Hij is van de radar verdwenen.. dus al geland dan toch?quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Komt vast wel hoor. Vliegtuig is nou nog niet in zicht lijkt me.
Hij komt er aan.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:42 schreef Trebo het volgende:
[..]
Hij is van de radar verdwenen.. dus al geland dan toch?
Nee, vloog net nog op 900mquote:Op woensdag 23 juli 2014 15:42 schreef Trebo het volgende:
[..]
Hij is van de radar verdwenen.. dus al geland dan toch?
Loopt een beetje achter hè.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waar? op http://nos.nl/nieuws/live/journaal24/ nog gelul met die burgemeester
De servers zijn aan het rokenquote:Op woensdag 23 juli 2014 15:38 schreef Poeke het volgende:
[..]
http://www.flightradar24.com/NAF22/3e27566
quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:39 schreef DeJori het volgende:
Hij schakelde inmiddels de politie in omdat hij zich niet meer veilig voelt, beweert hij tegenover de Gelderlander. "De mensen begrijpen het niet", aldus een snikkende De Roode. "Ik vind de ramp met het vliegtuig net zo erg als iemand anders. Ik wil dan ook graag mijn excuses maken als mensen zich gekwetst voelen." De Roode: "Mijn computer is gehackt en er lopen mensen hier in de straat."
quote:Hij schakelde inmiddels de politie in omdat hij zich niet meer veilig voelt, beweert hij tegenover de Gelderlander. "De mensen begrijpen het niet", aldus een snikkende De Roode. "Ik vind de ramp met het vliegtuig net zo erg als iemand anders. Ik wil dan ook graag mijn excuses maken als mensen zich gekwetst voelen." De Roode: "Mijn computer is gehackt en er lopen mensen hier in de straat."
Dat is bij deze hitte beter voor je dat ijskoud water.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:44 schreef Snowballed het volgende:
Lekker warm water bij die stoelen in de zon...
vocht is vochtquote:Op woensdag 23 juli 2014 15:44 schreef Snowballed het volgende:
daar zullen ze zich wel het meeste om zorgen maken jaquote:Op woensdag 23 juli 2014 15:44 schreef Snowballed het volgende:
Ja.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:46 schreef Studiotje het volgende:
Welke vliegt daar achter? Die australische?
Yep.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:46 schreef Studiotje het volgende:
jaquote:Op woensdag 23 juli 2014 15:46 schreef Studiotje het volgende:
Yup, C17.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:46 schreef Studiotje het volgende:
Nee, samen 40 kistenquote:Op woensdag 23 juli 2014 15:47 schreef Prof_Hoax het volgende:
Vraag, zaten in beide vliegtuig 40 kisten? Dat deel heb ik even gemist.
16 en 24quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:47 schreef Prof_Hoax het volgende:
jezelf vernoemen naar een GTST figuur is minder kansloos inderdaad.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:47 schreef LudoSanders het volgende:
Nationale rouwdag oké, maar dring me niet zo'n kansloze hobby als vliegtuigspotten op.
Nee in NL-se -> 16 en Australische 24.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:47 schreef Prof_Hoax het volgende:
Waar zeg ik dat ze niets te verwijten valt? Feit is dat er een hoop tegenstrijdige zaken zijn gezegd, dat communicatie niet optimaal zal zijn (in een oorlogsgebied is dat één van de prioritaire doelwitten), en er geen duidelijke structuur is.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:30 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk onzin, als ze de waarnemers toegang hadden verschaft, burgers buiten hadden gehouden en zich bezig hadden gehouden met de berging van lichamen alvorens de berging van spullen dan had er niemand geklaagd. Stellen dat de rebellen niks te verwijten valt is pure kwats.
Verder is het daar nu niet veilig, worden de experts weer geweerd op het moment en de enige oplossing (want de crashsite ligt in gebied onder controle van de rebellen) is het sturen van een eigen politie of militaire macht onder de VN vlag, maar dit wordt weer door veel mensen als provocatie gezien.
Totaal 40. 16 in Hercules, 24 in die anderequote:Op woensdag 23 juli 2014 15:47 schreef Prof_Hoax het volgende:
Wat is iedereen hier vandaag niet grappig zeg. Mijn complimenten.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:47 schreef LudoSanders het volgende:
Nationale rouwdag oké, maar dring me niet zo'n kansloze hobby als vliegtuigspotten op.
Komt er morgen weer een vliegtuig?quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:48 schreef Poeke het volgende:
[..]
Totaal 40. 16 in Hercules, 24 in die andere
quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:47 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
jezelf vernoemen naar een GTST figuur is minder kansloos inderdaad.
16 en 24quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:47 schreef Prof_Hoax het volgende:
Relevant man.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:48 schreef Twinkle20 het volgende:
Een vriend van ons werkt overigens daar in Eindhoven in de luchtverkeerstoren. Ik vermoed zo dat hij er nu ook is, maar zal dat later nog wel horen.
twitter:AntonWSJ twitterde op woensdag 23-07-2014 om 15:43:16Malaysian officials and OSCE monitors examining the #MH17 crash site today http://t.co/IKcPv6UbeE via @OSCE_SMM reageer retweet
twitter:AntonWSJ twitterde op woensdag 23-07-2014 om 15:46:58In #MH17 @OSCE_SMM site inspection today, “many pieces of interest to the Malaysians" found; rebels kept distance http://t.co/PUkKcn7rYy reageer retweet
verkapt kijk mij eens dichtbij komen post?quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:48 schreef Twinkle20 het volgende:
Een vriend van ons werkt overigens daar in Eindhoven in de luchtverkeerstoren. Ik vermoed zo dat hij er nu ook is, maar zal dat later nog wel horen.
Ze moeten die lichaamsresten nog identificeren toch? Voor hetzelfde geldt zitten er 'maar' 3 Nederlanders tussen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:48 schreef Twinkle20 het volgende:
Onze mensen die eindelijk weer terug komen. Maar dan zijn we er nog niet. Laten we voor de nabestaanden hopen dat eenieder snel geidentificeerd wordt, zodat zij ook weer verder kunnen.
MTV opzetten. Die spelen door.quote:
quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:47 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
jezelf vernoemen naar een GTST figuur is minder kansloos inderdaad.
twitter:BBCBreaking twitterde op woensdag 23-07-2014 om 15:49:28First coffins of victims from flight #MH17 arrive in Eindhoven in the Netherlands http://t.co/631f1SsZj0 reageer retweet
Bevestigd door CNN en BBC.twitter:cnni twitterde op woensdag 23-07-2014 om 15:49:31BREAKING: First plane carrying remains of #MH17 crash victims lands in Eindhoven, Netherlands: http://t.co/PPdykSCczW reageer retweet
Hier zijn ze net begonnen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:50 schreef SecretStoryWous het volgende:
Hoelaat gaan de kerkklokken luiden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |