nee, want je squirt.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Want ik lig ook in no time te pitten?
Net nu het interessant begon te worden. Nou ja, ik moest toch weg. Zo een date.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, want je squirt.
Ok, nu ga ik er maar over ophouden
dat soot dingen moet je natuurlijk niet zeggen als ik je bij iemand anders in bed probeer te krijgenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:49 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Net nu het interessant begon te worden. Nou ja, ik moest toch weg. Zo een date.
Jij bent toch een oude man? Oude mannen slapen snelquote:
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij bent toch een oude man? Oude mannen slapen snel.
Ja weet ik het, hij werd oud genoemdquote:
Hoe was je meet?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Och, weer eentje van de sex sc-bende.
quote:
Wanneer kan ik aanschuiven?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 17:05 schreef Samzz het volgende:
Dat komt goed! Zo eerst douchen en dan koken. Pasta met spinazie, roomsaus en blauwe kaas. I am hooked.
Beetje laat, vriend. Heb 't al op. Dat wat er nog is, is voor morgenquote:
He bummer, ik had wel honger eigenlijk na een lange dag.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Beetje laat, vriend. Heb 't al op. Dat wat er nog is, is voor morgen.
quote:
Nee.quote:
Ik sta vooraan.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoi bby's
Ik kom wat liefde uitdelen.
Ik ben er, maar ik ga zo naar de stadquote:
En dat doe je het liefst laat in de avond?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 23:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik niet zo heel lang meer, moet nog even 2 broeken strijken
Ik doe altijd dingen op het laatste moment jaquote:Op zaterdag 26 juli 2014 23:39 schreef aeque het volgende:
[..]
En dat doe je het liefst laat in de avond?
Ja ik zal wel moetenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 23:40 schreef aeque het volgende:
Ach jij doet de dingen nog. Ik zou de broeken in dat geval lekker ongestreken laten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |