Gelukkig heb je FOK. Wat heb je anders op vakantie te doen hequote:Op woensdag 23 juli 2014 16:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kijk ook niet. Las het op twittert jwz. Heb hier sowieso geen Nederlandse TV.
als jij het vertrouwen in de mensheid haalt van fok! ben je niet echt verstandigquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Dit is eigenlijk zo'n topic wat je nu gewoon even niet moet lezen, om je vertrouwen in de mensheid niet kwijt te raken.
Klopt, volgens mij zijn er echt veel mensen die niet zo veel weten van ontbinding. Die denken dat er na 100 jaar misschien een keer een skelet ligt.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:30 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Nee, er is enkel een extra lijkzak omheen gedaan voor het transport. Verder zijn ze niet open geweest. Wat er in zit is dus een, zeker niet aangename, verrassing voor de mensen die belast zijn met de identificatie.
Die doen gewoon een masker op voor de geur, de lijken zelf zijn ze aan gewendquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:30 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Nee, er is enkel een extra lijkzak omheen gedaan voor het transport. Verder zijn ze niet open geweest. Wat er in zit is dus een, zeker niet aangename, verrassing voor de mensen die belast zijn met de identificatie.
Ik heb geen auto's daar gezien, ondanks dat ik op 12 live streams mee keekquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:30 schreef Marco001 het volgende:
wel komisch, ANWB had iedereen druk geadviseerd niet op de snelweg te stoppen voor de herdenking maar een P op te zoeken. Wat doet een groot deel? Juist. op de vluchtstrook stoppen...
Als je zo gaat redeneren, kan je maar beter nergens meer kritiek op hebben.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:30 schreef DeJori het volgende:
Stelletje zeikende Hollanders hier. Als je het niet wil zien zet je je televisie maar uit of ga je de toer de frans zitten kijken.
Ben je rijkelijk laat mee. Het vertrouwen in de mensheid was ik al langer kwijt.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Dit is eigenlijk zo'n topic wat je nu gewoon even niet moet lezen, om je vertrouwen in de mensheid niet kwijt te raken.
"Ik ben tegen de 1 minuut stilte, am I cool yet?"quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja......en ik snap daar even heel weinig van......quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:31 schreef Kirov het volgende:
Hoor ik daar nou crossmotoren op de achtergrond?
Tja, deze operatie x 5. En dan heb je alleen de Nederlandse slachtoffers.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:31 schreef Libris het volgende:
Niet voor te stellen dat dit nog maar een kleine fractie is van het totaal aantal slachtoffers. Wat een drama
twitter:LavieJanRoos twitterde op woensdag 23-07-2014 om 16:25:18Zo'n nationale ramp laat het addergebroed bovendrijven. Hoop dat het Nederlands volk zijn waardigheid niet verliest door dit vulles. reageer retweet
Nou gewoon. Beetje half brak op de wifi zitten. Maar okay, ik laat jullie maar even in jullie intens gemeende meelevendheid enzo.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:31 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Gelukkig heb je FOK. Wat heb je anders op vakantie te doen he
Ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Vraag me af of ze die dingen openen in een soort astronautenpak, of hoe werkt dat? Je opent zo'n zak toch niet enkel met een mondkapje, gezien de lijkenlucht van enkele dagen rotting, eventuele maden etc.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:30 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Dus je bent op vakantie, dan ga je op Twitter, dan lees je dat het uitgezonden wordt (wow, surprise), en dan ga je op FOK om daar over te lopen te zeiken.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kijk ook niet. Las het op twittert jwz. Heb hier sowieso geen Nederlandse TV.
Je kan ook wegblijven uit dit topic als je alleen maar komt kloten.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je zo gaat redeneren, kan je maar beter nergens meer kritiek op hebben.
quote:
Euhm neequote:Op woensdag 23 juli 2014 16:31 schreef Kirov het volgende:
Hoor ik daar nou crossmotoren op de achtergrond?
ja.. volkomen eens.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:27 schreef Caland het volgende:
[..]
O jawel hoor. Maar waarom het aankomen van lijkkisten een nationale aangelegenheid moet zijn ontgaat mij een beetje. Dat is voor directe nabestaanden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |