Truste Vroniequote:
Nou..hmmm daar zitten toch de slimmere zoals jou!!!quote:Ik heb anders behoorlijk veel geduld met je gehad. Vage verdachtmakingen en dom gelul gaan me echter te ver. Dus als je terug wil naar je UK-topic
ja maar moet nu zo eindige tussen julliequote:Op zondag 27 juli 2014 03:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Truste Vronie
En je bedoelt "vandaag" denk ik
Jullie? je doelt op mij toch?quote:Op zondag 27 juli 2014 03:56 schreef caracamel68 het volgende:
Jullie zijn olie en olie dom!!!
De pianista had een goeie gehad aan jullie!!!
Je zei al eerder ''je hebt slaap gebrek''..quote:Slaap lekker he? Mrs "ik weet alles en papa's verhaal steunt mijn idioterie
Welnee, ze heeft slaap gebrek gaf ze eerder aan..quote:ja maar moet nu zo eindige tussen jullie
Is lullig iddquote:Op zondag 27 juli 2014 03:58 schreef vronie het volgende:
[..]
ja maar moet nu zo eindige tussen jullie
IK heb je steeds beantwoord.quote:Is lullig iddIk vind ook helemaal niet dat ik aanleiding heb gegeven. Kritische kanttekeningen of gewoon vragen zijn niet gewenst kennelijk...
quote:Zit je soms hier? http://www.websleuths.com(...)Boquete-1-Apr-2014-2
Waar "claro" kennelijk vertaald wordt als "wit" en "doorschijnend" ipv als het Spaanstalige stopwoordje "duidelijk (toch)"?-
Hey lady, Whiskers2009, ik dacht je zou gaat pitten!quote:Zit je soms hier? http://www.websleuths.com(...)Boquete-1-Apr-2014-2
Waar "claro" kennelijk vertaald wordt als "wit" en "doorschijnend" ipv als het Spaanstalige stopwoordje "duidelijk"?-
gargamel6= is verkeerd, zelf iets teveel op? hahaquote:Zo hee, gargamel68, ik zou es stoppen met drinken... ik zag je vanmiddag nog als redelijk doch enthousiast.
Nu is het een spervuur aan dronkemanslul
Quoten doe je zo.quote:Op zondag 27 juli 2014 04:47 schreef caracamel68 het volgende:
Zo hee, gargamel68, ik zou es stoppen met drinken... ik zag je vanmiddag nog als redelijk doch enthousiast.
Nu is het een spervuur aan dronkemanslul
Jij lult maar wat op dit forum om interessant over te komen!!
Werkelijke inhoud heb je niet.
Hoop dat Stacy even reageert.
38 topics lang ging het hier prima en jij komt hier binnenvallen met je uitroeptekens, beschuldigingen en laster naar anderen die hier heel veel bijgedragen hebben en zelf stroman je jezelf tot buikspreekpop van de heer Cremers.quote:Op zondag 27 juli 2014 04:54 schreef caracamel68 het volgende:
Mensen respecteren elkander hier niet.
Best wel maf dat op een Engels forum mensen echt respect hebben voor deze zaak, maar dit forum blijkbaar niet: terwijl het hollandse meiden zijn!!
Ironisch!!
Pure sensatie wekt nu deze topic op mij!!!
All said!!!!
Omdat jij hier lang bent denk je dat je van alles kan maken he zuid amerikaan!!!!quote:Ik zou een dikke spiegel kopen en wens je veel succes bij de moderators
Ik stel me een combinatie van een dronken narcohoer met wapentuig en een hongerige zwangere jaguar voor en zie je me sidderen?quote:Op zondag 27 juli 2014 05:51 schreef caracamel68 het volgende:
Onderschat mij niet Brave of the South of America!!! U don't know me. And might be better 4 u!!
Koop die spiegel nou. Echt, het is beter voor je.quote:Op zondag 27 juli 2014 06:18 schreef caracamel68 het volgende:
Jij bent alleen uit op je eigen ''ik''.
Ik weet dat je ijlt, want geen tijdschrift accepteert jouw opmaak, spelling en aandacht voor inhoudelijkheid en feitencontrole.quote:Op zondag 27 juli 2014 06:03 schreef caracamel68 het volgende:
Ik schrijf voor een tijdschrift.
Dit alles wordt genoteert daarin.
Hiermede ben ik flink uit de doeken gekomen.
;-)
Wil je ff me man spreken.Die zou jou een blauw oog en nog wat meppen met mij voor hoer uitmaken!! Wellicht zit je zelf met een latina hoer (?) Een onderdanig schepsel.quote:Ik stel me een combinatie van een dronken narcohoer met wapentuig en een hongerige zwangere jaguar voor en zie je me sidderen?
Welk tijdschrift schrijf je voor? Wel zo netjes om dat soort journalistieke kwaliteiten en intenties te melden hier, over 'respect voor je discussiepartner' gesproken.
Ik meen dat er policies zijn op FOK! en dat je niet zomaar informatie uit FOK! in tijdschriften mag publiceren.
Ik vertrouw erop dat mods dat ook meenemen in hun oordeel over jou.
Ga ik niet op in.quote:Ik weet dat je ijlt, want geen tijdschrift accepteert jouw opmaak, spelling en aandacht voor inhoudelijkheid en feitencontrole
Oi, Hola, dit wijst alles op domheid: je kent me niet makker!!!quote:Ik ben niet bang voor je, daarnaast weet ik dat je snel weg bent hier
Mee eens Rica. Dat zegt mijn gevoel ook.quote:Verkrachting en moord zegt mijn gevoel
Het niet weten is natuurlijk onverteerbaar voor ouders en familie. Ze zullen er binnen hun mogelijkheden ook wel alles aan doen en gaan doen, hopelijk met succes.quote:Op zondag 27 juli 2014 06:37 schreef caracamel68 het volgende:
[..]
Mee eens Rica. Dat zegt mijn gevoel ook.
Ik hoop dat er antwoorden komen (voor de ouders).
En dan wel dat deze in rust čchte afscheid kunnen nemen van hun kinderen.
Lustmoordenaars die het in een opwelling doen willen geen sporen of bewijsmateriaal meedragen. Die zullen geen spullen of geld meenemen.quote:Op zondag 27 juli 2014 06:37 schreef caracamel68 het volgende:
[..]
Lustmoord... daar denk ik aan. Is mijn gevoel.
(en echt, dan denken diegene-n echt niet aan de 870 dollar of whatever, omdat ģk dat weet)
Begin jij nu ook al?quote:Op zondag 27 juli 2014 07:04 schreef Rica het volgende:
[..]
Lustmoordenaars die het in een opwelling doen willen geen sporen of bewijsmateriaal meedragen. Die zullen geen spullen of geld meenemen.
Ik weet wel zeker, en ook een machteloos gevoel, wanhoop.quote:Het niet weten is natuurlijk onverteerbaar voor ouders en familie. Ze zullen er binnen hun mogelijkheden ook wel alles aan doen en gaan doen, hopelijk met succes
Welke weg denk jij dan aan?quote:dat is de verkeerde weg op redeneren
http://forum.refoweb.nl/quote:Op zondag 27 juli 2014 05:37 schreef caracamel68 het volgende:
Moderator gaarne uw reactie!!!! Op deze associale verwoordingen!!
Gevloek (ik ben christelijk) etc etc etc.
probeer nog 1 keer met jou fatsoenlijk te commucieren nadat je mij gevloekt hebt en voor hoer hebt uitgemaakt en zelfs voor dronken!! (waar me man niet blij mee is, en ik denk niemand hier).quote:Dat soort beweringen kan je niet doen vanaf je zolderkamer.
Waar help je de meisjes wel dan mee volgens joł?quote:Daar help je die meiden niet mee.
Eerst de feiten straight hebben. Vindplaatsen, tijdstippen, routes, etc.quote:Op zondag 27 juli 2014 07:20 schreef caracamel68 het volgende:
[..]
probeer nog 1 keer met jou fatsoenlijk te commucieren nadat je mij gevloekt hebt en voor hoer hebt uitgemaakt (waar me man niet blij mee is, en ik denk niemand hier).
Waarom geloof jij daar niet in?
Vanwege het geld wat er in zat?
[..]
Waar help je de meisjes wel dan mee volgens joł?
Ik vind je God (al doel je op mij kwaadaardig|), erbuiten moet houden.quote:Eerst de feiten straight hebben. Vindplaatsen, tijdstippen, routes, etc.
"Panama = kutland", van jouw hand hier. Wat nou "christelijk", je oordeelt nogal en gaat daarmee m.i. op de troon van God zitten
Kremers zoekt niet in een ''verdwaling'', dat is duidelijk. 1Vandaag.quote:[quote]Ok, ik vertrouw op het inzicht van de mods hier.
Inhoudelijk;
- Blue was een uur vņņr de enalaatste getuige Oliva, die de twee meiden samen zag, zonder Blue
Wie zegt dat???
- Dat is een ruim uur voor de laatste getuige, Lorenzo (gids), ook hij zag de meiden samen en vermeldt geen Husky
- Wie is die Lazaro en wat doet ie in het verhaal?
Is een taxi chauffeur en bracht de meiden met andere inzittenden weg. Na deze weggebracht te hebben kon hij niet echt met de meiden praten vanwege ''telefoontjes die moest opnemen''.Hij bracht ze zo verklaarde hij naar de pianista
- De meiden zijn omstreeks 18:00-18:15 op de Mirador aangekomen, op de 'top', de waterscheiding tussen Chiriqui en Bocas del Toro
- Doel? Onbekend, maar zonsondergang lijkt erg logisch
- Alles erna blijkt onderdeel van een strafzaak, waar de dichtstbetrokkene niet eens over mag praten, wat hij overduidelijk vreselijk slecht trekt en met alle reden
Zwijgen is soms goud.
- Echter, die strafzaak houdt niet in dat er geen info naar buiten mag komen met foto's, informatie, DNA-onderzoek, etc. enz.
- De resultaten van dat megabelangrijke (want doodbevestigende) DNA-onderzoek worden niet eens aan de families bekendgemaakt, dat vernemen ze vanuit de media
Juist ja, dus de media heeft het bevestigd, alleen de Panamezen nog niet!
- In flink wat nieuwsberichten staat juist dat de families het Panamese onderzoek prijzen
Ze moeten wel, hebben ze een keuze??...Ze zijn ąfhankelijk.
- De zoektocht is netjes 48 uur na verdwijning gestart, dat is in Nederland en Colombia niet anders.
Niets daarvan (*vermissing 1april dinsdag), de zoektocht is pas officieel Zaterdag gestart!! Vrijdag alleen een helikopter en daarvoor niets nada nopes!!!!
- De aard en plek van de zoektocht is echter compleet verkeerd aangepakt en ik ben ervan overtuigd (en de families denk ik ook, vandaar de inschakeling van JvdH en de media) dat dat de meiden uiteindelijk "vermoord" heeft (ze hadden gered kunnen worden en Cremers lijkt de bewering van JvdH dat de meiden nog dagen (!) geleefd hebben te ondersteunen)
Blue kan eerder weg zijn gegaan of niet gezien zijn....quote:Blue was een uur vņņr de enalaatste getuige Oliva, die de twee meiden samen zag, zonder Blue
- Dat is een ruim uur voor de laatste getuige, Lorenzo (gids), ook hij zag de meiden samen en vermeldt geen Husky
- De meiden zijn omstreeks 18:00-18:15 op de Mirador aangekomen, op de 'top', de waterscheiding tussen Chiriqui en Bocas del Toro
Meiden die wisten wat ze deden, doel denk ik toch de top.quote:- De meiden zijn omstreeks 18:00-18:15 op de Mirador aangekomen, op de 'top', de waterscheiding tussen Chiriqui en Bocas del Toro
- Alles erna blijkt onderdeel van een strafzaak, waar de dichtstbetrokkene niet eens over mag praten, wat hij overduidelijk vreselijk slecht trekt en met alle reden
De Panamezen hebben niet eens officieel bevestigd dat het om de DNA van Kris en Lisanne gaat., alleen via de media....Ouders hebben na een maand nog geen bewijs van dus dat mega belangrijke onderzoek!!!quote:Zwijgen is soms goud.
- Echter, die strafzaak houdt niet in dat er geen info naar buiten mag komen met foto's, informatie, DNA-onderzoek, etc. enz.
- De resultaten van dat megabelangrijke (want doodbevestigende) DNA-onderzoek worden niet eens aan de families bekendgemaakt, dat vernemen ze vanuit de media
Juist ja, dus de media heeft het bevestigd, alleen de Panamezen nog niet!
geprobeerdquote:Op zaterdag 26 juli 2014 16:23 schreef caracamel68 het volgende:
Ik ben nieuw op dit forum, en ik heb zo'n beetje deze topic gevolgd.
Voor mijn gevoel kloppen (net zoals de vader van Kris denkt en voelt) ook vele dingen niet, vanaf het begin al niet.
Ik heb ook sterk mijn twijfels bij een ''verdwaal scenario'' en (alleen) daardoor overleden.
De blauwe bh is van Kris, volgens mij heeft zij de bh zelfs aan op een eerdere foto die ik zag van haar tijdens hun vakantie in Panama (onder een shirt de randjes iets zichtbaar).
Het spijkerbroekje draagt zij, Kris, op een foto in Bocas del Toro.
http://static0.ad.nl/stat(...)edia_xll_2220461.jpg
Getuigenverklaringen zijn zo tegenstrijdig. Zo zei iemand dat Kris een zwarte lycra broek droeg, wat dus totaal niet zo was.
De vader van Kris zegt in 1 Vandaag ''dat de beiden telefoons na de verdwijning gebruikt zijn, er is geprobeerd te bellen, en op de manier waarop de telefoons gebruikt zijn (een vreemde manier dus, onbegrijpelijke manier voor de vader van Kris) hij zijn twijfels heeft ze overleden zijn door een verdwaling.
Het wekt de indruk dat er dus niet echt mee gebeld is, maar zoals hij zegt ''geprobeerd'' te bellen.
De manier waarop de telefoons gebruikt zijn zoals hij zegt is vreemd zo zei hij: de meiden wisten hoe de telefoons werkten dus wisten de manier waarop ze de telefoons moesten gebruiken (bijvoorbeeld om te bellen, smsen o.i.d).
Het wekt de indruk dat hij bedoelt ''zoals de telefoons gebruikt zijn, de manier waarop dat is niet hoe Kris en Lisanne de telefoons zouden gebruiken''. Alsof iemand geprobeerd heeft te bellen maar niet wist hoe de telefoons werkte..Die indruk wekt het dan....
Ze hebben dus de top van de berg bereikt, lachend op de foto. Als Lisanne čcht zo ziek was dan zou dat toch echt wel te zien zijn geweest (iemand die ziek is kan ook lachen maar zie je wel degelijk).
Er werd gezegd dat sommige mensen die de trail lopen niet precies weten waar de top is en zodoende door kunnen lopen. Hun wisten dus wel waar de top was.
Er zijn foto's van na de verdwijning, maar wanneer bedoelt de vader? De verdwijning op het moment dat ze niet terug zijn gekomen na de beklimming dus die avond op 1 april? Of de volgende dag toen ze niet thuis waren gekomen?
Maar ook op die foto's geen enkel spoor van angst of iets....
Kris haar spijkerbroekje is een stuk verder gevonden dan haar heupbot.
Als aaseters, vogels daarvoor gezorgd zouden hebben dan zou er toch ook iets van bloedsporen op te vinden zijn? Die eten toch niet met mes en vork.
Die pikken stukken vlees en laten ongetwijfeld een stukje vallen (waar bloed aan zit) en pikken weer een stuk vlees en vliegen dan eventueel weg (met een stukje vlees en al).
Het lijkt me zeker wel dat er dan toch wel ičts van bloed op het spijkerbroekje had gezeten, en bloed wast zichzelf ook met regen er niet uit.
Ook is het vreemd dat alleen via de media bevestigd is dat de dna van beiden meisjes zijn, maar niet officieel bevestigd is naar de ouders toe (en we zijn 1 maand verder)......
quote:Op zondag 27 juli 2014 10:06 schreef yvonne het volgende:
Nog even en dit soort topics gaan dicht snachts.
Ze zaten er al een paar dagen. Ik denk wel dat ze dit wisten. Het zou wel kunnen dat ze waren vergeten hoe laat het was.quote:Op zondag 27 juli 2014 10:19 schreef Dr.Schnautzer het volgende:
Waarom gaat iedereen er vanuit dat ze zuch bewust waren van hoelaat het donker zou zijn? Meiden van 20 zijn daar niet mee bezig. Ervaren hikers waren ze niet.
Ik heb er werkelijk geen verstand van maar ik kan me voorstellen dat een telefoon een poging om contact te maken met de provider om te bellen wel opslaat.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 17:36 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Ben het hier mee eens, hoe zou je daarnaast anders aan een telefoon kunnen zien dat er letterlijk geprobeerd is te bellen? Dus als in : poging gedaan maar tot het bellen, drukken op de toetsen en proberen over te laten gaan. Dat kan gewoon niet.
WTF, zit je gewoon puur inhoudelijke posts van mij te verwijderen?quote:
nee, je begrijpt me verkeerd. Ik heb het geprobeerd uit te leggen, maar ik zal het nog verder toelichten. Ik probeerde uit te leggen dat er zoiets is al poging tot bellen (je belt een nummer maar er is geen bereik, er wordt niet opgenomen, nummer is verkeerd, etc) en een letterlijke poging tot bellen. Dus dat je probeert te bellen, maar het komt niet zo ver dat je uiteindelijk het nummer belt (ongeacht of telefoon overgaat of je iemand te spreken krijgt e.d.).quote:Op zondag 27 juli 2014 10:52 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Ik heb er werkelijk geen verstand van maar ik kan me voorstellen dat een telefoon een poging om contact te maken met de provider om te bellen wel opslaat.
wie dreigt daarmee dan ?quote:Op zondag 27 juli 2014 11:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
WTF, zit je gewoon puur inhoudelijke posts van mij te verwijderen?
En die lasterlijke bagger van die garganel mag gewoon blijven staan?
Dreigen info over mij in een tijdschrift te publiceren is blijkbaar toegestaan op FOK!??
Het lijkt mij dat als er geen verbinding met de provider kan worden gemaakt, de provider ook niet kan zien wie ze probeerden te bellen..quote:Op zondag 27 juli 2014 12:12 schreef MidnightB00m het volgende:
Huh, wat is hier allemaal gebeurd vannacht?![]()
Maar er moet toch makkelijk traceer bij zijn bij de providers van de meiden, welke nummers zijn gebeld? Zonder of met gevonden telefoontoestellen.
Dus dan zou er dan misschien inderdaad willekeurige toetsen zijn ingedrukt? Weten inheemse mensen hoe mobiele telefoons werken?![]()
Watskeburt?quote:Op zondag 27 juli 2014 11:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dreigen info over mij in een tijdschrift te publiceren is blijkbaar toegestaan op FOK!??
Dat is waar. Maar als er bijvoorbeeld lokale nummers zijn gebeld uit gegevens van het toestel, dan kan toch achterhaald worden bij wie dit telefoonnummer hoort?quote:Op zondag 27 juli 2014 12:15 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat als er geen verbinding met de provider kan worden gemaakt, de provider ook niet kan zien wie ze probeerden te bellen..
Hij zegt dat hij niet veel met de meiden had gesproken i.v.m. het bellen. Ik begin alle verklaringen nu maar raar te vinden n.a.v. interview met papa van Kris.quote:Op zondag 27 juli 2014 13:15 schreef A_Fortiori het volgende:
Die taxi-chauffeur was toch zo druk met bellen? Al weken heb ik bij die chauffeur een naar gevoel. Telkens vraag ik me af: wie moest hij zo nodig spreken? Wat heeft hij met die meiden besproken tijdens de rit?
Volledig in tact gevonden toch?quote:Op zondag 27 juli 2014 10:19 schreef Dr.Schnautzer het volgende:
Waarom gaat iedereen er vanuit dat ze zuch bewust waren van hoelaat het donker zou zijn? Meiden van 20 zijn daar niet mee bezig. Ervaren hikers waren ze niet.
Je kan heel makkelijk snel verdwalen en overlijden daar zo bewijst de dood van de Nederlandse vrouw en haar Australische vriend jaren eerder. Zij werd na een paar weken gevonden hij na een jaar. In Costa Rica zelfde jungle 80 km verderop van de plek waar de meiden verdwaalden
Ja natuurlijk, zou ik als taxi-chauffeur ook zeggen, mooie dekmantel.quote:Op zondag 27 juli 2014 13:20 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Hij zegt dat hij niet veel met de meiden had gesproken i.v.m. het bellen. Ik begin alle verklaringen nu maar raar te vinden n.a.v. interview met papa van Kris.
Precies.quote:Op zondag 27 juli 2014 13:26 schreef A_Fortiori het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, zou ik als taxi-chauffeur ook zeggen, mooie dekmantel.
Ik weet niet of de meiden samen op de foto staan. Kan. Je kan het de camera zo instellen dat deze een foto maakt, zonder dat ie dan bedient wordt door een persoon.quote:Op zondag 27 juli 2014 13:29 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Precies.
Als de meiden zo happy waren en met handen in de lucht, wie heeft dan die foto genomen? En dat het telefoongebruik niet logisch was, zou het kunnen dat de meiden eventueel drugged waren o.i.d.?
Dat is ook een mogelijkheid inderdaad.quote:Op zondag 27 juli 2014 13:32 schreef A_Fortiori het volgende:
[..]
Ik weet niet of de meiden samen op de foto staan. Kan. Je kan het de camera zo instellen dat deze een foto maakt, zonder dat ie dan bedient wordt door een persoon.
Drugged? Niet op eigen initiatief lijkt me zo.
De taxi-chauffeur kan vrienden gebeld hebben en met de meiden een afspraak op de Mirador hebben gemaakt. Ik zeg: kan.
Bron (ander forum) en gister gepostquote:I don't know if this is is going to be considered heresay but, my family there in Panama said that on the news yesterday they were talking about ..and I quote " They were talking about the Dutch girls, asking for deeper investigation because apparently some Latino guy is on the camera pics" He says the Latino guy in the pics has been a really big deal.
Ik weet niet precies wat er was gepost, maar waarom niet gewoon wat posts verwijderen en eventueel zelfs wat users (tijdelijk) bannen? Topic kan dicht, maar dan heb je er allerlei andere users mee die wel normaal hier over praten. En af en toe lijkt het op FOK ook wel gewoon wat willekeur van chagrijnige mods. Sommige mods plaatsen posts waarvan ik denk: en jij moet een voorbeeld voor de community zijn?? En overal, in NWS en andere plekken waar het serieus zou moeten zijn zie je mensen elkaar afzeiken metquote:Op zondag 27 juli 2014 10:06 schreef yvonne het volgende:
Nog even en dit soort topics gaan dicht snachts.
Ken jij dat mens? Zij dus. Godverdomme.quote:
Piep niet, geef gewoon de linkjes.quote:Op zondag 27 juli 2014 11:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Waarom wordt hier nuttige inhoudelijke informatie verwijderd?quote:
Raar dat het gisteren dan op het nieuws was in Panama... ik wens de ouders ontzettend veel succes toe met hun volgende zoektocht. Ik hoop dat het antwoorden oplevert.quote:Op zondag 27 juli 2014 14:41 schreef A_Fortiori het volgende:
Als dit werkelijk waar is, dan is dit wat de vader niet mocht zeggen, logisch.
Informatie lekken, is niet nieuw.
Officiele bevestiging van het DNA, is heel belangrijk voor verwerking van de familie, maar waarom dit zo lang duurt, is mij een raadsel.
Er stonden 60 posts aan nachtelijk gelal, sorry hoor, maar dat hoort hier niet thuis, maar voortaan zal ik alle bagger laten staan. Met je censuurquote:Op zondag 27 juli 2014 16:53 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Waarom wordt hier nuttige inhoudelijke informatie verwijderd?
Krijgen we censuur? Geldt het recht van vrije meningsuiting niet meer in Nederland?
Wie zit hierachter? D'66?
Whiskers zeker weer langs geweest.quote:Op zondag 27 juli 2014 16:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Er stonden 60 posts aan nachtelijk gelal, sorry hoor, maar dat hoort hier niet thuis, maar voortaan zal ik alle bagger laten staan. Met je censuur
Dat zou ik dan graag zelf willen beoordelen, of het gelal is of niet. Nu lees ik alleen van El_Matador die altijd zeer goed geļnformeerd is en zeer relevantie hypotheses stelt, dat er informatie is verwijderd.quote:Op zondag 27 juli 2014 16:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Er stonden 60 posts aan nachtelijk gelal, sorry hoor, maar dat hoort hier niet thuis, maar voortaan zal ik alle bagger laten staan. Met je censuur
van de verwijderde posts? Een lange post van mij met de feiten over Lisanne en Kris op een rij.quote:
"Ik schrijf voor een tijdschrift [geen naam genoemd] en ga informatie over jou en je latinas in dat tijdschrift publiceren!!!"quote:
Flikker eens op met je achterlijke beschuldigingen? Er is geruimd, er zijn dingen blijven staan, ieder ander zou even ene linkje sturen met de vraag dat ook nog even weg te halen.quote:Op zondag 27 juli 2014 16:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
van de verwijderde posts? Een lange post van mij met de feiten over Lisanne en Kris op een rij.
En die "bedreiging" van die gargameltrol heb je dan wel verwijderd, maar dat neemt de bedreiging niet weg.
Het is te ziek voor woorden dat je die trol hier toelaat. Mijn vriendin wordt hier ongewild in meegesleurd en dat vind jij wel prima. als het je dochter zou aangaan, hoop ik dat je niet zo laks bent.
Succes..quote:Op zondag 27 juli 2014 16:56 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Dat zou ik dan graag zelf willen beoordelen, of het gelal is of niet. Nu lees ik alleen van El_Matador die altijd zeer goed geļnformeerd is en zeer relevantie hypotheses stelt, dat er informatie is verwijderd.
Achterlijke beschuldigingen???quote:Op zondag 27 juli 2014 17:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Flikker eens op met je achterlijke beschuldigingen? Er is geruimd, er zijn dingen blijven staan, ieder ander zou even ene linkje sturen met de vraag dat ook nog even weg te halen.
Succes met deze geweldige inhoudelijke nachtelijke posts.
Schuimpjesinvasie in dit topic.quote:Op zondag 27 juli 2014 08:58 schreef Copycat het volgende:
Mijn God, wat een onleesbare, maffe drab is hier de laatste dag gespuid.
Er is geruimd, er zijn dingen blijven staan, ieder ander zou even ene linkje sturen met de vraag dat ook nog even weg te halen Blind?quote:Op zondag 27 juli 2014 17:07 schreef El_Matador het volgende:
Er is geruimd, er zijn dingen blijven staan, ieder ander zou even ene linkje sturen met de vraag dat ook nog even weg te halen
Al je gezwam staat er weer hoor.quote:Op zondag 27 juli 2014 17:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Achterlijke beschuldigingen???
Ik word godverdomme bedreigd en vele malen erger is dat mijn openheid en eerlijkheid over mijn leven op het spel staan en mijn vriendin ongewild en onbekend in een tijdschrift kan komen te staan???
Dat vind jij normaal? Als baas hier?
Denk je eens in dat iemand dat over jouw dochter zou zeggen, dan wordt die bedreiger niet geband??
Nee, mobiel.quote:Op zondag 27 juli 2014 17:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Er is geruimd, er zijn dingen blijven staan, ieder ander zou even ene linkje sturen met de vraag dat ook nog even weg te halen Blind?
Dit.quote:Op zondag 27 juli 2014 06:03 schreef caracamel68 het volgende:
;-)
ER IS GODDOMME GERUIMD, ALS ER NIET GOED GERUIMD IS STUUR JE EEN DM NET ALS IEDER ANDERquote:Op zondag 27 juli 2014 17:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, mobiel.
Het ging niet om de nachtbagger terugzetten, wel.om inhoudelijke posts.
En dat dat soort bedreigingen op FOK! mogen, valt me zwaar tegen, serieus.
Deze inhoudelijk post dus.quote:Op zondag 27 juli 2014 06:07 schreef El_Matador het volgende:
Ok, ik vertrouw op het inzicht van de mods hier.
Inhoudelijk;
- Blue was een uur vņņr de enalaatste getuige Oliva, die de twee meiden samen zag, zonder Blue
- In flink wat nieuwsberichten staat juist dat de families het Panamese onderzoek prijzen
- De zoektocht is netjes 48 uur na verdwijning gestart, dat is in Nederland en Colombia niet anders.
- De aard en plek van de zoektocht is echter compleet verkeerd aangepakt en ik ben ervan overtuigd (en de families denk ik ook, vandaar de inschakeling van JvdH en de media) dat dat de meiden uiteindelijk "vermoord" heeft (ze hadden gered kunnen worden en Cremers lijkt de bewering van JvdH dat de meiden nog dagen (!) geleefd hebben te ondersteunen)
Dat heb ik eerder uitgebreid uiteengezet.
Doe je nou echt zo achterlijk?quote:Op zondag 27 juli 2014 17:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dit.
Moeten journalistieke intenties niet kenbaar gemaakt worden aan jou of Danny? Dit mag gewoon, laster over anderen verspreiden?
Ik heb geen idee waarom je mij nou zo aanvalt? Zou jij dit pikken over jouw naasten??quote:
Dat was dit niet. Het is een kennis van StaceySinger en ze komt van een Engelstalig forum.quote:Wacht ff maak ik een kloon aan en vertel dat ik eigenaar ben van een krant,iets.
Dat hoop en denk ik niet.quote:het topic is om zeep
Flamebait?quote:Op zondag 27 juli 2014 17:19 schreef Ryan3 het volgende:
Ja, Mata je moet wel iets gematigder reageren op zo'n flamebait, denk ik. Je zit hier ook al lang toch?
En je inhoudelijke post staat er nu.
Dat gaat niet gebeuren joh.quote:Op zondag 27 juli 2014 17:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Flamebait?
Mag ik niet vinden dat persoonlijke informatie niet zomaar in een tijdschrift terecht komt?? Mijn openheid op FOK! is mij heilig. Als ik merk dat mensen daar misbruik van maken, zal ik stappen nemen.
Idd, inhoud graag. en niet vannacht weer hetzelfde getrol.
Gaat niet gebeuren.quote:Op zondag 27 juli 2014 17:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik ook niet. Maar dat je daarmee ongestraft mag dreigen vind ik wel serieus een probleem. Miss Escobar heeft niets met mijn openheid hier te maken en mag daar niet in betrokken worden.
quote:Op zondag 27 juli 2014 17:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Flamebait?
Mag ik niet vinden dat persoonlijke informatie niet zomaar in een tijdschrift terecht komt?? Mijn openheid op FOK! is mij heilig. Als ik merk dat mensen daar misbruik van maken, zal ik stappen nemen.
Idd, inhoud graag. en niet vannacht weer hetzelfde getrol.
een kennis van StaceySinger ???quote:Op zondag 27 juli 2014 17:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waarom je mij nou zo aanvalt? Zou jij dit pikken over jouw naasten??
[..]
Dat was dit niet. Het is een kennis van StaceySinger en ze komt van een Engelstalig forum.
[..]
Dat hoop en denk ik niet.
Zoiets haalde ik eruit, dat ze jou kende van een ander forum. Ik hoop dat ze weg is iig.quote:
Welk tijdschrift? Die wil ik hebben om de spelfouten te tellen.quote:Op zondag 27 juli 2014 06:03 schreef caracamel68 het volgende:
;-)
Dat doe ik helemaal niet, zie mijn reacties op haar.quote:Op zondag 27 juli 2014 17:57 schreef Copycat het volgende:
Een mafkees die nog geen twee zinnen achter elkaar foutloos schrijft, in het Nederlands of Engels, serieus nemen
Neuh ...quote:Op zondag 27 juli 2014 17:58 schreef El_Matador het volgende:
Dat doe ik helemaal niet, zie mijn reacties op haar.
Een undercoverjournalist die niet kan schrijven en het op jou en je vriendinnetje voorzien heeft. Omdat.quote:Op zondag 27 juli 2014 17:07 schreef El_Matador het volgende:
Ik word godverdomme bedreigd en vele malen erger is dat mijn openheid en eerlijkheid over mijn leven op het spel staan en mijn vriendin ongewild en onbekend in een tijdschrift kan komen te staan???
Dat vind jij normaal? Als baas hier?
Denk je eens in dat iemand dat over jouw dochter zou zeggen, dan wordt die bedreiger niet geband??
Onzin. In Nederland denken sommigen dat alles gratis is omdat we torenhoge belastingen betalen. Politieonderzoek is erg duur.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:58 schreef caracamel68 het volgende:
[..]
Afgelopen week is hier bij mij achter een jongetje van 9jr verdronken, kon zwemmen, wellicht toch te ver gegaan. Dus....dan maar dagen wachten met zoeken? Omdat hij iets onverantwoordelijk was (?)
Nope, gelukkig deed de politie hier direct iets aan en na anderhalf uur gevonden (welliswaar overleden)..en niet pas na een paar dagen!
Panameze politie is wel heel erg laks geweest!
Heb je de reacties van vannacht gelezen? Daar gaat het om.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Neuh ...
[..]
Een undercoverjournalist die niet kan schrijven en het op jou en je vriendinnetje voorzien heeft. Omdat.
Is ook.
Daar komt nog bij dat 48 uur wachten heel normaal is, in elk land.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:03 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Onzin. In Nederland denken sommigen dat alles gratis is omdat we torenhoge belastingen betalen. Politieonderzoek is erg duur.
Een jongen van 9 jaar kun je niet vergelijken met twee volwassen vrouwen die zelf het risico hebben genomen zonder gids te gaan lopen, wellicht met wat lokale loverboys.
Al jullie gezwam is weer teruggezet,quote:Op zondag 27 juli 2014 18:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heb je de reacties van vannacht gelezen? Daar gaat het om.
Dit ging over het wel toelaten van zo'n trol en het verwijderen van inhoudelijke posts van Ryan3, mijzelf en Kloothommel en ook van Whiskers. Alleen maar door die trol.
Maar, kunnen we het niet gewoon over de inhoud hebben? Welke vragen zit jij mee over Kris en Lisanne? Of is alles je duidelijk?
Dat, of iets minder middelen gebruiken die paranoia voeden.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:05 schreef yvonne het volgende:
Al jullie gezwam is weer teruggezet,
en alc jei een kloon gelooft die zecht sjoernalist te zzein dan moedt je eenc een poozje uidt de zchson
Nee, nu gaat het erom dat je m'n dochter erbij betrekt, iedereen kan de hallucinante posts van vannacht lezen, uit niets blijkt dat jij of je vriendin 'bedreigd' worden.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heb je de reacties van vannacht gelezen? Daar gaat het om.
Dit ging over het wel toelaten van zo'n trol en het verwijderen van inhoudelijke posts van Ryan3, mijzelf en Kloothommel en ook van Whiskers. Alleen maar door die trol.
Maar, kunnen we het niet gewoon over de inhoud hebben? Welke vragen zit jij mee over Kris en Lisanne? Of is alles je duidelijk?
Huh?? Ik betrek jouw dochter nergens bij, ik maak een vergelijking; wat als het bij jou gebeurt. Ik neem aan dat dat al eens gebeurd is, en dan haal je ook niet je schouders op zoals je nu over mij doet. Hoop ik.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, nu gaat het erom dat je m'n dochter erbij betrekt, iedereen kan de hallucinante posts van vannacht lezen, uit niets blijkt dat jij of je vriendin 'bedreigd' worden.
Je hebt dus geen enkel, geen enkel recht m'n dochter hierbij te betrekken.
Dat is toch haar dochter erbij betrekken?quote:Op zondag 27 juli 2014 18:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Huh?? Ik betrek jouw dochter nergens bij, ik maak een vergelijking; wat als het bij jou gebeurt.
Inhoud? daar had je vannacht over moeten denken.quote:
Pfft, zo lust ik er nog wel een paar.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is toch haar dochter erbij betrekken?
Nee. Het gaat mij erom dat dit yvonne niet persoonlijk raakt, dus kan ze zo schouderophalend doen. Als het haar persoonlijk raakt (en dat doe ik niet, ik maak alleen de vergelijking), hoop ik dat ze dat niet doet.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je kunt mijn posts nalezen, ik heb 2 of 3 persoonlijke reacties getypt tegen een stuk of 40 van haar. En daarnaast een lange inhoudelijke post.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Inhoud? daar had je vannacht over moeten denken.
Als je héél graag wilt welquote:Op zondag 27 juli 2014 18:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ook, maar het is net zo absurd als wat Matador doet.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:15 schreef Andromache het volgende:
[..]
Pfft, zo lust ik er nog wel een paar.
En een paranoļde.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:17 schreef Andromache het volgende:
Bedreiging heeft ook een subjectieve component.
Mogen we alsjeblieft een bonte avond op FOK!?quote:Op zondag 27 juli 2014 18:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ook, maar het is net zo absurd als wat Matador doet.
Nou kloot het topic maar vol, na vannacht is er toch niet veel meer van over en begin gewoon met een vers topic.
Zou niet weten waarom. Het is nou niet alsof dit elke nacht gebeurt.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:25 schreef Andromache het volgende:
Of het topic wordt gesplitst in een deel NWS en een deel BNW/ONZ
Nouja, het topic moet toch vol.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:27 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nah.. toen ik las dat het topic mocht worden vol geklooid, had ik ineens een ingeving.
Acht jij de Panamese autoriteiten en zoekteams niet op zijn minst medeverantwoordelijk voor het niet redden van Kris en Lisanne door niet verder op de trail te gaan zoeken, maar op allerlei plekken in Chiriqui, ten zuiden van de waterscheiding dus?quote:Op zondag 27 juli 2014 18:05 schreef Copycat het volgende:
Ik blijf bij een ongeval. Een noodlottig en verdrietig ongeval. En bij ouders die logischerwijs geen vrede kunnen hebben met deze frustrerende, want amper iets in handen, situatie.
Is dit bevestigd?quote:Op zondag 27 juli 2014 18:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En dan de DNAbevestiging niet eens delen met de ouders?
Door de vader van Kris (zie OP, bovenste link).quote:
Ik had niet gelezen dat die pa dat had gezegd, vandaar de vraag.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Door de vader van Kris (zie OP, bovenste link).
Sja, als je hem al niet gelooft, wat kan je dan nog wel geloven? Als Pitti zegt dat ze de resultaten gedeeld heeft (ze had nota bene een snoepreisje naar Nederland!), dan is het "bevestigd", maar als de eerstbetrokkene het ontkent, dan geloof je toch een Panamese die politieke belangen heeft?
Haal die schuine streep tussen BNW en ONZ eens wegquote:Op zondag 27 juli 2014 18:25 schreef Andromache het volgende:
Of het topic wordt gesplitst in een deel NWS en een deel BNW/ONZ
Ok, sarcasmemeter hapert.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:41 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik had niet gelezen dat die pa dat had gezegd, vandaar de vraag.
Een vrijbrief dus voor ongelimiteerd baggeren!quote:Op zondag 27 juli 2014 18:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ook, maar het is net zo absurd als wat Matador doet.
Nou kloot de reeks maar vol, na vannacht is er toch niet veel meer van over en begin weer met kloten in een vers topic.
Neequote:Op zondag 27 juli 2014 18:44 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Een vrijbrief dus voor ongelimiteerd baggeren!
Nee, ik acht de Panamese autoriteiten en zoekteams niet (mede)verantwoordelijk voor wat deze twee blijkbaar slecht voorbereide meiden is overkomen. Hoe treurig het ook is.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:32 schreef El_Matador het volgende:
Acht jij de Panamese autoriteiten en zoekteams niet op zijn minst medeverantwoordelijk voor het niet redden van Kris en Lisanne door niet verder op de trail te gaan zoeken, maar op allerlei plekken in Chiriqui, ten zuiden van de waterscheiding dus?
En dan de DNAbevestiging niet eens delen met de ouders?
Dus de zoektocht is in alle logica, uiterste precisie en professionaliteit uitgevoerd in jouw ogen?quote:Op zondag 27 juli 2014 19:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, ik acht de Panamese autoriteiten en zoekteams niet (mede)verantwoordelijk voor wat deze twee blijkbaar slecht voorbereide meiden is overkomen. Hoe treurig het ook is.
Dat vind ik een vreemde conclusie nav mijn post.quote:Op zondag 27 juli 2014 19:06 schreef El_Matador het volgende:
Dus de zoektocht is in alle logica, uiterste precisie en professionaliteit uitgevoerd in jouw ogen?
De meisjes hadden niet gered kunnen worden met een goede zoektocht?quote:Op zondag 27 juli 2014 19:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat vind ik een vreemde conclusie nav mijn post.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |