jaquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:28 schreef CookieSlikker het volgende:
Zouden ze express kinderen ook in een grote kist hebben gedaan?
Standaard kisten imo.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:28 schreef CookieSlikker het volgende:
Of zitten die er gewoon niet bij?
Dit journalistiek noemen. Ga toch weg.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:28 schreef 16meter het volgende:
[..]
idd alle journalistiek opheffen
want vanavond staan we weer in de kroeg__!!!!!
Ik denk dat ze hebben gekozen voor uniformiteit.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:28 schreef CookieSlikker het volgende:
Nee per ongelukquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:28 schreef CookieSlikker het volgende:
Dan sta je wel meteen bekend.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:28 schreef superniger het volgende:
Je zal maar per ongeluk een kist laten vallen.
Dat staat hier ergens.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:27 schreef Blester het volgende:
Ik hoorde trouwens een goede 2 uur geleden op de radio dat er weer 2 gevechtsvliegtuigen zijn neergeschoten boven Ukraine, wat is daarvan waar denken jullie?
Common sensequote:Op woensdag 23 juli 2014 16:28 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Sorry hoor, ik heb geen studie in lijkzakken in Oekraïne en Nederland gedaan.
Journalistiek is vastleggen en duiden wat er gebeurd. Dit is journalistiek.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:29 schreef Happel het volgende:
[..]
Dit journalistiek noemen. Ga toch weg.
Eens. Voorpagina's zoals die van het AD de dag na het ongeluk was bijvoorbeeld schandalig. Goedkoop scoren over de rug van emotionele en diepgeraakte mensen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:29 schreef Happel het volgende:
[..]
Dit journalistiek noemen. Ga toch weg.
Ik kijk ook niet. Las het op twittert jwz. Heb hier sowieso geen Nederlandse TV.quote:
Nee dat is ook niet erg handig.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:29 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nou he. Ik zit hemelsbreed denk ik op 1km.
Zag dat er veel mensen aan de weg stonden. Maar dat zou ik dan weer niet doen.
Het AD is dan ook een kt krantquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eens. Voorpagina's zoals die van het AD de dag na het ongeluk was bijvoorbeeld schandalig. Goedkoop scoren over de rug van emotionele en diepgeraakte mensen.
quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:28 schreef agter het volgende:
[..]
Nou, dan kijk je niet. Ga maar gewoon aan het werk. Doei.
quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Dit is eigenlijk zo'n topic wat je nu gewoon even niet moet lezen, om je vertrouwen in de mensheid niet kwijt te raken.
Nee, er is enkel een extra lijkzak omheen gedaan voor het transport. Verder zijn ze niet open geweest. Wat er in zit is dus een, zeker niet aangename, verrassing voor de mensen die belast zijn met de identificatie.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Geen idee, het zijn 40 kisten, hoeveel slachtoffers dat zijn moet nog blijken na identificatie. Ik neem aan dat het wel enigszins voorgesorteerd is, en er niet random wat resten in een kist worden gestopt
Dit.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:30 schreef DeJori het volgende:
Stelletje zeikende Hollanders hier. Als je het niet wil zien zet je je televisie maar uit of ga je de toer de frans zitten kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |