En hoe hard gaat ie?quote:Op zondag 27 juli 2014 09:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt.
Maar ik kon wel lekker crossen omdat er niemand op de weg was.
Jazeker!quote:
Dazenweerquote:Op zondag 27 juli 2014 09:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sterkte.
Hier is het weer er iig prima voor.
ja, dat is leukquote:Op zondag 27 juli 2014 11:53 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Jazeker!
Wordt af en toe gek van het, hoezo, waarom, wanneer???
Maar er komen de meest prachtige verhalen uit
Kan niet wachten tot mijn grote liefde ermee begintquote:Op zondag 27 juli 2014 12:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, dat is leuk![]()
Ik pas weleens op het buurmeisje van drie, zijn we buiten aan het spelen, zitten er mensen op een bankje, gaat ze recht voor die mensen hun neus staan en dan aan mij vragen wat ze daar doen en waarom enzoik moet dan altijd heel erg lachen
Je verwacht dat je auto gaat praten?quote:Op zondag 27 juli 2014 12:17 schreef rival het volgende:
[..]
Kan niet wachten tot mijn grote liefde ermee begint
quote:
Nee joh, maar is hier overal 50 of 30 max. En overal camera's.quote:
mijn grote liefdes zijn die fase al lang voorbij.quote:Op zondag 27 juli 2014 12:17 schreef rival het volgende:
[..]
Kan niet wachten tot mijn grote liefde ermee begint
Hij zou dat niet kunnen L aten gebeuren lijkt me... Ook al wilt zij dat...quote:Op zondag 27 juli 2014 12:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mijn grote liefdes zijn die fase al lang voorbij.
Waardoor de jongste nu dus het huis uit geschopt is bij mn ex zn vriendin.![]()
Ik weet wel dat ze niet de gemakkelijkste is, maar je schopt de dochter van je partner toch niet het huis uit op dr 12e?
Wat?quote:Op zondag 27 juli 2014 12:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mijn grote liefdes zijn die fase al lang voorbij.
Waardoor de jongste nu dus het huis uit geschopt is bij mn ex zn vriendin.![]()
Ik weet wel dat ze niet de gemakkelijkste is, maar je schopt de dochter van je partner toch niet het huis uit op dr 12e?
Ligt eraan wie de eigenaar van het huis is.quote:Op zondag 27 juli 2014 12:29 schreef rival het volgende:
[..]
Hij zou dat niet kunnen L aten gebeuren lijkt me... Ook al wilt zij dat...
Dat zij dat flikt is echt belachelijk
ze wilde haar niet meer in haar huis hebben (ze wonen niet samen trouwens) maar hij was daar ook en heeft haar gewoon alleen weg laten gaan.quote:
dan nog zou ik er wat van zeggen en dat niet zomaar laten gebeuren, probeer het dan op te lossen ofzo.quote:Op zondag 27 juli 2014 12:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ligt eraan wie de eigenaar van het huis is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |