Ja, maar australie wilde ook zsm lichamen terug naar eigen land krijgen, maar zal dus eerst geidentificeerd moeten worden...quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:21 schreef Shadowkid053 het volgende:
Nederland draagt toch zorg voor alle lichamen? De kisten die nu binnenkomen bevatten toch ook buitenlandse lichamen?
Die nabestaanden zijn er ook. En het gaat niet alleen om Nederlandse resten.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:22 schreef Caland het volgende:
Damn. Ik lees net dat het aankomen van de kisten live op Nederlandse televisie te zien is vanuit mijn vakantiebestemming. Blijkbaar prefereert men de massa-hysterie boven het leed van directe nabestaanden. Wat kansloos zeg.Maar wat zijn we allemaal meelevend hoor. Ja echt wel.
Zet dan NL1 opquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:22 schreef Parzival het volgende:
wat een bagger commentaar op RTL zeg!...
"Dit is niet gewoon, dit is moord, MOORD gewoon.. "
twitter:rudybouma twitterde op woensdag 23-07-2014 om 16:00:45Collega's van de BBC kunnen de crash site van de twee neergehaalde Oekraïense straaljagers vooralsnog niet vinden in Sibur Mohyla. reageer retweet
twitter:v_solohub twitterde op woensdag 23-07-2014 om 16:20:19Just saw convoy of #separatists cars, ambulance & TV crew rush from #Donetsk in direction of crash site of 2 Ukr fighter jets #UkraineCrisis reageer retweet
Amen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:22 schreef Caland het volgende:
Damn. Ik lees net dat het aankomen van de kisten live op Nederlandse televisie te zien is vanuit mijn vakantiebestemming. Blijkbaar prefereert men de massa-hysterie boven het leed van directe nabestaanden. Wat kansloos zeg.Maar wat zijn we allemaal meelevend hoor. Ja echt wel.
Ik denk dat alle kisten hetzelfde zijn eerlijk gezegd...qua grootte bedoel ik.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:22 schreef Messina het volgende:
Ik hoop ergens dat er geen kinderkistjes voorbij gaan komen.
Zonder een shag rokende, wodka zuipende maniak. Alle eer voor ze.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:21 schreef Toefjes het volgende:
Respect en waardigheid voor de stoffelijke overschotten van de slachtoffers. Eindelijk.
iddquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:22 schreef sneakydesert het volgende:
Vind het wel fijn dat de NOS nu geen commentaar geeft.
Niets is passend.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:22 schreef sneakydesert het volgende:
Je had wat mij betreft ook niet hoeven kijken.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:22 schreef Happel het volgende:
[..]
Het had wat mij betreft niet op de televisie uitgezonden hoeven worden...
Waarom moet dit precies op televisie te zien zijn. Geef directe nabestaanden de ruimte denk ik dan.quote:
Ik snap niet waarom dit kansloos is om live te laten zien? Ze praten er niet bij ofzoquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:22 schreef Caland het volgende:
Maar hoeveel van het totale aantal slachtoffers zijn er op het moment dan? Hoe kunnen ze nu weten dat 'hun' persoon in die kist ligt?quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die nabestaanden zijn er ook. En het gaat niet alleen om Nederlandse resten.
Touwtjes van de vlaggenmasten die tegen de masten aan kletteren.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wat zijn die "belletjes" die ik hoor
Ja. Compleet overbodig bij deze beelden.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:22 schreef sneakydesert het volgende:
Kledij van de dragers volgens mij.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
De vlaggen die tegen de masten tikkenquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Vlaggenmastenquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Eens met Caland.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:22 schreef Caland het volgende:
CNN geen idee. BBC livestream wel in ieder geval:quote:
Ik denk de vlaggenmasten.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
De vlaggen denk ikquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik wil niet bij voorbaat je hoop wegnemen maar: 80 + 3 kleine kinderen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:22 schreef Messina het volgende:
Ik hoop ergens dat er geen kinderkistjes voorbij gaan komen.
Dat zijn touwen van vlaggenmasten die bewegen in de wind.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Sowieso is er nog totaal geen duidelijkheid wie wie is, identificatie moet nog gedaan worden. Dus je argument slaat een beetje dood.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom moet dit precies op televisie te zien zijn. Geef directe nabestaanden de ruimte denk ik dan.
De beelden van de opgestapelde lijkzakken in de trein waren ook niet bepaald prettigquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:21 schreef Ratsnest89 het volgende:
Bij normale omstandigheden zouden deze mensen op het strand vertoeven nu, maar worden nu uit een militair vliegtuig gedragen tussen 6 plankjes live op televisie![]()
quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:24 schreef Valerie. het volgende:
Je zou ook die kist maar zo dicht bij je neus moeten dragen
Denk aan de mensen in al die landen wiens geliefden OOK in die kisten liggen, die hier niet bij kunnen zijn...quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:22 schreef Happel het volgende:
[..]
Het had wat mij betreft niet op de televisie uitgezonden hoeven worden...
CNN ook.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:24 schreef Broodjebitterbal het volgende:
[..]
CNN geen idee. BBC livestream wel in ieder geval:
http://www.bbc.com/news/world-europe-28431943
Dat zei m'n man ook al inderdaad. Anoniem en zo.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:23 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Ik denk dat alle kisten hetzelfde zijn eerlijk gezegd...qua grootte bedoel ik.
Vlaggenstokken die wapperenquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Je leeft niet mee? Stoer hoor. Ongevoelig zwijn. Of zoiets..quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:22 schreef Caland het volgende:
Ja? Is gewoon hun werk.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:24 schreef Valerie. het volgende:
Je zou ook die kist maar zo dicht bij je neus moeten dragen
Jawel, maar een kind past ook in een volwassenenkist.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:24 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik wil niet bij voorbaat je hoop wegnemen maar: 80 + 3 kleine kinderen.
Die zijn daar ook, maar zijn afgeschermd met een zwart doek zodat de camera's ze niet kunnen bereiken.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:24 schreef Yaaar het volgende:
Maar hoe zit het met de nabestaanden? Staan die daar nu ook? Of is dit een domme vraag?
Die staan bij een hangar achter een zwart scherm volgens de commentator tijdje geleden.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:24 schreef Yaaar het volgende:
Maar hoe zit het met de nabestaanden? Staan die daar nu ook? Of is dit een domme vraag?
Geen idee, het zijn 40 kisten, hoeveel slachtoffers dat zijn moet nog blijken na identificatie. Ik neem aan dat het wel enigszins voorgesorteerd is, en er niet random wat resten in een kist worden gestoptquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar hoeveel van het totale aantal slachtoffers zijn er op het moment dan? Hoe kunnen ze nu weten dat 'hun' persoon in die kist ligt?
83 kinderen? Begrijp ik dat goed?quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:24 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik wil niet bij voorbaat je hoop wegnemen maar: 80 + 3 kleine kinderen.
die ijzeren haken van vlaggen in de wind tegen de mast? edit: waren maar 23490 man voor mij die dit antwoord gaven, sorry.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Misschien, maar zal toch niet elke keer met lichamen zijn die zes dagen niet goed gekoeld zijn geweest.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:24 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Ja? Is gewoon hun werk.
En al die Australiërs en Maleisiërs die familie verloren zijn, die hadden maar ff snel over moeten vliegen dan ofzo om dit te kunnen zien?quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom moet dit precies op televisie te zien zijn. Geef directe nabestaanden de ruimte denk ik dan.
Ja.quote:
Lijkt me toch van wel.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Geen idee, het zijn 40 kisten, hoeveel slachtoffers dat zijn moet nog blijken na identificatie. Ik neem aan dat het wel enigszins voorgesorteerd is, en er niet random wat resten in een kist worden gestopt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |