dat schreeuwen waren commandanten denk ikquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:17 schreef MaJo het volgende:
Die schreeuwende en huilende mensen, gaat door merg en been
Nee, dit was echt anders.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:17 schreef Tyron het volgende:
[..]
dat schreeuwen waren commandanten denk ik
quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:17 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik hoor niemand schreeuwen hoor.
In het begin hoorde je gehuilquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:17 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Van MA wist ik niet, maar al komt diet 100% van belastinggeld. Ik geef er niet om.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:16 schreef Polyfemos het volgende:
[..]
Volgens mij kwam Malaysia Airlines ook met een bedrag hoor. En waarom zou je dit erg vinden als belastingbetaler?
Ja, herhaling vanavond.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:17 schreef VMSDKR het volgende:
Kan ik dit vanavond ergens terugkijken? Kan alleen Radio 1 horen nu.
Net wel even, voor het gehuil begon.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:17 schreef tongytongylickylicky het volgende:
nee je hoorde mensen het echt uitschreeuwen van verdrietquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:17 schreef Tyron het volgende:
[..]
Zo klonk het niet hoorquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:17 schreef Tyron het volgende:
[..]
in het begin wel, daarna nietquote:
Daar zenden ze gewoon oude beelden uit '44 uit.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:17 schreef penny-wise het volgende:
Dit zouden ze in Rusland ook eens moeten uitzenden.....
Jaquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:18 schreef DemonRage het volgende:
Dus er rijdt straks een collone van 40 wagens van Eindhoven naar Hilversum?
Ja. Ik ook.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:18 schreef Persefoneia het volgende:
Ik kijk de NOS live en ik ben diep, diep onder de indruk.
Volgens mij is het nu stil / hebben ze dat microfoontje maar even uitgezet.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:18 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik hoor die mensen niet. Gelukkig maar kan het zo zien al heel slecht hebben
Nee, wel een colonne.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:18 schreef DemonRage het volgende:
niemand die er belang bij heeft dat 1 persoon sneller is dan een ander.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:18 schreef icloud het volgende:
Jesus gaat de commandant nu bij elke kist vertellen wat ze moeten doen, draai, loop zet neer.
JAquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:18 schreef DemonRage het volgende:
Toen de eerste kist(en) uit het vliegtuig kwam wel.quote:
Het ging me door merg en been.. wauw..quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:19 schreef DeJori het volgende:
Wauw, toen de eerste kist naar buiten kwam en je hoorde dat geschreeuw en gehuil op de achtergrond toen had ik het even niet zo breed hoor. Erg indrukwekkend dit.
Ja, vind ik ook zo'n vreemd ideequote:Op woensdag 23 juli 2014 16:19 schreef Tyron het volgende:
het meest stomme is dat die nabestaande geen idee hebben of één (of meerdere) van hun familie in één van die kisten zit
Het is niet te bevatten, dat heb ik al sinds donderdag.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:19 schreef So_Surreal het volgende:
Het is gewoon zo on-echt vind ikhet idee dat er echt lichamen in die kist zitten.
Die zoals Trebo het al zei, eigenlijk gewoon op vakantie of hun werk etc hadden moeten zitten.
En dan het idee wat ze misschien wel meegemaakt hebben die laatste secondes.
Tel daar de nabestaande bij op en dat ze als onschuldige in een conflict zijn betrokken waar ze niks mee te maken hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |