Ah oké. Misschien wel slim ook.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:19 schreef Messina het volgende:
[..]
Volgens mij is het nu stil / hebben ze dat microfoontje maar even uitgezet.
Dat lijkt me ook heel erg inderdaad. Je hebt geen idee of je geliefde nog dáár is, of al 'hierbij' zit.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:19 schreef Tyron het volgende:
het meest stomme is dat die nabestaande geen idee hebben of één (of meerdere) van hun familie in één van die kisten zit
Nou ja, meer hysterie. En dat bedoel ik zonder iets hoor. Ik kan me niet voorstellen hoe je dan in godsnaam breekt. Zijn er nabestaanden aanwezig eigenlijk?quote:
Dus heb je er sowieso wel een gevoel biquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:19 schreef Tyron het volgende:
het meest stomme is dat die nabestaande geen idee hebben of één (of meerdere) van hun familie in één van die kisten zit
Dat lijkt me ook wel killing ja, aan de ene kant de geruststelling dat ze wellicht weer 'thuis' zijn, aan de andere kant kan het nog maanden duren tot je zekerheid hebt, als je die ooit al krijgt... Van sommigen zal er natuurlijk niet heel veel meer teruggevonden worden...quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:19 schreef Tyron het volgende:
Op deze manier word het iig nuttig besteed hoorquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:18 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Van MA wist ik niet, maar al komt diet 100% van belastinggeld. Ik geef er niet om.
Kom op man, die militairen zijn hier toch op getraind, dat hebben ze vaker gedaan, daarnaast werken ze uitstekend samen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
niemand die er belang bij heeft dat 1 persoon sneller is dan een ander.
1200 hoorde ikquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou ja, meer hysterie. En dat bedoel ik zonder iets hoor. Ik kan me niet voorstellen hoe je dan in godsnaam breekt. Zijn er nabestaanden aanwezig eigenlijk?
Ja er zijn nabestaanden aanwezigquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou ja, meer hysterie. En dat bedoel ik zonder iets hoor. Ik kan me niet voorstellen hoe je dan in godsnaam breekt. Zijn er nabestaanden aanwezig eigenlijk?
1200 geloof ik jaquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
1.000-1.200.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Eindelijk dat zeg je goed ja.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:21 schreef Toefjes het volgende:
Respect en waardigheid voor de stoffelijke overschotten van de slachtoffers. Eindelijk.
Hmm deze beelden + de foto's van de lichamen op de crashsitequote:Op woensdag 23 juli 2014 16:20 schreef Jano9 het volgende:
[..]
Het is niet te bevatten, dat heb ik al sinds donderdag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |