Ik zou het doen... als je daar zin in hebt.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:54 schreef ForzaMilan het volgende:
Pff wat heb ik nu zin om het gewoon keihard op een zuipen te zetten.
Ja, joh... Wielziel infanterie, veel zuiniger en beter voor het milieu...quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:51 schreef Awsom het volgende:
[..]
en volgend jaar vrolijk de cv90s wegbezuinigen
Nederland
Beide te klein, Hilversum heeft ook alleen maar grasquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:56 schreef marcel.nl het volgende:
Ligt dat nu aan mij; ik volg de beelden, toestellen landen op Eindhoven, stoet rijdt in bijna twee uur naar Hilversum. Daar aangekomen zegt de voice-over: ze rijden nu richting Vliegveld Hilversum daarnaast is de kazerne.
Denk ik met mijn boerenverstand: ja het is een gelegenheid voor NL om afscheid te nemen, maar konden zij niet gewoon bij Hilversum landen?
En als dat vliegveld niet deugt, Lelystad dan (25km van Hilversum)??
Ja, sorry zoals ik al eerder een keer zei ik ben niet in staat het zelf te vertalenquote:
Nee en nee. Tenzij ze met een zweefvliegtuig vanuit Charkov werden overgebracht.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:56 schreef marcel.nl het volgende:
Ligt dat nu aan mij; ik volg de beelden, toestellen landen op Eindhoven, stoet rijdt in bijna twee uur naar Hilversum. Daar aangekomen zegt de voice-over: ze rijden nu richting Vliegveld Hilversum daarnaast is de kazerne.
Denk ik met mijn boerenverstand: ja het is een gelegenheid voor NL om afscheid te nemen, maar konden zij niet gewoon bij Hilversum landen?
En als dat vliegveld niet deugt, Lelystad dan (25km van Hilversum)??
Wordt er daar tenminste een keer ergens anders over geouwehoert dan over voetballen en lekkere wijven.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:55 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Wat let je..?
Ik denk dat de plaatselijke kroeg ook niet helemaal leeg zit....
Blijkbaar doe je dat niet in de internationale politiek, excuses aanbieden. Amerikanen hebben het alvast nooit gedaan voor het neerschieten van het Iraanse toestel.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:47 schreef agter het volgende:
[..]
We wachten nog steeds op excuses, en medewerking.
hoezo nep omdat JIJ dat zo vind omdat jij dat zo beoordeeld???quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:55 schreef Kenju het volgende:
[..]
Wederom zie je iets dat ik niet zeg. Niemand heeft het over het verdrietig mogen zijn.
Kritisch zijn over nep-verdriet is niets vreemds aan lijkt me. Hoe ik zie dat het nepverdriet is? Tsja, dat mag je zelf verzinnen. Denk een beetje logisch na.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Iedereen met een beetje verstand beoordeelt dat als dusdanig. Check ook de andere posts. Dat jij dat niet ziet of kan of wil bevatten, dat het gegeven dat Froukje het moeilijker heeft dan de ouders van slachtoffers iets zegt over de oprechtheid, tsja....quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:57 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
hoezo nep omdat JIJ dat zo vind omdat jij dat zo beoordeeld???
Dit soort verhalen hou je altijd.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:50 schreef Greys het volgende:
Hartverscheurend, verdomme, die lieve man.
Zoon ging weg, vergat zijn tickets, heeft hij nog gebracht.
"Had ik het maar niet gedaan, had die vlucht maar gemist".
ja alleen maar ziek op bed gelegen daar, wat een heldddquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:57 schreef superworm het volgende:
"McCain, zelf ooit Vietnamveteraan..."
Eh, dat is-ie nog steeds hoor.
Trouwens, we hebben dubbele slagkracht hoor, het museum in Overtoom heeft jouw Renault FT-17 liggen, en een duitse Pantherquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:56 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ja, joh... Wielziel infanterie, veel zuiniger en beter voor het milieu...
Om het onderzoek te vertragen?quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:56 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ze hebben alle recht daartoe
Ik vind de teksten die eruit komen echt geweldig.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:56 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ja, sorry zoals ik al eerder een keer zei ik ben niet in staat het zelf te vertalen
quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:57 schreef Inaithnir het volgende:
Zit nu op Schiphol, te wachten op mijn eigen vlucht. Net bloemen gelegd voor twee kennissen die mij vorige week donderdag ontnomen zijn. Als je hier staat, naast die bloemenzee, naast die mensen die hetzelfde voelen als jij, is dat toch onbeschrijflijk. In de spoiler mijn bloemen, verder geen nieuwswaarde, maar misschien om een persoonlijke noot aan dit topic te kunnen geven. Ook twee foto's van de grote hoeveelheid bloemen die hier liggen.
Voor Petra en ErikGoede reisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
Met wat?quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:56 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Misschien moet de OP even ge-update worden?
Zit nu op Schiphol, te wachten op mijn eigen vlucht. Net bloemen gelegd voor twee kennissen die mij vorige week donderdag ontnomen zijn. Als je hier staat, naast die bloemenzee, naast die mensen die hetzelfde voelen als jij, is dat toch onbeschrijflijk. In de spoiler mijn bloemen, verder geen nieuwswaarde, maar misschien om een persoonlijke noot aan dit topic te kunnen geven. Ook twee foto's van de grote hoeveelheid bloemen die hier liggen.
Voor Petra en ErikVeel sterkte en een goede reis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
Voor Petra en ErikMooi gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sterkte manWoord.
Aanvulling:quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:54 schreef DeJori het volgende:
[..]twitter:ChristopherJM twitterde op woensdag 23-07-2014 om 20:52:56Uh oh. Rebel commander Khodakovsky tells Russian media he said nothing about the Buk system in @Reuters interview http://t.co/M6Lmx2o7xo reageer retweet
twitter:RolandOliphant twitterde op woensdag 23-07-2014 om 20:59:30That RIA retraction is itself a tad fishy - quotes an anonymous source "in the commander's circle" who quotes Khodakovsky. reageer retweet
quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:00 schreef superworm het volgende:
McCain gebruikt de tragedie om Amerikaanse olie en gas te verkopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |