Ik vind het meer een verslag van een carnavalsoptocht in Oldenzaal.quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:58 schreef PowerLoungen het volgende:
Het lijkt verdomme net serious request
Dat ook jaquote:Op woensdag 23 juli 2014 18:59 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik vind het meer een verslag van een carnavalsoptocht in Oldenzaal.
Dat zal ze leren. (Je hebt in totaal 8 vrienden?)quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:00 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Dit
Zeker de helft van mijn vrienden op Facebook hebben zelfs hun profielpics aangepast.
Medeleven en respectvol er mee omgaan, prima.
Maar dit gaat mij ook een beetje te ver.
Die 4 ga ik dus zeker onvrienden.
Kijk mij meeleven en een goed hard dragen!!!!quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hoe een ramp veranderd in een kijk mij eens meeleven festijn... Erg is het natuurlijk wat er gebeurd is met dat vliegtuig.. Dat staat buiten kijf maar moet iedereen nou echt perser allemaal r.i.p plaatjes en kut gedichtjes overal op het internet plaatsen? Als je meeleeft doe je dat voor jezelf toch niet voor de mensen in je social media lijst? Het is nu een kijk mij eens meeleven context geworden.
Om kots misselijk van te worden. Raar volk Nederlanders.
Oeps Tquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:08 schreef hoechst het volgende:
[..]
Kijk mij meeleven en een goed hard dragen!!!!
Zulke mensen mogen best wel in de dierentuin tentoongesteld wordenquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:05 schreef White_Stripes het volgende:
Vooral op sociale media is t erg. Zag net iemand reageren op de facebookpagina van dumpert dat ze geen grappige filmpjes mogen plaatsen vandaag
Het lijkt nu niet direct om dat vliegtuig te gaan.quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:57 schreef Dr.Mikey het volgende: Erg is het natuurlijk wat er gebeurd is met dat vliegtuig.
Wie ligt er aan kop? Mercedes, Chevrolet?quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:10 schreef Hollandisch het volgende:
Nos 1 lijkt nu net Le tour de lijkwagen....
Dat dacht ik ookquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:10 schreef Hollandisch het volgende:
Nos 1 lijkt nu net Le tour de lijkwagen....
Zouden ze nog leuk vinden ook, aandachtsgeil volkquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:09 schreef BOAC het volgende:
[..]
Zulke mensen mogen best wel in de dierentuin tentoongesteld worden
bullshit ,er zijn bijna 200 Nederlanders vermoord en heel veel mensen leven mee.Laat ze.quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hoe een ramp veranderd in een kijk mij eens meeleven festijn... Erg is het natuurlijk wat er gebeurd is met dat vliegtuig.. Dat staat buiten kijf maar moet iedereen nou echt perser allemaal r.i.p plaatjes en kut gedichtjes overal op het internet plaatsen? Als je meeleeft doe je dat voor jezelf toch niet voor de mensen in je social media lijst? Het is nu een kijk mij eens meeleven context geworden.
Om kots misselijk van te worden. Raar volk Nederlanders.
quote:Over drie dagen vliegen wij naar Azie. Ik heb nog maar twee keer eerder, in grote groepen, gevlogen (binnen Europa) en vind het allemaal best spannend. Maar na de vliegramp waarbij een bekende van mij (oom van man in de bus die ik weleens spreek) is omgekomen zie ik er best wel tegenop :-(
Ik ben heel nuchter en realistisch, weet dat vliegen veilig is maar dit komt allemaal wel erg dichtbij. Pffff zou bijna tegen de (hele gave!!) reis op gaan zien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |