ja maar moet nu zo eindige tussen julliequote:Op zondag 27 juli 2014 03:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Truste Vronie
En je bedoelt "vandaag" denk ik
Jullie? je doelt op mij toch?quote:Op zondag 27 juli 2014 03:56 schreef caracamel68 het volgende:
Jullie zijn olie en olie dom!!!
De pianista had een goeie gehad aan jullie!!!
Je zei al eerder ''je hebt slaap gebrek''..quote:Slaap lekker he? Mrs "ik weet alles en papa's verhaal steunt mijn idioterie
Welnee, ze heeft slaap gebrek gaf ze eerder aan..quote:ja maar moet nu zo eindige tussen jullie
Is lullig iddquote:Op zondag 27 juli 2014 03:58 schreef vronie het volgende:
[..]
ja maar moet nu zo eindige tussen jullie
IK heb je steeds beantwoord.quote:Is lullig iddIk vind ook helemaal niet dat ik aanleiding heb gegeven. Kritische kanttekeningen of gewoon vragen zijn niet gewenst kennelijk...
quote:Zit je soms hier? http://www.websleuths.com(...)Boquete-1-Apr-2014-2
Waar "claro" kennelijk vertaald wordt als "wit" en "doorschijnend" ipv als het Spaanstalige stopwoordje "duidelijk (toch)"?-
Hey lady, Whiskers2009, ik dacht je zou gaat pitten!quote:Zit je soms hier? http://www.websleuths.com(...)Boquete-1-Apr-2014-2
Waar "claro" kennelijk vertaald wordt als "wit" en "doorschijnend" ipv als het Spaanstalige stopwoordje "duidelijk"?-
gargamel6= is verkeerd, zelf iets teveel op? hahaquote:Zo hee, gargamel68, ik zou es stoppen met drinken... ik zag je vanmiddag nog als redelijk doch enthousiast.
Nu is het een spervuur aan dronkemanslul
Quoten doe je zo.quote:Op zondag 27 juli 2014 04:47 schreef caracamel68 het volgende:
Zo hee, gargamel68, ik zou es stoppen met drinken... ik zag je vanmiddag nog als redelijk doch enthousiast.
Nu is het een spervuur aan dronkemanslul
Jij lult maar wat op dit forum om interessant over te komen!!
Werkelijke inhoud heb je niet.
Hoop dat Stacy even reageert.
38 topics lang ging het hier prima en jij komt hier binnenvallen met je uitroeptekens, beschuldigingen en laster naar anderen die hier heel veel bijgedragen hebben en zelf stroman je jezelf tot buikspreekpop van de heer Cremers.quote:Op zondag 27 juli 2014 04:54 schreef caracamel68 het volgende:
Mensen respecteren elkander hier niet.
Best wel maf dat op een Engels forum mensen echt respect hebben voor deze zaak, maar dit forum blijkbaar niet: terwijl het hollandse meiden zijn!!
Ironisch!!
Pure sensatie wekt nu deze topic op mij!!!
All said!!!!
Omdat jij hier lang bent denk je dat je van alles kan maken he zuid amerikaan!!!!quote:Ik zou een dikke spiegel kopen en wens je veel succes bij de moderators
Ik stel me een combinatie van een dronken narcohoer met wapentuig en een hongerige zwangere jaguar voor en zie je me sidderen?quote:Op zondag 27 juli 2014 05:51 schreef caracamel68 het volgende:
Onderschat mij niet Brave of the South of America!!! U don't know me. And might be better 4 u!!
Koop die spiegel nou. Echt, het is beter voor je.quote:Op zondag 27 juli 2014 06:18 schreef caracamel68 het volgende:
Jij bent alleen uit op je eigen ''ik''.
Ik weet dat je ijlt, want geen tijdschrift accepteert jouw opmaak, spelling en aandacht voor inhoudelijkheid en feitencontrole.quote:Op zondag 27 juli 2014 06:03 schreef caracamel68 het volgende:
Ik schrijf voor een tijdschrift.
Dit alles wordt genoteert daarin.
Hiermede ben ik flink uit de doeken gekomen.
;-)
Wil je ff me man spreken.Die zou jou een blauw oog en nog wat meppen met mij voor hoer uitmaken!! Wellicht zit je zelf met een latina hoer (?) Een onderdanig schepsel.quote:Ik stel me een combinatie van een dronken narcohoer met wapentuig en een hongerige zwangere jaguar voor en zie je me sidderen?
Welk tijdschrift schrijf je voor? Wel zo netjes om dat soort journalistieke kwaliteiten en intenties te melden hier, over 'respect voor je discussiepartner' gesproken.
Ik meen dat er policies zijn op FOK! en dat je niet zomaar informatie uit FOK! in tijdschriften mag publiceren.
Ik vertrouw erop dat mods dat ook meenemen in hun oordeel over jou.
Ga ik niet op in.quote:Ik weet dat je ijlt, want geen tijdschrift accepteert jouw opmaak, spelling en aandacht voor inhoudelijkheid en feitencontrole
Oi, Hola, dit wijst alles op domheid: je kent me niet makker!!!quote:Ik ben niet bang voor je, daarnaast weet ik dat je snel weg bent hier
Mee eens Rica. Dat zegt mijn gevoel ook.quote:Verkrachting en moord zegt mijn gevoel
Het niet weten is natuurlijk onverteerbaar voor ouders en familie. Ze zullen er binnen hun mogelijkheden ook wel alles aan doen en gaan doen, hopelijk met succes.quote:Op zondag 27 juli 2014 06:37 schreef caracamel68 het volgende:
[..]
Mee eens Rica. Dat zegt mijn gevoel ook.
Ik hoop dat er antwoorden komen (voor de ouders).
En dan wel dat deze in rust èchte afscheid kunnen nemen van hun kinderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |