft die dakhaas Kolbeinn nou eens toe en stelt hij zijn salariseisen wat bij. QPR moet 'm verdomme maximaal aan het eind van de week over hebben genomen![]()
Alsof jij niet het maximale eruit wil halen als je naar een nieuwe werkgever overstapt.quote:Op maandag 28 juli 2014 10:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Wanneer geeft die dakhaas Kolbeinn nou eens toe en stelt hij zijn salariseisen wat bij. QPR moet 'm verdomme maximaal aan het eind van de week over hebben genomenBehulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Real Madrid, PSG, Ajax, AS Roma
Hoop eigenlijk op
Benfica, Schalke, Ajax en Steaua Boekarest
Steaua omdat er nog iets goed valt te maken en ik dan weer eens een wedstrijdje zien kan
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Hij vind zichzelf wat te goed voor QPR, stelt daarom wat hoge eisen om de boel te vertragen in de hoop dat er nog wat anders voorbij komt.quote:Op maandag 28 juli 2014 10:53 schreef fathank het volgende:
[..]
Alsof jij niet het maximale eruit wil halen als je naar een nieuwe werkgever overstapt.![]()
Mag ik jouw glazen bol eens lenen?quote:Op maandag 28 juli 2014 11:57 schreef Tarado het volgende:
Hij vind zichzelf wat te goed voor QPR, stelt daarom wat hoge eisen om de boel te vertragen in de hoop dat er nog wat anders voorbij komt.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
Forum Opties Forumhop: Hop naar: