abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 juli 2014 @ 11:06:13 #51
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_142805947
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 10:59 schreef dick_laurent het volgende:
Ik moet vanavond voor het eerst in een busje rijden (koelkast ophalen). Vind 't wel beetje spannend :P
Iemand nog tips? Heb mijn rijbewijs niet heel lang en tot nu toe alleen personenauto's gereden.
Wat voor busje?
Irene is bae <3
  maandag 28 juli 2014 @ 11:08:03 #52
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_142805988
quote:
Ik moet vanavond voor het eerst in een busje rijden (koelkast ophalen). Vind 't wel beetje spannend :P
Iemand nog tips? Heb mijn rijbewijs niet heel lang en tot nu toe alleen personenauto's gereden.
Als je een binnenspiegel hebt is het precies hetzelfde als een personenauto. Als je die niet hebt, veel vaker in je buitenspiegels kijken. Spannender/anders dan dat wordt het niet, een Transporter, Vito of Transit zijn niet heel groot ofzo. Een verlengde wordt al leuker, maar die hebben tegenwoordig ook gewoon parkeersensoren. :P
  Moderator maandag 28 juli 2014 @ 11:17:23 #53
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_142806217
quote:
11s.gif Op maandag 28 juli 2014 11:08 schreef BigSmurf het volgende:

[..]

Als je een binnenspiegel hebt is het precies hetzelfde als een personenauto. Als je die niet hebt, veel vaker in je buitenspiegels kijken. Spannender/anders dan dat wordt het niet, een Transporter, Vito of Transit zijn niet heel groot ofzo. Een verlengde wordt al leuker, maar die hebben tegenwoordig ook gewoon parkeersensoren. :P
Ah thanks! Nou het is geen enorm ding nee, een peugeot expert. Dus zal dan wel meevallen denk ik. :)
  FOK!fotograaf maandag 28 juli 2014 @ 17:48:23 #54
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_142819802
quote:
11s.gif Op maandag 28 juli 2014 11:08 schreef BigSmurf het volgende:
Verlengde en verhoogde sprinter van voor het sensoren tijdperk in een centrum fileparkerend wegzetten terwijl je er nog een tandemasser achter hebt hangen ook. >:)
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
  maandag 28 juli 2014 @ 19:22:50 #55
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_142822824
quote:
Verwacht je andere mensen te gaan irriteren, aangezien je dit mededeelt in dit topic? :P
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  maandag 28 juli 2014 @ 22:09:41 #56
318842 Descendent
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_142829532
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 11:02 schreef DroogDok het volgende:
Hey het regent, laat ik zonder lichten met 30km/u over de snelweg gaan rijden..... |:(
Dus JIJ was dat!! :(
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van vijf minuten met een gemiddelde stemgerechtigde
  FOK!fotograaf maandag 28 juli 2014 @ 22:28:04 #57
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_142830507
quote:
7s.gif Op maandag 28 juli 2014 22:09 schreef Descendent het volgende:

[..]

Dus JIJ was dat!! :(
Houd op, schei uit. Hoeveel van die knurften ik gister en vandaag tegen ben gekomen. Geen verlichting, drl, stadslicht, mistachterlicht, etc... 8)7 8)7
The summer is magic!

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
  maandag 28 juli 2014 @ 22:32:46 #58
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_142830748
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 22:28 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Houd op, schei uit. Hoeveel van die knurften ik gister en vandaag tegen ben gekomen. Geen verlichting, drl, stadslicht, mistachterlicht, etc... 8)7 8)7
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  Moderator maandag 28 juli 2014 @ 23:04:03 #59
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_142832318
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 19:22 schreef twiFight het volgende:

[..]

Verwacht je andere mensen te gaan irriteren, aangezien je dit mededeelt in dit topic? :P
Ja nou ik dacht misschien zijn er dingen waar ik rekening mee kan houden om irritaties naar zowel mezelf als andere weggebruikers zo min mogelijk te houden.

Maar 't ging prima. Heb me zelfs nog geërgerd aan iemand in een gewone personenauto, die doodleuk met 60 op de invoegstrook voor me bleef rijden :?

Ik heb een enorme hekel aan bumperkleven en doe dit ook oprecht zo zelden mogelijk, maar bij dit figuur ben ik er wel even 'dreigend' dicht achter gaan rijden. Dat hielp soort van eventjes, want toen versnelde die van 60 naar 80 :') en heb ik 'm zodra het kon maar meteen ingehaald.
pi_142833093
quote:
7s.gif Op zondag 27 juli 2014 14:18 schreef Descendent het volgende:

[..]

Gutgut zeg; je toontje stinkt hier zo ongeveer door mn beeldscherm heen.
Ik heb vaak genoeg in Frankrijk gereden en snap de bewegwijzering zelf prima; maar dat betekent niet dat ie overal even duidelijk is. Eveneals de etiquette met de richtingaanwijzers; weet ik ook, doe ik (meestal) zelf ook als ik er rij. Ik ben ook -in tegenstelling tot in NL- niet zo heel angstig wanneer ik met een groot snelheidsverschil aan kom rijden en ik een Fransman op de rechterbaan voor me zn richtingaanwijzer aan zie doen. Kijken doen ze over t algemeen wel; welwillend zijn Fransen meestal ook wel; iets minder opgefokt dan NL-ers in het algemeen ook. (hoewel je er genoeg apen op de weg hebt; net als in NL).
Maar het anticiperen op wat er komen gaat kunnen ze niet; meer dan in NL kun je in Fra zien waarom files ontstaan zeg maar.
de ervaring met fransen voor mij is dat het een paupervolk is die nauwelijks kunnen autorijden, alsof ze het bij een pakje boter hebben gekregen. echt de grootste idioten in het verkeer zijn de fransozen. En ze zijn ook zo enorm snel geïrriteerd/boos als je even de weg zoekt gaan ze meteen met groot licht seinen.
There are only 151 Pokémon.
  FOK!fotograaf dinsdag 29 juli 2014 @ 00:35:33 #61
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_142836496
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 23:17 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

de ervaring met fransen voor mij is dat het een paupervolk is die nauwelijks kunnen autorijden, alsof ze het bij een pakje boter hebben gekregen. echt de grootste idioten in het verkeer zijn de fransozen. En ze zijn ook zo enorm snel geïrriteerd/boos als je even de weg zoekt gaan ze meteen met groot licht seinen.
Mijn ervaring is dat het heel erg afhankelijk is van waar in Frankrijk je zit. In 83 (Côte d'Azur) rijden ze als gekken, asociale honden, etc. Ga je wat meer het binnenland in, richting Gap, Valance ofzo, bijv. de Drome vallei, daar rijden ze keurig. Aan de kust zijn het echte heethoofden, in het binnenland valt het reuze mee. Een Parijzenaar in het binnenland pik je er ook zo uit, zonder zijn kenteken te zien. Parijs is natuurlijk sowieso al chaos, alhoewel Lyon ook wel leuk mee doet.
The summer is magic!

pi_142839010
Ooit een keer met de auto naar Parijs geweest; nooit en nooit meer _O-

Godverdomme wat een chaos, rotondes waar 4 auto's naast elkaar rijden zonder markeringen op de weg, dus wat precies je baan is weet je niet. Of sta je voor rood te wachten op een 2 baans weg, aan de andere kant van de kruising is het opeens 1 baan qua breedte :') Of volgens sommigen toch 2 baans (opnieuw geen markeringen) als je maar genoeg je auto ertussen propt en toetert.

Ben blij dat ik er schadeloos ben uitgekomen.
I feel kinda Locrian today
pi_142840879
Wat zijn die stoplichten toch link waarbij links afslaand verkeer tegelijk groen krijgt met het recht doorgaand verkeer van de andere kant :X Stond van de week voor zo'n stoplicht te wachten waar ik nog nooit eerder was geweest. Duurde lang en toen was het eindelijk groen, dus gelijk weg gassen. Scheelde niet veel of ik was vol op een tegenligger geknald :( Was dan uiteraard mijn fout, maar toch... je houdt er niet echt rekening mee.
pi_142841017
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 09:58 schreef Palomar het volgende:
Wat zijn die stoplichten toch link waarbij links afslaand verkeer tegelijk groen krijgt met het recht doorgaand verkeer van de andere kant :X Stond van de week voor zo'n stoplicht te wachten waar ik nog nooit eerder was geweest. Duurde lang en toen was het eindelijk groen, dus gelijk weg gassen. Scheelde niet veel of ik was vol op een tegenligger geknald :( Was dan uiteraard mijn fout, maar toch... je houdt er niet echt rekening mee.
Irritant ja dat tegelijk groen. Ik woon dichtbij een kruispunt waar ik steeds rechtsaf moet en fietsers voor rechtdoor tegelijk groen hebben. Ook superirritant, want een fietser zie je nog wel snel omdat ze traag gaan, maar brommers rijden daar ook.
I feel kinda Locrian today
  dinsdag 29 juli 2014 @ 10:09:06 #65
141854 John5
Coujonjeur
pi_142841076
quote:
je houdt er niet echt rekening mee.
Je weet dat je aan een verkeerslicht kunt zien of je ander verkeer kunt verwachten?
There's no point for democracy when ignorance is celebrated.
pi_142841564
quote:
Wat zijn die stoplichten toch link waarbij links afslaand verkeer tegelijk groen krijgt met het recht doorgaand verkeer van de andere kant :X (...) Scheelde niet veel of ik was vol op een tegenligger geknald :( Was dan uiteraard mijn fout, maar toch... je houdt er niet echt rekening mee.
Serieus? Je ziet toch of er een pijl in het verkeerslichten staat?
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  dinsdag 29 juli 2014 @ 10:33:17 #67
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_142841582
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 10:06 schreef starla het volgende:

[..]

Irritant ja dat tegelijk groen. Ik woon dichtbij een kruispunt waar ik steeds rechtsaf moet en fietsers voor rechtdoor tegelijk groen hebben. Ook superirritant, want een fietser zie je nog wel snel omdat ze traag gaan, maar brommers rijden daar ook.
Het grootste irritatiepunt van dat soort kruisingen is dat wanneer de voorste auto rechtsaf moet, het hele zootje moet wachten tot alle fietsers overgestoken zijn, inclusief de bejaarden die afgestapt zijn. Echt stikonhandig.
pi_142841746
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 10:09 schreef John5 het volgende:

[..]

Je weet dat je aan een verkeerslicht kunt zien of je ander verkeer kunt verwachten?
quote:
3s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 10:32 schreef mjan het volgende:

[..]

Serieus? Je ziet toch of er een pijl in het verkeerslichten staat?
Dat gaat niet altijd op. Ik zie ook wel eens een bolletje waar je onmogelijk kruisend verkeerd kan verwachten.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_142841848
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 10:40 schreef delano.888 het volgende:

[..]

[..]

Dat gaat niet altijd op. Ik zie ook wel eens een bolletje waar je onmogelijk kruisend verkeerd kan verwachten.
Bij een pijltje heb je geen kruisend verkeer. Dat gaat altijd op. Bij een bolletje altijd uitkijken.
pi_142841954
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 10:09 schreef John5 het volgende:

[..]

ja bolletje of pijltje, maar bij een bolletje is het lang niet altijd zo dat er altijd kruisend verkeer aan kan komen.

[edit] kwam er laatst ook achter bij een afslag met stoplichten waar ik bijna elke dag langs rij dat het voetpad dat je kruist tegelijk ook groen heeft. Gelukkig loopt daar bijna nooit iemand, maar stel dat er wel net even een assertieve bejaarde loopt die zich ervoor stort en jij had niet door dat zij ook door mogen lopen :X

[ Bericht 25% gewijzigd door Palomar op 29-07-2014 10:55:30 ]
pi_142847894
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 10:45 schreef thenxero het volgende:

[..]

Bij een pijltje heb je geen kruisend verkeer. Dat gaat altijd op. Bij een bolletje altijd uitkijken.
Ik zit daar serieus over te twijfelen. Zal morgen voor je kijken in Soest, komende van de Soesterbergseweg, gaande richting de Birktstraat...
Professioneel gifmenger.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 14:27:13 #72
310170 kawa4
gratis is goed!!!!
pi_142848105
bij een pijl in het licht van de VRI heb je nooit kruisend verkeer.

bij een bolletje kan het idd ook zo zijn dat je op sommige momenten geen kruisend verkeer hebt.
en op andere momenten weer wel.

ligt aan de aanvragen, maar bij een bolletje kan het dus wel voorkomen dat je kruisend verkeer hebt, dus altijd uitkijken
mee bekant vangde gin haas.
pi_142849026
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 14:20 schreef Buurpoes het volgende:

[..]

Ik zit daar serieus over te twijfelen. Zal morgen voor je kijken in Soest, komende van de Soesterbergseweg, gaande richting de Birktstraat...
Ik ken dat kruispunt toevallig.. (Is bij dat tankstation op de hoek toch?) Als ik daar links ga is het stoplicht alleen voor linksaf.
Sometimes it seems like lately, I just don't know. Better sit back and go, with the flow.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 15:01:18 #74
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_142849298
Ach, Fransozen gebruiken hun bumpers wel waarvoor ze gemaakt zijn. Om te te bumpen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 29 juli 2014 @ 16:26:54 #75
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_142852128
Bij een t-splitsing heeft diegene die van rechts komt nou wel voorrang of niet? :?
Irene is bae <3
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')