Samzz haar schuld!quote:Op zaterdag 26 juli 2014 09:49 schreef Koen66 het volgende:
Sinds ik gisterenavond hier meepostte heb ik mobiel continue Top Vintage reclame in beeld, op laptop gelukkig add blokker...
Ik ook niet binnen Fok ivm abo, maar zodra ik op andere sites kom....quote:
Ik ook alleen mobiel buiten Fokquote:Op zaterdag 26 juli 2014 10:05 schreef muhahaha het volgende:
Hm geen last van koen....
Zie alleen hier reclame.
Hubba, hubbaquote:Op zaterdag 26 juli 2014 10:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als het nou adds waren van Samzz in zo'n jurk
Ik heb ontheffingquote:Op zaterdag 26 juli 2014 10:52 schreef twi het volgende:
Ik dacht dat we van ons imago van kwijlende mannetjes af wilden.
Dat heb ik gemistquote:Op zaterdag 26 juli 2014 10:52 schreef twi het volgende:
Ik denk dat er sowieso in je omgeving wel meer mensen seks hebben. Maar blijkbaar heeft iemand het dus voor je deur gedaan.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 11:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Iemand hier in de omgeving heeft gisteravond seks gehad.
Ik ging net even wat brood kopen en er lag een openscheurde durex verpakking voor mijn deur.
Mensen die buitenseks niet eens puur natuur houden, wat een amateurs.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 11:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Iemand hier in de omgeving heeft gisteravond seks gehad.
Ik ging net even wat brood kopen en er lag een openscheurde durex verpakking voor mijn deur.
Nouja, condoom zelf ligt er niet.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 11:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik denk dat er sowieso in je omgeving wel meer mensen seks hebben. Maar blijkbaar heeft iemand het dus voor je deur gedaan.
Condooms zijn sowieso vervelend.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 11:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mensen die buitenseks niet eens puur natuur houden, wat een amateurs.
Latex is ook een natuurproduct.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 11:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Haha hoe naief.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 10:52 schreef twi het volgende:
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 11:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat een bitch, blij dat ze weg is!quote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:08 schreef Samzz het volgende:
Hoi. Sorry, Koen!
Ze heeft m'n aardbeitjes die ik voor de lunch klaar had gemaakt ook opgegeten.
De bitch.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:22 schreef Samzz het volgende:
Ik vind het zo asociaal. Ik heb haar gezegd, ik zet dat wat ik van mezelf koop zet ik hier. De rest staat allemaal in de andere koelkast. Dus ze wist dat 't mijn eten is. Vraag dan, verdomme. Nu heb ik geen aardbeien meer
.
Is koken dan zo erg?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:41 schreef kree het volgende:
Goedemiddag allen,
Nou ik mag maandag aan het werk
Gelijk weer paar daagjes hotel in Eindhoven, scheelt weer een paar dagen voor mezelf koken
Nee niet perse, maar heb er alleen nooit zin in om voor mezelf te kokenquote:
Nicequote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:41 schreef kree het volgende:
Goedemiddag allen,
Nou ik mag maandag aan het werk
Gelijk weer paar daagjes hotel in Eindhoven, scheelt weer een paar dagen voor mezelf koken
Ik zit er alleen een beetje mee dat ik nog steeds geen contract heb en dat ik dus maar moet vertrouwen op dat ze dat goed afhandelen.quote:
Dat is een behoorlijk eind.quote:
Na al die jaren op Malta?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 13:08 schreef Barbusse het volgende:
Ik dacht dat ik mijn hoogtevrees had overwonnen, maar de bitch is terug
Kan net zo goed trucage zijn... weet je tegenwoordig niet meer he..quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:14 schreef rival het volgende:
[..]
En voor wat? 1 foutje is meteen je laatste
ik krijg al hoogtevrees als ik er naar kijkquote:
Dit gedaan een tijd terug.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:07 schreef STING het volgende:
[..]
Na al die jaren op Malta?
Of valt het mee qua bergen daar?
Ik dus ookquote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:23 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik krijg al hoogtevrees als ik er naar kijk
Wow, respectquote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit gedaan een tijd terug.
[ afbeelding ]
mwah heb zo het idee dat dit nog wel eens in rusland isquote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kan net zo goed trucage zijn... weet je tegenwoordig niet meer he..
Thanks. Heb het echt gedaan om mijn hoogtevrees te overwinnenquote:
mja maar als je bezig bent met klimmen heb je toch al je aandacht daarvoor nodig dat je niet eens itjd hebt om over je hoogtevrees na te denkenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Thanks. Heb het echt gedaan om mijn hoogtevrees te overwinnenMaar door dat ***gifje is het weer terug
Nah, dat valt eigenlijk best mee hoor. Maar op sommige punten was het zo dat je tijdens een rustpauze meer van het uitzicht aan het genieten was.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:27 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja maar als je bezig bent met klimmen heb je toch al je aandacht daarvoor nodig dat je niet eens itjd hebt om over je hoogtevrees na te denken
dat zal wel verschrikkelijk mooi geweest zijn jaquote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nah, dat valt eigenlijk best mee hoor. Maar op sommige punten was het zo dat je tijdens een rustpauze meer van het uitzicht aan het genieten was.
Het was het zweet, de zenuwen en twee dagen spierpijn waardquote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:50 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat zal wel verschrikkelijk mooi geweest zijn ja
Ander naamwoord, andere functie. Ofzo. Vergeten wat de benaming is, maar geen zin om op te zoeken...quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:11 schreef Samzz het volgende:
Waar ik vandaag over na zat te denken; verschrikkelijk is nu niet bepaald een positief woord, net als vreselijk. Waarom worden die woorden dan wel vaak in combi met positieve woorden gebruikt?
Bijvoorbeeld dus vreselijk mooi, verschrikkelijk lekker of een variatie daarvan.
dat is een verdomd interessante vraag welquote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:11 schreef Samzz het volgende:
Waar ik vandaag over na zat te denken; verschrikkelijk is nu niet bepaald een positief woord, net als vreselijk. Waarom worden die woorden dan wel vaak in combi met positieve woorden gebruikt?
Bijvoorbeeld dus vreselijk mooi, verschrikkelijk lekker of een variatie daarvan.
gaafquote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het was het zweet, de zenuwen en twee dagen spierpijn waard
inderdaadquote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De westkust is dan ook echt prachtig hier![]()
[ afbeelding ]
Dat dacht ik!quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:25 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat is een verdomd interessante vraag wel
gelijk heb jequote:Op zaterdag 26 juli 2014 16:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat dacht ik!
Ik heb goed gewerkt, vanavond neem ik lekker een wijntje.
Een oude veteraan om de boel in goede banen te leiden.quote:
Geniet van de wijn in ieder geval.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 16:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat dacht ik!
Ik heb goed gewerkt, vanavond neem ik lekker een wijntje.
Nog steeds je succesnummer he?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 17:05 schreef Samzz het volgende:
Dat komt goed! Zo eerst douchen en dan koken. Pasta met spinazie, roomsaus en blauwe kaas. I am hooked.
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 17:05 schreef Samzz het volgende:
Dat komt goed! Zo eerst douchen en dan koken. Pasta met spinazie, roomsaus en blauwe kaas. I am hooked.
Thanks, Thijs. Is het hard nodig denk je?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 16:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Een oude veteraan om de boel in goede banen te leiden.
[..]
Geniet van de wijn in ieder geval.
Heb een gat in de dag geslapen, ben verdomd lui nu
Nah, kan het wel alleen afquote:Op zaterdag 26 juli 2014 17:15 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Thanks, Thijs. Is het hard nodig denk je?
Oh, das in de buurt!quote:
Wat anderen betreft niet dan?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 17:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nah, kan het wel alleen afMaar welkom ben je wat mij betreft zeker.
[..]
Ik weet niet hoe andere mensen denken, derhalve kan ik hier geen sluitend antwoord op geven.quote:
Och, weer eentje van de sex sc-bende.quote:
hoor ik daar ook bij trouwens? Ik vind zelf van niet, maar daar zullen de meningen over verdeeld zijnquote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Och, weer eentje van de sex sc-bende.
Ja absoluut.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
hoor ik daar ook bij trouwens? Ik vind zelf van niet, maar daar zullen de meningen over verdeeld zijn
Thanks!quote:
Kruisig mij eens niet. Ik heb daar hooguit één blauwe maandag gepost.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wie stel je voor?quote:
maar ik ben lief enzo!quote:
Fas natuurlijk.quote:
Ik zit te bedenken waar ik jou van 'ken'... Ik kom er niet op.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:44 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Thanks!
[..]
Kruisig mij eens niet. Ik heb daar hooguit één blauwe maandag gepost.
De 25-35 sc reeks gok ik. Toen hij er nog was, 3000 jaar geleden.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zit te bedenken waar ik jou van 'ken'... Ik kom er niet op.
Oh god, nog een SC waar ik in gepost hebquote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:45 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
De 25-35 sc reeks gok ik. Toen hij er nog was, 3000 jaar geleden.
Want ik lig ook in no time te pittenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
omdat ik denk dat jullie het wel leuk zullen hebben samen in bed
Hoezo ''ook''?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Want ik lig ook in no time te pitten?
nee, want je squirt.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Want ik lig ook in no time te pitten?
Net nu het interessant begon te worden. Nou ja, ik moest toch weg. Zo een date.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, want je squirt.
Ok, nu ga ik er maar over ophouden
dat soot dingen moet je natuurlijk niet zeggen als ik je bij iemand anders in bed probeer te krijgenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:49 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Net nu het interessant begon te worden. Nou ja, ik moest toch weg. Zo een date.
Jij bent toch een oude man? Oude mannen slapen snelquote:
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij bent toch een oude man? Oude mannen slapen snel.
Ja weet ik het, hij werd oud genoemdquote:
Hoe was je meet?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
quote:
Wanneer kan ik aanschuiven?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 17:05 schreef Samzz het volgende:
Beetje laat, vriend. Heb 't al op. Dat wat er nog is, is voor morgenquote:
He bummer, ik had wel honger eigenlijk na een lange dag.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Beetje laat, vriend. Heb 't al op. Dat wat er nog is, is voor morgen.
quote:
Nee.quote:
Ik sta vooraan.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoi bby's
Ik kom wat liefde uitdelen.
Ik ben er, maar ik ga zo naar de stadquote:
En dat doe je het liefst laat in de avond?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 23:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik niet zo heel lang meer, moet nog even 2 broeken strijken
Ik doe altijd dingen op het laatste moment jaquote:Op zaterdag 26 juli 2014 23:39 schreef aeque het volgende:
[..]
En dat doe je het liefst laat in de avond?
Ja ik zal wel moetenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 23:40 schreef aeque het volgende:
Ach jij doet de dingen nog. Ik zou de broeken in dat geval lekker ongestreken laten.
Niet dat ik weet?quote:Op zondag 27 juli 2014 00:19 schreef aeque het volgende:
Maar het is wel doods hier ja
Is de sex sc weer open?
Of heeft ineens iedereen zijn zolderkamer ingeruild voor een leven vol met sociaal contact?quote:
Dat dit kan?quote:Op zondag 27 juli 2014 00:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Of heeft ineens iedereen zijn zolderkamer ingeruild voor een leven vol met sociaal contact?
Wilde nacht?quote:Op zondag 27 juli 2014 02:34 schreef kree het volgende:
Ik was eigenlijk van plan optijd te gaan slapen, mjah mislukt.
quote:
Ja hier verder dan of willen jullie allemaal notes?quote:Op zondag 27 juli 2014 03:10 schreef bepklep82 het volgende:
Ik doe ook weer mee en wacht nog op de foto.
Slapen word overschatquote:Op zondag 27 juli 2014 03:12 schreef kree het volgende:
Oh hehe je wordt misschien nog eens verstandig
Ja die TT had ik niet verzonnen en niet meegelezen dus weet niet waarom
euh wat zijn notes?quote:Op zondag 27 juli 2014 03:13 schreef kree het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja hier verder dan of willen jullie allemaal notes?
Dat sowieso.quote:Op zondag 27 juli 2014 03:13 schreef yats het volgende:
[..]
Slapen word overschat
Ow, mocht iemand het willen weten, die donatie voor het WNF mag ik nog even uitstellen.
Nou niet zo zeer, maar ze plaatsten die onder je naam en kijken ze in en als je er teveel hebt dan kan het een ban worden.quote:
Ow, ik heb beloofd het WNF een donatie te geven mocht ik ooit een keer een hele berg panda's om zeep helpen.quote:
Ah ok ik maak daaruit op dat er niet geneukt is dusquote:Op zondag 27 juli 2014 03:18 schreef yats het volgende:
[..]
Ow, ik heb beloofd het WNF een donatie te geven mocht ik ooit een keer een hele berg panda's om zeep helpen.
Die logica ontgaat me.quote:Op zondag 27 juli 2014 03:19 schreef kree het volgende:
[..]
Ah ok ik maak daaruit op dat er niet geneukt is dus
Inderdaadquote:Op zondag 27 juli 2014 03:19 schreef kree het volgende:
[..]
Ah ok ik maak daaruit op dat er niet geneukt is dus
Prima!quote:
Oh ik ging nog uit van die per maand ook maar ben geen student meer, dan heb ik best wel een hoge score eigenlijkquote:Op zondag 27 juli 2014 03:22 schreef yats het volgende:
[..]
Prima!
Bepklep : er bestaat zoiets als pandapunten. Dat houd in dat je per week zonder seks (mits student)of per maand (bij geen student) 1 panda-punt krijgt.
Ah! duidelijk.quote:Op zondag 27 juli 2014 03:22 schreef yats het volgende:
[..]
Prima!
Bepklep : er bestaat zoiets als pandapunten. Dat houd in dat je per week zonder seks (mits student)of per maand (bij geen student) 1 panda-punt krijgt.
Ik tel nog als student omdat ik nog student was bij de laatste keer. Dus dat loopt ook op inmiddels.quote:Op zondag 27 juli 2014 03:23 schreef kree het volgende:
[..]
Oh ik ging nog uit van die per maand ook maar ben geen student meer, dan heb ik best wel een hoge score eigenlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Waarom? Was toch serieus of waarom zou ik dan al een paar threads in 2011 hebben die gaan over een zelfde onderwerp?quote:
Dan sta je meteen weer op 0quote:Op zondag 27 juli 2014 03:24 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Ah! duidelijk.
En bij wel seks gaan er punten af?
quote:Op zondag 27 juli 2014 03:24 schreef yats het volgende:
[..]
Ik tel nog als student omdat ik nog student was bij de laatste keer. Dus dat loopt ook op inmiddels.Als ik nog als student tel, (was ik toen ook) dan zit ik nu over de 24.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe de rekensom als niet student zelf maar.
Maargoed jullie weten hoe ik erover denk heej.
Do what you love, love what you do!
En als je nog nooit iemand gezoend hebt dus maagd bent?quote:Op zondag 27 juli 2014 03:22 schreef yats het volgende:
[..]
Prima!
Geloof me tis dat die vorige al dicht is, maar die zou op slot zitten was er nog een mod wakker geweest.quote:Op zondag 27 juli 2014 03:24 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Waarom? Was toch serieus of waarom zou ik dan al een paar threads in 2011 hebben die gaan over een zelfde onderwerp?
Dan wordt het hoog tijd dat je iemand schaakt.quote:Op zondag 27 juli 2014 03:26 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
En als je nog nooit iemand gezoend hebt dus maagd bent?
Geen zorgen ik was 28, dus ok je hebt nog tijd zat.quote:Op zondag 27 juli 2014 03:26 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ow, dat valt nog best mee. Ik durf mijn getal bijna niet te noemen nuquote:Op zondag 27 juli 2014 03:25 schreef kree het volgende:
[..]
Als ik nog als student tel, (was ik toen ook) dan zit ik nu over de 24.
Doe de rekensom als niet student zelf maar.
Maargoed jullie weten hoe ik erover denk heej.
Dan sta je ook op 0, je begint pas met tellen vanaf je ontmaagding.quote:Op zondag 27 juli 2014 03:26 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
:^quote:Op zondag 27 juli 2014 03:27 schreef kree het volgende:
[..]
Geen zorgen ik was 28, dus ok je hebt nog tijd zat.
Vraag me meer af hoe dicht je bij de "reset" bent gekomen dan eigenlijk vanavond.quote:Op zondag 27 juli 2014 03:28 schreef yats het volgende:
[..]
Ow, dat valt nog best mee. Ik durf mijn getal bijna niet te noemen nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
Dus ik heb de beste score?quote:Op zondag 27 juli 2014 03:28 schreef yats het volgende:
[..]
Dan sta je ook op 0, je begint pas met tellen vanaf je ontmaagding.
Eh, not even close. De leuke bardame van gisteren was er helaas niet.quote:Op zondag 27 juli 2014 03:30 schreef kree het volgende:
[..]
Vraag me meer af hoe dicht je bij de "reset" bent gekomen dan eigenlijk vanavond.
Stel je niet aan, je komt net kijken.quote:Op zondag 27 juli 2014 03:31 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Dus ik heb de beste score?
Dat is kut.
Als hij uit 1980 komt niet. Dan is het wel tijd dat het een keer gebeurd. Maar misschien is er een goede reden voor?quote:Op zondag 27 juli 2014 03:32 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Stel je niet aan, je komt net kijken.
Maar ik wil meer zienquote:Op zondag 27 juli 2014 03:32 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Stel je niet aan, je komt net kijken.
Ach seks is maar seks, beter wacht je ermee totdat je een echt leuk meisje tegenkomt waarmee je meer wil als alleen seksquote:Op zondag 27 juli 2014 03:31 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Dus ik heb de beste score?
Dat is kut.
Hij zegt dat ie lelijk is, maar heeft nog geen bewijs geleverd.quote:Op zondag 27 juli 2014 03:33 schreef yats het volgende:
[..]
Als hij uit 1980 komt niet. Dan is het wel tijd dat het een keer gebeurd. Maar misschien is er een goede reden voor?
Nee dat klopt niet 1995 bijna 19.quote:Op zondag 27 juli 2014 03:33 schreef yats het volgende:
[..]
Als hij uit 1980 komt niet. Dan is het wel tijd dat het een keer gebeurd. Maar misschien is er een goede reden voor?
Mwah, liefde word mijns inziens overschat. Maar he, wie ben ik om daar een oordeel over te hebben?quote:Op zondag 27 juli 2014 03:33 schreef kree het volgende:
[..]
Ach seks is maar seks, beter wacht je ermee totdat je een echt leuk meisje tegenkomt waarmee je meer wil als alleen seks
jjaja ik weet het, de meningen zijn hierover verdeelt
En jij hebt nog geen bewijs geleverd dat je geen vent bent.quote:Op zondag 27 juli 2014 03:34 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Hij zegt dat ie lelijk is, maar heeft nog geen bewijs geleverd.
Tis voor iedereen verschillend.quote:Op zondag 27 juli 2014 03:34 schreef yats het volgende:
[..]
Mwah, liefde word mijns inziens overschat. Maar he, wie ben ik om daar een oordeel over te hebben?
Hij heeft haar icoontje aangepastquote:Op zondag 27 juli 2014 03:35 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
En jij hebt nog geen bewijs geleverd dat je geen vent bent.
Uiterlijk zegt ook niet alles. Ik ben ook maar net een 6je en toch is een van mijn ex'en een dikke 9.quote:Op zondag 27 juli 2014 03:34 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Hij zegt dat ie lelijk is, maar heeft nog geen bewijs geleverd.
Owww, dat valt dus heel erg mee. Dan heb je nog tijd zat.quote:
zo, nu jij weer..quote:Op zondag 27 juli 2014 03:35 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
En jij hebt nog geen bewijs geleverd dat je geen vent bent.
Tis dat je al een vriend hebt, anders was je wel wat voor El_thijs.quote:
Ik heb ook mijn beste jaren gehadquote:Op zondag 27 juli 2014 03:36 schreef kree het volgende:
[..]
Tis voor iedereen verschillend.
Maar ik heb er dan ook niet echt moeite mee dat ik geen seks heb.
Het is zeker voor iedereen anders. Zelfs als je het beide kent zijn de meningen verdeeld. Ik hoop ooit weer in de liefde te kunnen geloven, maar voor nu zie ik wel wat de toekomst brengt.quote:Op zondag 27 juli 2014 03:36 schreef kree het volgende:
[..]
Tis voor iedereen verschillend.
Maar ik heb er dan ook niet echt moeite mee dat ik geen seks heb.
Kinderen ligt voor mij nog in de toekomstquote:Op zondag 27 juli 2014 03:38 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Ik heb ook mijn beste jaren gehad
Kinderen zijn funest voor je seksleven.
Die valt op vrouwen in leer?quote:Op zondag 27 juli 2014 03:38 schreef kree het volgende:
[..]
Tis dat je al een vriend hebt, anders was je wel wat voor El_thijs.
Ben ik even blij dat ik die niet heb. Al hoop ik ze wel ooit een keer te hebbenquote:Op zondag 27 juli 2014 03:38 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Ik heb ook mijn beste jaren gehad
Kinderen zijn funest voor je seksleven.
Als ie dit morgen nog leest dan zal ie wel teleurgesteld zijnquote:
Zwanger zijn is trouwens wel een dikke plus voor je seksleven.quote:Op zondag 27 juli 2014 03:40 schreef yats het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat ik die niet heb. Al hoop ik ze wel ooit een keer te hebben
Thijs vind zijn motormuizin nog wel, daar heb ik alle vertrouwen in.quote:Op zondag 27 juli 2014 03:41 schreef kree het volgende:
[..]
Als ie dit morgen nog leest dan zal ie wel teleurgesteld zijn
Mannen hoeven daar niet zwanger voor te worden.quote:Op zondag 27 juli 2014 03:42 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Zwanger zijn is trouwens wel een dikke plus voor je seksleven.
Je staat stijf van de hormonen en bent de hele dag horny..
Ik ben al bijna 32 joh, volgens mij zijn jullie net uit de luiersquote:Op zondag 27 juli 2014 03:42 schreef yats het volgende:
[..]
Thijs vind zijn motormuizin nog wel, daar heb ik alle vertrouwen in.
Ach ik denk iedereen wel uiteindelijk, of althans ik hoop hetquote:Op zondag 27 juli 2014 03:42 schreef yats het volgende:
[..]
Thijs vind zijn motormuizin nog wel, daar heb ik alle vertrouwen in.
Euh, je zit aardig in de leeftijdscategorie hoor.quote:Op zondag 27 juli 2014 03:44 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Ik ben al bijna 32 joh, volgens mij zijn jullie net uit de luiers
Had me dat een jaar of twee geleden gevraagd dan had ik je ronduit gelijk gegeven, maar ik geloof er niet meer zo in.quote:Op zondag 27 juli 2014 03:44 schreef kree het volgende:
[..]
Ach ik denk iedereen wel uiteindelijk, of althans ik hoop het
Oh gelukig.quote:Op zondag 27 juli 2014 03:45 schreef kree het volgende:
[..]
Euh, je zit aardig in de leeftijdscategorie hoor.
Een paar nagelaten dan, ik voel me ook al bijna opa hier.
Nou ik post hier denk jaar of 3 mee, en ok toen had ik nooit een vriendin gehad.quote:Op zondag 27 juli 2014 03:46 schreef yats het volgende:
[..]
Had me dat een jaar of twee geleden gevraagd dan had ik je ronduit gelijk gegeven, maar ik geloof er niet meer zo in.
Die 30 komt hier anders ook angstig rap naderbij.quote:Op zondag 27 juli 2014 03:44 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Ik ben al bijna 32 joh, volgens mij zijn jullie net uit de luiers
Jawel joh!quote:Op zondag 27 juli 2014 03:46 schreef yats het volgende:
[..]
Had me dat een jaar of twee geleden gevraagd dan had ik je ronduit gelijk gegeven, maar ik geloof er niet meer zo in.
Ik heb er wel over gedacht om hem ooit te halen, maar niet om vrouwen mee te versieren. Sowieso, werkt dat uberhaupt?quote:Op zondag 27 juli 2014 03:47 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Jawel joh!
Zoals ik al eerder zei vanavond.
Gewoon je motorrijbewijs halen en je aanmelden bij het motor forum.
Heb je in no-time iemand. Daar bieden ze zich vanzelf aan.
Hmmm is dat zoquote:Op zondag 27 juli 2014 03:47 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Jawel joh!
Zoals ik al eerder zei vanavond.
Gewoon je motorrijbewijs halen en je aanmelden bij het motor forum.
Heb je in no-time iemand. Daar bieden ze zich vanzelf aan.
EN of dat werkt!quote:Op zondag 27 juli 2014 03:48 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb er wel over gedacht om hem ooit te halen, maar niet om vrouwen mee te versieren. Sowieso, werkt dat uberhaupt?
Leer? Ik heb ze toch liever in (korte) rokjes met netkousenquote:Op zondag 27 juli 2014 03:49 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
EN of dat werkt!
Vrouwen geilen op mannen in leer en andersom ook trouwens.
Welkom!quote:
Ik ook eigenlijk, maar ben gewoon nog klaarwakker.quote:Op zondag 27 juli 2014 03:50 schreef bepklep82 het volgende:
Haaai
Ik zou eigenlijk moeten gaan slapen, maar heb er nog niet zo'n behoefte aan.
Tis wel een beetje fucked omdat ik nu maandag vroeg op moet.quote:
Ik zit nog half dansend op mijn stoel en de TT sprak me aan.quote:Op zondag 27 juli 2014 03:50 schreef bepklep82 het volgende:
Haaai
m'n aapje zal morgen wel weer vroeg wakker zijn.quote:Op zondag 27 juli 2014 03:51 schreef kree het volgende:
[..]
Ik ook eigenlijk, maar ben gewoon nog klaarwakker.
Foto is echt dus bewijst dat je een vrouw zijn foto hebt gebruiktquote:Op zondag 27 juli 2014 03:50 schreef bepklep82 het volgende:
Haaai
Kinderenquote:Op zondag 27 juli 2014 03:52 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
m'n aapje zal morgen wel weer vroeg wakker zijn.
Ging net even kijken en toen lag hij overdwars in mijn bed..
Zijn eigen bed is daar blijkbaar niet breed genoeg voor..
Eigen baas hier, soms zuur (want bijvoorbeeld geen hypotheek te krijgen, zelfs als je 50% al op de bank hebt staan) maar soms ook ideaal.quote:Op zondag 27 juli 2014 03:52 schreef kree het volgende:
[..]
Tis wel een beetje fucked omdat ik nu maandag vroeg op moet.
Het werkeloos zijn is voorbij. (gelukkig trouwens)
Wat deed jij nou ook alweer?quote:Op zondag 27 juli 2014 03:54 schreef yats het volgende:
[..]
Eigen baas hier, soms zuur (want bijvoorbeeld geen hypotheek te krijgen, zelfs als je 50% al op de bank hebt staan) maar soms ook ideaal.
Vrouw -> Haarquote:Op zondag 27 juli 2014 03:53 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Foto is echt dus bewijst dat je een vrouw zijn foto hebt gebruikt![]()
Serieus tho denk dat ik je wel mijn foto stuur ook al ben ik fucking lelijk.
Welke industrie/sector?quote:Op zondag 27 juli 2014 03:54 schreef yats het volgende:
[..]
Eigen baas hier, soms zuur (want bijvoorbeeld geen hypotheek te krijgen, zelfs als je 50% al op de bank hebt staan) maar soms ook ideaal.
Ik ben juristquote:
quote:
De samenstelling wisselt (ik ben sowieso na woensdag een paar dagen afwezig hier omdat ik in het buitenland zit).quote:Op zondag 27 juli 2014 03:56 schreef moemoe het volgende:
[..]
Meedansen op deze muziek. Op mijn stoel, dat wel.
Met een brede glimlach overigens.
Is dit een vaste nachtgroep?
Haha mwha vaste nachtgroep bij vlagen.quote:Op zondag 27 juli 2014 03:56 schreef moemoe het volgende:
[..]
Wat positiever over jezelf mag wel ehquote:Op zondag 27 juli 2014 03:53 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Foto is echt dus bewijst dat je een vrouw zijn foto hebt gebruikt![]()
Serieus tho denk dat ik je wel mijn foto stuur ook al ben ik fucking lelijk.
Geen idee, post nog niet zo heel lang mee op Fok.quote:Op zondag 27 juli 2014 03:56 schreef moemoe het volgende:
[..]
hou maar op..quote:Op zondag 27 juli 2014 03:57 schreef moemoe het volgende:
[..]
Wat positiever over jezelf mag wel eh.
Je moet je trouwens wel echt erg gedragen wil je op Fok een ban krijgen.quote:Op zondag 27 juli 2014 03:57 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Geen idee, post nog niet zo heel lang mee op Fok.
Kreeg een ban bij Nu.nl en toen heb ik ze de tering gewenst en vriendelijk verzocht mijn account te verwijderen aangezien ik ook niet meer mocht inloggen om het zelf te doen.
Kan 100 redenen opnoemen maar zal wel kloppen denk ikquote:Op zondag 27 juli 2014 03:55 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Vrouw -> Haar
Man -> Zijn.
En tuurlijk is mijn foto echt. Waarom zou ik daar over liegen?
Heb niets te verliezen hoor.
Herkenbaar welquote:Op zondag 27 juli 2014 03:57 schreef moemoe het volgende:
[..]
Wat positiever over jezelf mag wel eh.
Denk dat het meer aan andere dingen ligt, maar daar zou je even z'n topic voor moeten lezen.quote:Op zondag 27 juli 2014 03:59 schreef yats het volgende:
[..]
Herkenbaar wel
Hij is 19, misschien verklaart dat ook wat?
Als je wat website optimalisatie of reclame moet maken kan ik je wel helpen als je te weinig klanten hebt ofzoquote:
Good to know.quote:Op zondag 27 juli 2014 03:57 schreef yats het volgende:
[..]
De samenstelling wisselt (ik ben sowieso na woensdag een paar dagen afwezig hier omdat ik in het buitenland zit).
Ah, dat heb ik niet gelezen. Welk topic is dat?quote:Op zondag 27 juli 2014 04:00 schreef kree het volgende:
[..]
Denk dat het meer aan andere dingen ligt, maar daar zou je even z'n topic voor moeten lezen.
Waarom kreeg je eigenlijk een ban daar?quote:Op zondag 27 juli 2014 03:57 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Kreeg een ban bij Nu.nl en toen heb ik ze de tering gewenst en vriendelijk verzocht mijn account te verwijderen aangezien ik ook niet meer mocht inloggen om het zelf te doen.
Welkom op FOK! iig.quote:Op zondag 27 juli 2014 03:57 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Hopelijk niet.quote:Op zondag 27 juli 2014 04:00 schreef kree het volgende:
[..]
Denk dat het meer aan andere dingen ligt, maar daar zou je even z'n topic voor moeten lezen.
Oew, interessant aanbod! Daar schort het inderdaad een beetje aan aangezien ik alles tot nu toe zelf uit heb proberen te vinden. Dus via een simpele site bouwer (webklik) heb ik zelf een pagina gebouwd, maar nu zit ik te goochelen met het omzetten naar een gewoon .nl adres en daar dan de zichtbaarheid van verbeteren.quote:Op zondag 27 juli 2014 04:00 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Als je wat website optimalisatie of reclame moet maken kan ik je wel helpen als je te weinig klanten hebt ofzo
op Nu.nl hoef je alleen maar te zeggen dat de kranslegging bij dodenherdenking wel heel erg kleurrijk is..quote:Op zondag 27 juli 2014 03:59 schreef kree het volgende:
[..]
Je moet je trouwens wel echt erg gedragen wil je op Fok een ban krijgen.
quote:Op zondag 27 juli 2014 04:01 schreef yats het volgende:
[..]
Ah, dat heb ik niet gelezen. Welk topic is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do what you love, love what you do!
Toen was ik nog 28, maar ik kan gelukkig nog doorgaan voor 26/27 als het moet..quote:Op zondag 27 juli 2014 03:59 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Kan 100 redenen opnoemen maar zal wel kloppen denk ikje ziet er niet slecht uit voor 32.
Ha ik heb zoiets ook gezegd liep een heel topic over hier.quote:Op zondag 27 juli 2014 04:02 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
op Nu.nl hoef je alleen maar te zeggen dat de kranslegging bij dodenherdenking wel heel erg kleurrijk is..
vroeg me af waar de "nederlandse" kinderen waren en waarop ze geselecteerd werden.. Ze stonden er namelijk nogal respectloos bij te lachen. Terwijl in het publiek bijna geen buitenlander te zien was..
Hypocrisie ten top. En dan ben ik echt geen racist hoor..
Daar moet je wel contact met mensen voor hebben he..quote:Op zondag 27 juli 2014 04:00 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Als je wat website optimalisatie of reclame moet maken kan ik je wel helpen als je te weinig klanten hebt ofzo
Oh, ik wilde ook niet in discussie gaan hoorquote:Op zondag 27 juli 2014 03:58 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
hou maar op..
niet te winnen discussie.. er is altijd een maar..
En mocht je willen, dan kan ik hier zelfs nog mijn ongezouten mening richting de redactie van NU.nl posten. Geen probleem hoorquote:Op zondag 27 juli 2014 04:04 schreef kree het volgende:
[..]
Ha ik heb zoiets ook gezegd liep een heel topic over hier.
Maargoed meningen verdeelt zoals altijd natuurlijk.
Ligt een beetje aan je vakgebied en de stad waarin je zit kan via google maps al redelijk wat mensen naar je site lokken.quote:Op zondag 27 juli 2014 04:02 schreef yats het volgende:
[..]
Oew, interessant aanbod! Daar schort het inderdaad een beetje aan aangezien ik alles tot nu toe zelf uit heb proberen te vinden. Dus via een simpele site bouwer (webklik) heb ik zelf een pagina gebouwd, maar nu zit ik te goochelen met het omzetten naar een gewoon .nl adres en daar dan de zichtbaarheid van verbeteren.
Kost je tussen de 2k en 5k...quote:Op zondag 27 juli 2014 04:02 schreef yats het volgende:
[..]
Oew, interessant aanbod! Daar schort het inderdaad een beetje aan aangezien ik alles tot nu toe zelf uit heb proberen te vinden. Dus via een simpele site bouwer (webklik) heb ik zelf een pagina gebouwd, maar nu zit ik te goochelen met het omzetten naar een gewoon .nl adres en daar dan de zichtbaarheid van verbeteren.
Ga vooral je gangquote:Op zondag 27 juli 2014 04:06 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
En mocht je willen, dan kan ik hier zelfs nog mijn ongezouten mening richting de redactie van NU.nl posten. Geen probleem hoor
Nee ik vraag niet zoveel voor seo is grotendeels gewoon teksten schrijven etc maar ik ga natuurlijk niet concurreren met resultaten waarin een bedrijf staat wat miljoenen waard is die websites hebben extreme kosten voor ''seo'' en dan gaat het niet meer om hoe goed je artikels zijn maar andere trucjes.quote:
quote:Op zondag 27 juli 2014 04:03 schreef kree het volgende:
[..]Ok, thxs!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zit in Arnhem. En eigenlijk neem ik elk type zaak/klant aan. Dat kan dus varieren van het opstellen van algemene voorwaarden voor startende bedrijven tot een brief om naleving van een alimentatie te eisen. En ja, qua werkloosheid scoort rechten enorm hoog omdat de overheid bijna geen nieuwe mensen aanneemt zolang de baby-boomers nog werken.quote:Op zondag 27 juli 2014 04:08 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan je vakgebied en de stad waarin je zit kan via google maps al redelijk wat mensen naar je site lokken.
Als iemand googled op dokter krijgt ie misschien dokter praktijken maar als ie zoekt op dokter almere ofzo komt google maps vaak hoog te staan om dan in dat rijtje te komen kost niet al te veel moeite kun je ook voor meerdere steden rondom doen.
Als je niet al te grote steden target kost het niet veel moeite om hoog in de zoekresultaten te komen maar bijv amsterdam hoef je niet eens aan te beginnen
Zelf ook eens gekeken wat de werkloosheid nou is als je rechten heb gestudeerd word je echt niet vrolijk van.
Wat je wel kunt doen is reclame maken maar dat zul je hoe dan ook moeten doen
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
quote:
As you wish..quote:
Je hebt ze in ieder geval duidelijk vertelt hoe je erover dachtquote:Op zondag 27 juli 2014 04:13 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
As you wish..
Blijkbaar heb ik een ban en waarvoor dan wel niet? Omdat ik mijzelf uit in het zogenaamd vrije Nederland?
Mijn post was totaal niet racistisch bedoeld, ik heb veel ergere wel discriminerende opmerkingen voorbij zien komen in andere draadjes. Nu.nl is echt ongelooflijk. Bizar voor woorden gewoon hoe jullie met de mening van Nederlanders omgaan.
Ben NU.nl trouwens ook flink zat aan het worden, pietluttig gedoe hier. Nieuwsberichten die slecht opgesteld zijn en in slecht Nederlands. Sociale minderheden een beetje de hand boven het hoofd houden..
Maar ik vind het best joh. Met deze ban zijn jullie een lezer armer. De tijdelijke ban mag je wat mij betreft direct omzetten in een permanente.
Succes he! Stelletje flut journalisten... oh sorry jullie zijn natuurlijk geen journalisten, maar slechte kopieerders want zelf nieuws brengen kunnen jullie duidelijk niet.
Beter goed gejat dan slecht geschreven zeggen ze wel eens, maar zelf goed jatten is niet aan jullie besteed.
Ik had zin in oorlog, maar die halve zachte achter die pc stuurde zo'n slap antwoord terug dat ik niet eens zin had om te reageren.quote:Op zondag 27 juli 2014 04:15 schreef kree het volgende:
[..]
Je hebt ze in ieder geval duidelijk vertelt hoe je erover dacht
Wat stuurde ie terug?quote:Op zondag 27 juli 2014 04:16 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Ik had zin in oorlog, maar die halve zachte achter die pc stuurde zo'n slap antwoord terug dat ik niet eens zin had om te reageren.
En hoeveel klanten levert dat je opquote:Op zondag 27 juli 2014 04:12 schreef yats het volgende:
[..]Ik ben 66 euro per jaar kwijt voor het domein en het onderhoud.
Nu.nl besteed artikels uit aan india denk ik doen meer sites volgensmij doen ze dat allemaal wel eens, zelfs de bekende universiteiten doen dit kost bijna niks.quote:Op zondag 27 juli 2014 04:13 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
As you wish..
Blijkbaar heb ik een ban en waarvoor dan wel niet? Omdat ik mijzelf uit in het zogenaamd vrije Nederland?
Mijn post was totaal niet racistisch bedoeld, ik heb veel ergere wel discriminerende opmerkingen voorbij zien komen in andere draadjes. Nu.nl is echt ongelooflijk. Bizar voor woorden gewoon hoe jullie met de mening van Nederlanders omgaan.
Ben NU.nl trouwens ook flink zat aan het worden, pietluttig gedoe hier. Nieuwsberichten die slecht opgesteld zijn en in slecht Nederlands. Sociale minderheden een beetje de hand boven het hoofd houden..
Maar ik vind het best joh. Met deze ban zijn jullie een lezer armer. De tijdelijke ban mag je wat mij betreft direct omzetten in een permanente.
Succes he! Stelletje flut journalisten... oh sorry jullie zijn natuurlijk geen journalisten, maar slechte kopieerders want zelf nieuws brengen kunnen jullie duidelijk niet.
Beter goed gejat dan slecht geschreven zeggen ze wel eens, maar zelf goed jatten is niet aan jullie besteed.
ff van onder naar boven lezen voor de goede volgorde.quote:
Tot nu toe geen, omdat de pagina van dat webklik adres nog niet omgezet is naar een .nl adres zonder dat webklik er tussen. En dat maakt me minder makkelijk vindbaar.quote:Op zondag 27 juli 2014 04:16 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
En hoeveel klanten levert dat je op![]()
Ik heb het over een paar honderd in het geval dat je wilt dat ik een volledige website SEO klaar maak met een klein link package.
Links weet je wel wat dat zijn? als je bijv een link hebt van een pagina die belangrijk is bijvoorbeeld de pagina van fok.nl maar dan de voorpagina kom je behoorlijk hoog te staan.
Daarom betalen velen voor nieuws over hun bedrijf etc....
Op eerste gezicht lijkt Arnhem me niet al te moeilijk maar ik heb mij eerder vergist.... dus moet ik de sites eerst door software halen die dat beter kan onderzoeken.
Dat doet de Maersk ook en dat is ook wel te merken aan de kwaliteit..quote:Op zondag 27 juli 2014 04:18 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Nu.nl besteed artikels uit aan india denk ik doen meer sites volgensmij doen ze dat allemaal wel eens, zelfs de bekende universiteiten doen dit kost bijna niks.
quote:Op zondag 27 juli 2014 04:19 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
ff van onder naar boven lezen voor de goede volgorde.
Beste,
Uw account is verwijderd.
Groet,
Beste,
Ik vind het allemaal prima.
Kunnen jullie dan nu of mijn ban opheffen zodat ik mijn account kan verwijderen, of mijn account even voor mij verwijderen?
Ben wel klaar met Nu.nl
Bedankt he!
Beste,
Wij hebben gedragsregels, daarmee gaat u akkoord bij aanmelding. Bijvoorbeeld de aanwijzingen van de redactie opvolgen, zeker bij druk verkeer.
Als wij dus een aanwijzing plaatsen, bv dat we verder passen voor reacties die over de afkomst/achtergrond/kleur van kinderen gaan, dan kunt u op een verwijdering/ban rekenen als u dan toch zo'n reactie plaatst.
Erger kunt u vanzelfsprekend altijd bij ons melden, het is verder geen maatstaf voor uw gedrag.
Met betrekking tot de berichtgeving, fouten e.d. kunt u ook altijd melden, deze worden dan zonodig aangepast, en wij bedanken u er graag voor.
Uw persoonlijke aantijgingen aan ons adres laat ik verder voor uw rekening.
Met vriendelijke groet,
Ik help je alvast een beetje gratis waar krijg je je ''traffic'' vandaan?quote:Op zondag 27 juli 2014 04:20 schreef yats het volgende:
[..]
Tot nu toe geen, omdat de pagina van dat webklik adres nog niet omgezet is naar een .nl adres zonder dat webklik er tussen. En dat maakt me minder makkelijk vindbaar.
Nouja als je een beetje van discussies houdt dan kun je je lol op hier op fok.quote:Op zondag 27 juli 2014 04:22 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Ach ja...
Ik krijg niet altijd mijn zin.
Slaap lekkerquote:Op zondag 27 juli 2014 04:23 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja als je een beetje van discussies houdt dan kun je je lol op hier op fok.
Maargoed anyway, ik ga toch maar eens slapen denk.
Want begin er nu al over te denken om maar gewoon wakker te blijven
Slaap lekker allemaal en tot morgen
Oh ja, ik hou wel van mijn mening geven.quote:Op zondag 27 juli 2014 04:23 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja als je een beetje van discussies houdt dan kun je je lol op hier op fok.
Maargoed anyway, ik ga toch maar eens slapen denk.
Want begin er nu al over te denken om maar gewoon wakker te blijven
Slaap lekker allemaal en tot morgen
Ik reken 70 euro per uur (dat is weinig voor een jurist). Daarvan gaat sowieso bijna 50% al naar de staat en de rest moet ik met een collega delen. Dus echt 'veel verdienen' is het niet, al betaald het beter dan de meeste 'studentenbaantjes'.quote:Op zondag 27 juli 2014 04:23 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ik help je alvast een beetje gratis waar krijg je je ''traffic'' vandaan?
Dat zijn de mensen die op je website zouden moeten komen als dat van zoekmachines is en je staat op de 10e pagina hoef je niet te veel te verwachten.
Kunt ook op marktplaats adverteren als je dat nog niet doet?
Als je redelijk wat geld verdient op clienten/klanten zou ik toch wat meer gaan focussen op betaalde reclame/seo en het dan uit te besteden want het is behoorlijk ingewikkeld.
Begrijp nog steeds niet wat je precies nou doet studeer je nog of ben je klaar?quote:Op zondag 27 juli 2014 04:26 schreef yats het volgende:
[..]
Ik reken 70 euro per uur (dat is weinig voor een jurist). Daarvan gaat sowieso bijna 50% al naar de staat en de rest moet ik met een collega delen. Dus echt 'veel verdienen' is het niet, al betaald het beter dan de meeste 'studentenbaantjes'.
En nee, ik sta nog niet op marktplaats en ben via google eigenlijk alleen te vinden via mijn bedrijfsnaam (dan sta ik op pagina 1). Anders is het pagina 6 of 7.
Klopt.quote:
Sterkte.quote:Op zondag 27 juli 2014 09:47 schreef Samzz het volgende:
Dat is altijd fijn. Ik ga het eerste paard zo maar eens zadelen.
Hoe oud is je zoontje?quote:Op zondag 27 juli 2014 09:49 schreef bepklep82 het volgende:
En toen waren we weer wakker.
Heb gisteren geen druppel gedronken, maar voelt alsof ik een flinke kater heb.
Ben flink gammel en wiebelig.
Maar mag niet klagen, m'n ventje werd pas om 9.00 wakker en ging toen lief in zijn kamertje spelen.
Kwam later vragen of hij de lego mocht..
"nee, lieverd dat geeft echt te veel rommel" was het antwoord.
Waarop die terug naar zijn kamertje spurtte, ik een hoop herrie en gegooi hoorde.
5 min. later stond hij weer naast m'n bed.
Mama, ik heb mijn kamer opgeruimd! Mag ik nu met de lego?
Flabbergasted!! Hij had gewoon echt opgeruimd, dus ik kon niet weigeren.
Hij de kist met lego gekregen, ik nog zo gezegd..NIET omgooien ( wetende dat hij dat toch wel doet)
Maar niets was minder waar. Hij heeft zich netjes aan de afspraak gehouden en zelfs de lego ook weer opgeruimd.
Mama mama, ik heb opgeruimd. Wil je het zien? Gaan we nu naar beneden?
Super trots, dus ik ben maar zonder morren opgestaan en de dag begonnen.
Maar vanmiddag draag ik hem toch echt over aan papa en ga ik lekker languit helemaal niets doen.
True.....quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kan net zo goed trucage zijn... weet je tegenwoordig niet meer he..
En hoe hard gaat ie?quote:Op zondag 27 juli 2014 09:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt.
Maar ik kon wel lekker crossen omdat er niemand op de weg was.
Jazeker!quote:
Dazenweerquote:Op zondag 27 juli 2014 09:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sterkte.
Hier is het weer er iig prima voor.
ja, dat is leukquote:Op zondag 27 juli 2014 11:53 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Jazeker!
Wordt af en toe gek van het, hoezo, waarom, wanneer???
Maar er komen de meest prachtige verhalen uit
Kan niet wachten tot mijn grote liefde ermee begintquote:Op zondag 27 juli 2014 12:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, dat is leuk![]()
Ik pas weleens op het buurmeisje van drie, zijn we buiten aan het spelen, zitten er mensen op een bankje, gaat ze recht voor die mensen hun neus staan en dan aan mij vragen wat ze daar doen en waarom enzoik moet dan altijd heel erg lachen
Je verwacht dat je auto gaat praten?quote:Op zondag 27 juli 2014 12:17 schreef rival het volgende:
[..]
Kan niet wachten tot mijn grote liefde ermee begint
quote:
Nee joh, maar is hier overal 50 of 30 max. En overal camera's.quote:
mijn grote liefdes zijn die fase al lang voorbij.quote:Op zondag 27 juli 2014 12:17 schreef rival het volgende:
[..]
Kan niet wachten tot mijn grote liefde ermee begint
Hij zou dat niet kunnen L aten gebeuren lijkt me... Ook al wilt zij dat...quote:Op zondag 27 juli 2014 12:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mijn grote liefdes zijn die fase al lang voorbij.
Waardoor de jongste nu dus het huis uit geschopt is bij mn ex zn vriendin.![]()
Ik weet wel dat ze niet de gemakkelijkste is, maar je schopt de dochter van je partner toch niet het huis uit op dr 12e?
Wat?quote:Op zondag 27 juli 2014 12:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mijn grote liefdes zijn die fase al lang voorbij.
Waardoor de jongste nu dus het huis uit geschopt is bij mn ex zn vriendin.![]()
Ik weet wel dat ze niet de gemakkelijkste is, maar je schopt de dochter van je partner toch niet het huis uit op dr 12e?
Ligt eraan wie de eigenaar van het huis is.quote:Op zondag 27 juli 2014 12:29 schreef rival het volgende:
[..]
Hij zou dat niet kunnen L aten gebeuren lijkt me... Ook al wilt zij dat...
Dat zij dat flikt is echt belachelijk
ze wilde haar niet meer in haar huis hebben (ze wonen niet samen trouwens) maar hij was daar ook en heeft haar gewoon alleen weg laten gaan.quote:
dan nog zou ik er wat van zeggen en dat niet zomaar laten gebeuren, probeer het dan op te lossen ofzo.quote:Op zondag 27 juli 2014 12:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ligt eraan wie de eigenaar van het huis is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |