quote:Op zondag 27 juli 2014 02:59 schreef caracamel68 het volgende:
[..]
[..]
Echt niet naar bedoelt!!!
Ja toerisme etc. Dan zeg j toch juist dat ze het niet waren?
Panama is niet lang onafhankelijk.
Broodwinning zeker zoals in Boquete is uit vooral toeristen.
Panama wilt geen slechte reclame..en al zeker Boquete niet.
Boquete is een klein stadje waar de inkomsten vooral draaien uit : toerisme.
Panama wilt geen slechte reclame..kunnen ze niet gebruiken..
Ik vind het ronduit bizar dat pas na 4 dagen gezocht werd naar de meiden!!
Klopt...niet!!! Het jongetje hier, met alle man en kracht, was al na 2 uur gevonden!!!
Juist!!!! Nogmaals deze hele zaak: stinkt!!quote:Panama is niet lang onafhankelijk.
Broodwinning zeker zoals in Boquete is uit vooral toeristen.
Panama wilt geen slechte reclame..en al zeker Boquete niet.
Boquete is een klein stadje waar de inkomsten vooral draaien uit : toerisme.
Panama wilt geen slechte reclame..kunnen ze niet gebruiken..
Gidsen willen echt ook wel hun brood...etc etc.
Kan...quote:Dat het voor het toerismedeel ook niet handig is 2 dode Nederlandse meisjes op El Pianista te hebben..
Dat heeft NIKS te maken met "inkomsten uit toerisme" en "Whiskers wat ben je naief".quote:Op zondag 27 juli 2014 03:32 schreef caracamel68 het volgende:
[..]
Kan...
Maar als je een aardige lieve persoon om je heen hebt (of meerdere die zoo aardig zijn, en die je wellicht kent of althans 1 daarvan), en je wordt verleidt tot lopen, en verder lopen.....
verder lopen....
En alles zo vertrouwd, meiden denken ze in goede handen zijn, zo blij, maar vermoeid, maar vrolijk.
Gewoon lopen en ''je komt weer terug lieve dames''....''we brengen je terug''.
Als er sprake is van een misdrijf (wat ik vermoed) dan zal zeker niet diegene hun direct vermoord hebben net na het pad ofzo.
Pas veel later.....
Dus ergens op de plek ver in de jungle.
Die lui daar kennen de jungle op hun duimpje hoor!! Vergis je niet!!
Vooral de gidsen daar.....!!!
Wij hebben hier het ''Molen gebied''. Je kan 1 kant in...maar...ik ben hier geboren en ik kan je zo nog ff meerdere kanten aanwijzen waar je het Molengebied in kan!! Wat jij dan niet kan weten!....
Als uitgaan van een misdrijf: een koud klein kunstje daar in de jungle!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 juli 2014 03:36 schreef Poolbal het volgende:
Heb de een vandaag uitzending gezien. Blij op de top... Maar was het toen al niet schemerig? Ik dacht te begrijpen dat ze, ook op fotos na de verdwijning (top?) niet wanhopig staan. Maar het wordt op een gegeven moment toch donker? Ik vind mezelf niet heel laf in de natuur, maar ontspannen overnachten in jungle/onbekend bos is wat anders.
Als er verder geen onheil op de camera's is te vinden (neem aan dat ze ook verwijderde fotos hebben geprobeerd op te halen) dan zie ik nog maar twee mogelijkheden:
- batterijen leeg voordat de verdwaling uit de hand liep
- de rugzak is plotseling van de vrouwen gescheiden (verliezen, ongeluk, misdrijf of dieren)
De enorme ontbinding en verspreiding van de lichamen vind ik opmerkelijk. Heb net Websleuth gelezen en er staan nog wel wat interessante dingen.
Stuk over lichamen in rivierenZe gingen te laat weg om nog bij daglicht terug te kunnen keren iig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Waarvoor zo neerbuigend hij draagt nieuwe feite aan.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 17:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Fucking hell ja.
Je.schuift mij aannames in de schoenen en gaat lopen janken over "vloeken".
JIJ bent het die de woorden van Cremers interpreteert en doet dan alsof hij het zelf gezegd hebt.
Voor iemand die hier nieuw is, zou ik toch feiten en interpretaties es scheiden. Zeker als je "zoveel gelezen hebt" als je zegt.
Nee??? ...Denk je dat echt niet??quote:Dat heeft NIKS te maken met "inkomsten uit toerisme
Het is Mataquote:Op zondag 27 juli 2014 03:38 schreef vronie het volgende:
[..]
Waarvoor zo neerbuigend hij draagt nieuwe feite aan.
Dit wou ik even kwijt
Nee, 2 dode meisjes/vrouwen bevorderen dat niet.quote:
Meer verdiepen in Panama en Boquete, meer vermist en wel 26!!quote:Nee, 2 dode meisjes/vrouwen bevorderen dat niet.
Ik zeik niet:quote:Maar dat gezeik hoeft idd niet.
Ja en? Is dat bevorderlijk voor het toerisme dan? Nee he?quote:Op zondag 27 juli 2014 03:42 schreef caracamel68 het volgende:
[..]
Meer verdiepen in Panama en Boquete, meer vermist en wel 26!!
Leer eens begrijpend lezen ofzo.. En niet onnodig alles op jezelf betrekken..quote:Op zondag 27 juli 2014 03:43 schreef caracamel68 het volgende:
[..]
Ik zeik niet:
Want dan zeikt de familie Kremers ook.
Ik betrek niets op mezelf.quote:Leer eens begrijpend lezen ofzo.. En niet onnodig alles op jezelf betrekken..
Ja, doeiquote:Op zondag 27 juli 2014 03:47 schreef caracamel68 het volgende:
[..]
Ik betrek niets op mezelf.
En dat doen de ouders ook niet van Kris en Lisanne.....!
Feiten zijn feiten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |