Zei ik ookquote:Op donderdag 24 juli 2014 08:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Voor je nabestaanden het laatste. Denk ik.
Vandaar de aanhalingstekens.quote:Op donderdag 24 juli 2014 08:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mss waren het wel 40 buitenlanders en is er dus nog niemand "thuis".
zegt niks. Met proxy of tor kan veel.quote:Op donderdag 24 juli 2014 08:28 schreef DustPuppy het volgende:
Lees net dat geprobeerd is het Service plafond van de SU-25 op wikipedia aan te passen vanaf een Russische IP naar 10 km.
why-kremlins-propaganda-machine-so-effectivequote:Op donderdag 24 juli 2014 08:41 schreef DeJori het volgende:
Lach maar, er is serieus een theorie in Rusland dat de MH17 en MH370 hetzelfde toestel zijn.
http://www.ibtimes.com/mh(...)so-effective-1634864
We kunnen er wel van uitgaan dat het vanaf nu allemaal erg zorgvuldig in kaart gebracht wordt ondanks deze poppenkast.quote:
Das waar, maar waarom dan het artikel aan willen passen zodat het meer in lijn is met de lezing van het Kremlin?quote:
Inderdaad.quote:Op donderdag 24 juli 2014 08:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
We kunnen er wel van uitgaan dat het vanaf nu allemaal erg zorgvuldig in kaart gebracht wordt.
Dat doet elk groot bedrijf op de Wikipedia.quote:Op donderdag 24 juli 2014 08:57 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Das waar, maar waarom dan het artikel aan willen passen zodat het meer in lijn is met de lezing van het Kremlin?
Het Kremlin is een B.V. oid?quote:Op donderdag 24 juli 2014 09:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat doet elk groot bedrijf op de Wikipedia.
Waarom heb je in godsnaam uitleg nodig?quote:Op donderdag 24 juli 2014 08:05 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Ik vraag juist om uitleg.
Hoe toont applaus langs zo'n enorme rouwstoet nou respect dan?
Quote Wikipedia:
[..]
Wat waardeer je dan?
En nog een keer Wikipedia:
[..]
Ik was gistermiddag toevallig (geen grap) bij de uitvaart van een oom, en juist de beslotenheid, de stilte, het alleen kunnen zijn in je gedachten, dát geeft mij kippenvel.
Je gaat niet met een hoempa orkest op zo'n rotonde staan.quote:Op donderdag 24 juli 2014 09:01 schreef Wootism het volgende:
[..]
Waarom heb je in godsnaam uitleg nodig?
Als mensen een goed gevoel hebben bij klappen dan moeten ze dat toch vooral doen? Als het maar voortkomt uit respect.
Dit was wel nadat het familiebedrijf met een hostile takeover was ontdaan van zijn aandeelhouders.quote:Op donderdag 24 juli 2014 09:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja, het begon ooit met KGB.ltd.
Raar argument.quote:Op donderdag 24 juli 2014 09:01 schreef Wootism het volgende:
Waarom heb je in godsnaam uitleg nodig?
Als mensen een goed gevoel hebben bij klappen dan moeten ze dat toch vooral doen? Als het maar voortkomt uit respect.
Van Fortuyn herinner ik het me ook nog wel.quote:Op donderdag 24 juli 2014 09:02 schreef bloodymary1 het volgende:
Dat klappen herinner ik me ook nog goed bij Pim Fortuyn en Lady Diana. Ik vind het toch wel respectvol.
Eindhoven AirPort twitterde gisteren nog dat de parkeergarage dicht was. Maar dat was pas erg laat en wist je nickname niet meer. Sorryquote:Op donderdag 24 juli 2014 09:03 schreef nils7 het volgende:
Heb gister gezegd dat ik naar het vliegveld zou gaan.
Ik werk er vlakbij en iets in mij zei om daar naar toe te gaan om ze te kunnen zien/binnen halen en zo op die manier er bij stil te staan.
Het is niet de spottersplek geworden omdat ik zag dat ze vanuit het zuiden heel de dag al aan het landen waren. En google maps al aangaf dat het daar erg druk was.
Dus expres naar de zuidkant gereden.
In de auto kreeg ik weinig mee hoever ze waren (ik ging rijden toen de hercules al boven Den Bosch was) dus had weinig tijd.
Toen ik in de buurt was (en nog verkeerd reed) gingen auto's stil staan op de polderweg (ik ook overigens ook) en kwam die inderdaad over:
[ afbeelding ]
Daarna geparkeerd bij de landingsbaan (waar veel meer mensen stonden en er zelfs een mooie grote krans aan het hek hing) en daar de Australische over zien komen.
Het was erg indrukwekkend en ik lees hierboven de "applaus" discussie maar toen die overkwam had ik toch wel de neiging om te applaudisseren.
Ik denk dat het laatste heel goed verwoord, wat wij missen als we het op televisie zien. Het is een gevoel dat opkomt door wat je ziet. Alsof het goed is om dat te doen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 09:03 schreef nils7 het volgende:
Heb gister gezegd dat ik naar het vliegveld zou gaan.
Ik werk er vlakbij en iets in mij zei om daar naar toe te gaan om ze te kunnen zien/binnen halen en zo op die manier er bij stil te staan.
Het is niet de spottersplek geworden omdat ik zag dat ze vanuit het zuiden heel de dag al aan het landen waren. En google maps al aangaf dat het daar erg druk was.
Dus expres naar de zuidkant gereden.
In de auto kreeg ik weinig mee hoever ze waren (ik ging rijden toen de hercules al boven Den Bosch was) dus had weinig tijd.
Toen ik in de buurt was (en nog verkeerd reed) gingen auto's stil staan op de polderweg (ik ook overigens ook) en kwam die inderdaad over:
[ afbeelding ]
Daarna geparkeerd bij de landingsbaan (waar veel meer mensen stonden en er zelfs een mooie grote krans aan het hek hing) en daar de Australische over zien komen.
Het was erg indrukwekkend en ik lees hierboven de "applaus" discussie maar toen die overkwam had ik toch wel de neiging om te applaudisseren.
Het is maar waar je je druk over kunt maken hè?quote:Op donderdag 24 juli 2014 09:05 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Raar argument.
Als ik daar, bij wijze van spreken, in mijn blote kont ga staan omdat ik het respectvol vind om mij aan de rouwwagens te tonen zoals ik ben onder mijn kleding, omdat ík dat respectvol vind, ís het dat nog niet.
[..]
Van Fortuyn herinner ik het me ook nog wel.
Toch een andere situatie, die man is vermoord om zijn politieke mening, en dat applaus kun je nog interpreteren als een waardering voor dat hij zijn mond niet hield.
Klappen is geenszins vergelijkbaar met in je blote kont staan, dat heb je toch wel door hé. Het applaudisseren was niet echt iets wat erbij hoorde maar zeker wel binnen het begrijpbare en ook niet echt storend verder. Als je in blote kont langs de weg gaat staan hoop ik toch wel dat je meegenomen wordt naar het bureau/psychiatrische opvang.quote:Op donderdag 24 juli 2014 09:05 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Raar argument.
Als ik daar, bij wijze van spreken, in mijn blote kont ga staan omdat ik het respectvol vind om mij aan de rouwwagens te tonen zoals ik ben onder mijn kleding, omdat ík dat respectvol vind, ís het dat nog niet.
Is er al weer een nieuwe?quote:Op donderdag 24 juli 2014 09:07 schreef DustPuppy het volgende:
Nog nieuws van het VN front?
Wanneer wordt de resolutie ingediend bijvoorbeeld?
Voor de politie missie. Die wilden ze deze week nog in gaan dienen.quote:
Resolutie in de maak die de aanwezigheid van een politiemacht moet regelen.quote:
Want je kont laten zien is blijk geven van waardering?quote:Op donderdag 24 juli 2014 09:05 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Raar argument.
[..]
Van Fortuyn herinner ik het me ook nog wel.
Toch een andere situatie, die man is vermoord om zijn politieke mening, en dat applaus kun je nog interpreteren als een waardering voor dat hij zijn mond niet hield.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |