Samzz haar schuld!quote:Op zaterdag 26 juli 2014 09:49 schreef Koen66 het volgende:
Sinds ik gisterenavond hier meepostte heb ik mobiel continue Top Vintage reclame in beeld, op laptop gelukkig add blokker...
Ik ook niet binnen Fok ivm abo, maar zodra ik op andere sites kom....quote:
Ik ook alleen mobiel buiten Fokquote:Op zaterdag 26 juli 2014 10:05 schreef muhahaha het volgende:
Hm geen last van koen....
Zie alleen hier reclame.
Hubba, hubbaquote:Op zaterdag 26 juli 2014 10:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als het nou adds waren van Samzz in zo'n jurk
Ik heb ontheffingquote:Op zaterdag 26 juli 2014 10:52 schreef twi het volgende:
Ik dacht dat we van ons imago van kwijlende mannetjes af wilden.
Dat heb ik gemistquote:Op zaterdag 26 juli 2014 10:52 schreef twi het volgende:
Ik denk dat er sowieso in je omgeving wel meer mensen seks hebben. Maar blijkbaar heeft iemand het dus voor je deur gedaan.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 11:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Iemand hier in de omgeving heeft gisteravond seks gehad.
Ik ging net even wat brood kopen en er lag een openscheurde durex verpakking voor mijn deur.
Mensen die buitenseks niet eens puur natuur houden, wat een amateurs.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 11:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Iemand hier in de omgeving heeft gisteravond seks gehad.
Ik ging net even wat brood kopen en er lag een openscheurde durex verpakking voor mijn deur.
Nouja, condoom zelf ligt er niet.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 11:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik denk dat er sowieso in je omgeving wel meer mensen seks hebben. Maar blijkbaar heeft iemand het dus voor je deur gedaan.
Condooms zijn sowieso vervelend.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 11:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mensen die buitenseks niet eens puur natuur houden, wat een amateurs.
Latex is ook een natuurproduct.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 11:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Haha hoe naief.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 10:52 schreef twi het volgende:
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 11:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat een bitch, blij dat ze weg is!quote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:08 schreef Samzz het volgende:
Hoi. Sorry, Koen!
Ze heeft m'n aardbeitjes die ik voor de lunch klaar had gemaakt ook opgegeten.
De bitch.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:22 schreef Samzz het volgende:
Ik vind het zo asociaal. Ik heb haar gezegd, ik zet dat wat ik van mezelf koop zet ik hier. De rest staat allemaal in de andere koelkast. Dus ze wist dat 't mijn eten is. Vraag dan, verdomme. Nu heb ik geen aardbeien meer
.
Is koken dan zo erg?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:41 schreef kree het volgende:
Goedemiddag allen,
Nou ik mag maandag aan het werk
Gelijk weer paar daagjes hotel in Eindhoven, scheelt weer een paar dagen voor mezelf koken
Nee niet perse, maar heb er alleen nooit zin in om voor mezelf te kokenquote:
Nicequote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:41 schreef kree het volgende:
Goedemiddag allen,
Nou ik mag maandag aan het werk
Gelijk weer paar daagjes hotel in Eindhoven, scheelt weer een paar dagen voor mezelf koken
Ik zit er alleen een beetje mee dat ik nog steeds geen contract heb en dat ik dus maar moet vertrouwen op dat ze dat goed afhandelen.quote:
Dat is een behoorlijk eind.quote:
Na al die jaren op Malta?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 13:08 schreef Barbusse het volgende:
Ik dacht dat ik mijn hoogtevrees had overwonnen, maar de bitch is terug
Kan net zo goed trucage zijn... weet je tegenwoordig niet meer he..quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:14 schreef rival het volgende:
[..]
En voor wat? 1 foutje is meteen je laatste
ik krijg al hoogtevrees als ik er naar kijkquote:
Dit gedaan een tijd terug.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:07 schreef STING het volgende:
[..]
Na al die jaren op Malta?
Of valt het mee qua bergen daar?
Ik dus ookquote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:23 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik krijg al hoogtevrees als ik er naar kijk
Wow, respectquote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit gedaan een tijd terug.
[ afbeelding ]
mwah heb zo het idee dat dit nog wel eens in rusland isquote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kan net zo goed trucage zijn... weet je tegenwoordig niet meer he..
Thanks. Heb het echt gedaan om mijn hoogtevrees te overwinnenquote:
mja maar als je bezig bent met klimmen heb je toch al je aandacht daarvoor nodig dat je niet eens itjd hebt om over je hoogtevrees na te denkenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Thanks. Heb het echt gedaan om mijn hoogtevrees te overwinnenMaar door dat ***gifje is het weer terug
Nah, dat valt eigenlijk best mee hoor. Maar op sommige punten was het zo dat je tijdens een rustpauze meer van het uitzicht aan het genieten was.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:27 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja maar als je bezig bent met klimmen heb je toch al je aandacht daarvoor nodig dat je niet eens itjd hebt om over je hoogtevrees na te denken
dat zal wel verschrikkelijk mooi geweest zijn jaquote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nah, dat valt eigenlijk best mee hoor. Maar op sommige punten was het zo dat je tijdens een rustpauze meer van het uitzicht aan het genieten was.
Het was het zweet, de zenuwen en twee dagen spierpijn waardquote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:50 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat zal wel verschrikkelijk mooi geweest zijn ja
Ander naamwoord, andere functie. Ofzo. Vergeten wat de benaming is, maar geen zin om op te zoeken...quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:11 schreef Samzz het volgende:
Waar ik vandaag over na zat te denken; verschrikkelijk is nu niet bepaald een positief woord, net als vreselijk. Waarom worden die woorden dan wel vaak in combi met positieve woorden gebruikt?
Bijvoorbeeld dus vreselijk mooi, verschrikkelijk lekker of een variatie daarvan.
dat is een verdomd interessante vraag welquote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:11 schreef Samzz het volgende:
Waar ik vandaag over na zat te denken; verschrikkelijk is nu niet bepaald een positief woord, net als vreselijk. Waarom worden die woorden dan wel vaak in combi met positieve woorden gebruikt?
Bijvoorbeeld dus vreselijk mooi, verschrikkelijk lekker of een variatie daarvan.
gaafquote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het was het zweet, de zenuwen en twee dagen spierpijn waard
inderdaadquote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De westkust is dan ook echt prachtig hier![]()
[ afbeelding ]
Dat dacht ik!quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:25 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat is een verdomd interessante vraag wel
gelijk heb jequote:Op zaterdag 26 juli 2014 16:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat dacht ik!
Ik heb goed gewerkt, vanavond neem ik lekker een wijntje.
Een oude veteraan om de boel in goede banen te leiden.quote:
Geniet van de wijn in ieder geval.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 16:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat dacht ik!
Ik heb goed gewerkt, vanavond neem ik lekker een wijntje.
Nog steeds je succesnummer he?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 17:05 schreef Samzz het volgende:
Dat komt goed! Zo eerst douchen en dan koken. Pasta met spinazie, roomsaus en blauwe kaas. I am hooked.
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 17:05 schreef Samzz het volgende:
Dat komt goed! Zo eerst douchen en dan koken. Pasta met spinazie, roomsaus en blauwe kaas. I am hooked.
Thanks, Thijs. Is het hard nodig denk je?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 16:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Een oude veteraan om de boel in goede banen te leiden.
[..]
Geniet van de wijn in ieder geval.
Heb een gat in de dag geslapen, ben verdomd lui nu
Nah, kan het wel alleen afquote:Op zaterdag 26 juli 2014 17:15 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Thanks, Thijs. Is het hard nodig denk je?
Oh, das in de buurt!quote:
Wat anderen betreft niet dan?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 17:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nah, kan het wel alleen afMaar welkom ben je wat mij betreft zeker.
[..]
Ik weet niet hoe andere mensen denken, derhalve kan ik hier geen sluitend antwoord op geven.quote:
Och, weer eentje van de sex sc-bende.quote:
hoor ik daar ook bij trouwens? Ik vind zelf van niet, maar daar zullen de meningen over verdeeld zijnquote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Och, weer eentje van de sex sc-bende.
Ja absoluut.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
hoor ik daar ook bij trouwens? Ik vind zelf van niet, maar daar zullen de meningen over verdeeld zijn
Thanks!quote:
Kruisig mij eens niet. Ik heb daar hooguit één blauwe maandag gepost.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wie stel je voor?quote:
maar ik ben lief enzo!quote:
Fas natuurlijk.quote:
Ik zit te bedenken waar ik jou van 'ken'... Ik kom er niet op.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:44 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Thanks!
[..]
Kruisig mij eens niet. Ik heb daar hooguit één blauwe maandag gepost.
De 25-35 sc reeks gok ik. Toen hij er nog was, 3000 jaar geleden.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zit te bedenken waar ik jou van 'ken'... Ik kom er niet op.
Oh god, nog een SC waar ik in gepost hebquote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:45 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
De 25-35 sc reeks gok ik. Toen hij er nog was, 3000 jaar geleden.
Want ik lig ook in no time te pittenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
omdat ik denk dat jullie het wel leuk zullen hebben samen in bed
Hoezo ''ook''?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Want ik lig ook in no time te pitten?
nee, want je squirt.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Want ik lig ook in no time te pitten?
Net nu het interessant begon te worden. Nou ja, ik moest toch weg. Zo een date.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, want je squirt.
Ok, nu ga ik er maar over ophouden
dat soot dingen moet je natuurlijk niet zeggen als ik je bij iemand anders in bed probeer te krijgenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:49 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Net nu het interessant begon te worden. Nou ja, ik moest toch weg. Zo een date.
Jij bent toch een oude man? Oude mannen slapen snelquote:
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij bent toch een oude man? Oude mannen slapen snel.
Ja weet ik het, hij werd oud genoemdquote:
Hoe was je meet?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
quote:
Wanneer kan ik aanschuiven?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 17:05 schreef Samzz het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |