Triest genoeg dat je nog genoeg mensen hier ziet die hier lollig over proberen te doen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:21 schreef MaJo het volgende:
Als dit je niets doet heb je echt geen gevoel in je donder
Dat is dus ook mijn reactiequote:Op woensdag 23 juli 2014 16:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Op deze manier word het iig nuttig besteed hoor
quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:21 schreef Toefjes het volgende:
Respect en waardigheid voor de stoffelijke overschotten van de slachtoffers. Eindelijk.
Het had wat mij betreft niet op de televisie uitgezonden hoeven worden...quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:20 schreef marcodej het volgende:
Nederland doet dit wel uitermate netjes.
huhquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:22 schreef Caland het volgende:
Damn. Ik lees net dat het aankomen van de kisten live op Nederlandse televisie te zien is vanuit mijn vakantiebestemming. Blijkbaar prefereert men de massa-hysterie boven het leed van directe nabestaanden. Wat kansloos zeg.Maar wat zijn we allemaal meelevend hoor. Ja echt wel.
Respect en waardigheid kregen ze ook in Charkov.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:21 schreef Toefjes het volgende:
Respect en waardigheid voor de stoffelijke overschotten van de slachtoffers. Eindelijk.
Ook omdat er niet alleen Nederlanders in die kisten liggen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:20 schreef marcodej het volgende:
Nederland doet dit wel uitermate netjes.
Ja, maar australie wilde ook zsm lichamen terug naar eigen land krijgen, maar zal dus eerst geidentificeerd moeten worden...quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:21 schreef Shadowkid053 het volgende:
Nederland draagt toch zorg voor alle lichamen? De kisten die nu binnenkomen bevatten toch ook buitenlandse lichamen?
Die nabestaanden zijn er ook. En het gaat niet alleen om Nederlandse resten.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:22 schreef Caland het volgende:
Damn. Ik lees net dat het aankomen van de kisten live op Nederlandse televisie te zien is vanuit mijn vakantiebestemming. Blijkbaar prefereert men de massa-hysterie boven het leed van directe nabestaanden. Wat kansloos zeg.Maar wat zijn we allemaal meelevend hoor. Ja echt wel.
Zet dan NL1 opquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:22 schreef Parzival het volgende:
wat een bagger commentaar op RTL zeg!...
"Dit is niet gewoon, dit is moord, MOORD gewoon.. "
twitter:rudybouma twitterde op woensdag 23-07-2014 om 16:00:45Collega's van de BBC kunnen de crash site van de twee neergehaalde Oekraïense straaljagers vooralsnog niet vinden in Sibur Mohyla. reageer retweet
twitter:v_solohub twitterde op woensdag 23-07-2014 om 16:20:19Just saw convoy of #separatists cars, ambulance & TV crew rush from #Donetsk in direction of crash site of 2 Ukr fighter jets #UkraineCrisis reageer retweet
Amen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:22 schreef Caland het volgende:
Ik denk dat alle kisten hetzelfde zijn eerlijk gezegd...qua grootte bedoel ik.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:22 schreef Messina het volgende:
Ik hoop ergens dat er geen kinderkistjes voorbij gaan komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |