Dat is zoals het leven is, dat staat voor de nabestaande van 300 slachtoffers al een week stil en dat zal nog wel duren. Voor de rest is het weer over tot de orde van de dag.quote:Op donderdag 24 juli 2014 09:53 schreef byah het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ook wel zo, maar vandaag had best ook nog zo'n dag kunnen zijn. Ik vind het echt frustrerend om de radio aan te zetten en de DJ die het gisteren "zo moeilijk had" nu gewoon weer hoor lachen gieren brullen alsof er niets aan de hand is. Zo hypocriet
Rusland is al maanden bezig met het annexeren en destabiliseren van Oekraïne, een souvereine staat. Tot op heden kon de rest van Europa lekker wegkijken. Nu wordt dat een tikkie lastiger. En misschien maar goed, want denk je dat Putin tevreden is met alleen de Krim?quote:Op donderdag 24 juli 2014 09:55 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Waar het in elk geval mij om draait, is dat hier onder emotie en 'volkse' druk een hele grote oorlog wordt geriskeerd, terwijl er nauwelijks feiten liggen die dit rechtvaardigen. Buiten dat alles bijzonder knullig is verlopen.
Doch doch, inderdaad we zullen zien. Misschien stemmen de Russen zelfs wel in, misschien participeren ze wel. Maar er wordt hier met vuur gespeeld op een manier die mij niet zint
Dat is meer iets voor het andere topic geloof ik..quote:Op donderdag 24 juli 2014 09:57 schreef Swetsenegger het volgende:
Lees dit eens.
http://www.volkskrant.nl/(...)tekent-wanorde.dhtml
En voor dat je denkt dat het onzin is. Den even aan hoe het midden-oosten en de verhoudingen tussen rusland en baltische staten veranderd is sinds een terughoudende opstelling van de US tov 'europese aangelegenheden'.
Ook dat!quote:Op donderdag 24 juli 2014 09:57 schreef deedeetee het volgende:
Er is dus geplunderd, dat is triest. Maar dat zou overal elders óók gebeuren. Dat schijnt iedereen opeens te vergeten. De spullen liggen over een groot gebied verspreid en hufters heb je overal in de wereld.
Hier moet je een oppas voor je huis regelen als je naar een begrafenis gaat anders loop je het risico het huis leeg aan te treffen bij thuiskomst.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 09:57 schreef Swetsenegger het volgende:
Lees dit eens.
http://www.volkskrant.nl/(...)tekent-wanorde.dhtml
En voor dat je denkt dat het onzin is. Den even aan hoe het midden-oosten en de verhoudingen tussen rusland en baltische staten veranderd is sinds een terughoudende opstelling van de US tov 'europese aangelegenheden'.
quote:Hold your ground, hold your ground! Sons of Gondor, of Rohan, my brothers! I see in your eyes the same fear that would take the heart of me. A day may come when the courage of men fails, when we forsake our friends and break all bonds of fellowship, but it is not this day. An hour of woes and shattered shields, when the age of men comes crashing down! But it is not this day! This day we fight! By all that you hold dear on this good Earth, I bid you stand, Men of the West!
Wij zouden met westelijk militair ingrijpen juist de Rus in die strategische kaart spelen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 09:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Rusland is al maanden bezig met het annexeren en destabiliseren van Oekraïne, een souvereine staat. Tot op heden kon de rest van Europa lekker wegkijken. Nu wordt dat een tikkie lastiger. En misschien maar goed, want denk je dat Putin tevreden is met alleen de Krim?
Hercules was gisteren rond 23:30 vertrokken.quote:Op donderdag 24 juli 2014 09:34 schreef Broodjekipkorn het volgende:
Ik neem aan dat de Hercules alweer vertrokken is? En misschien die andere ook al, of?
Dat plunderen gebeurt echt bij iedere ramp, jaren geleden voordat NG met uitzendingen kwam over vliegtuigrampen las ik er al over, en de schrijver, beschreef haarfijn hoe moeilijk het soms was om slachtoffers te identificeren, alle sieraden en portomonnees worden gewoon gejat in de eerste uren na de crash.quote:Op donderdag 24 juli 2014 09:57 schreef deedeetee het volgende:
Er is dus geplunderd, dat is triest. Maar dat zou overal elders óók gebeuren. Dat schijnt iedereen opeens te vergeten. De spullen liggen over een groot gebied verspreid en hufters heb je overal in de wereld.
Hier moet je een oppas voor je huis regelen als je naar een begrafenis gaat anders loop je het risico het huis leeg aan te treffen bij thuiskomst.
Ik kreeg van het hele verhaal de indruk dat de separatisten van mening zijn dat zij te dealen hebben met Maleisië en niet met de EU, de VS of Nederland. En daar hebben ze ergens een punt; het is een Maleisisch vliegtuig dat is neergeschoten, geen Nederlandse en geen Amerikaanse.quote:Op donderdag 24 juli 2014 09:19 schreef Automatisch het volgende:
"Het lijkt me heel sterk dat de separatisten zomaar zullen accepteren dat er militairen in hun gebied komen", zegt correspondent David-Jan Godfroid. "Zeker met een bewapende missie zullen ze grote moeite hebben."
Journalisten zijn ook geen heiligen wat dat betreft.quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:06 schreef ietjefietje het volgende:
[..]
Dat plunderen gebeurt echt bij iedere ramp, jaren geleden voordat NG met uitzendingen kwam over vliegtuigrampen las ik er al over, en de schrijver, beschreef haarfijn hoe moeilijk het soms was om slachtoffers te identificeren, alle sieraden en portomonnees worden gewoon gejat in de eerste uren na de crash.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:05 schreef Loekie1 het volgende:
Waar was jij toen je hoorde van de aanslag? Veel mensen zullen het zich kunnen herinneren, wat de impact aangeeft van het gebeuren.
Bied, vuile allochtoon.quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:06 schreef betyar het volgende:
Oekraïense regering, biedt even je excuus aan de rest van de wereld wat betreft het angst zaaien van de zwarte dozen manipulatie.
En voor het openstellen van het luchtruim niet te vergeten. Hebben ze ook nog niet gedaan.quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:06 schreef betyar het volgende:
Oekraïense regering, biedt even je excuus aan de rest van de wereld wat betreft het angst zaaien van de zwarte dozen manipulatie.
Ik hoop dat ze in tegengestelde richting er een snelheidsbeperking op zetten, als je het verkeer al ruimschoots van te voren laat afremmen en vervolgens na de stoet langzaam weer opvoert dan haal je de grote snelheidsverschillen er ook uit.quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:06 schreef Snowballed het volgende:
Ik vraag me echt af waarom Rijkswaterstaat de boel niet even tijdelijk stilzet in de andere rijrichting trouwens..
Vandaag zullen er een hoop mensen al weer tot de orde van de dag over zijn gegaan..
Als er dan mensen gaan stoppen word het veel linker..
Het rare is, voor mij is gevoelsmatig het pas vrijdag in de ochtend begonnen. Hadden een uitje met het werk donderdag avond, en verder dan 'vliegtuig neergestort' kwam het niet op die avond. Thuis nog even snel gekeken, maar qua omvang en grootte, had ik niets door. Dat was pas vrijdag..quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:05 schreef Loekie1 het volgende:
Waar was jij toen je hoorde van de aanslag? Veel mensen zullen het zich kunnen herinneren, wat de impact aangeeft van het gebeuren.
Ik denk dat dat een behoorlijk legitieme vrees was van de Oekraine...quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:06 schreef betyar het volgende:
http://m.nos.nl/artikel/6(...)lucht-keren-uit.htmlquote:Op donderdag 24 juli 2014 09:48 schreef controlaltdelete het volgende:
Nu al gedoe op de radio over verzekeringen en betalen. Als het toch een terroristische aanslag blijkt te zijn dan hoeven ze niet uit te keren.
quote:Verzekeraars zullen hoe dan ook uitkeren aan nabestaanden van slachtoffers van vlucht MH17. Ze doen geen beroep op de molestclausule. Dat heeft het Verbond van Verzekeraars laten weten. Op de website schrijft de belangenvereniging van particuliere verzekeraars dat ze ook zullen uitkeren indien er bij de ramp met vlucht MH17 van Malaysia Airlines sprake blijkt te zijn van terrorisme.
Bewijs?????quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:06 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Journalisten zijn ook geen heiligen wat dat betreft.
Betyar vind niets legitiem van Oekraine, bespaar je de moeite.quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:08 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ik denk dat dat een behoorlijk legitieme vrees was van de Oekraine...
Ooh, dan is het goedquote:Op donderdag 24 juli 2014 10:08 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ik stel voor dat westen de handschoenen uittrekt en Oost-Europa gewoon overloopt met tanks en ander wapentuig. Gewoon bezetten die hap. Half Hongarije tegen de muur.quote:
Heeft voor mij dezelfde betekenis.quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
Stilte had ik geprefereerd maar dat applaus ga ik niet op haten of zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
Ik zou het niet weten, ik denk thuis.quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:05 schreef Loekie1 het volgende:
Maar je wéét het dus wel goed hoe het ging. Ik ook, lag te slapen op de bank toen het is gebeurd, daarna radio NH aan die vertelde dat er een vliegtuigramp was gebeurd, maar men wist verder nog niets. Wel klonk het ernstig. En 's avonds druppelt dan steeds meer info binnen. Hier op fok las ik al heel snel dat het vliegtuig vol met Nederlanders zat. Nog sneller kwam de info dat het vliegtuig waarschijnlijk was neergehaald en dan ben je helemaal wakkergeschud.quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het rare is, voor mij is gevoelsmatig het pas vrijdag in de ochtend begonnen. Hadden een uitje met het werk donderdag avond, en verder dan 'vliegtuig neergestort' kwam het niet op die avond. Thuis nog even snel gekeken, maar qua omvang en grootte, had ik niets door. Dat was pas vrijdag..
Is dit nou een slechte trollquote:Op donderdag 24 juli 2014 10:06 schreef betyar het volgende:
Het verdedigen van hun land vind ik legitiem. Het militair ingrijpen tegen de separatisten vind ik legitiem. Leugens vertellen om het westen naar je toe te krijgen vind ik niet legitiem. Straaljagers over het rampgebied laten vliegen en daarmee de werkzaamheden bemoeilijken vind ik niet legitiem.quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Betyar vind niets legitiem van Oekraine, bespaar je de moeite.
Gewoon alle verbinding tot internet onmogelijk maken in Hongarije.quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:10 schreef DeJori het volgende:
[..]
Of in ieder geval Betyar, gewoon voor de rust hier zeg maar
Alleen brachten zij het als een feit.quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:08 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Jawel maar dan nog heb je een wirwar van mensen die wel en niet willen stilstaan...quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze in tegengestelde richting er een snelheidsbeperking op zetten, als je het verkeer al ruimschoots van te voren laat afremmen en vervolgens na de stoet langzaam weer opvoert dan haal je de grote snelheidsverschillen er ook uit.
Enkel de mensen die op Jobbik en Orban hebben gestemd.quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik stel voor dat westen de handschoenen uittrekt en Oost-Europa gewoon overloopt met tanks en ander wapentuig. Gewoon bezetten die hap. Half Hongarije tegen de muur.
Kiev hoeft geen moeite te doen om het westen voor zich te wennen. Daar hebben die Oost-Europese rednecks zelf al voor gezorgd.quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:11 schreef betyar het volgende:
[..]
Het verdedigen van hun land vind ik legitiem. Het militair ingrijpen tegen de separatisten vind ik legitiem. Leugens vertellen om het westen naar je toe te krijgen vind ik niet legitiem. Straaljagers over het rampgebied laten vliegen en daarmee de werkzaamheden bemoeilijken vind ik niet legitiem.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:10 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Heeft voor mij dezelfde betekenis.Mandela herdenken van 1000km aftand is anders dan 40 neergestorte vliegtuigpassagiers van een paar meter afstand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Ik heb het in de gaten idd...quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Betyar vind niets legitiem van Oekraine, bespaar je de moeite.
twitter:parool twitterde op donderdag 24-07-2014 om 09:22:30Polen heeft het voor 2015 geplande Ruslandjaar geschrapt. Het land vindt het ongepast http://t.co/EILPoqvzG9 via @parool reageer retweet
Dat is lullig.quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Ook dat!
Ik hielp ooit een een oudere dame die van haar fiets was gevallen, toen alle kleertjes
weer rechtgetrokken waren en ze bleek alleen een schaafwond te hebben, keerde we ons om
en was haar fiets gejat
Op de beelden zag ik 70 staan op de matrixborden, dat is veel te hoog, gooi maar terug tot 50.quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:12 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Jawel maar dan nog heb je een wirwar van mensen die wel en niet willen stilstaan...
Gewoon even een file creeren lijkt me niet zo'n slecht idee
(wel met beveiliging aan de staart)
Gister ging het ook met gematigde snelheid.. maar dat ging ook niet echt goed...
Het werd vooral een probleem toen het verkeer weer op gang kwam
Antwoord eens op mijn vorige vraag. Je beweert dat journalisten zich ook schuldig maken aan plunderen. Kom eens met bewijs?quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:14 schreef Loekie1 het volgende:
Waarom wordt de regering van Oekraine zo buiten de wind gehouden door iedereen?
Die zijn lief en doen niks verkeerd.quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:14 schreef Loekie1 het volgende:
Waarom wordt de regering van Oekraine zo buiten de wind gehouden door iedereen?
En toch is de gedachte erachter gelijk. Ik zal zelf ook niet gaan klappen, maar kan me wel wat voorstellen bij mensen die het wel doen. Lekker boeiend hoe hun er mee om willen gaan. Ook het klapvee stond met tranende ogen langs de weg. Laat iedereen lekker op hun eigen manier herdenken. Zolang de gedachte erachter oprecht is, lijkt me er niets verkeerd aan als ze willen klappen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mandela herdenken van 1000km aftand is anders dan 40 neergestorte vliegtuigpassagiers van een paar meter afstand.
Jij hebt ze niet allemaal op een rijtje, je wil mensen met een andere mening tegen de muur zetten? Ben je wel helemaal lekker?quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:10 schreef DeJori het volgende:
[..]
Of in ieder geval Betyar, gewoon voor de rust hier zeg maar
Ik denk dat plunderen er bij veel mensen in zit, zelfs bij sommige journalisten. Waarom zouden die heilig zijn? Even als niemand het ziet een gouden armband meenemen, dat soort dingen. Twee hebben al voor camera gerommeld in de spullen, dat is oliedom maar ze deden het wel.quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:15 schreef tim-elzinga het volgende:
[..]
Antwoord eens op mijn vorige vraag. Je beweert dat journalisten zich ook schuldig maken aan plunderen. Kom eens met bewijs?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |