Maar jij gooit het alvast op internet. Oke.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 08:31 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ik zit zelf op eerste hand.
Dat is niet om stoer te komen doen. Je zult zelf dadelijk zien dat het in de media zal verschijnen
Voor een strikt humanitaire missie.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:18 schreef Infection het volgende:
Australië stuurt wel gewoon militairen.
http://www.nu.nl/vliegram(...)mpplek-oekraine.html
Lijkt me dat dat bedoelt wordt (dus geen humanitaire interventie). Militairen worden wel vaker ingezet bij rampen, maar omdat het hier conflictgebied betreft lijkt het me gewoonweg dom om, net zoals Nederland, niet iets van bewaking mee te sturen. Ik begrijp het punt van FNVV ook heel goed.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:35 schreef Infection het volgende:
[..]
Wat houdt dat eigenlijk in? Geen wapens?
Komt nu denk ik tijdens het debat aan bod, zijn nogal wat vragen over gesteld.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 10:27 schreef Twiitch het volgende:
Als Australië wel militairen stuurt dan kan Nederland het toch niet maken om alleen die marechaussee te leveren.
Dan sta je internationaal gezien wel een beetje voor lul denk ik.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 10:28 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Komt nu denk ik tijdens het debat aan bod, zijn nogal wat vragen over gesteld.
Dus als ik het goed heb stuurt Australie 190 (deels bewapende) agenten/militairen en blijft Nederland bij 50 onbewapende man?quote:Australië stuurt honderd extra politiemensen naar Oekraïne om mee te doen met de internationale politiemissie die het land samen met Nederland opzet. Sommige agenten zullen bewapend zijn, heeft premier Abbott bekendgemaakt.
De Australiërs gaan samen met de Nederlandse marechaussee het rampgebied beveiligen, zodat forensisch onderzoekers daar goed hun werk kunnen doen. De honderd agenten die vandaag uit Australië vertrekken, komen bovenop de negentig die al in Europa zijn en in Londen wachten op uitzending naar Oekraïne.
Wederom een sterk optreden van onze regering. Chapeau.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 10:30 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Dus als ik het goed heb stuurt Australie 190 (deels bewapende) agenten/militairen en blijft Nederland bij 50 onbewapende man?
Dat zou pas Breaking News zijn.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 10:33 schreef Snoepje5 het volgende:
ChristenUnie: 'Stuur een pastoor naar het gebied'.
Ze worden vast bang van die 40 man ongewapende marechausseesquote:Op vrijdag 25 juli 2014 08:37 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Dat weet ik niet maar er komt in ieder geval geen militaire inzet meer.
Onder het motto "Hoe minder papen in Nederland, hoe beter"?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 10:33 schreef Snoepje5 het volgende:
ChristenUnie: 'Stuur een pastoor naar het gebied'.
komen er alleen in NAVO-verband.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 10:44 schreef AchJa het volgende:
Rutte: troepen verre van zeker
Premier Rutte lijkt berichtgeving in De Telegraaf te ontkennen. Hij zegt dat het sturen van troepen "verre van zeker" is.
Zou juist gewoon op titel van NL en Australië moeten zijn. Dat slikken die lui daar wel.quote:
Flauwekul natuurlijk, maar het zou interessant zijn om te zien wat er zou gebeuren. 250 Nederlandse pastoors in habijt, duidelijke Nederlandse vlaggen op de mouw.. Direct na de ramp zonder goedkeuring van de separatisten die kant uit om te zoeken.quote:
Gewoon voorbereiding dus.twitter:GeneraalDeKruif twitterde op vrijdag 25-07-2014 om 10:55:06Zal niet in geschiedenisboeken komen, maar wat Staf CLAS, 11AMB, KCT en anderen deden deze week is uniek. Als de roep komt, zijn we klaar. reageer retweet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |