Nee, samen 40 kistenquote:Op woensdag 23 juli 2014 15:47 schreef Prof_Hoax het volgende:
Vraag, zaten in beide vliegtuig 40 kisten? Dat deel heb ik even gemist.
16 en 24quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:47 schreef Prof_Hoax het volgende:
jezelf vernoemen naar een GTST figuur is minder kansloos inderdaad.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:47 schreef LudoSanders het volgende:
Nationale rouwdag oké, maar dring me niet zo'n kansloze hobby als vliegtuigspotten op.
Nee in NL-se -> 16 en Australische 24.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:47 schreef Prof_Hoax het volgende:
Waar zeg ik dat ze niets te verwijten valt? Feit is dat er een hoop tegenstrijdige zaken zijn gezegd, dat communicatie niet optimaal zal zijn (in een oorlogsgebied is dat één van de prioritaire doelwitten), en er geen duidelijke structuur is.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:30 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk onzin, als ze de waarnemers toegang hadden verschaft, burgers buiten hadden gehouden en zich bezig hadden gehouden met de berging van lichamen alvorens de berging van spullen dan had er niemand geklaagd. Stellen dat de rebellen niks te verwijten valt is pure kwats.
Verder is het daar nu niet veilig, worden de experts weer geweerd op het moment en de enige oplossing (want de crashsite ligt in gebied onder controle van de rebellen) is het sturen van een eigen politie of militaire macht onder de VN vlag, maar dit wordt weer door veel mensen als provocatie gezien.
Totaal 40. 16 in Hercules, 24 in die anderequote:Op woensdag 23 juli 2014 15:47 schreef Prof_Hoax het volgende:
Wat is iedereen hier vandaag niet grappig zeg. Mijn complimenten.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:47 schreef LudoSanders het volgende:
Nationale rouwdag oké, maar dring me niet zo'n kansloze hobby als vliegtuigspotten op.
Komt er morgen weer een vliegtuig?quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:48 schreef Poeke het volgende:
[..]
Totaal 40. 16 in Hercules, 24 in die andere
quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:47 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
jezelf vernoemen naar een GTST figuur is minder kansloos inderdaad.
16 en 24quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:47 schreef Prof_Hoax het volgende:
Relevant man.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:48 schreef Twinkle20 het volgende:
Een vriend van ons werkt overigens daar in Eindhoven in de luchtverkeerstoren. Ik vermoed zo dat hij er nu ook is, maar zal dat later nog wel horen.
twitter:AntonWSJ twitterde op woensdag 23-07-2014 om 15:43:16Malaysian officials and OSCE monitors examining the #MH17 crash site today http://t.co/IKcPv6UbeE via @OSCE_SMM reageer retweet
twitter:AntonWSJ twitterde op woensdag 23-07-2014 om 15:46:58In #MH17 @OSCE_SMM site inspection today, “many pieces of interest to the Malaysians" found; rebels kept distance http://t.co/PUkKcn7rYy reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |