Ik snap nog steeds niet wat je met de Toren C act bedoelt. Enige wat ik van hen weet is dat ze poep en piesgrapjes maken en dat doe ik volgens mij niet.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:17 schreef Specularium het volgende:
Pleur toch op met je Toren C act.
Je lijkt Webschoft wel af en toe.
Tja, die NWS topics over rampen en vermissingen en dergelijke trekken altijd een eigenaardig soort mensen aan, heb ik het idee.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:09 schreef Uccie het volgende:
Klinkt natuurlijk vreselijk arrogant, maar soms moet ik echt vluchten voor de domheid in het vliegtuigtopic
Ja.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:21 schreef Uccie het volgende:
Moet ik nu iets vertellen over Kingstowns hol?
quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet wat je met de Toren C act bedoelt. Enige wat ik van hen weet is dat ze poep en piesgrapjes maken en dat doe ik volgens mij niet.
Verder is het geen act, iedereen hier heeft OF een goede baan OF studeert, ik heb niet eens mijn school afgemaakt
quote:
Uccie doet het allebeiquote:Op woensdag 23 juli 2014 21:21 schreef Karina het volgende:
Verder is het geen act, iedereen hier heeft OF een goede baan OF studeert, ik heb niet eens mijn school afgemaakt
Dat wil niet zeggen dat je dom bent, net zoals je van de universiteit af kan komen, maar echt geen bal snappen van de wereld om je heen. Helaas ken ik die mensen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet wat je met de Toren C act bedoelt. Enige wat ik van hen weet is dat ze poep en piesgrapjes maken en dat doe ik volgens mij niet.
Ik vind mezelf iig wel dom. En de wereld snap ik al helemaal niet.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat je dom bent, net zoals je van de universiteit af kan komen, maar echt geen bal snappen van de wereld om je heen. Helaas ken ik die mensen.
Soms gaat zijn hol naar Oostenrijk, hoorde ik van de week.quote:
Die TT van mij moet je nog steeds aanpassen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:22 schreef Specularium het volgende:
Hoeveelste Kingtown deel is dit eigenlijk?
We zitten toch wel richting de 100 mag ik hopen?
Ja, omdat ik al 300jr bezig ben...nee dat is een prima voorbeeldquote:
Welke?quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:25 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Die TT van mij moet je nog steeds aanpassen.
Jij bent niet wereldvreemd en staat je vrouwtje wel.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind mezelf iig wel dom. En de wereld snap ik al helemaal niet.
Die ene die je toen veranderd had.quote:
Duidelijk.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:26 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Die ene die je toen veranderd had.
Dat je dat nou niet snapt!quote:
Dezequote:
Hoe heb je dat gedaan?quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:29 schreef Uccie het volgende:
Ik heb wel bijna mijn eigen teentopje geamputeerd...overal bloed vanmiddag
Met mijn eigen haar, zat in mijn panty om mijn teentopje en dat lag helemaal open.quote:
Dit is deel 48.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:22 schreef Specularium het volgende:
Hoeveelste Kingtown deel is dit eigenlijk?
We zitten toch wel richting de 100 mag ik hopen?
Ja 1 haar.quote:
Scherpe haren heb je.quote:
Ja, moest ook 2x kijken voor ik zag wat er nou aan de hand was.quote:
Klinkt wel als een goed personage voor een James Bond-film, vrouw onthoofdt mensen met 1 haar.quote:
Ja, of voor de nieuwe Saw. Vinger afsnijden met je eigen haar.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Klinkt wel als een goed personage voor een James Bond-film, vrouw onthoofd mensen met 1 haar.
Nog beter...ik ga ze morgen bellen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:44 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja, of voor de nieuwe Saw. Vinger afsnijden met je eigen haar.
Ja, maar het was wel mooi.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:26 schreef YokiKater het volgende:
Ik vond die stoet met 40 auto's al indrukwekkend.. morgen worden het er 74...
Ja, want ik vind blote benen naar het werk niet netjes.quote:
Inderdaad, ik ben er nog stil van. Al die mensen langs de weg. Ik vond het alleen raar dat sommige mensen gingen klappen.quote:
Ja, dat is iets van de laatste paar jaren. Ik zou het zelf ook niet doen. Maar goed als mensen dat goed bedoelen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:39 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ben er nog stil van. Al die mensen langs de weg. Ik vond het alleen raar dat sommige mensen gingen klappen.
Idd. Alsof ze een show gezien hebben of zo.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:39 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ben er nog stil van. Al die mensen langs de weg. Ik vond het alleen raar dat sommige mensen gingen klappen.
quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:53 schreef Webschip het volgende:
[..]
De Hercules is onderweg. Kijken op Flightradar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |