quote:Ouwehand spreekt ook over het Gaza-conflict. Ze wil weten hoe Nederland zich opstelt naar een onderzoek naar mensenrechtenschendingen in het gebied.
quote:Voorzitter Angelien Eijsink wijst Ouwehand er op dat er nu niet gesproken wordt over het Gaza-conflict.
Hoezo uniek?? Is gewoon een soort oefeningquote:Op vrijdag 25 juli 2014 10:57 schreef AchJa het volgende:
Gewoon voorbereiding dus.twitter:GeneraalDeKruif twitterde op vrijdag 25-07-2014 om 10:55:06Zal niet in geschiedenisboeken komen, maar wat Staf CLAS, 11AMB, KCT en anderen deden deze week is uniek. Als de roep komt, zijn we klaar. reageer retweet
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 06:42 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Iets zegt me dat als het een Amerikaans vliegtuig was geweest dat ze hadden neergehaald, dat er dan een halve dag later een of meerdere Amerikaanse pelotons op de grond aanwezig waren geweest.
Mss zitten ze er al?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 11:01 schreef RVer het volgende:
[..]
Hoezo uniek?? Is gewoon een soort oefening
Welneequote:Op vrijdag 25 juli 2014 11:02 schreef deedeetee het volgende:
[..]![]()
en dan hadden wij een wereldoorlog op ons continent gehad.....
Ach, we gaan eerst nog even polderen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 11:21 schreef Automatisch het volgende:
Bontes: Er moeten commando's met de marechaussees mee, dat vindt hij 'cruciaal.' Gebeurt dit niet, dan overweegt hij een motie. Dan moet de hele Kamer van reces terugkomen.
Bontes...quote:Op vrijdag 25 juli 2014 11:21 schreef Automatisch het volgende:
Bontes: Er moeten commando's met de marechaussees mee, dat vindt hij 'cruciaal.' Gebeurt dit niet, dan overweegt hij een motie. Dan moet de hele Kamer van reces terugkomen.
Je weet dat de ChristenUnie een partij van protestantse signatuur is? Die sturen geen pastoors.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 10:54 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
Flauwekul natuurlijk, maar het zou interessant zijn om te zien wat er zou gebeuren. 250 Nederlandse pastoors in habijt, duidelijke Nederlandse vlaggen op de mouw.. Direct na de ramp zonder goedkeuring van de separatisten die kant uit om te zoeken.
Verwarring alom, en ik betwijfel of die separatisten Christelijke geestelijken af zouden knallen. Zelfs al zouden ze zonder toestemming uit een navo land komen.
Jij weet wat ze gedaan hebben de afgelopen week? Jij weet 't vast beter dan CLAS.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 11:01 schreef RVer het volgende:
[..]
Dit.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 08:02 schreef DustPuppy het volgende:
Er gaat daar in NAVO verband echt niks gedaan worden.
Dat kun je het anders meteen wel "Operation: Let's start WWIII" noemen.
Hoeveel mensenlevens wil jij geven voor 295 mensenlevens? 300.000 of meer? Een paar miljoen, een paar miljard?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 08:22 schreef Megumi het volgende:
[..]
Dat zal waarschijnlijk jaren duren. Als er al iets duidelijk zal worden. Kijk maar naar de recente Balkan oorlog. Ondertussen gaat de handel door. Wat meer belangrijk is dan mensen levens.
Het is erg lastig een verleidelijk als je op de één of andere manier betrokken bent en informatie hebt die anderen niet hebben om dan dit soort posts te lezen. Een uitspraak is dan zo gedaan. Deze lijkt mij niet erg schadelijk trouwens. Per DM zeg ik ook weleens wat. Verder zit ik op mijn handen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:32 schreef fathank het volgende:
[..]
Maar jij gooit het alvast op internet. Oke.
Als je betrokken bent zou je beter moeten weten. Ook al is het geen geheime informatie die een paar uur later door de media naar buiten gebracht wordt. Noem mij paranoia maar je moet niet denken dat je anonimiteit gewaarborgd is.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:33 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Het is erg lastig een verleidelijk als je op de één of andere manier betrokken bent en informatie hebt die anderen niet hebben om dan dit soort posts te lezen. Een uitspraak is dan zo gedaan. Deze lijkt mij niet erg schadelijk trouwens. Per DM zeg ik ook weleens wat. Verder zit ik op mijn handen.
En respect voor deze man.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 10:57 schreef AchJa het volgende:
Gewoon voorbereiding dus.twitter:GeneraalDeKruif twitterde op vrijdag 25-07-2014 om 10:55:06Zal niet in geschiedenisboeken komen, maar wat Staf CLAS, 11AMB, KCT en anderen deden deze week is uniek. Als de roep komt, zijn we klaar. reageer retweet
Euhh.. Wanneer is de laatste keer geweest dat Nederland als agressor dreigde met militaire inzet en legeronderdelen in paraatheid liet brengen om een ander land agressief binnen te vallen? Was dat niet 1830 richting België?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 11:01 schreef RVer het volgende:
[..]
jahoor, we gaan al schietend dat land binnenvallen met een paar commando'squote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:48 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Euhh.. Wanneer is de laatste keer geweest dat Nederland als agressor dreigde met militaire inzet en legeronderdelen in paraatheid liet brengen om een ander land agressief binnen te vallen? Was dat niet 1830 richting België?
Ons land, ons volk? Spreek voor jezelf, extremistisch figuur.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:48 schreef BaajGuardian het volgende:
Leg liever de troepen van de rechtse sektor om, voordat ze er in slagen met geweld het rampgebied te destabiliseren.
Igor """"de verschrikkelijke"""" heeft hier niets mee te maken, hem 'arresteren' is fungeren als een eenheid van kiev. Dat moeten we niet willen. En zou een schande zijn over ons hele land en volk.
Dus als ze niet al schietend binnen vallen maar (zwaar) bewapend in Nederlands uniform het land in gaan dan vallen ze niet het land binnen? Dan zijn het gewoon toeristen?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:50 schreef RVer het volgende:
[..]
jahoor, we gaan al schietend dat land binnenvallen met een paar commando's
Oekraïne heeft al toestemming gegeven en zal geen enkel bezwaar hebben als we daar met ons hele leger naar toe gaan.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:48 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Euhh.. Wanneer is de laatste keer geweest dat Nederland als agressor dreigde met militaire inzet en legeronderdelen in paraatheid liet brengen om een ander land agressief binnen te vallen? Was dat niet 1830 richting België?
Ja nederland en het nederlands volk. Net als de NSB.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ons land, ons volk? Spreek voor jezelf, extremistisch figuur.
Nee natuurlijk niet die ziet het als een proxy macht.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:04 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Oekraïne heeft al toestemming gegeven en zal geen enkel bezwaar hebben als we daar met ons hele leger naar toe gaan.
Gast, 'we' staan niet eens aan dezelfde kant. Ga lekker tegen je Russische redneck-vrienden aanschuren.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:48 schreef BaajGuardian het volgende:
Leg liever de troepen van de rechtse sektor om, voordat ze er in slagen met geweld het rampgebied te destabiliseren.
Igor """"de verschrikkelijke"""" heeft hier niets mee te maken, hem 'arresteren' is fungeren als een eenheid van kiev. Dat moeten we niet willen. En zou een schande zijn over ons hele land en volk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |