Ze wou eerst niet/wist niet wat ze ermee moest... maar toen dacht ze: geef het maar een gezicht... laat ze het maar weten..quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wat goed dat ze dit kunnen, want dit is hoe het gaat bij nabestaanden.
Die eerlijkheid is zo hartverscheurend.
quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:50 schreef Greys het volgende:
Hartverscheurend, verdomme, die lieve man.
Zoon ging weg, vergat zijn tickets, heeft hij nog gebracht.
"Had ik het maar niet gedaan, had die vlucht maar gemist".
Iets wordt me gevraagd, en daar geef ik antwoord op. Ik ben niet aan het doorzeiken. Heb eerste instantie alleen een enkelvoudige opmerking gemaakt. Waarschijnlijk ook als reactie op een ander.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
R&P / Overdreven emoties vlucht mh-17
KLB / Hoe een vliegtuig ramp veranderd in een hype.
Kies er maar 1 uit, maar niet hier blijven doorzeiken.
Ja, triest...quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:50 schreef Greys het volgende:
In de 2de wereldoorlog deden we het ook met fietsen en kutwapens..quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:48 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik zal hem maar aanvullen, dit is sarcasme.
Dit ja...quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:50 schreef Greys het volgende:
Ergste is, hij kan er helemaal niks aan doen maar het blijft 'm altijd achtervolgen... arme arme man.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:50 schreef ForzaMilan het volgende:
Was ik maar niet terug gegaan om zijn tickets te halen, dan hadden we het vliegtuig gemist. pffff
Inderdaad. En toen wonnen we ook gewoon in 1945.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:51 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
In de 2de wereldoorlog deden we het ook met fietsen en kutwapens..
en volgend jaar vrolijk de cv90s wegbezuinigenquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:48 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik zal hem maar aanvullen, dit is sarcasme.
Dit ook, die berusting en dat vertrouwen terwijl ze eigenlijk niets meer heeft dan vanochtend.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:50 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ze wou eerst niet/wist niet wat ze ermee moest... maar toen dacht ze: geef het maar een gezicht... laat ze het maar weten..
Met die gedachte de rest van je leven door te moeten: ik wil het niet wetenquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:50 schreef Greys het volgende:
quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:51 schreef superworm het volgende:
[..]
Ergste is, hij kan er helemaal niks aan doen maar het blijft 'm altijd achtervolgen... arme arme man.
en dat hielden we een paar dagen volquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:51 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Dit, de hele middag drooggehouden, en dit verhaal, door merg en been.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:50 schreef alwaysonhold het volgende:
Zit hier huilend ned 1 te kijken. Bah.
en waarom mag dat niet, wie ben jij om te beoordelen of het echt is of niet, wie ben jij om te oordelen of zij wel of geen verdriet mag hebbenquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:46 schreef Kenju het volgende:
[..]
Waar heb jij het nu weer over? Ik zeg toch nergens dat iemand wel of niet verdrietig moet zijn? Alleen dat Froukje het acteert. Op de NOS nu twee ouders, zelfs zitten toch ook niet zo emotioneel te praten. Maar Foukje wel. Die is gewoon aan het tonen hoe betrokken ze wel niet is.
meh, aangezien de bolsjewieten wat verderop liggen vandaag de dag, kunnen we best nog wel een hark breken hoor.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:51 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Inderdaad. En toen wonnen we ook gewoon in 1945.
Auw.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:50 schreef Greys het volgende:
Met hulp van een coalitie van verschillende landen. Jaja, in ons eentje wonnen we...quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:51 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
De eerste oorlog die eerlijk gevochten is moet nog steeds komen hoor.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:53 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Met hulp van een coalitie van verschillende landen. Jaja, in ons eentje wonnen we...
Hoho, we hadden wel een tank... 1 Ja!quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:51 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
twitter:ChristopherJM twitterde op woensdag 23-07-2014 om 20:52:56Uh oh. Rebel commander Khodakovsky tells Russian media he said nothing about the Buk system in @Reuters interview http://t.co/M6Lmx2o7xo reageer retweet
quote:Khodakovsky ontkent dat sprak over het gebruik van "Buka" milities
Eerder op woensdag, Reuters verspreid Khodakovsky interview met Alexander, waarin hij stelde dat milities ogenschijnlijk kon zijn complex "Buk", waarvan het gebruik werd uitgelokt door de Oekraïense wetshandhavingsinstanties, om luchtaanvallen op gronddoelen te nemen.
Donetsk, 23 juli -. RIA Novosti bataljonscommandant "Oost" Alexander Khodakovsky ontkent dat hij sprak in een interview met Reuters over het vermeende gebruik van milities in het oosten van Oekraïne systeem "Buk", zei RIA Novosti op woensdag een bron dicht bij de commandant.
Reuters "Ik heb niets te zeggen als" "en ik heb een opname van een gesprek" - citeerde de woordvoerder Khodakovskogo woorden.
Eerder woensdag, het agentschap Reuters verspreid Khodakovsky interview met Alexander, waarin hij stelde dat milities ogenschijnlijk kon zijn complex "Buk", waarvan het gebruik werd uitgelokt door de Oekraïense wetshandhavingsinstanties, om luchtaanvallen op gronddoelen te nemen.
Wat gebeurt er in Oekraïne en Novorossia
Massale protesten tegen de regering begon in de zuid-oostelijke regio's van Oekraïne aan het eind van februari 2014. Ze waren een reactie op de omwonenden over gewelddadige verandering van de macht in het land en de daaropvolgende poging om te annuleren door de Verchovna Rada van de wet de toekenning van de Russische taal de status van regionale. Center oppositie pro-Russische burgers met de overheid in Kiev werd de Donbass. Over hoe het conflict evolueerde in het zuidoosten van Oekraïne,
https://translate.google.(...)l&edit-text=&act=url
De oorlog tegen de friezen was heul eerlijk.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:53 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
De eerste oorlog die eerlijk gevochten is moet nog steeds komen hoor.
De wereldbeker?quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:51 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Is dat een FT-17 light?quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:54 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hoho, we hadden wel een tank... 1 Ja!
[ afbeelding ]
En altijd boekten zij (de ouders) de reizen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:51 schreef beantherio het volgende:
[..]
Met die gedachte de rest van je leven door te moeten: ik wil het niet weten
Wat let je..?quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:54 schreef ForzaMilan het volgende:
Pff wat heb ik nu zin om het gewoon keihard op een zuipen te zetten.
Google Translatequote:Op woensdag 23 juli 2014 20:54 schreef DeJori het volgende:
[..]twitter:ChristopherJM twitterde op woensdag 23-07-2014 om 20:52:56Uh oh. Rebel commander Khodakovsky tells Russian media he said nothing about the Buk system in @Reuters interview http://t.co/M6Lmx2o7xo reageer retweet
Ik ga ook straks wel ff heen ja.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:55 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Wat let je..?
Ik denk dat de plaatselijke kroeg ook niet helemaal leeg zit....
Wederom zie je iets dat ik niet zeg. Niemand heeft het over het verdrietig mogen zijn.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:52 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
en waarom mag dat niet, wie ben jij om te beoordelen of het echt is of niet, wie ben jij om te oordelen of zij wel of geen verdriet mag hebben
Ze hebben alle recht daartoequote:Op woensdag 23 juli 2014 20:40 schreef betyar het volgende:
Kom laten we twee gevechtsvliegtuigen naar het rampgebied sturen........ Pure provocatie van Kiev.
Oh, maar we hadden heel veel materieel besteld voor de oorlog. Omdat we de dreiging wel voelden.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:54 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hoho, we hadden wel een tank... 1 Ja!
[ afbeelding ]
Ik zou het doen... als je daar zin in hebt.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:54 schreef ForzaMilan het volgende:
Pff wat heb ik nu zin om het gewoon keihard op een zuipen te zetten.
Ja, joh... Wielziel infanterie, veel zuiniger en beter voor het milieu...quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:51 schreef Awsom het volgende:
[..]
en volgend jaar vrolijk de cv90s wegbezuinigen
Nederland
Beide te klein, Hilversum heeft ook alleen maar grasquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:56 schreef marcel.nl het volgende:
Ligt dat nu aan mij; ik volg de beelden, toestellen landen op Eindhoven, stoet rijdt in bijna twee uur naar Hilversum. Daar aangekomen zegt de voice-over: ze rijden nu richting Vliegveld Hilversum daarnaast is de kazerne.
Denk ik met mijn boerenverstand: ja het is een gelegenheid voor NL om afscheid te nemen, maar konden zij niet gewoon bij Hilversum landen?
En als dat vliegveld niet deugt, Lelystad dan (25km van Hilversum)??
Ja, sorry zoals ik al eerder een keer zei ik ben niet in staat het zelf te vertalenquote:
Nee en nee. Tenzij ze met een zweefvliegtuig vanuit Charkov werden overgebracht.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:56 schreef marcel.nl het volgende:
Ligt dat nu aan mij; ik volg de beelden, toestellen landen op Eindhoven, stoet rijdt in bijna twee uur naar Hilversum. Daar aangekomen zegt de voice-over: ze rijden nu richting Vliegveld Hilversum daarnaast is de kazerne.
Denk ik met mijn boerenverstand: ja het is een gelegenheid voor NL om afscheid te nemen, maar konden zij niet gewoon bij Hilversum landen?
En als dat vliegveld niet deugt, Lelystad dan (25km van Hilversum)??
Wordt er daar tenminste een keer ergens anders over geouwehoert dan over voetballen en lekkere wijven.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:55 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Wat let je..?
Ik denk dat de plaatselijke kroeg ook niet helemaal leeg zit....
Blijkbaar doe je dat niet in de internationale politiek, excuses aanbieden. Amerikanen hebben het alvast nooit gedaan voor het neerschieten van het Iraanse toestel.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:47 schreef agter het volgende:
[..]
We wachten nog steeds op excuses, en medewerking.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |