Leer? Ik heb ze toch liever in (korte) rokjes met netkousenquote:Op zondag 27 juli 2014 03:49 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
EN of dat werkt!
Vrouwen geilen op mannen in leer en andersom ook trouwens.
Welkom!quote:
Ik ook eigenlijk, maar ben gewoon nog klaarwakker.quote:Op zondag 27 juli 2014 03:50 schreef bepklep82 het volgende:
Haaai
Ik zou eigenlijk moeten gaan slapen, maar heb er nog niet zo'n behoefte aan.
Tis wel een beetje fucked omdat ik nu maandag vroeg op moet.quote:
Ik zit nog half dansend op mijn stoel en de TT sprak me aan.quote:Op zondag 27 juli 2014 03:50 schreef bepklep82 het volgende:
Haaai
m'n aapje zal morgen wel weer vroeg wakker zijn.quote:Op zondag 27 juli 2014 03:51 schreef kree het volgende:
[..]
Ik ook eigenlijk, maar ben gewoon nog klaarwakker.
Foto is echt dus bewijst dat je een vrouw zijn foto hebt gebruiktquote:Op zondag 27 juli 2014 03:50 schreef bepklep82 het volgende:
Haaai
Kinderenquote:Op zondag 27 juli 2014 03:52 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
m'n aapje zal morgen wel weer vroeg wakker zijn.
Ging net even kijken en toen lag hij overdwars in mijn bed..
Zijn eigen bed is daar blijkbaar niet breed genoeg voor..
Eigen baas hier, soms zuur (want bijvoorbeeld geen hypotheek te krijgen, zelfs als je 50% al op de bank hebt staan) maar soms ook ideaal.quote:Op zondag 27 juli 2014 03:52 schreef kree het volgende:
[..]
Tis wel een beetje fucked omdat ik nu maandag vroeg op moet.
Het werkeloos zijn is voorbij. (gelukkig trouwens)
Wat deed jij nou ook alweer?quote:Op zondag 27 juli 2014 03:54 schreef yats het volgende:
[..]
Eigen baas hier, soms zuur (want bijvoorbeeld geen hypotheek te krijgen, zelfs als je 50% al op de bank hebt staan) maar soms ook ideaal.
Vrouw -> Haarquote:Op zondag 27 juli 2014 03:53 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Foto is echt dus bewijst dat je een vrouw zijn foto hebt gebruikt![]()
Serieus tho denk dat ik je wel mijn foto stuur ook al ben ik fucking lelijk.
Welke industrie/sector?quote:Op zondag 27 juli 2014 03:54 schreef yats het volgende:
[..]
Eigen baas hier, soms zuur (want bijvoorbeeld geen hypotheek te krijgen, zelfs als je 50% al op de bank hebt staan) maar soms ook ideaal.
Ik ben juristquote:
quote:
De samenstelling wisselt (ik ben sowieso na woensdag een paar dagen afwezig hier omdat ik in het buitenland zit).quote:Op zondag 27 juli 2014 03:56 schreef moemoe het volgende:
[..]
Meedansen op deze muziek. Op mijn stoel, dat wel.
Met een brede glimlach overigens.
Is dit een vaste nachtgroep?
Haha mwha vaste nachtgroep bij vlagen.quote:Op zondag 27 juli 2014 03:56 schreef moemoe het volgende:
[..]
Wat positiever over jezelf mag wel ehquote:Op zondag 27 juli 2014 03:53 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Foto is echt dus bewijst dat je een vrouw zijn foto hebt gebruikt![]()
Serieus tho denk dat ik je wel mijn foto stuur ook al ben ik fucking lelijk.
Geen idee, post nog niet zo heel lang mee op Fok.quote:Op zondag 27 juli 2014 03:56 schreef moemoe het volgende:
[..]
hou maar op..quote:Op zondag 27 juli 2014 03:57 schreef moemoe het volgende:
[..]
Wat positiever over jezelf mag wel eh.
Je moet je trouwens wel echt erg gedragen wil je op Fok een ban krijgen.quote:Op zondag 27 juli 2014 03:57 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Geen idee, post nog niet zo heel lang mee op Fok.
Kreeg een ban bij Nu.nl en toen heb ik ze de tering gewenst en vriendelijk verzocht mijn account te verwijderen aangezien ik ook niet meer mocht inloggen om het zelf te doen.
Kan 100 redenen opnoemen maar zal wel kloppen denk ikquote:Op zondag 27 juli 2014 03:55 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Vrouw -> Haar
Man -> Zijn.
En tuurlijk is mijn foto echt. Waarom zou ik daar over liegen?
Heb niets te verliezen hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |