Jaquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:18 schreef DemonRage het volgende:
Dus er rijdt straks een collone van 40 wagens van Eindhoven naar Hilversum?
Ja. Ik ook.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:18 schreef Persefoneia het volgende:
Ik kijk de NOS live en ik ben diep, diep onder de indruk.
Volgens mij is het nu stil / hebben ze dat microfoontje maar even uitgezet.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:18 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik hoor die mensen niet. Gelukkig maar kan het zo zien al heel slecht hebben
Nee, wel een colonne.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:18 schreef DemonRage het volgende:
niemand die er belang bij heeft dat 1 persoon sneller is dan een ander.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:18 schreef icloud het volgende:
Jesus gaat de commandant nu bij elke kist vertellen wat ze moeten doen, draai, loop zet neer.
JAquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:18 schreef DemonRage het volgende:
Toen de eerste kist(en) uit het vliegtuig kwam wel.quote:
Het ging me door merg en been.. wauw..quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:19 schreef DeJori het volgende:
Wauw, toen de eerste kist naar buiten kwam en je hoorde dat geschreeuw en gehuil op de achtergrond toen had ik het even niet zo breed hoor. Erg indrukwekkend dit.
Ja, vind ik ook zo'n vreemd ideequote:Op woensdag 23 juli 2014 16:19 schreef Tyron het volgende:
het meest stomme is dat die nabestaande geen idee hebben of één (of meerdere) van hun familie in één van die kisten zit
Het is niet te bevatten, dat heb ik al sinds donderdag.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:19 schreef So_Surreal het volgende:
Het is gewoon zo on-echt vind ikhet idee dat er echt lichamen in die kist zitten.
Die zoals Trebo het al zei, eigenlijk gewoon op vakantie of hun werk etc hadden moeten zitten.
En dan het idee wat ze misschien wel meegemaakt hebben die laatste secondes.
Tel daar de nabestaande bij op en dat ze als onschuldige in een conflict zijn betrokken waar ze niks mee te maken hebben
Ah oké. Misschien wel slim ook.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:19 schreef Messina het volgende:
[..]
Volgens mij is het nu stil / hebben ze dat microfoontje maar even uitgezet.
Dat lijkt me ook heel erg inderdaad. Je hebt geen idee of je geliefde nog dáár is, of al 'hierbij' zit.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:19 schreef Tyron het volgende:
het meest stomme is dat die nabestaande geen idee hebben of één (of meerdere) van hun familie in één van die kisten zit
Nou ja, meer hysterie. En dat bedoel ik zonder iets hoor. Ik kan me niet voorstellen hoe je dan in godsnaam breekt. Zijn er nabestaanden aanwezig eigenlijk?quote:
Dus heb je er sowieso wel een gevoel biquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:19 schreef Tyron het volgende:
Dat lijkt me ook wel killing ja, aan de ene kant de geruststelling dat ze wellicht weer 'thuis' zijn, aan de andere kant kan het nog maanden duren tot je zekerheid hebt, als je die ooit al krijgt... Van sommigen zal er natuurlijk niet heel veel meer teruggevonden worden...quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:19 schreef Tyron het volgende:
Op deze manier word het iig nuttig besteed hoorquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:18 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Van MA wist ik niet, maar al komt diet 100% van belastinggeld. Ik geef er niet om.
Kom op man, die militairen zijn hier toch op getraind, dat hebben ze vaker gedaan, daarnaast werken ze uitstekend samen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
niemand die er belang bij heeft dat 1 persoon sneller is dan een ander.
1200 hoorde ikquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou ja, meer hysterie. En dat bedoel ik zonder iets hoor. Ik kan me niet voorstellen hoe je dan in godsnaam breekt. Zijn er nabestaanden aanwezig eigenlijk?
Ja er zijn nabestaanden aanwezigquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou ja, meer hysterie. En dat bedoel ik zonder iets hoor. Ik kan me niet voorstellen hoe je dan in godsnaam breekt. Zijn er nabestaanden aanwezig eigenlijk?
1200 geloof ik jaquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
1.000-1.200.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Eindelijk dat zeg je goed ja.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:21 schreef Toefjes het volgende:
Respect en waardigheid voor de stoffelijke overschotten van de slachtoffers. Eindelijk.
Hmm deze beelden + de foto's van de lichamen op de crashsitequote:Op woensdag 23 juli 2014 16:20 schreef Jano9 het volgende:
[..]
Het is niet te bevatten, dat heb ik al sinds donderdag.
Triest genoeg dat je nog genoeg mensen hier ziet die hier lollig over proberen te doen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:21 schreef MaJo het volgende:
Als dit je niets doet heb je echt geen gevoel in je donder
Dat is dus ook mijn reactiequote:Op woensdag 23 juli 2014 16:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Op deze manier word het iig nuttig besteed hoor
quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:21 schreef Toefjes het volgende:
Respect en waardigheid voor de stoffelijke overschotten van de slachtoffers. Eindelijk.
Het had wat mij betreft niet op de televisie uitgezonden hoeven worden...quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:20 schreef marcodej het volgende:
Nederland doet dit wel uitermate netjes.
huhquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:22 schreef Caland het volgende:
Damn. Ik lees net dat het aankomen van de kisten live op Nederlandse televisie te zien is vanuit mijn vakantiebestemming. Blijkbaar prefereert men de massa-hysterie boven het leed van directe nabestaanden. Wat kansloos zeg.Maar wat zijn we allemaal meelevend hoor. Ja echt wel.
Respect en waardigheid kregen ze ook in Charkov.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:21 schreef Toefjes het volgende:
Ook omdat er niet alleen Nederlanders in die kisten liggen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:20 schreef marcodej het volgende:
Nederland doet dit wel uitermate netjes.
Ja, maar australie wilde ook zsm lichamen terug naar eigen land krijgen, maar zal dus eerst geidentificeerd moeten worden...quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:21 schreef Shadowkid053 het volgende:
Nederland draagt toch zorg voor alle lichamen? De kisten die nu binnenkomen bevatten toch ook buitenlandse lichamen?
Die nabestaanden zijn er ook. En het gaat niet alleen om Nederlandse resten.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:22 schreef Caland het volgende:
Damn. Ik lees net dat het aankomen van de kisten live op Nederlandse televisie te zien is vanuit mijn vakantiebestemming. Blijkbaar prefereert men de massa-hysterie boven het leed van directe nabestaanden. Wat kansloos zeg.Maar wat zijn we allemaal meelevend hoor. Ja echt wel.
Zet dan NL1 opquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:22 schreef Parzival het volgende:
wat een bagger commentaar op RTL zeg!...
"Dit is niet gewoon, dit is moord, MOORD gewoon.. "
twitter:rudybouma twitterde op woensdag 23-07-2014 om 16:00:45Collega's van de BBC kunnen de crash site van de twee neergehaalde Oekraïense straaljagers vooralsnog niet vinden in Sibur Mohyla. reageer retweet
twitter:v_solohub twitterde op woensdag 23-07-2014 om 16:20:19Just saw convoy of #separatists cars, ambulance & TV crew rush from #Donetsk in direction of crash site of 2 Ukr fighter jets #UkraineCrisis reageer retweet
Amen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:22 schreef Caland het volgende:
Ik denk dat alle kisten hetzelfde zijn eerlijk gezegd...qua grootte bedoel ik.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:22 schreef Messina het volgende:
Ik hoop ergens dat er geen kinderkistjes voorbij gaan komen.
Zonder een shag rokende, wodka zuipende maniak. Alle eer voor ze.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:21 schreef Toefjes het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |