Ik snap nog steeds niet wat je met de Toren C act bedoelt. Enige wat ik van hen weet is dat ze poep en piesgrapjes maken en dat doe ik volgens mij niet.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:17 schreef Specularium het volgende:
Pleur toch op met je Toren C act.
Je lijkt Webschoft wel af en toe.
Tja, die NWS topics over rampen en vermissingen en dergelijke trekken altijd een eigenaardig soort mensen aan, heb ik het idee.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:09 schreef Uccie het volgende:
Klinkt natuurlijk vreselijk arrogant, maar soms moet ik echt vluchten voor de domheid in het vliegtuigtopic
Ja.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:21 schreef Uccie het volgende:
Moet ik nu iets vertellen over Kingstowns hol?
quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet wat je met de Toren C act bedoelt. Enige wat ik van hen weet is dat ze poep en piesgrapjes maken en dat doe ik volgens mij niet.
Verder is het geen act, iedereen hier heeft OF een goede baan OF studeert, ik heb niet eens mijn school afgemaakt
quote:
Uccie doet het allebeiquote:Op woensdag 23 juli 2014 21:21 schreef Karina het volgende:
Verder is het geen act, iedereen hier heeft OF een goede baan OF studeert, ik heb niet eens mijn school afgemaakt
Dat wil niet zeggen dat je dom bent, net zoals je van de universiteit af kan komen, maar echt geen bal snappen van de wereld om je heen. Helaas ken ik die mensen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet wat je met de Toren C act bedoelt. Enige wat ik van hen weet is dat ze poep en piesgrapjes maken en dat doe ik volgens mij niet.
Ik vind mezelf iig wel dom. En de wereld snap ik al helemaal niet.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat je dom bent, net zoals je van de universiteit af kan komen, maar echt geen bal snappen van de wereld om je heen. Helaas ken ik die mensen.
Soms gaat zijn hol naar Oostenrijk, hoorde ik van de week.quote:
Die TT van mij moet je nog steeds aanpassen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:22 schreef Specularium het volgende:
Hoeveelste Kingtown deel is dit eigenlijk?
We zitten toch wel richting de 100 mag ik hopen?
Ja, omdat ik al 300jr bezig ben...nee dat is een prima voorbeeldquote:
Welke?quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:25 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Die TT van mij moet je nog steeds aanpassen.
Jij bent niet wereldvreemd en staat je vrouwtje wel.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind mezelf iig wel dom. En de wereld snap ik al helemaal niet.
Die ene die je toen veranderd had.quote:
Duidelijk.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:26 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Die ene die je toen veranderd had.
Dat je dat nou niet snapt!quote:
Dezequote:
Hoe heb je dat gedaan?quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:29 schreef Uccie het volgende:
Ik heb wel bijna mijn eigen teentopje geamputeerd...overal bloed vanmiddag
Met mijn eigen haar, zat in mijn panty om mijn teentopje en dat lag helemaal open.quote:
Dit is deel 48.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:22 schreef Specularium het volgende:
Hoeveelste Kingtown deel is dit eigenlijk?
We zitten toch wel richting de 100 mag ik hopen?
Ja 1 haar.quote:
Scherpe haren heb je.quote:
Ja, moest ook 2x kijken voor ik zag wat er nou aan de hand was.quote:
Klinkt wel als een goed personage voor een James Bond-film, vrouw onthoofdt mensen met 1 haar.quote:
Ja, of voor de nieuwe Saw. Vinger afsnijden met je eigen haar.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Klinkt wel als een goed personage voor een James Bond-film, vrouw onthoofd mensen met 1 haar.
Nog beter...ik ga ze morgen bellen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:44 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja, of voor de nieuwe Saw. Vinger afsnijden met je eigen haar.
Ja, maar het was wel mooi.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:26 schreef YokiKater het volgende:
Ik vond die stoet met 40 auto's al indrukwekkend.. morgen worden het er 74...
Ja, want ik vind blote benen naar het werk niet netjes.quote:
Inderdaad, ik ben er nog stil van. Al die mensen langs de weg. Ik vond het alleen raar dat sommige mensen gingen klappen.quote:
Ja, dat is iets van de laatste paar jaren. Ik zou het zelf ook niet doen. Maar goed als mensen dat goed bedoelen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:39 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ben er nog stil van. Al die mensen langs de weg. Ik vond het alleen raar dat sommige mensen gingen klappen.
Idd. Alsof ze een show gezien hebben of zo.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:39 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ben er nog stil van. Al die mensen langs de weg. Ik vond het alleen raar dat sommige mensen gingen klappen.
quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:53 schreef Webschip het volgende:
[..]
De Hercules is onderweg. Kijken op Flightradar
Voor een vliegtuig niet zo hard. Maar een c17 is wel een leuk ding.quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:51 schreef YokiKater het volgende:
[..]
507 km per uur.. dat valt best mee.
Die kan ook een stuk harder, die haalt de 800 km per uur wel.quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:53 schreef Webschip het volgende:
[..]
Voor een vliegtuig niet zo hard. Maar een c17 is wel een leuk ding.
Straalvliegtuig. Dat scheelt...quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:55 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die kan ook een stuk harder, die haalt de 800 km per uur wel.
Beetje van het mooie weer aan het genieten?quote:
Yep, en een beetje bijkomen van gisteren.. ben nog steeds onder de indruk van die stoet en het hele gebeuren houdt mij enorm bezig. En dan te bedenken dat er vanmiddag 74 auto's gaan rijden..quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Beetje van het mooie weer aan het genieten?
Ja ik ken het, doe ik ook...dat heet werkquote:Op donderdag 24 juli 2014 11:54 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Yep, en een beetje bijkomen van gisteren.. ben nog steeds onder de indruk van die stoet en het hele gebeuren houdt mij enorm bezig. En dan te bedenken dat er vanmiddag 74 auto's gaan rijden..
Maar ik probeer ook momentjes te pakken dat ik er even niet mee bezig ben.
Wordt niet uitgezonden neem ik aan?quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:54 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Yep, en een beetje bijkomen van gisteren.. ben nog steeds onder de indruk van die stoet en het hele gebeuren houdt mij enorm bezig. En dan te bedenken dat er vanmiddag 74 auto's gaan rijden..
Maar ik probeer ook momentjes te pakken dat ik er even niet mee bezig ben.
Nee, niet zoals gisteren. Maar er zullen wel beelden van zijn in extra journaals vanavond.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:28 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Wordt niet uitgezonden neem ik aan?
Oke.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:29 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, niet zoals gisteren. Maar er zullen wel beelden van zijn in extra journaals vanavond.
Net de eerste geland, op Ned 1 wordt het uitgezonden.quote:
Ben op het werk.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Net de eerste geland, op Ned 1 wordt het uitgezonden.
Bedankt Hans.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:28 schreef Uccie het volgende:
Ah. Ik zit nu op de tram te wachten. Dus zie het thuis wel. Wel eerst even eten in de oven zetten anders heb ik straks weer geen zin om te koken en ik heb dure vis liggen.
Kijk je uit voor je tenen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:42 schreef Uccie het volgende:
Oh jullie willen het niet weten.... Nou ik zit nu in de tram. Nog 2 haltes en dan nog even naar huis lopen. Dan ga ik groente snijden.
Gaat goed vandaag, tot op heden zit alles er nog aan. Moet nog wel groente snijden, dus het kan nog.quote:
Dure vis?quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:28 schreef Uccie het volgende:
Ah. Ik zit nu op de tram te wachten. Dus zie het thuis wel. Wel eerst even eten in de oven zetten anders heb ik straks weer geen zin om te koken en ik heb dure vis liggen.
Niet extreem duur, maar ¤4,50 ga ik niet weggooien.quote:
Graag gedaan.quote:
Dat heeft nog nooit iemand tegengehouden in dit topicquote:
Da's toch een keer je notes inzienquote:Op donderdag 24 juli 2014 17:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Niet extreem duur, maar ¤4,50 ga ik niet weggooien.
Ik ben dan ook een hele sociale jongen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 18:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat heeft nog nooit iemand tegengehouden in dit topic
Al die 0 notes.quote:Op donderdag 24 juli 2014 18:06 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Da's toch een keer je notes inzien
Ik ben gewoon liefquote:Op donderdag 24 juli 2014 18:07 schreef hugecooll het volgende:
aantal posts: 62.340
En dan gewoon fucking 0 notes, da's toch bezopen
Ik zag 'm staan jaquote:Op donderdag 24 juli 2014 18:09 schreef Specularium het volgende:
Als jullie nog even willen lachen.
Topicreeks: Film over homoseksuele moslims in première
Ik heb 20 posts gelezen in deel 4 en kan maar 1 ding zeggenquote:Op donderdag 24 juli 2014 18:09 schreef Specularium het volgende:
Als jullie nog even willen lachen.
Topicreeks: Film over homoseksuele moslims in première
Wie?quote:Op donderdag 24 juli 2014 18:14 schreef Karina het volgende:
Ik ben in shock, Eman is gayDe rest lees ik niet, dat is weer te hoog gegrepen.
Zo ver kwam ik niet ik zag die foto en was meteen flabbergasted.quote:Op donderdag 24 juli 2014 18:18 schreef hugecooll het volgende:
Er staat trouwens toch alleen dat ie in die film zal spelen?
Ik ken hem alleen onder die naamquote:Op donderdag 24 juli 2014 18:17 schreef hugecooll het volgende:
Verdomme Corrie, mensen bij hun Spangasnaam benoemen en dan verwachten dat we wel weten over wie het gaat
Rutte is een moordenaar....wist je nog niet he!quote:Op donderdag 24 juli 2014 18:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb 20 posts gelezen in deel 4 en kan maar 1 ding zeggen
quote:Op donderdag 24 juli 2014 18:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Rutte is een moordenaar....wist je nog niet he!
Zover ben ik niet gekomen met lezen. Klinkt wel als een goed topic voor R&P:quote:Op donderdag 24 juli 2014 18:38 schreef Uccie het volgende:
[..]en als je je kinderen goed opvoedt, worden ze geen homo.
Moet aan een oud buurvrouw van mijn moeder denken, Die was gewoon echt blij dat hij homo was.quote:Op donderdag 24 juli 2014 18:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zover ben ik niet gekomen met lezen. Klinkt wel als een goed topic voor R&P:
"Ik heb gefaald als ouder, want mijn kind is homo" Schat ik toch wel in op een deeltje of 5!
Dat sowieso. Allemaal chemisch castreren.quote:Op donderdag 24 juli 2014 18:47 schreef Karina het volgende:
Ja mannen zijn makkelijkerEcht niet. Klootzakken zijn het dat sowieso.
Oh dat hoeft niet eens hoor, ik vermijd ze gewoonquote:Op donderdag 24 juli 2014 18:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat sowieso. Allemaal chemisch castreren.
Iets klopt er niet in deze zin.quote:Op donderdag 24 juli 2014 18:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Moet aan een oud buurvrouw van mijn moeder denken, Die was gewoon echt blij dat hij homo was.
Haar zoon, moet ergens in die zin.quote:
Klinkt goed, mijn vis staat in de oven.quote:Op donderdag 24 juli 2014 18:53 schreef YokiKater het volgende:
Ik heb spaghetti gegeten. En een chocolade pudingkje.
Heeft die vis pootjes dan?quote:Op donderdag 24 juli 2014 18:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Klinkt goed, mijn vis staat in de oven.
Weet ze wel.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jouw smilies vloeken nog wel eens met jouw standaard PI.
Als ik serieus ben, dan is mijn standaard PI weg.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jouw smilies vloeken nog wel eens met jouw standaard PI.
Zit je me te bespiedenquote:Op donderdag 24 juli 2014 19:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Weet ze wel.
En dat heel vuig uitzetten bij het vliegtuigtopic.
Daarom post ik niet in serieuze topics, mijn PI past er niet bij.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als ik serieus ben, dan is mijn standaard PI weg.
Dit is FOK! daar is niets serieus.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als ik serieus ben, dan is mijn standaard PI weg.
Jouw PI is nog wel neutraal, maar "wat vreselijk al die overleden mensen" met een dikke lach erboven is niet heel gepast.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Daarom post ik niet in serieuze topics, mijn PI past er niet bij.
Nou superman bij iets over een neergestort/geschoten vliegtuig lijkt me niet echt een topshowquote:Op donderdag 24 juli 2014 19:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jouw PI is nog wel neutraal, maar "wat vreselijk al die overleden mensen" met een dikke lach erboven is niet heel gepast.
I'm super cereal!quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou superman bij iets over een neergestort/geschoten vliegtuig lijkt me niet echt een topshow
Zo had ik het nog niet bekekenquote:Op donderdag 24 juli 2014 19:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou superman bij iets over een neergestort/geschoten vliegtuig lijkt me niet echt een topshow
Daarom moet je deze standaard hebben.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jouw PI is nog wel neutraal, maar "wat vreselijk al die overleden mensen" met een dikke lach erboven is niet heel gepast.
Of deze...kun je de grote boze mod uithangen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daarom moet je deze standaard hebben.
Kun je alles zeggen.
Nee die is kut.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Of deze...kun je de grote boze mod uithangen.
Nou eigenlijk is het gewoon een smoes he, ik post gewoon niet in serieuze topics, geen zin in.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daarom moet je deze standaard hebben.
Kun je alles zeggen.
Volgens mij zijn jullie alleen maar aan het deleten, zie nogal eens een topic ineens compleet verspringen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee die is kut.
Bij een dienstmededeling is deze prima, [ afbeelding ].
In het vliegtuigtopic wel tijdens spitsuur.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Volgens mij zijn jullie alleen maar aan het deleten, zie nogal eens een topic ineens compleet verspringen.
Ik waardeer het in elk geval!quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
In het vliegtuigtopic wel tijdens spitsuur.
Hoef je toch geen smoes voor te verzinnen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou eigenlijk is het gewoon een smoes he, ik post gewoon niet in serieuze topics, geen zin in.
Soms wel hoor, ligt aan de konttekst.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:10 schreef Karina het volgende:
Dat is dus nog een reden niemand boeit het wat ik te melden heb
Heb jou wel eens in r&p zien posten, of in sex.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:06 schreef Karina het volgende:
Gewoon geen 1 serieus topic dus he. Nooit
daar ben ik dan ook een expert in, notquote:Op donderdag 24 juli 2014 20:11 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Heb jou wel eens in r&p zien posten, of in sex.
Daar heb ik dan weer amper gepost, misschien een keer met die voetbalmanager van vorig jaar.quote:
Ach ja doet iedereen daar. Jij hebt meer levenservaring dan de meeste anderen daarquote:Op donderdag 24 juli 2014 20:14 schreef Karina het volgende:
[..]
daar ben ik dan ook een expert in, notik lul daar maar wat
Geen technischevliegtuigdingentopic in Travel?quote:
Nope. Ik hang gewoon hier een beetje rond voor ontspanning en dat werkt prima en is voldoende.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Geen technischevliegtuigdingentopic in Travel?
Daar hebben wij toch samen een hele reeks!!quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:23 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik post vooral in kpd.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:23 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik post vooral in kpd.
[ afbeelding ]
Ja leuke reeks is dat, veel fotootjes.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Daar hebben wij toch samen een hele reeks!!
De filmpjes vallen geloof ik ook wel in de smaak, moeten we vaker doen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:28 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja leuke reeks is dat, veel fotootjes.
Ben jij dat met die basketbal in je voeg?quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:28 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja leuke reeks is dat, veel fotootjes.
Zag gisteravond Danny Nelissen even bij Mart, ben blij dat die niet meer bij TdJ zit.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:30 schreef Karina het volgende:
Ik wil gewoon een beetje slap lullen serieus gepraat houd ik niet van.
Daarom TdJ kijken nu
En vies dik.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zag gisteravond Danny Nelissen even bij Mart, ben blij dat die niet meer bij TdJ zit.
Wat een zeikerdje is dat geworden.
Dat viel niet op naast Mart.quote:
Ik zie hem nog zitten met die lijstjes met overtuigend bewijs dat hij clean was.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zag gisteravond Danny Nelissen even bij Mart, ben blij dat die niet meer bij TdJ zit.
Wat een zeikerdje is dat geworden.
Ja, en dan bekennen dat je doping hebt gebruikt, maar niet tijdens je beste prestatie uit je carrière.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zie hem nog zitten met die lijstjes met overtuigend bewijs dat hij clean was.
Lekker Nazi's inelkaar stompen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:49 schreef Specularium het volgende:
Vind alleen TdJ dit jaar geen reet aan.
Ongeveer net zo saai als de Mart Show.
Gelukkig is Steven op Veronica.
Je mist Gertje zeker hequote:Op donderdag 24 juli 2014 20:49 schreef Specularium het volgende:
Vind alleen TdJ dit jaar geen reet aan.
Ongeveer net zo saai als de Mart Show.
Gelukkig is Steven op Veronica.
Dat Engels,quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:51 schreef Uccie het volgende:
Zit nu even te kijken naar Rutte op CNN. Straks even kijken wat er nog meer is.
Grammaticaal niets op aan te merkenquote:
Nou eerlijk gezegd mis ik hem wel een beetje hoor, al had hij zijn verhalen al 100x verteld, ik vond hem wel grappig. Maar hij zal nog wel een keertje komen denk ik.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nouja, was wel altijd spannend naar wie hij die dag weer zijn rapeface op ging zetten.
Hij zit er toch nog 2x in de week ofzo?quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou eerlijk gezegd mis ik hem wel een beetje hoor, al had hij zijn verhalen al 100x verteld, ik vond hem wel grappig. Maar hij zal nog wel een keertje komen denk ik.
Ach, het gros van de regeringsleiders in de wereld spreekt geen engels of doet geen moeite om dat in het openbaar te doen. Ik kan me er niet aan storen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten het vooral van schrift hebben.
De enige keer dat ik hem gezien heb is inderdaad laatst met die bril op. Misschien 1x in de week dan?quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij zit er toch nog 2x in de week ofzo?
Of was die ene keer met zijn hipsterjampot de laatste?
Daarom was ik positief verrast door Timmergod.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ach, het gros van de regeringsleiders in de wereld spreekt geen engels of doet geen moeite om dat in het openbaar te doen. Ik kan me er niet aan storen.
Ik kwam er pas laat achter dat al die troep hier om de hoek is.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:56 schreef Karina het volgende:
Rondemiss uit jouw stad Specularium. Eentje met flinke tetten.
Ga je een keertje kijkenquote:Op donderdag 24 juli 2014 20:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik kwam er pas laat achter dat al die troep hier om de hoek is.
Timmerfrans is volgens mij niet in Nederland opgegroeid, maar dat ga ik even wiki-en.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daarom was ik positief verrast door Timmergod.
Maar dat kwam ook omdat ie terecht kwaad werd.
Hij spreekt volgens mij meerdere talen vloeiend.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Timmerfrans is volgens mij niet in Nederland opgegroeid, maar dat ga ik even wiki-en.
Gestudeerd in Frankrijk (franse taal) en jaren in Moskou gewoond als ambassadeur.quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij spreekt volgens mij meerdere talen vloeiend.
Geef dat nou niet toe!quote:
Irritante man.quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij spreekt volgens mij meerdere talen vloeiend.
Ik ben vorig jaar gaan kijken in utje, was wel grappig om te zien. Niet in de studio ofzo hoor, gewoon van buitenaf.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Ga je een keertje kijkenDesnoods stiekem om het hoekje
Kom je niet in beeld.
Je bent zelf een politici.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:15 schreef sp3c het volgende:
wat een kuttopic is dit
met jullie politici
Omdat jij selectief leest. Kijk:quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:15 schreef sp3c het volgende:
wat een kuttopic is dit
met jullie politici
quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:56 schreef Karina het volgende:
Rondemiss uit jouw stad Specularium. Eentje met flinke tetten.
sp3c is nu meteen wakker denk ikquote:Op donderdag 24 juli 2014 22:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Omdat jij selectief leest. Kijk:
[..]
En wat wordt het?quote:
Ik denk eerder de meeste gifjes of zoquote:Op donderdag 24 juli 2014 22:32 schreef Specularium het volgende:
Of zit er nog ergens een record?
inb4: ja van zoveel mogelijk kutposts
Dat was het Pieter Derks topic.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk eerder de meeste gifjes of zo
Oh ja dat was echt leukquote:Op donderdag 24 juli 2014 22:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat was het Pieter Derks topic.
Cijferlijsten zijn áltijd interessant.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:32 schreef Specularium het volgende:
De cijferlijsten voor deze SC zijn natuurlijk totaal niet interessant.
Maak eens een lijstje van WK danquote:Op donderdag 24 juli 2014 22:42 schreef Arcee het volgende:
[..]
Cijferlijsten zijn áltijd interessant.
Als het dicht is kan het ook nog, maar idd, zou ik nog even moeten doen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:48 schreef Karina het volgende:
Maak eens een lijstje van WK danHad je nog gequote om er om te vragen. Forum zal binnenkort wel dicht gaan, wel leuk om dan de cijfers nog even te zien, vergelijking met EK of vorig WK bijvoorbeeld
Leukquote:Op donderdag 24 juli 2014 22:59 schreef Arcee het volgende:
[..]
Als het dicht is kan het ook nog, maar idd, zou ik nog even moeten doen.
Dan open ik het stats-topic in een ander forum, VBL, of zo.quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:00 schreef Karina het volgende:
LeukAls het dicht is kan niemand het meer zien
Ik forum volop, maar SC is er weinig van gekomen.quote:
Hoi Uk.quote:
Hoi hoi, alles goed?quote:
Kan, maar daar is leuker, maar ik wil je niet opjutten hoorquote:Op donderdag 24 juli 2014 23:01 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dan open ik het stats-topic in een ander forum, VBL, of zo.
Oh dan op plekken waar ik niet kom, de rest van NWS bijvoorbeeldquote:Op donderdag 24 juli 2014 23:01 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik forum volop, maar SC is er weinig van gekomen.
Ik kijk naast sport bijna geen TV nu.quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dan op plekken waar ik niet kom, de rest van NWS bijvoorbeeld
Vanaf maandag weer, KvdB zijn dan toch terug?!quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:05 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik kijk naast sport bijna geen TV nu.
Dus ik heb weinig om over te schelden.
Niet eens een talkshow in de avond om mijn gal over te spuwen.
Ik kijk nu eigenlijk ook alleen TdJ en Avondetappe, en Brugklasquote:Op donderdag 24 juli 2014 23:05 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik kijk naast sport bijna geen TV nu.
Dus ik heb weinig om over te schelden.
Niet eens een talkshow in de avond om mijn gal over te spuwen.
Ja. Alles is blij en goed eigenlijk.quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hoi hoi, alles goed?
Oh zie al de post boven je
Note +1quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Verder alleen gedownloade series en films.
Mart mis ik meestal in eerste instantie wegens Haxball.quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kijk nu eigenlijk ook alleen TdJ en Avondetappe, en BrugklasVerder alleen gedownloade series en films.
Ongeveer hetzelfde eigenlijk.quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:06 schreef OProg het volgende:
[..]
Ja. Alles is blij en goed eigenlijk.Saai is dat wel. Ik doe niet eens spannende dingen.
En met jou?
quote:
Haxball kan ik even niet doen, beetje last van RSI helaas. Als ik dat een kwartiertje doe krijg ik pijn in mijn hand en armquote:Op donderdag 24 juli 2014 23:07 schreef OProg het volgende:
[..]
Mart mis ik meestal in eerste instantie wegens Haxball.
Brugklas kan ik niet echt in mijn systeem krijgen.
Ik krijg last van een paar spelers.quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Haxball kan ik even niet doen, beetje last van RSI helaas. Als ik dat een kwartiertje doe krijg ik pijn in mijn hand en arm
Sommigen zijn erg fanatiek ja had ik al eerder gemerktquote:Op donderdag 24 juli 2014 23:09 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik krijg last van een paar spelers.
Maar brugklas is zo tragisch dat het ergens een beetje de grap voorbij is. Spangas is er binnenkort weer.
Slaapze .*quote:
Maar je vingers zijn wel goed getraind.quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Haxball kan ik even niet doen, beetje last van RSI helaas. Als ik dat een kwartiertje doe krijg ik pijn in mijn hand en arm
Sommigen zitten in hun zolderkamer en denken dat ze met het WK bezig zijn.quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Sommigen zijn erg fanatiek ja had ik al eerder gemerkt
Binnenkort weer gewoon alles normaal, Spangas, DWDD etc.
De RSI zit niet in mijn vingers dat kloptquote:Op donderdag 24 juli 2014 23:12 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Maar je vingers zijn wel goed getraind.
Misschien dat ik volgende week weer een paar keer meedoe, ik kan er geen klap van (omdat ik het te weinig doe ook) maar vind het wel leuk.quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:12 schreef OProg het volgende:
[..]
Sommigen zitten in hun zolderkamer en denken dat ze met het WK bezig zijn.
Gelukkig zijn er ook hele leuke spelers.
Soms gaat het redelijk en soms totaal niet. En dan zitten en tragische hoopjes stront er moeilijk over te doen dat ik me echt afvraag of die verder een leven hebben.quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien dat ik volgende week weer een paar keer meedoe, ik kan er geen klap van (omdat ik het te weinig doe ook) maar vind het wel leuk.
Dan ga ik weer achter je reet aan rennen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien dat ik volgende week weer een paar keer meedoe, ik kan er geen klap van (omdat ik het te weinig doe ook) maar vind het wel leuk.
Ik kan niet zo goed tegen mijn verlies maar met dit maakt het me geen moer uit, het is gewoon voor de lol. En idd sommige zijn gewoon leuk en maken niet zo een drama.quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:17 schreef OProg het volgende:
[..]
Soms gaat het redelijk en soms totaal niet. En dan zitten en tragische hoopjes stront er moeilijk over te doen dat ik me echt afvraag of die verder een leven hebben.
Gelukkig zijn er ook volop leuke mensen met wie ik het echt serieus leuk van vinden om achter een balletje aan te rennen.Die mensen zijn gewoon tof.
Haha ik geef wel een gil als ik meedoe danquote:Op donderdag 24 juli 2014 23:17 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dan ga ik weer achter je reet aan rennen.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Binnenkort weer gewoon alles normaal, Spangas, DWDD etc.
Oh ja maar ik kras vooral op mijn armenquote:Op donderdag 24 juli 2014 23:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die vrouw op de pic van njos heeft ook gekrast. Rechts op haar ribben.
Post het linkje dan, ik wil die test wel doen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:19 schreef Njosnavelin het volgende:
Haar borsten staan wel ver uit elkaar, dan staat zo'n losse bikini niet mooi. De hunkemoller heeft een handige test daarvoor op hun site zag ik laatst.
Anders kan je geen bikini bestellen bij de Wehkamp?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Post het linkje dan, ik wil die test wel doen.
Da's mooi. Moge de poep flink stinken.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:08 schreef YokiKater het volgende:
Fuck yeah! KCT en LMB naar crashsite MH17. Fuck yeah!
En zoals ik al zei.. er zit dus al een voorhoede. Nu gaan ze de poep van Kapitein Kroon ruiken.
Waar haal je dat vandaan?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:08 schreef YokiKater het volgende:
Fuck yeah! KCT en LMB naar crashsite MH17. Fuck yeah!
En zoals ik al zei.. er zit dus al een voorhoede. Nu gaan ze de poep van Kapitein Kroon ruiken.
Het stond op de telegraaf maar die hebben het weggehaald, het is natuurlijk nog "geheim" .. Maar dat er al waarnemers en verkenners zitten wist ik al. En hier kon je op wachten, het is een oorlogsmisdaad.. En wij zijn heel goed in het oppakken van oorlogmisdadigers.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Waar haal je dat vandaan?
En hoezoik vind het maar niets.
Ze moeten zich maar lekker inhouden, sommige dingen moet je niet met militair overmacht op willen lossen. Het is vreselijk 300 mensen, maar het is het niet waard om ten koste van alles de dader te zoeken en daardoor de hele situatie nog verder te ontwrichten.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:37 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het stond op de telegraaf maar die hebben het weggehaald, het is natuurlijk nog "geheim" .. Maar dat er al waarnemers en verkenners zitten wist ik al. En hier kon je op wachten, het is een oorlogsmisdaad.. En wij zijn heel goed in het oppakken van oorlogmisdadigers.
Ze gaan in eerste instantie het gebied rondom de crashsite veilig stellen zodat de onderzoekers hun werk kunnen doen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ze moeten zich maar lekker inhouden, sommige dingen moet je niet met militair overmacht op willen lossen. Het is vreselijk 300 mensen, maar het is het niet waard om ten koste van alles de dader te zoeken en daardoor de hele situatie nog verder te ontwrichten.
Moet wel die vn-resolutie er doorheen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:46 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ze gaan in eerste instantie het gebied rondom de crashsite veilig stellen zodat de onderzoekers hun werk kunnen doen.
Zie net in het vliegtuigtopic dat het verlof gewoon doorgaat en er in elk geval geen rode baretten die kant op gaan.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:49 schreef YokiKater het volgende:
Er gaan trouwens ook 50 Australische SASR goden mee.
Verlofen van alle luchtmobielers zijn ingetrokken, KCT'ers teruggehaald uit Mali en dit weekend vetrekken er KDC10 vliegtuigen naar Oekraine.
Dit is de SC, je zit in het verkeerde topic....en in het andere topic is dit al een paar keer gepost.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:51 schreef ADQ het volgende:
Cape Town - The widow of the South African man killed when Malaysia Airlines Flight MH17 was shot down over Ukraine has been forced to cancel his credit cards after noticing activity on his account.
The Daily Mail reported on Thursday that SA rescue helicopter pilot Cameron Dalziel's widow Reine was stunned to see his cards were being used in Ukraine after the plane went down.
This comes as reports emerge that Ukrainian rebels have used victims' credit cards, answered their cellphones and rifled through luggage at the crash site, stealing their belongings. There are also concerns that they may have gathered scrap metal, sabotaging the investigation into the crash.
Cameron Dalziel was a rescue helicopter pilot from Durban, but had recently moved to Malaysia with his wife and two children. He was travelling on a British passport.
Surreal
His brother-in-law, Shane Hattingh, told CNN on Wednesday that it felt surreal to watch as coffins carrying the bodies of victims arrived in the Netherlands and were transported to a Dutch military base where they will be identified.
He said his sister, Reine Dalziel, also watched the procession, adding that she's "destroyed".
All that the family know is that Cameron was sitting in the business class section of the plane, which reportedly did not sustain much damage.
Meanwhile, a team has left South Africa to identify Cameron's body.
His brother Campbell said on Wednesday that DNA swabs had been taken from their parents, and that dental records and identity documents would also be used.
He thanked the British foreign office, his brother's employer, and others who have supported the family.
http://www.news24.com/Sou(...)after-crash-20140724
Officieel gaat er niets die kant op.. er zit ook niemandquote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zie net in het vliegtuigtopic dat het verlof gewoon doorgaat en er in elk geval geen rode baretten die kant op gaan.
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:54 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Officieel gaat er niets die kant op.. er zit ook niemand![]()
Welcome to the world of SPECOPSStom dat het uitgelekt is.. het is ook niet voor niets verwijderd van de Telegraaf.
Quote anders even het hele bericht, tuinkabouter.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dit is de SC, je zit in het verkeerde topic....en in het andere topic is dit al een paar keer gepost.
Kan jij toch weghalenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Quote anders even het hele bericht, tuinkabouter.
Er zitten al gasten van 104 COTRCIE.. Trust me. Dit weekend gaan er KDC10's naar Donetsk.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:57 schreef Uccie het volgende:
[..]ik weet wel meer van defensie dan niets.
Punt is, dat er voorlopig geen grote teams die kant op gaan. Het is gewoon onverstandig en dat vindt onze regering ook, anders hadden we daar al wel gezeten.
Nee joh.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Kan jij toch weghalen
Ik edit al meneer Specu
Iets met bergen en Mozes, ofzo.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 10:01 schreef Karina het volgende:
Ik vermijd die serieuze topics beginnen jullie hier
Als mozes niet naar de berg kan, brengen we de berg naar Mozes.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 10:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen flauw idee wat je bedoelt. Ik ga wat anders doen.
Nope, dat is een bekende.. Maar Corrie weet dat natuurlijk nietquote:Op vrijdag 25 juli 2014 10:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als mozes niet naar de berg kan, brengen we de berg naar Mozes.
Of is dat een regionaal gezegde
Waarom zeg je altijd dat je iets gaat doen?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 10:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen flauw idee wat je bedoelt. Ik ga wat anders doen.
Ik pleur wel op, blijkbaar ben ik niet gewenst hier.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 10:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom zeg je altijd dat je iets gaat doen?
Pleur gewoon op joh, gekkenhuis.
Corrie wil censuur in de SC.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 10:11 schreef Karina het volgende:
Ik ben bekend met het spreekwoord, zo achterlijk ben ik nou ook weer niet. Begrijp alleen niet waarom het hier van toepassing is, volgens mij is dit de sc en niet het MH17 topic, als ik daar over iets te zeggen heb doe ik het wel daar.
Topic hoef je niet hier naartoe te verhuizen lijkt mij.
Maar goed ik ga dus maar wat anders doen.
ALsof het boeit wat ik wilquote:Op vrijdag 25 juli 2014 10:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Corrie wil censuur in de SC.
Weet je wie ook censuur wilde?
Deja vu?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 10:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik pleur wel op, blijkbaar ben ik niet gewenst hier.
Leuk!quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:03 schreef arjan1112 het volgende:
ik rij meer auto en doe meer vrijwilligers werk
Nee, jij rijdt natuurlijk liever in vrachtwagens.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Leuk!
Dat laatste dan, ik houd niet zo van autorijden.
Precies!quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:10 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, jij rijdt natuurlijk liever in vrachtwagens.
Wat dan, was Dries al?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:36 schreef YokiKater het volgende:
Ok, nu snap ik waarom Corrie naar TdJ kijkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |