Wat zou je moeten waarderen aan een stoet lijkwagens dan?quote:Op donderdag 24 juli 2014 09:12 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Want je kont laten zien is blijk geven van waardering?
Gaat de pianoplayer ook mee dan ??quote:Op donderdag 24 juli 2014 09:11 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Resolutie in de maak die de aanwezigheid van een politiemacht moet regelen.
Grappig man.quote:Op donderdag 24 juli 2014 09:13 schreef homme7 het volgende:
[..]
Gaat de pianoplayer ook mee dan ??
Als er twee van die terroristen gaan schreeuwen, dan gaan ze allemaal spoorslags naar huis , ( zie Sebrenica)
Ik vond het niet respectloos dat er geklapt werd, er werd verder ook bedeesd geklapt en wat maakt het uit? Sommige mensen willen nu éénmaal iets uiten als ze zoiets voorbij zien gaan en kunnen niet meer dan wat bloemetjes gooien en klappen. Ik heb wel eens een uitvaart meegemaakt waarbij werd housemuziek draaien en zelfs gedanst werd en men zelfs alcohol mocht drinken en jointje roken tijdens de dienstquote:Op donderdag 24 juli 2014 09:09 schreef Wootism het volgende:
[..]
Het is maar waar je je druk over kunt maken hè?
Paar honderd mensen dood, hartstikke mooie ceremonie gisteren..... en jij blijft maar bezig met de vraag waarom er mensen geklapt hebben...
Nee.quote:Op donderdag 24 juli 2014 09:12 schreef Me_Wesley het volgende:
Want je kont laten zien is blijk geven van waardering?
Hoe mooi de ceremonie is geregeld? Het hele eerbetoon? Volg je de wereldpers, in het buitenland zijn ze ook vol lof. Maar Nederlanders zelf mogen niet vol lof zijn en hun waardering laten blijken?quote:Op donderdag 24 juli 2014 09:12 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Wat zou je moeten waarderen aan een stoet lijkwagens dan?
Volgens mij kon dat vanaf crash al wanneer ze het gelijk met rebellen hadden geregeld maar dat kon politiek gezien niet natuurlijk.quote:Op donderdag 24 juli 2014 09:11 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Resolutie in de maak die de aanwezigheid van een politiemacht moet regelen.
Is oke... toch gekozen uiteindelijk voor de zuidkant bij Oerle.quote:Op donderdag 24 juli 2014 09:05 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Eindhoven AirPort twitterde gisteren nog dat de parkeergarage dicht was. Maar dat was pas erg laat en wist je nickname niet meer. Sorry
Niet als de Ozzies ook meegaan.quote:Op donderdag 24 juli 2014 09:13 schreef homme7 het volgende:
[..]
Als er twee van die terroristen gaan schreeuwen, dan gaan ze allemaal spoorslags naar huis , ( zie Sebrenica)
wat moesten ze dan doen volgens jou , lachen , stampvoeten ??quote:Op donderdag 24 juli 2014 09:15 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Nee.
Dat is het punt juist. Applaus is dat ook niet.
Applaus is niet blijk geven van waardering?? Wat is het dan wel? Als jij klapt na een voorstelling oid geef je toch ook blijk van waardering op die manier?quote:Op donderdag 24 juli 2014 09:15 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Nee.
Gewoon een notoire zeikerd. Lekker in z'n eigen pis laten stampvoeten.quote:Op donderdag 24 juli 2014 09:16 schreef homme7 het volgende:
[..]
wat moesten ze dan doen volgens jou , lachen , stampvoeten ??
Dat zal neem ik aan op verzoek en/of met goedvinden van de nabestaanden, of als nadrukkelijke wens van de overledene, geweest zijn?quote:Op donderdag 24 juli 2014 09:14 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik heb wel eens een uitvaart meegemaakt waarbij werd housemuziek draaien en zelfs gedanst werd en men zelfs alcohol mocht drinken en jointje roken tijdens de dienst![]()
Begrijpend lezen is te moeilijk?quote:Op donderdag 24 juli 2014 09:16 schreef homme7 het volgende:
wat moesten ze dan doen volgens jou , lachen , stampvoeten ??
Ja zo , ik moet an het werk, iets wat de overige fokkers onbekend isquote:Op donderdag 24 juli 2014 09:17 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Ben jij trouwens nog niet weg uit dit topic?
Dat is waarschijnlijk op (uitdrukkelijke) wens van de overledene of nabestaanden. Dit is voor mij het opdringen van je eigen emotie en rouw zonder dat je weet wat andere mensen daarvan denken. Als ik daar gestaan had, was ik gek geworden van het geklap. Klappen doe je bij een concert, niet bij een stoet lijkwagen. Ik vind het echt zeer ongepast. Ik snap wel dat het met goede intentie is, maar je geeft wmb blijk niet te weten hoe het hoort. Ik ben wdb nog traditioneelquote:Op donderdag 24 juli 2014 09:14 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik vond het niet respectloos dat er geklapt werd, er werd verder ook bedeesd geklapt en wat maakt het uit? Sommige mensen willen nu éénmaal iets uiten als ze zoiets voorbij zien gaan en kunnen niet meer dan wat bloemetjes gooien en klappen? Ik heb wel eens een uitvaart meegemaakt waarbij werd housemuziek draaien en zelfs gedanst werd en men zelfs alcohol mocht drinken en jointje roken tijdens de dienst.
Dan ligt het inderdaad toch echt aan jezelfquote:Op donderdag 24 juli 2014 09:18 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk op (uitdrukkelijke) wens van de overledene of nabestaanden. Dit is voor mij het opdringen van je eigen emotie en rouw zonder dat je weet wat andere mensen daarvan denken. Als ik daar gestaan had, was ik gek geworden van het geklap. Klappen doe je bij een concert, niet bij een stoet lijkwagen. Ik vind het echt zeer ongepast. Ik snap wel dat het met goede intentie is, maar je geeft wmb blijk niet te weten hoe het hoort. Ik ben wdb nog traditioneel
Ik vroeg het hierboven ook al, maar voor jou zal ik de vraag herhalen: wat waardeer je dan?quote:Op donderdag 24 juli 2014 09:16 schreef Me_Wesley het volgende:
Applaus is niet blijk geven van waardering??
Nee, het ligt aan het feit dat anderen niet weten hoe het hoortquote:Op donderdag 24 juli 2014 09:19 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Dan ligt het inderdaad toch echt aan jezelf
Waar moet je respect voor tonen? Is het tonen van respect niet een term die komt vanuit de militairen die overleden in een oorlog/vredesmissie? Voor het feit dat die mensen hun leven hebben gegeven voor 'de goede zaak'?quote:Op donderdag 24 juli 2014 07:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Respect kun je ook tonen door na te denken over de zinloosheid van zulke acties en dat een mensenleven maar weinig waard is.
Dat die mensen eindelijk veilig terug op Nederlandse bodem zijn?quote:Op donderdag 24 juli 2014 09:19 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Ik vroeg het hierboven ook al, maar voor jou zal ik de vraag herhalen: wat waardeer je dan?
Volgens mij ben je zo autistisch als de pest.quote:Op donderdag 24 juli 2014 09:15 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Nee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |