He bummer, ik had wel honger eigenlijk na een lange dag.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Beetje laat, vriend. Heb 't al op. Dat wat er nog is, is voor morgen.
quote:
Nee.quote:
Ik sta vooraan.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoi bby's
Ik kom wat liefde uitdelen.
Ik ben er, maar ik ga zo naar de stadquote:
En dat doe je het liefst laat in de avond?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 23:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik niet zo heel lang meer, moet nog even 2 broeken strijken
Ik doe altijd dingen op het laatste moment jaquote:Op zaterdag 26 juli 2014 23:39 schreef aeque het volgende:
[..]
En dat doe je het liefst laat in de avond?
Ja ik zal wel moetenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 23:40 schreef aeque het volgende:
Ach jij doet de dingen nog. Ik zou de broeken in dat geval lekker ongestreken laten.
Niet dat ik weet?quote:Op zondag 27 juli 2014 00:19 schreef aeque het volgende:
Maar het is wel doods hier ja
Is de sex sc weer open?
Of heeft ineens iedereen zijn zolderkamer ingeruild voor een leven vol met sociaal contact?quote:
Dat dit kan?quote:Op zondag 27 juli 2014 00:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Of heeft ineens iedereen zijn zolderkamer ingeruild voor een leven vol met sociaal contact?
Wilde nacht?quote:Op zondag 27 juli 2014 02:34 schreef kree het volgende:
Ik was eigenlijk van plan optijd te gaan slapen, mjah mislukt.
quote:
Ja hier verder dan of willen jullie allemaal notes?quote:Op zondag 27 juli 2014 03:10 schreef bepklep82 het volgende:
Ik doe ook weer mee en wacht nog op de foto.
Slapen word overschatquote:Op zondag 27 juli 2014 03:12 schreef kree het volgende:
Oh hehe je wordt misschien nog eens verstandig
Ja die TT had ik niet verzonnen en niet meegelezen dus weet niet waarom
euh wat zijn notes?quote:Op zondag 27 juli 2014 03:13 schreef kree het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja hier verder dan of willen jullie allemaal notes?
Dat sowieso.quote:Op zondag 27 juli 2014 03:13 schreef yats het volgende:
[..]
Slapen word overschat
Ow, mocht iemand het willen weten, die donatie voor het WNF mag ik nog even uitstellen.
Nou niet zo zeer, maar ze plaatsten die onder je naam en kijken ze in en als je er teveel hebt dan kan het een ban worden.quote:
Ow, ik heb beloofd het WNF een donatie te geven mocht ik ooit een keer een hele berg panda's om zeep helpen.quote:
Ah ok ik maak daaruit op dat er niet geneukt is dusquote:Op zondag 27 juli 2014 03:18 schreef yats het volgende:
[..]
Ow, ik heb beloofd het WNF een donatie te geven mocht ik ooit een keer een hele berg panda's om zeep helpen.
Die logica ontgaat me.quote:Op zondag 27 juli 2014 03:19 schreef kree het volgende:
[..]
Ah ok ik maak daaruit op dat er niet geneukt is dus
Inderdaadquote:Op zondag 27 juli 2014 03:19 schreef kree het volgende:
[..]
Ah ok ik maak daaruit op dat er niet geneukt is dus
Prima!quote:
Oh ik ging nog uit van die per maand ook maar ben geen student meer, dan heb ik best wel een hoge score eigenlijkquote:Op zondag 27 juli 2014 03:22 schreef yats het volgende:
[..]
Prima!
Bepklep : er bestaat zoiets als pandapunten. Dat houd in dat je per week zonder seks (mits student)of per maand (bij geen student) 1 panda-punt krijgt.
Ah! duidelijk.quote:Op zondag 27 juli 2014 03:22 schreef yats het volgende:
[..]
Prima!
Bepklep : er bestaat zoiets als pandapunten. Dat houd in dat je per week zonder seks (mits student)of per maand (bij geen student) 1 panda-punt krijgt.
Ik tel nog als student omdat ik nog student was bij de laatste keer. Dus dat loopt ook op inmiddels.quote:Op zondag 27 juli 2014 03:23 schreef kree het volgende:
[..]
Oh ik ging nog uit van die per maand ook maar ben geen student meer, dan heb ik best wel een hoge score eigenlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Waarom? Was toch serieus of waarom zou ik dan al een paar threads in 2011 hebben die gaan over een zelfde onderwerp?quote:
Dan sta je meteen weer op 0quote:Op zondag 27 juli 2014 03:24 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Ah! duidelijk.
En bij wel seks gaan er punten af?
quote:Op zondag 27 juli 2014 03:24 schreef yats het volgende:
[..]
Ik tel nog als student omdat ik nog student was bij de laatste keer. Dus dat loopt ook op inmiddels.Als ik nog als student tel, (was ik toen ook) dan zit ik nu over de 24.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe de rekensom als niet student zelf maar.
Maargoed jullie weten hoe ik erover denk heej.
Do what you love, love what you do!
En als je nog nooit iemand gezoend hebt dus maagd bent?quote:Op zondag 27 juli 2014 03:22 schreef yats het volgende:
[..]
Prima!
Geloof me tis dat die vorige al dicht is, maar die zou op slot zitten was er nog een mod wakker geweest.quote:Op zondag 27 juli 2014 03:24 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Waarom? Was toch serieus of waarom zou ik dan al een paar threads in 2011 hebben die gaan over een zelfde onderwerp?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |