abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 juli 2014 @ 10:32:28 #51
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_142672484
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 10:31 schreef Snoepje5 het volgende:

[..]

Steun en levering wapens (ook na terreurdaad) aan seperatisten.
En nu de bewijzen dat ze dat gedaan hebben?
Laffe huichelaar
  donderdag 24 juli 2014 @ 10:32:32 #52
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_142672486
quote:
14s.gif Op donderdag 24 juli 2014 10:21 schreef fathank het volgende:
Schitternende foto met die C-17 en die vent met die vlag half stok _O_

Alleen zou iemand die paar palen weg moeten shoppen.
Goede foto inderdaad. Maar met een vlag half stok hoor je niet te zwaaien. Dat is wat minder :)
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
pi_142672487
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 10:30 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ik snap echt niet waarom er nu (weer) sancties tegen Rusland moeten komen
Omdat ze zich zogenaamd niet genoeg distantieren van die rebellen.
pi_142672492
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 10:32 schreef timmmmm het volgende:

[..]

En nu de bewijzen dat ze dat gedaan hebben?
Die zijn er, door Amerika al gemaakt.
pi_142672494
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 10:29 schreef Felagund het volgende:

[..]

Ondertussen is er wel onduidelijkheid over de hoeveelheid lijken, dus zo goed georganiseerd was het ook weer niet. Dat er geplunderd is lijkt mij wel duidelijk, waarom krijgen mensen anders een Oost-Europeaan aan de lijn als ze het telefoonnummer van een slachtoffer bellen. Maar dit kan ook door de lokale (Oekraïense) bevolking zijn gebeurd.
Mobieltje bij een dorpsbewoner in de tuin neergevallen, en ze wachten tot ze de lichamen uit de tuin halen om de telefoon mee te geven?
pi_142672500
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 10:31 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Nee. Wat heeft Rusland (bewezen) misdaan in deze kwestie?
Het leveren van wapens aan 'rebellen'? Het bewust inzetten van eigen volk als leiders van de rebellen om zodoende langzaam maar zeker oost Oekraine in te nemen? Kom op zeg, Rusland heeft zoveel bewezen misdaan, in deze kwestie, en zoveel andere kwesties, dat je jezelf voor lul zet als je geen sancties uitvoert. Hell, in een 'andere tijd' had het niet eens zover mogen komen.
pi_142672505
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 10:29 schreef Felagund het volgende:

[..]

Ondertussen is er wel onduidelijkheid over de hoeveelheid lijken, dus zo goed georganiseerd was het ook weer niet. Dat er geplunderd is lijkt mij wel duidelijk, waarom krijgen mensen anders een Oost-Europeaan aan de lijn als ze het telefoonnummer van een slachtoffer bellen. Maar dit kan ook door de lokale (Oekraïense) bevolking zijn gebeurd.
Die mascotte in de lucht bleek ook wat anders te zijn dan uit de beelden leek.
pi_142672511
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 10:29 schreef Snoepje5 het volgende:
Sancties tegen Rusland worden vanmiddag kenbaar gemaakt?
Ze gaan het WK boycotten :')

http://nos.nl/artikel/678(...)ycot-wk-rusland.html
pi_142672512
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 10:32 schreef Pandaplint het volgende:

[..]

Goede foto inderdaad. Maar met een vlag half stok hoor je niet te zwaaien. Dat is wat minder :)
Hij zwaait niet - hij houdt hem gewoon vast.
  donderdag 24 juli 2014 @ 10:34:33 #60
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_142672531
10:27 uur
Hercules gereed in Charkov

In Charkov staat de Hercules van de Koninklijke Landmacht inmiddels gereed voor een nieuwe vlucht met kisten naar Nederland. Het toestel zal waarschijnlijk net als gisteren rond elven vertrekken.

http://nos.nl/liveblog/67(...)kraine-dag-acht.html
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_142672536
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 10:33 schreef FANN het volgende:

[..]

Dat komt er toch niet van, Sochi werd ook niet geboycot toen vele politicie er niet heen gingen etc. etc.
pi_142672538
quote:

[..]

Gaat niet gebeuren.
★★★
pi_142672551
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 10:33 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Het leveren van wapens aan 'rebellen'? Het bewust inzetten van eigen volk als leiders van de rebellen om zodoende langzaam maar zeker oost Oekraine in te nemen? Kom op zeg, Rusland heeft zoveel bewezen misdaan, in deze kwestie, en zoveel andere kwesties, dat je jezelf voor lul zet als je geen sancties uitvoert. Hell, in een 'andere tijd' had het niet eens zover mogen komen.
Met respect hoor, ik wil je niet aanvallen, maar het is niet de taak van een individuele burger om een schuldenlast te onderbouwen, ik heb ook als individu sterke verdenkingen, maar als ikzelf iets juridisch moet gaan onderbouwen vallen er in mijn argumentatie ook meer gaten dan in H17 geraakt door sharpneldamage.
Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
Wat denk je dan dat een belasting op inkomen zou moeten doen?
pi_142672558
Het was ook geen keihard applaus met gejoel, het was rustig geklap tot alle auto's voorbij waren. Het kwam op mij vooral over als applaus voor de prachtige, respectvolle ceremonie.
pi_142672563
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 10:32 schreef Snoepje5 het volgende:

[..]

Die zijn er, door Amerika al gemaakt.
Laat ze maar komen dan met hun gedetailleerde opnames, tot nu komen ze niet verder dan wat verwijderde tweets en facebook aftap praktijken.
  donderdag 24 juli 2014 @ 10:35:57 #66
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_142672564
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juli 2014 10:32 schreef VMSDKR het volgende:

[..]

Omdat ze zich zogenaamd niet genoeg distantieren van die rebellen.
Ik heb het idee dat de rebellen zich heel graag liëren aan Rusland, maar dat Rusland toch de boot afhoudt. Als ze hadden gewild, hadden ze Oost-Oekraine even gemakkelijk in kunnen lijven als de Krim. Deden ze niet, omdat die Oekrainers er helemaal niet bijhoren volgens Rusland.

Uiteraard zullen ze vast hier en daar wat wapens hebben geleverd (verkocht?), maar actieve steun? Dat moet ik nog bewezen zien.

En als je elk land dat aan in een conflict een strijdende partij waar ook ter wereld wapens levert met sancties moet treffen, ben je nog wel even bezig.
Laffe huichelaar
  donderdag 24 juli 2014 @ 10:36:05 #67
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_142672566
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 10:32 schreef Pandaplint het volgende:

[..]

Zoals ik het zie in de foto staat ie niet te zwaaien maar houdt ie em vast.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_142672568
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 10:35 schreef ellevehC86 het volgende:

[..]

Met respect hoor, ik wil je niet aanvallen, maar het is niet de taak van een individuele burger om een schuldenlast te onderbouwen, ik heb ook als individu sterke verdenkingen, maar als ikzelf iets juridisch moet gaan onderbouwen vallen er in mijn argumentatie ook meer gaten dan in H17 geraakt door sharpneldamage.
Zullen we forum.fok.nl maar opdoeken dan? :P
pi_142672572
quote:

[..]

Ruslandjaar 2015 geannuleerd in Polen
Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
  donderdag 24 juli 2014 @ 10:37:17 #70
157922 fathank
pi_142672586
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 10:32 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Bij een terroristische aanslag moet er opzet in het spel zijn; de opzet om DIT vliegtuig uit de lucht te schieten.
Ik durf met 99,9% zekerheid te zeggen dat dat niet het geval is geweest.
Heb je ff met de rebellenleider gebeld?
pi_142672588
quote:

[..]

Dat is toch pas over 4 jaar?
  donderdag 24 juli 2014 @ 10:37:53 #72
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_142672597
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 10:31 schreef timmmmm het volgende:

[..]

NWS is praten over het nieuws. Niet enkel updates posten. De gequote user kan wellicht beter ergens een live-blog volgen.
Dat ben ik niet helemaal met je eens... dit is een mooi verzameltopic van het nieuws... allerlei updates van verschillende bronnen...

Het verzanden in discussies over randzaken kan beter ergens anders gedaan worden...

Maar dat is slechts mijn bescheiden mening... :@
pi_142672600
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 10:36 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Zullen we forum.fok.nl maar opdoeken dan? :P
Nee, discussieren is prima, maar feitelijke onderbouwingen op internationaal niveau kun je het beste vermijden omdat we hier gewoon de middelen niet voor hebben als individu ;)
  donderdag 24 juli 2014 @ 10:38:56 #74
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_142672622
quote:
14s.gif Op donderdag 24 juli 2014 10:29 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Ik prefereer het crowdsurfen van kisten over een grote joelende menigte zoals je wel eens in het oosten ziet... :Y
Daar schieten ze er ook bij in de lucht....ik weet niet of ik dat hierbij nou zo gepast zou vinden :X
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_142672623
quote:

[..]

Ontzettend kinderlijk dat die politici niet met iets beters komen. Maar goed, in 2018 is het wel een keer tijd voor de wiedergutmachung.
٩๏̯͡๏)۶
pi_142672625
quote:
2s.gif Op donderdag 24 juli 2014 10:33 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Die mascotte in de lucht bleek ook wat anders te zijn dan uit de beelden leek.
Klopt, heb je gelijk in. Maar toch lijkt het mij sterk dat er helemaal niet geplunderd is.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_142672632
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 09:51 schreef Loekie1 het volgende:
Is Nederland niet een beetje schijnheilig en was het in eerste instantie écht wel de bedoeling de dode lichamen te laten liggen totdat er experts zouden komen? En die experts kwamen maar niet...
De experts kwamen wel.. maar werden weggestuurd. Volgens mij omdat het geen Maleisiërs waren maar Nederlanders.

Ik denk (weet het niet zeker) dat de slachtoffers onder Maleisische verantwoordelijkheid vielen omdat zij met een Maleisisch vliegtuig vlogen. Dat er Nederlanders aan boord waren en het vliegtuig vanuit Nederland vertrok doet er volgens mij juridisch niet toe.
  donderdag 24 juli 2014 @ 10:39:28 #78
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_142672633
quote:
14s.gif Op donderdag 24 juli 2014 10:37 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Dat ben ik niet helemaal met je eens... dit is een mooi verzameltopic van het nieuws... allerlei updates van verschillende bronnen...

Het verzanden in discussies over randzaken kan beter ergens anders gedaan worden...

Maar dat is slechts mijn bescheiden mening... :@
Hier wordt gepraat over alles wat te maken heeft met de vliegramp. Niet alleen wat sommigen, of zelfs de meeste users willen lezen, maar waar anderen het over hebben willen. Kan jij het randzaken vinden, maar er mag over gepost worden. Hier.
Laffe huichelaar
pi_142672634
Australië stuurt 50 agenten naar rampplek

CANBERRA -
Australië stuurt vijftig politieagenten naar Oekraïne om daar de rampplek veilig te stellen. Dat heeft de Australische premier Tony Abbott donderdag gezegd. De agenten zijn in Londen gestationeerd om vanuit daar naar Oekraïne te vliegen. Wat hem betreft kan de missie ,,zo snel mogelijk" beginnen.

Abbott verklaarde verder dat Poetin hem heeft verzekerd dat ook hem er alles aan is gelegen om de nabestaanden duidelijkheid te geven over het lot van hun geliefden. ,,Hij is zelf ook vader en begrijpt de noodzaak bij de families."
Ook Nederland doet mee aan de missie. De voorbereiding vindt achter de schermen plaats. De resolutie daarover moet nog deze week worden voorgelegd in de VN-Veiligheidsraad. Premier Mark Rutte heeft dinsdagavond aan de president van Oekraïne gevraagd mee te werken aan de verklaring. De missie moet de rampplek beveiligen zodat onderzoekers ongestoord hun werk kunnen doen.
http://www.telegraaf.nl/b(...)rt_50_agenten__.html
pi_142672638
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 10:29 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Het zal mij een zorg zijn, als het aan mij ligt mag hij heel de Oekraïne weer bij Rusland voegen. Dat gaat daar een boel rust geven. En ze hebben zélf hun regering omver geworpen en zijn de hele rotzooi daardoor zélf begonnen. Ze waren dus om te beginnen al van alles behalve stabiel.
Zo te zien hebben we van de ellende in Joegoslavië nog weinig geleerd/ Laat ze het alsjeblieft lekker zelf uit zoeken.
Laat Amerika maar ergens anders de boel ophitsen en oorlogje gaan spelen. Daar zitten wij in Europa helemaal niet op te wachten.
Jij denkt dat Poetin alleen op de Oekraine zijn zinnen gezet heeft?
De volgende stap zijn de Baltische staten, Moldavie etc. Zijn doel is chaos creeren in zo'n land, en zo de boel overnemen.
Tijd om een duidelijk keen NEE te laten horen.
Make my day!
pi_142672639
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 10:35 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat de rebellen zich heel graag liëren aan Rusland, maar dat Rusland toch de boot afhoudt. Als ze hadden gewild, hadden ze Oost-Oekraine even gemakkelijk in kunnen lijven als de Krim. Deden ze niet, omdat die Oekrainers er helemaal niet bijhoren volgens Rusland.

Uiteraard zullen ze vast hier en daar wat wapens hebben geleverd (verkocht?), maar actieve steun? Dat moet ik nog bewezen zien.

En als je elk land dat aan in een conflict een strijdende partij waar ook ter wereld wapens levert met sancties moet treffen, ben je nog wel even bezig.
Ik kan je geen linkjes geven, niet voorhanden nu, maar het is nu al zovaak genoemd dat enkele leden van de separatisten ook door Rusland zijn ingezet in conflicten in Afghanistan en Letland.

Sorry, maar als je nu nog steeds niet ziet dat Rusland fout is, en de separatisten er gewoon bij horen, heb je toch wat gemist, in mijn ogen.
pi_142672641
quote:
14s.gif Op donderdag 24 juli 2014 10:37 schreef fathank het volgende:

[..]

Heb je ff met de rebellenleider gebeld?
Die had zelf geen vliegtuigen dus alles in de lucht was vijandelijk.
pi_142672644
quote:
5s.gif Op donderdag 24 juli 2014 10:37 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Dat is toch pas over 4 jaar?
Ja
pi_142672659
Misschien niet eens door rebellen geplunderd. Maar de bevolking aldaar lijkt me nu niet van middenklasse of hoger dan dat. Als die een gouden trouwring zien pakken ze hem denk ik, en hetzelfde met andere apparatuur, geld en sieraden.

Niet allemaal natuurlijk, maar die zitten er ongetwijfeld tussen.
pi_142672660
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 10:20 schreef betyar het volgende:

[..]

Bewijs dat er plunderingen zijn geweest? We weten helemaal niks alleen dat Oekraïne vermeld dat de separatisten lijken heen en weer gooiden, plunderingen zijn geweest, separatisten de zwarte dozen zouden hebben gemanipuleerd.
Nu blijkt dat het hoofd van de onderzoekers alle lof uitsprak over het handelen van de mensen daar, er niet geknoeid is met de zwarte dozen en mocht straks blijken dat persoonlijke bezittingen in handen komen van nabestaanden kunnen we het plunderen ook weer van het lijstje schrappen.
Dat komt niet alleen vanuit Oekraine, maar dat jij het niet zo nauw neemt met de berichtgeving was al wat langer bekend. Er zijn al nieuwsberichten geweest over nabestaanden die de telefoons van de slachtoffers belden en vreemde personen de telefoon opnamen, telecomproviders negeren hun protocollen in deze als in, nabestaanden kunnen nu zonder overlijdingsakte een telefoon laten blokkeren van nabestaanden, dat is ook een goede indicatie dat er een boel telefoons ontvreemd zijn.

Ook sprak de hoofd van de onderzoekers niet zijn lof uit over het handelen daar maar op de manier waarop de lichamen uiteindelijk zijn geborgen, 2 totaal verschillende dingen.
pi_142672661
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juli 2014 10:38 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Ontzettend kinderlijk dat die politici niet met iets beters komen. Maar goed, in 2018 is het wel een keer tijd voor de wiedergutmachung.
Zoals elke vechtpartij begint het eerst met boos kijken, schelden, duwen en trekken, voodat er klappen uitgedeeld worden.

Vele plaagstootjes kunnen een enorme snowballeffect veroorzaken, onderschat het niet.
pi_142672665
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 10:39 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

De experts kwamen wel.. maar werden weggestuurd. Volgens mij omdat het geen Maleisiërs waren maar Nederlanders.

Ik denk (weet het niet zeker) dat de slachtoffers onder Maleisische verantwoordelijkheid vielen omdat zij met een Maleisisch vliegtuig vlogen. Dat er Nederlanders aan boord waren en het vliegtuig vanuit Nederland vertrok doet er volgens mij juridisch niet toe.
Dat waren geen experts, dat waren waarnemers. De rebellenleiders zeiden al heel snel dat ze wachtten op Nederlandse experts.
pi_142672693
quote:

[..]

Mooi, beter blijven de bobo's weg van voetbalwedstrijden. Dan is er meer plek in het stadion voor de echte voetballiefhebbers.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_142672699
Wat betreft de vermeende plunderingen, dat zou in Nederland ook kunnen gebeuren hoor.

Als mensen bij wijze van spreken een paar bankbiljetten in hun tuin vinden, steekt menigeen die in eigen zak.
٩๏̯͡๏)۶
  donderdag 24 juli 2014 @ 10:42:02 #90
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_142672700
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 10:29 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ik kan me niet voorstellen dat een journalist van CNN, BBC of de NOS iets meeneemt van een slachtoffer eerlijk gezegd. Maar plunderen komt overal voor ook in NL zag je toen ook met die rellen in Haren ff gelee.
Ik kan me voorstellen dat ik dat wel zou doen, zo'n dagboek bijvoorbeeld. Niet om er een item over te maken, maar om het naar de nabestaanden te sturen. Is natuurlijk ook tegen alle regels in, maar in zo'n situatie zou ik wel zoiets doms doen.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
  donderdag 24 juli 2014 @ 10:42:21 #91
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_142672705
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 10:40 schreef VMSDKR het volgende:
Misschien niet eens door rebellen geplunderd. Maar de bevolking aldaar lijkt me nu niet van middenklasse of hoger dan dat. Als die een gouden trouwring zien pakken ze hem denk ik, en hetzelfde met andere apparatuur, geld en sieraden.

Niet allemaal natuurlijk, maar die zitten er ongetwijfeld tussen.
Nee dan wij... gaan lekker in een kringetje staan kijken met ons mobieltje als er iemand verzuipt...
Die lui daar hebben heel wat meer respect voor andere mensen...
  donderdag 24 juli 2014 @ 10:42:51 #92
157922 fathank
pi_142672722
quote:
2s.gif Op donderdag 24 juli 2014 10:39 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Die had zelf geen vliegtuigen dus alles in de lucht was vijandelijk.
Je bent wel een ontzettende loempia als je het bevel geeft een vliegtuig neer te halen zonder dat je weet wat voor 'n apparaat het is.

Het was vast niet de bedoeling een burgerjet neer te halen. Maar als je niet zeker van je zaak bent neem je dat risico toch niet :').
pi_142672739
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 10:42 schreef Ronaldsen het volgende:
Wat betreft de vermeende plunderingen, dat zou in Nederland ook kunnen gebeuren hoor.

Als mensen bij wijze van spreken een paar bankbiljetten in hun tuin vinden, steekt menigeen die in eigen zak.
Geld vinden in je tuin is toch net anders dan een net neergestorte vliegtuig plunderen.
★★★
pi_142672749
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 10:39 schreef Felagund het volgende:

[..]

Klopt, heb je gelijk in. Maar toch lijkt het mij sterk dat er helemaal niet geplunderd is.
Misschien ben ik wat tegendraads maar heb de indruk dat die mensen daar op wat uitzonderingen na echt wel hun best hebben gedaan om respectvol met die tragedie in hun achtertuin om te gaan.
  donderdag 24 juli 2014 @ 10:44:07 #95
430548 homme7
vrijheid is niet gebonden zijn
pi_142672759
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 10:35 schreef timmmmm het volgende:

[..]

dezelfde rebellen waren ook in de krim actief he, het zijn ex-militairen en ze worden betaald door rusland
pi_142672763
quote:
14s.gif Op donderdag 24 juli 2014 10:42 schreef fathank het volgende:

[..]

Je bent wel een ontzettende loempia als je het bevel geeft een vliegtuig neer te halen zonder dat je weet wat voor 'n apparaat het is.

Het was vast niet de bedoeling een burgerjet neer te halen. Maar als je niet zeker van je zaak bent neem je dat risico toch niet :').
De rebellen beweren nu dat Oekraine gevechtsvliegtuigen in de buurt van het passagiersvliegtuig liet vliegen, in de hoop dat het passagiersvliegtuig geraakt zou worden en dat gebeurde. Ik hoop dat zoiets te checken is.
  donderdag 24 juli 2014 @ 10:44:33 #97
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_142672771
Los van het feit dat het achterlijk gezeik is waarom de nabestaanden klappen?! lijkt me die ontlading niet heel raar als je familieleden eindelijk met respect en eer worden behandeld. Man, wat die mensen door hebben moeten gaan, tot gisteren, waar een shitload aan mensen prachtig voor ze bezig is geweest. Nou nou nou wat raar en misplaatst zeg.

Ik zal ze oproepen vandaag hun verstand in te schakelen om na te denken of internet het wel ok vindt.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  donderdag 24 juli 2014 @ 10:44:46 #98
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_142672777
Live vliegveld Charkov:

http://nos.nl/nieuws/live/journaal24/
  donderdag 24 juli 2014 @ 10:44:46 #99
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_142672778
Hebben ze nu ook 74 auto's?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  donderdag 24 juli 2014 @ 10:45:23 #100
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_142672797
quote:
5s.gif Op donderdag 24 juli 2014 10:44 schreef Valerie. het volgende:
Hebben ze nu ook 74 auto's?
Ja... een enorme stoet dus...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo