Is dat zo? Journalisten graaiden wel in hun emo door spulletjes maar of er iets meegenomen is? Volgens mij niet. En die Loekie beantwoordt zelden een vraag als het haar niet uitkomt.quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:22 schreef tim-elzinga het volgende:
[..]
Loekie beweerde dat journalisten zich ook schuldig maken aan plunderen bij rampen. Daar wilde ik bewijs van hebben.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Vandaag niet over de A2 en A27 wanneer er weer wat vliegtuigen geland zijn in Eindhoven.
Nou ja, klappen is dan ook een blijk van waardering geven. Ik mag toch aannemen dat geen van de aanwezigen waardering had voor het gebeurde. Dus ik vind het ook enigszins misplaatst. Een mislukte poging tot het geven van een laatste groet door mensen die niet echt doorhebben wat het nou betekent wat ze doen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:19 schreef controlaltdelete het volgende:
Gaat het nog steeds over dat klappen?
Ik bedoel dat je zelfs niet kunt uitsluiten dat journalisten wat meenemen. Elk rampgebied dat niet professioneel wordt afgegrendeld, wordt geplunderd, overal ter wereld.quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:24 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Is dat zo? Journalisten graaiden wel in hun emo door spulletjes maar of er iets meegenomen is? Volgens mij niet. En die Loekie beantwoordt zelden een vraag als het haar niet uitkomt.
Je lult vaak uit je nek maar nu heb je wel een punt.quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:20 schreef betyar het volgende:
[..]
Bewijs dat er plunderingen zijn geweest? We weten helemaal niks alleen dat Oekraïne vermeld dat de separatisten lijken heen en weer gooiden, plunderingen zijn geweest, separatisten de zwarte dozen zouden hebben gemanipuleerd.
Nu blijkt dat het hoofd van de onderzoekers alle lof uitsprak over het handelen van de mensen daar, er niet geknoeid is met de zwarte dozen en mocht straks blijken dat persoonlijke bezittingen in handen komen van nabestaanden kunnen we het plunderen ook weer van het lijstje schrappen.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:21 schreef fathank het volgende:
Schitternende foto met die C-17 en die vent met die vlag half stok
Alleen zou iemand die paar palen weg moeten shoppen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
Neequote:Op donderdag 24 juli 2014 10:26 schreef MouzurX het volgende:
Kan er geen feiten topic komen en een jankbal topic? Kunnen alle " oh het is zo erg" " verdomme waarom klappen ze!" " schiet ze allemaal dood" mensen naartoe zodat je hier alleen de updates over de situatie kan lezen
Net als dat beeld van die seperatistenleider die een kinderpop vasthield, handig? nee!quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:24 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Is dat zo? Journalisten graaiden wel in hun emo door spulletjes maar of er iets meegenomen is? Volgens mij niet. En die Loekie beantwoordt zelden een vraag als het haar niet uitkomt.
Het zal mij een zorg zijn, als het aan mij ligt mag hij heel de Oekraïne weer bij Rusland voegen. Dat gaat daar een boel rust geven. En ze hebben zélf hun regering omver geworpen en zijn de hele rotzooi daardoor zélf begonnen. Ze waren dus om te beginnen al van alles behalve stabiel.quote:Op donderdag 24 juli 2014 09:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Rusland is al maanden bezig met het annexeren en destabiliseren van Oekraïne, een souvereine staat. Tot op heden kon de rest van Europa lekker wegkijken. Nu wordt dat een tikkie lastiger. En misschien maar goed, want denk je dat Putin tevreden is met alleen de Krim?
Ik prefereer het crowdsurfen van kisten over een grote joelende menigte zoals je wel eens in het oosten ziet...quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Godver, is er serieus een discussie gaande over het al dan niet klappen?. In Zuid-Amerika was er geschreeuwd en getoeterd, in het Midden-Oosten luidruchtig gehuild. Rouwen is geen universeel iets, ieder mens doet het anders, en er zijn geen vaste regels voor. Wat een gezeur.
Ondertussen is er wel onduidelijkheid over de hoeveelheid lijken, dus zo goed georganiseerd was het ook weer niet. Dat er geplunderd is lijkt mij wel duidelijk, waarom krijgen mensen anders een Oost-Europeaan aan de lijn als ze het telefoonnummer van een slachtoffer bellen. Maar dit kan ook door de lokale (Oekraïense) bevolking zijn gebeurd.quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je lult vaak uit je nek maar nu heb je wel een punt.
Ik kan me niet voorstellen dat een journalist van CNN, BBC of de NOS iets meeneemt van een slachtoffer eerlijk gezegd. Maar plunderen komt overal voor ook in NL zag je toen ook met die rellen in Haren ff gelee.quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:25 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je zelfs niet kunt uitsluiten dat journalisten wat meenemen. Elk rampgebied dat niet professioneel wordt afgegrendeld, wordt geplunderd, overal ter wereld.
En toch is dit NWSquote:
Ik snap echt niet waarom er nu (weer) sancties tegen Rusland moeten komenquote:Op donderdag 24 juli 2014 10:29 schreef Snoepje5 het volgende:
Sancties tegen Rusland worden vanmiddag kenbaar gemaakt?
Nee? Dat begrijp je echt niet?quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waarom er nu (weer) sancties tegen Rusland moeten komen
Het is ook de manier van mensen die niet weten wat te doen maar er toch wel graag staan.quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:27 schreef Loekie1 het volgende:
Applaus is respect tonen aan de mensen die dit is overkomen en aan de mensen die de doden verzorgen en vervoeren. Nadat de kistendragers hun werk hadden gedaan, volgde er ook applaus.
NWS is praten over het nieuws. Niet enkel updates posten. De gequote user kan wellicht beter ergens een live-blog volgen.quote:
Dat weet denk ik iedereen wel, maar dit doe je bij een individuele ceremonie ook niet, dus ik kan me redelijk goed voorstellen dat er mensen zijn die van mening zijn dat dit niet gepast is.quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:27 schreef Loekie1 het volgende:
Applaus is respect tonen aan de mensen die dit is overkomen en aan de mensen die de doden verzorgen en vervoeren.
Nee. Wat heeft Rusland (bewezen) misdaan in deze kwestie?quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:30 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Nee? Dat begrijp je echt niet?
Steun en levering wapens (ook na terreurdaad) aan seperatisten.quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee. Wat heeft Rusland (bewezen) misdaan in deze kwestie?
Bij een terroristische aanslag moet er opzet in het spel zijn; de opzet om DIT vliegtuig uit de lucht te schieten.quote:Op donderdag 24 juli 2014 09:48 schreef controlaltdelete het volgende:
Nu al gedoe op de radio over verzekeringen en betalen. Als het toch een terroristische aanslag blijkt te zijn dan hoeven ze niet uit te keren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |