Waar heb jij het nu weer over? Ik zeg toch nergens dat iemand wel of niet verdrietig moet zijn? Alleen dat Froukje het acteert. Op de NOS nu twee ouders, zelfs zitten toch ook niet zo emotioneel te praten. Maar Foukje wel. Die is gewoon aan het tonen hoe betrokken ze wel niet is.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:43 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
iedereen beleeft het op zijn of haar manier, lijkt me..
daarbij heb je als verslaggever , een taak om *het nieuws* te brengen, niet *jou verdriet*
Een fout maken kan altijd.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:44 schreef agter het volgende:
[..]
Een vliegtuig neerschieten is dat ook.
Ga maar wij betalen het wel...quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:46 schreef Strani het volgende:
Wat staan die ouders enorm sterk in hun schoenen zeg..
Ik ben benieuwd... En dan mogen ze wsl dusdanig "bewapend" zijn dat ze gewoon moeten doen wat daar gezegd wordt.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:43 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Die was er...
Alle partijen zouden met een "gewapende politiemacht" kunnen leven
Als je dit serieus meent zit er een steekje bij je los.quote:
Froukje de Both is inderdaad toch wel zo nepquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:46 schreef Kenju het volgende:
[..]
Waar heb jij het nu weer over? Ik zeg toch nergens dat iemand wel of niet verdrietig moet zijn? Alleen dat Froukje het acteert. Op de NOS nu twee ouders, zelfs zitten toch ook niet zo emotioneel te praten. Maar Foukje wel. Die is gewoon aan het tonen hoe betrokken ze wel niet is.
Klopt... ik ben er ook benieuwd naarquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:47 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd... En dan mogen ze wsl dusdanig "bewapend" zijn dat ze gewoon moeten doen wat daar gezegd wordt.
Is dat mens nog steeds op TV jaquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:47 schreef PG18 het volgende:
[..]
Froukje de Both is inderdaad toch wel zo nep![]()
Evenals heel dat programma.
Ik zal hem maar aanvullen, dit is sarcasme.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:47 schreef Awsom het volgende:
Maar we hebben toch nog tanks!!
[ afbeelding ]
Wat goed dat ze dit kunnen, want dit is hoe het gaat bij nabestaanden.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:46 schreef Greys het volgende:
Och och och die arme mensen.
Wat zijn ze eerlijk. Over de verwijten zelfs.
Excuus mee eens, medewerking? Hoe? Dan blijf je als Oekrainse regering even weg daar en knal je vliegtuigen daarna de lucht in.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:47 schreef agter het volgende:
[..]
We wachten nog steeds op excuses, en medewerking.
En met een beetje fantasie meng je de pzh2000 er tussen. Heb je zo 24 extra tanks.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:45 schreef AchJa het volgende:
[..]
Maar de CV90 lijkt op een tank, dus is het een tank!
R&P / Overdreven emoties vlucht mh-17quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:39 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ze hebben niet gehuild, dus dat was niet nodig. Maar wel overdreven jankerig doen kunnen mensen wel. Ik vind het lijkenpikkerij.
Verklaarquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:47 schreef DeJori het volgende:
[..]
Als je dit serieus meent zit er een steekje bij je los.
Ik was van 16:00 tot 16:01 stil, had geen tv of radio aan. Daarna in de auto gestapt en 5 minuten later was blijkbaar het officiële momentquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:43 schreef PG18 het volgende:
Heel Nederland was stil om 16:00 uur? Op 3fm was genoeg gepraat te horen, 5 minuten later werd het daarop pas eens stil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |