abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin zondag 27 juli 2014 @ 16:50:27 #226
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_142781999
quote:
18s.gif Op zondag 27 juli 2014 11:04 schreef El_Matador het volgende:

[..]

WTF, zit je gewoon puur inhoudelijke posts van mij te verwijderen?

En die lasterlijke bagger van die garganel mag gewoon blijven staan?

Dreigen info over mij in een tijdschrift te publiceren is blijkbaar toegestaan op FOK!?? :r
Piep niet, geef gewoon de linkjes.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zondag 27 juli 2014 @ 16:53:04 #227
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_142782073
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 16:50 schreef yvonne het volgende:

[..]

Waarom wordt hier nuttige inhoudelijke informatie verwijderd?

Krijgen we censuur? Geldt het recht van vrije meningsuiting niet meer in Nederland?

Wie zit hierachter? D'66?
pi_142782096
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 14:41 schreef A_Fortiori het volgende:
Als dit werkelijk waar is, dan is dit wat de vader niet mocht zeggen, logisch.
Informatie lekken, is niet nieuw.

Officiele bevestiging van het DNA, is heel belangrijk voor verwerking van de familie, maar waarom dit zo lang duurt, is mij een raadsel.
Raar dat het gisteren dan op het nieuws was in Panama... ik wens de ouders ontzettend veel succes toe met hun volgende zoektocht. Ik hoop dat het antwoorden oplevert.

Tenzij er natuurlijk geen officiële bevestiging is, maar dat is te gek.
  Admin zondag 27 juli 2014 @ 16:54:18 #229
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_142782108
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 16:53 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Waarom wordt hier nuttige inhoudelijke informatie verwijderd?

Krijgen we censuur? Geldt het recht van vrije meningsuiting niet meer in Nederland?

Wie zit hierachter? D'66?
Er stonden 60 posts aan nachtelijk gelal, sorry hoor, maar dat hoort hier niet thuis, maar voortaan zal ik alle bagger laten staan. Met je censuur :r
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_142782136
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 16:54 schreef yvonne het volgende:

[..]

Er stonden 60 posts aan nachtelijk gelal, sorry hoor, maar dat hoort hier niet thuis, maar voortaan zal ik alle bagger laten staan. Met je censuur :r
Whiskers zeker weer langs geweest. :{w .
I´m back.
  zondag 27 juli 2014 @ 16:56:26 #231
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_142782165
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 16:54 schreef yvonne het volgende:

[..]

Dat zou ik dan graag zelf willen beoordelen, of het gelal is of niet. Nu lees ik alleen van El_Matador die altijd zeer goed geïnformeerd is en zeer relevantie hypotheses stelt, dat er informatie is verwijderd.
pi_142782175
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 16:50 schreef yvonne het volgende:

[..]

van de verwijderde posts? Een lange post van mij met de feiten over Lisanne en Kris op een rij.

En die "bedreiging" van die gargameltrol heb je dan wel verwijderd, maar dat neemt de bedreiging niet weg.

Het is te ziek voor woorden dat je die trol hier toelaat. Mijn vriendin wordt hier ongewild in meegesleurd en dat vind jij wel prima. als het je dochter zou aangaan, hoop ik dat je niet zo laks bent.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  Admin zondag 27 juli 2014 @ 16:58:50 #233
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_142782227
weet je wat ik zet al het gezeik weer terug, niet raar opkijken als het topic vannacht dichtaagt, andere keuze is er niet.

pi_142782298
quote:
11s.gif Op zondag 27 juli 2014 12:18 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Watskeburt?
"Ik schrijf voor een tijdschrift [geen naam genoemd] en ga informatie over jou en je latinas in dat tijdschrift publiceren!!!"

En meer dreigementen van caracamel68.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Admin zondag 27 juli 2014 @ 17:03:56 #235
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_142782390
quote:
1s.gif Op zondag 27 juli 2014 16:56 schreef El_Matador het volgende:

[..]

van de verwijderde posts? Een lange post van mij met de feiten over Lisanne en Kris op een rij.

En die "bedreiging" van die gargameltrol heb je dan wel verwijderd, maar dat neemt de bedreiging niet weg.

Het is te ziek voor woorden dat je die trol hier toelaat. Mijn vriendin wordt hier ongewild in meegesleurd en dat vind jij wel prima. als het je dochter zou aangaan, hoop ik dat je niet zo laks bent.
Flikker eens op met je achterlijke beschuldigingen? Er is geruimd, er zijn dingen blijven staan, ieder ander zou even ene linkje sturen met de vraag dat ook nog even weg te halen.

Succes met deze geweldige inhoudelijke nachtelijke posts.

Admin zondag 27 juli 2014 @ 17:04:43 #236
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_142782408
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 16:56 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Dat zou ik dan graag zelf willen beoordelen, of het gelal is of niet. Nu lees ik alleen van El_Matador die altijd zeer goed geïnformeerd is en zeer relevantie hypotheses stelt, dat er informatie is verwijderd.
Succes..

Oh en jij hebt niks te beoordelen, het is aan ons om het topic zwamvrij te houden.

pi_142782497
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 17:03 schreef yvonne het volgende:

[..]

Flikker eens op met je achterlijke beschuldigingen? Er is geruimd, er zijn dingen blijven staan, ieder ander zou even ene linkje sturen met de vraag dat ook nog even weg te halen.

Succes met deze geweldige inhoudelijke nachtelijke posts.
Achterlijke beschuldigingen???

Ik word godverdomme bedreigd en vele malen erger is dat mijn openheid en eerlijkheid over mijn leven op het spel staan en mijn vriendin ongewild en onbekend in een tijdschrift kan komen te staan???

Dat vind jij normaal? Als baas hier?

Denk je eens in dat iemand dat over jouw dochter zou zeggen, dan wordt die bedreiger niet geband??

Admin zondag 27 juli 2014 @ 17:07:52 #238
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_142782503
quote:
9s.gif Op zondag 27 juli 2014 08:58 schreef Copycat het volgende:
Mijn God, wat een onleesbare, maffe drab is hier de laatste dag gespuid.
Schuimpjesinvasie in dit topic.

Admin zondag 27 juli 2014 @ 17:08:45 #239
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_142782529
quote:
1s.gif Op zondag 27 juli 2014 17:07 schreef El_Matador het volgende:
Er is geruimd, er zijn dingen blijven staan, ieder ander zou even ene linkje sturen met de vraag dat ook nog even weg te halen
Er is geruimd, er zijn dingen blijven staan, ieder ander zou even ene linkje sturen met de vraag dat ook nog even weg te halen Blind?

Admin zondag 27 juli 2014 @ 17:09:12 #240
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_142782539
quote:
1s.gif Op zondag 27 juli 2014 17:07 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Achterlijke beschuldigingen???

Ik word godverdomme bedreigd en vele malen erger is dat mijn openheid en eerlijkheid over mijn leven op het spel staan en mijn vriendin ongewild en onbekend in een tijdschrift kan komen te staan???

Dat vind jij normaal? Als baas hier?

Denk je eens in dat iemand dat over jouw dochter zou zeggen, dan wordt die bedreiger niet geband??
Al je gezwam staat er weer hoor.

pi_142782596
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 17:08 schreef yvonne het volgende:

[..]

Er is geruimd, er zijn dingen blijven staan, ieder ander zou even ene linkje sturen met de vraag dat ook nog even weg te halen Blind?
Nee, mobiel. :*

Het ging niet om de nachtbagger terugzetten, wel.om inhoudelijke posts.

En dat dat soort bedreigingen op FOK! mogen, valt me zwaar tegen, serieus. :r

pi_142782661
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 06:03 schreef caracamel68 het volgende:
Ik schrijf voor een tijdschrift.

Dit alles wordt genoteert daarin.

Hiermede ben ik flink uit de doeken gekomen.

;-)
Dit.

Moeten journalistieke intenties niet kenbaar gemaakt worden aan jou of Danny? Dit mag gewoon, laster over anderen verspreiden?

Admin zondag 27 juli 2014 @ 17:13:39 #243
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_142782667
quote:
1s.gif Op zondag 27 juli 2014 17:11 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee, mobiel. :*

Het ging niet om de nachtbagger terugzetten, wel.om inhoudelijke posts.

En dat dat soort bedreigingen op FOK! mogen, valt me zwaar tegen, serieus. :r
ER IS GODDOMME GERUIMD, ALS ER NIET GOED GERUIMD IS STUUR JE EEN DM NET ALS IEDER ANDER
Stemmingmakerij :r

pi_142782719
quote:
16s.gif Op zondag 27 juli 2014 06:07 schreef El_Matador het volgende:
Ok, ik vertrouw op het inzicht van de mods hier.

Inhoudelijk;
- Blue was een uur vòòr de enalaatste getuige Oliva, die de twee meiden samen zag, zonder Blue
- Dat is een ruim uur voor de laatste getuige, Lorenzo (gids), ook hij zag de meiden samen en vermeldt geen Husky
- Wie is die Lazaro en wat doet ie in het verhaal?
- De meiden zijn omstreeks 18:00-18:15 op de Mirador aangekomen, op de 'top', de waterscheiding tussen Chiriqui en Bocas del Toro
- Doel? Onbekend, maar zonsondergang lijkt erg logisch
- Alles erna blijkt onderdeel van een strafzaak, waar de dichtstbetrokkene niet eens over mag praten, wat hij overduidelijk vreselijk slecht trekt en met alle reden
- Echter, die strafzaak houdt niet in dat er geen info naar buiten mag komen met foto's, informatie, DNA-onderzoek, etc. enz.
- De resultaten van dat megabelangrijke (want doodbevestigende) DNA-onderzoek worden niet eens aan de families bekendgemaakt, dat vernemen ze vanuit de media
- In flink wat nieuwsberichten staat juist dat de families het Panamese onderzoek prijzen
- De zoektocht is netjes 48 uur na verdwijning gestart, dat is in Nederland en Colombia niet anders.
- De aard en plek van de zoektocht is echter compleet verkeerd aangepakt en ik ben ervan overtuigd (en de families denk ik ook, vandaar de inschakeling van JvdH en de media) dat dat de meiden uiteindelijk "vermoord" heeft (ze hadden gered kunnen worden en Cremers lijkt de bewering van JvdH dat de meiden nog dagen (!) geleefd hebben te ondersteunen)

Dat heb ik eerder uitgebreid uiteengezet.
Deze inhoudelijk post dus.

Admin zondag 27 juli 2014 @ 17:15:33 #245
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_142782744
quote:
18s.gif Op zondag 27 juli 2014 17:13 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dit.

Moeten journalistieke intenties niet kenbaar gemaakt worden aan jou of Danny? Dit mag gewoon, laster over anderen verspreiden?
Doe je nou echt zo achterlijk?

Wacht ff maak ik een kloon aan en vertel dat ik eigenaar ben van een krant,iets.

Maar je hebt het eindelijk voor elkaar hoor, het topic is om zeep en de enige die je nog de hand boven het hoofd hield val je aan ^O^

pi_142782852
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 17:15 schreef yvonne het volgende:

[..]

Doe je nou echt zo achterlijk?
Ik heb geen idee waarom je mij nou zo aanvalt? Zou jij dit pikken over jouw naasten??

quote:
Wacht ff maak ik een kloon aan en vertel dat ik eigenaar ben van een krant,iets.
Dat was dit niet. Het is een kennis van StaceySinger en ze komt van een Engelstalig forum.

quote:
het topic is om zeep
Dat hoop en denk ik niet.

Admin zondag 27 juli 2014 @ 17:19:08 #247
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_142782866
:W

pi_142782873
Ja, Mata je moet wel iets gematigder reageren op zo'n flamebait, denk ik. Je zit hier ook al lang toch?
En je inhoudelijke post staat er nu.
I´m back.
pi_142782980
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 17:19 schreef Ryan3 het volgende:
Ja, Mata je moet wel iets gematigder reageren op zo'n flamebait, denk ik. Je zit hier ook al lang toch?
En je inhoudelijke post staat er nu.
Flamebait?

Mag ik niet vinden dat persoonlijke informatie niet zomaar in een tijdschrift terecht komt?? Mijn openheid op FOK! is mij heilig. Als ik merk dat mensen daar misbruik van maken, zal ik stappen nemen.

Idd, inhoud graag. en niet vannacht weer hetzelfde getrol. }:|

pi_142783004
Kan dit gezwam bij daglicht niet gewoon in Feedback, waar het hoort? :O
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')