Oh.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:34 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Oh, er was verontwaardiging nadat Frankrijk zei door te gaan met leveren van wapens aan Rusland.
Potver.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:34 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
Ja, het is normaal nu. Vanaf nu zullen er elke week 3 vliegtuigen verongelukken.
Wat voor antwoord had je dan verwacht? Natuurlijk is het niet normaal dat er drie passagiersvliegtuigen in een week verongelukken.quote:
Ik dacht misschien dat het wel vaker gebeurde maar dat we er alleen nu van horen vanwege MH17. Ik ben niet zo thuis in de vliegtuigcrashes enzo.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:38 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
Wat voor antwoord had je dan verwacht? Natuurlijk is het niet normaal dat er drie passagiersvliegtuigen in een week verongelukken.
De berichtgeving gaat daar eigenlijk opvallend snel ter vergelijking met de crash in Oekraine.quote:
Ja, precies. Ik denk ook dat er zat om ons heen gebeurd, wat gewoon niet in de media gebracht wordt. Maar ik mag toch wel hopen dat het niet ook passagiersvliegtuigen zijn (waar we dus soms niks van horen).quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:40 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik dacht misschien dat het wel vaker gebeurde maar dat we er alleen nu van horen vanwege MH17. Ik ben niet zo thuis in de vliegtuigcrashes enzo.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_vliegrampenquote:Op donderdag 24 juli 2014 13:40 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik dacht misschien dat het wel vaker gebeurde maar dat we er alleen nu van horen vanwege MH17. Ik ben niet zo thuis in de vliegtuigcrashes enzo.
Een paar honderd mensen verdwijnen niet zomaar geruisloos..quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:42 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Ja, precies. Ik denk ook dat er zat om ons heen gebeurd, wat gewoon niet in de media gebracht wordt. Maar ik mag toch wel hopen dat het niet ook passagiersvliegtuigen zijn (waar we dus soms niks van horen).
Nee, gelukkig. Maar ik denk dat er wel vaker vliegtuigen de lucht uit worden gehaald (of wat dan ook), zonder dat wij daarvan weten.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:46 schreef Perrin het volgende:
[..]
Een paar honderd mensen verdwijnen niet zomaar geruisloos..
Ohja, dat is best wel weinig inderdaad.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:45 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_vliegrampen
Krijg je er een beetje een idee van hoe vaak het voorkomt.
Plus, daar zitten nog ongelukken met Cessnatjes tussen. Dit zijn vier grote rampen op rij.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:50 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ohja, dat is best wel weinig inderdaad.
Iddquote:Op donderdag 24 juli 2014 13:52 schreef DeJori het volgende:
[..]
Plus, daar zitten nog ongelukken met Cessnatjes tussen. Dit zijn vier grote rampen op rij.
Dat klinkt alsof die ongelukken niet zo erg zijn?quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:52 schreef DeJori het volgende:
[..]
Plus, daar zitten nog ongelukken met Cessnatjes tussen. Dit zijn vier grote rampen op rij.
Sorry, maar een ongeluk met 298 slachtoffers is erger dan een met 5 slachtoffers. Dat durft ik wel te stellen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:53 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof die ongelukken niet zo erg zijn?
Nee hoor:quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:52 schreef Perrin het volgende:
[..]
Idd(minder dan 6 passagiers wordt trouwens niet meegerekend)
quote:Een Cessna komt tijdens de start van Brussels South Charleroi Airport in de problemen en stort neer. Alle inzittenden, vijf personen uit dezelfde familie, komen om het leven.
Erger? Wat is erger?quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:55 schreef DeJori het volgende:
[..]
Sorry, maar een ongeluk met 298 slachtoffers is erger dan een met 5 slachtoffers. Dat durft ik wel te stellen.
[..]
Nee hoor:
[..]
Dat is trouwens een beroemd filosofisch/ethisch vraagstuk*. Wel offtopic hier.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:57 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Erger? Wat is erger?
Ik vind niet dat het aantal iets uitmaakt, volgensmij is het altijd even erg. Je zal maar net familie zijn van die 5.
Hmm, ik ging gewoon uit van die tabel die Multivitamine postte.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:57 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hmm..
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vliegramp#Statistieken
Zit je in Niger?quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:58 schreef 16meter het volgende:
Heftig. Komt zeer dichtbij op deze manier.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:58 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat is trouwens een beroemd filosofisch/ethisch vraagstuk*. Wel offtopic hier.
*verkapte uitnodiging voor F&L forum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |