Misschien, maar zal toch niet elke keer met lichamen zijn die zes dagen niet goed gekoeld zijn geweest.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:24 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Ja? Is gewoon hun werk.
En al die Australiërs en Maleisiërs die familie verloren zijn, die hadden maar ff snel over moeten vliegen dan ofzo om dit te kunnen zien?quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom moet dit precies op televisie te zien zijn. Geef directe nabestaanden de ruimte denk ik dan.
Ja.quote:
Lijkt me toch van wel.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Geen idee, het zijn 40 kisten, hoeveel slachtoffers dat zijn moet nog blijken na identificatie. Ik neem aan dat het wel enigszins voorgesorteerd is, en er niet random wat resten in een kist worden gestopt
Dat weten ze niet, de personen moeten nog geïdentificeerd worden. Het gaat ook meer om de ceremonie.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar hoeveel van het totale aantal slachtoffers zijn er op het moment dan? Hoe kunnen ze nu weten dat 'hun' persoon in die kist ligt?
Oke, want ik hoorde volgens mij toen de eerste kist kwam een beetje gehuil. Ofzo. Of ik word een beetje gek, dat kan ook.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:25 schreef Broodjebitterbal het volgende:
[..]
Die staan bij een hangar achter een zwart scherm volgens de commentator tijdje geleden.
Wie zegt dat hij dat niet doet? Wat is het nut van dit tonen op de televisie? Wat schiet jij ermee op? Zaterdag sta je weer gezellig in de kroeg te hossen alsof er niets aan de hand was. Over een maand denk je er niet eens meer aan.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:24 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Je leeft niet mee? Stoer hoor. Ongevoelig zwijn. Of zoiets..
Hoorde ik ook.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:26 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Oke, want ik hoorde volgens mij toen de eerste kist kwam een beetje gehuil. Ofzo. Of ik word een beetje gek, dat kan ook.
Die moet je ook echt niet willen filmenquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:24 schreef Tyron het volgende:
er zitten idd 1200 nabestaande bij maar die worden expres niet gefilmd uit respect
Merk en ruik je niets van.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:25 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Misschien, maar zal toch niet elke keer met lichamen zijn die zes dagen niet goed gekoeld zijn geweest.
In de trein lagen ze toch ook in lijkzakken, maar daar gingen ze ook allemaal over hun nek en zeiden ze dat de lucht niet te harden wasquote:
zo kan je al het nieuws wel relativeren jaquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:26 schreef Happel het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij dat niet doet? Wat is het nut van dit tonen op de televisie? Wat schiet jij ermee op? Zaterdag sta je weer gezellig in de kroeg te hossen alsof er niets aan de hand was. Over een maand denk je er niet eens meer aan.
Ja. Mooi he.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:25 schreef sneakydesert het volgende:
Mooi om te zien dat de slachtoffers nu wel met respect en alle rust worden behandeld.
Die krijgen toch de ruimte? Er zijn 1200 nabestaanden aanwezig (maar niet in beeld gebracht), en andere betrokkenen willen dit ook zien lijkt me.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom moet dit precies op televisie te zien zijn. Geef directe nabestaanden de ruimte denk ik dan.
Sommige mensen gaan over alles voor de kijkcijfers.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die moet je ook echt niet willen filmenDie mensen zijn in totale hysterie. Althans, ik zou in totale hysterie zijn. Dat moet je echt niet willen uitzenden.
Niet elke lijkzak is hetzelfde hequote:Op woensdag 23 juli 2014 16:27 schreef Valerie. het volgende:
[..]
In de trein lagen ze toch ook in lijkzakken, maar daar gingen ze ook allemaal over hun nek en zeiden ze dat de lucht niet te harden was
Ik ben bang dat er wel foto's van op internet en in de media komen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die moet je ook echt niet willen filmenDie mensen zijn in totale hysterie. Althans, ik zou in totale hysterie zijn. Dat moet je echt niet willen uitzenden.
Alles. Zie de 200+ berichten in dit topic daarover en op elke nieuwswebsite.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:27 schreef Blester het volgende:
Ik hoorde trouwens een goede 2 uur geleden op de radio dat er weer 2 gevechtsvliegtuigen zijn neergeschoten boven Ukraine, wat is daarvan waar denken jullie?
Post het anders nog drie keer.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:27 schreef Blester het volgende:
Ik hoorde trouwens een goede 2 uur geleden op de radio dat er weer 2 gevechtsvliegtuigen zijn neergeschoten boven Ukraine, wat is daarvan waar denken jullie?
Zeker niet, volgens de italiaanse media ligt er een kist een blanke man zonder arm, met getinte arm ernaast, en zouden sommige kisten zelfs meerdere personen bevattenquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:26 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Dat weten ze niet, de personen moeten nog geïdentificeerd worden. Het gaat ook meer om de ceremonie.
Het gaat om 40 kisten volgens mij (weet niet of ze met zekerheid kunnen zeggen dat het ook over 40 personen gaat).
Nou ja, JUIST daarom nu goed dat er even een 'centraal' momentje is. Dit is gewoon iets met impact die verder gaat dan de directe nabestaanden, plus zijn er nabestaanden uit veel meer landen dan Nederland, die kunnen ongetwijfeld niet in EHV zijn nu, dus is het wel zo praktisch dat het uitgezonden wordtquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:26 schreef Happel het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij dat niet doet? Wat is het nut van dit tonen op de televisie? Wat schiet jij ermee op? Zaterdag sta je weer gezellig in de kroeg te hossen alsof er niets aan de hand was. Over een maand denk je er niet eens meer aan.
O jawel hoor. Maar waarom het aankomen van lijkkisten een nationale aangelegenheid moet zijn ontgaat mij een beetje. Dat is voor directe nabestaanden.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:24 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Je leeft niet mee? Stoer hoor. Ongevoelig zwijn. Of zoiets..
idd alle journalistiek opheffenquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:26 schreef Happel het volgende:
[..]
Sorry hoor, ik heb geen studie in lijkzakken in Oekraïne en Nederland gedaan.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:27 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Niet elke lijkzak is hetzelfde he
En dat is ook maar weer een signaal aan de hele wereld dat oorlog alleen maar ellende veroorzaakt.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:27 schreef agter het volgende:
[..]
Ja. Mooi he.
Deze beelden gaan ook de wereld over: zo doen wij dat in Nl.
Dit.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:27 schreef Caland het volgende:
[..]
O jawel hoor. Maar waarom het aankomen van lijkkisten een nationale aangelegenheid moet zijn ontgaat mij een beetje. Dat is voor directe nabestaanden.
Deze massamoord verandert weinig aan het feit dat daar nog gewoon twee partijen een oorlog uitvechten.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:27 schreef Blester het volgende:
je hoeft niet te kijkenquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:27 schreef Caland het volgende:
[..]
O jawel hoor. Maar waarom het aankomen van lijkkisten een nationale aangelegenheid moet zijn ontgaat mij een beetje. Dat is voor directe nabestaanden.
meisje uit de supermarkt hierquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:27 schreef Onnoman het volgende:
kent iemand via via iemand die in dat vliegtuig zat??
Je begrijpt het echt niet hè.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Nog één keer: HOE hadden de nabestaanden van de overledenen uit Australië en Maleisie en alle anderen landen dit anders moeten kunnen zien!?quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:26 schreef Happel het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij dat niet doet? Wat is het nut van dit tonen op de televisie?
Nou, dan kijk je niet. Ga maar gewoon aan het werk. Doei.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:27 schreef Caland het volgende:
[..]
precies mn punt.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:26 schreef Happel het volgende:
[..]
Nou he. Ik zit hemelsbreed denk ik op 1km.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Aan het commentaar te zien zijn het de vlaggenmastendankjewel voor jullie antwoord.
Vind het echt zo apart en raar in te dennen dat dit op wat zal het zijn 5 km van mijn huis gebeurt.
Dat gebeurt niet.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:28 schreef superniger het volgende:
Je zal maar per ongeluk een kist laten vallen.
Het verhaal met Graham krijgt zo nog een staartje. Moskou eist hem op maar de Oekraïners ontkennen hem gevangen te hebben.twitter:RT_com twitterde op woensdag 23-07-2014 om 16:26:04BREAKING: Moscow demands immediate release of RT stringer @GrahamWP_UK in #Ukraine http://t.co/34J9V34yKc http://t.co/FQW6g0lPlW reageer retweet
nee het is een rouwdag dat betekent heel de dag huilenquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:28 schreef 16meter het volgende:
[..]
idd alle journalistiek opheffen
want vanavond staan we weer in de kroeg__!!!!!
jaquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:28 schreef CookieSlikker het volgende:
Zouden ze express kinderen ook in een grote kist hebben gedaan?
Standaard kisten imo.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:28 schreef CookieSlikker het volgende:
Of zitten die er gewoon niet bij?
Dit journalistiek noemen. Ga toch weg.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:28 schreef 16meter het volgende:
[..]
idd alle journalistiek opheffen
want vanavond staan we weer in de kroeg__!!!!!
Ik denk dat ze hebben gekozen voor uniformiteit.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:28 schreef CookieSlikker het volgende:
Nee per ongelukquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:28 schreef CookieSlikker het volgende:
Dan sta je wel meteen bekend.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:28 schreef superniger het volgende:
Je zal maar per ongeluk een kist laten vallen.
Dat staat hier ergens.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:27 schreef Blester het volgende:
Common sensequote:Op woensdag 23 juli 2014 16:28 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Sorry hoor, ik heb geen studie in lijkzakken in Oekraïne en Nederland gedaan.
Journalistiek is vastleggen en duiden wat er gebeurd. Dit is journalistiek.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:29 schreef Happel het volgende:
[..]
Dit journalistiek noemen. Ga toch weg.
Eens. Voorpagina's zoals die van het AD de dag na het ongeluk was bijvoorbeeld schandalig. Goedkoop scoren over de rug van emotionele en diepgeraakte mensen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:29 schreef Happel het volgende:
[..]
Dit journalistiek noemen. Ga toch weg.
Ik kijk ook niet. Las het op twittert jwz. Heb hier sowieso geen Nederlandse TV.quote:
Nee dat is ook niet erg handig.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:29 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nou he. Ik zit hemelsbreed denk ik op 1km.
Zag dat er veel mensen aan de weg stonden. Maar dat zou ik dan weer niet doen.
Het AD is dan ook een kt krantquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eens. Voorpagina's zoals die van het AD de dag na het ongeluk was bijvoorbeeld schandalig. Goedkoop scoren over de rug van emotionele en diepgeraakte mensen.
quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:28 schreef agter het volgende:
[..]
Nou, dan kijk je niet. Ga maar gewoon aan het werk. Doei.
quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Dit is eigenlijk zo'n topic wat je nu gewoon even niet moet lezen, om je vertrouwen in de mensheid niet kwijt te raken.
Nee, er is enkel een extra lijkzak omheen gedaan voor het transport. Verder zijn ze niet open geweest. Wat er in zit is dus een, zeker niet aangename, verrassing voor de mensen die belast zijn met de identificatie.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Geen idee, het zijn 40 kisten, hoeveel slachtoffers dat zijn moet nog blijken na identificatie. Ik neem aan dat het wel enigszins voorgesorteerd is, en er niet random wat resten in een kist worden gestopt
Dit.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:30 schreef DeJori het volgende:
Stelletje zeikende Hollanders hier. Als je het niet wil zien zet je je televisie maar uit of ga je de toer de frans zitten kijken.
Gelukkig heb je FOK. Wat heb je anders op vakantie te doen hequote:Op woensdag 23 juli 2014 16:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kijk ook niet. Las het op twittert jwz. Heb hier sowieso geen Nederlandse TV.
als jij het vertrouwen in de mensheid haalt van fok! ben je niet echt verstandigquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Dit is eigenlijk zo'n topic wat je nu gewoon even niet moet lezen, om je vertrouwen in de mensheid niet kwijt te raken.
Klopt, volgens mij zijn er echt veel mensen die niet zo veel weten van ontbinding. Die denken dat er na 100 jaar misschien een keer een skelet ligt.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:30 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Nee, er is enkel een extra lijkzak omheen gedaan voor het transport. Verder zijn ze niet open geweest. Wat er in zit is dus een, zeker niet aangename, verrassing voor de mensen die belast zijn met de identificatie.
Die doen gewoon een masker op voor de geur, de lijken zelf zijn ze aan gewendquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:30 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Nee, er is enkel een extra lijkzak omheen gedaan voor het transport. Verder zijn ze niet open geweest. Wat er in zit is dus een, zeker niet aangename, verrassing voor de mensen die belast zijn met de identificatie.
Ik heb geen auto's daar gezien, ondanks dat ik op 12 live streams mee keekquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:30 schreef Marco001 het volgende:
wel komisch, ANWB had iedereen druk geadviseerd niet op de snelweg te stoppen voor de herdenking maar een P op te zoeken. Wat doet een groot deel? Juist. op de vluchtstrook stoppen...
Als je zo gaat redeneren, kan je maar beter nergens meer kritiek op hebben.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:30 schreef DeJori het volgende:
Stelletje zeikende Hollanders hier. Als je het niet wil zien zet je je televisie maar uit of ga je de toer de frans zitten kijken.
Ben je rijkelijk laat mee. Het vertrouwen in de mensheid was ik al langer kwijt.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:30 schreef clumsy_clown het volgende:
"Ik ben tegen de 1 minuut stilte, am I cool yet?"quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja......en ik snap daar even heel weinig van......quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:31 schreef Kirov het volgende:
Hoor ik daar nou crossmotoren op de achtergrond?
Tja, deze operatie x 5. En dan heb je alleen de Nederlandse slachtoffers.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:31 schreef Libris het volgende:
Niet voor te stellen dat dit nog maar een kleine fractie is van het totaal aantal slachtoffers. Wat een drama
twitter:LavieJanRoos twitterde op woensdag 23-07-2014 om 16:25:18Zo'n nationale ramp laat het addergebroed bovendrijven. Hoop dat het Nederlands volk zijn waardigheid niet verliest door dit vulles. reageer retweet
Nou gewoon. Beetje half brak op de wifi zitten. Maar okay, ik laat jullie maar even in jullie intens gemeende meelevendheid enzo.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:31 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Gelukkig heb je FOK. Wat heb je anders op vakantie te doen he
Ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Vraag me af of ze die dingen openen in een soort astronautenpak, of hoe werkt dat? Je opent zo'n zak toch niet enkel met een mondkapje, gezien de lijkenlucht van enkele dagen rotting, eventuele maden etc.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:30 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Dus je bent op vakantie, dan ga je op Twitter, dan lees je dat het uitgezonden wordt (wow, surprise), en dan ga je op FOK om daar over te lopen te zeiken.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kijk ook niet. Las het op twittert jwz. Heb hier sowieso geen Nederlandse TV.
Je kan ook wegblijven uit dit topic als je alleen maar komt kloten.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je zo gaat redeneren, kan je maar beter nergens meer kritiek op hebben.
quote:
Euhm neequote:Op woensdag 23 juli 2014 16:31 schreef Kirov het volgende:
Hoor ik daar nou crossmotoren op de achtergrond?
ja.. volkomen eens.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:27 schreef Caland het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |