Ik heb alleen geen oven/magnetronquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:30 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Pizza kan prima in de koelkast. Volgende dag is hij nog lekkerder
Benzine er over en lucifer afstrijken.quote:
Goeden tipquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Benzine er over en lucifer afstrijken.
Jup.. weggooien was ik toh niet van plan.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:32 schreef Willoow het volgende:
Kapsalon en pizza![]()
Gewoon bewaren voor straks, over een uur heb je wel weer honger.
Met doos en al?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:33 schreef Karig_Hutje het volgende:
Je kunt hem ook gewoon in een koekenpan opwarmen.
quote:
Ja snap ik hequote:
waarom niet gewoon 5 euro?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:38 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Bij de kebabzaak vlak bij mn huis werkt een mattie van me, dus krijg altijd voor 4,95 euro een hele bak /schotel vol shoarma/kebab en 2 broodjes![]()
Omdat dat de prijs is voor een broodje shoarma klein en hij toch iets moet aanslaan (denk ik).quote:
Die oven mis ik wel hoor, die is recent stuk gegaan. Magnetron heb ik nooit gehad. Eten uit de magnetron is echt goorquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:39 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Hoe kun je nou geen oven of magnetron hebben
oowwquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:39 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Omdat dat de prijs is voor een broodje shoarma klein en hij toch iets moet aanslaan.
JA klopt, nooit afbakbroodjes op zondag ochtendquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:40 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Die oven mis ik wel hoor, die is recent stuk gegaan. Magnetron heb ik nooit gehad. Eten uit de magnetron is echt goor
Ik wil ook mattie's die werken bij een kebabzaakquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:38 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Bij de kebabzaak vlak bij mn huis werkt een mattie van me, dus krijg altijd voor 4,95 euro een hele bak /schotel vol shoarma/kebab en 2 broodjes![]()
Zo echt wel, en zeker deze.quote:
Nee helaas. Meestal tankstation dan op zondag.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:40 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
JA klopt, nooit afbakbroodjes op zondag ochtend
Toen ik in Utrecht woonde kon je op Utrecht Centraal een kapsalon voor 3,50 halen, heb 2 weken iedere dag daar kapsalon gehaald, maar trok het daarna 2 maanden niet meerquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:41 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik wil ook mattie's die werken bij een kebabzaakVoor dat geld zou ik er vaak te vinden zijn
Lijkt me best lekker. De truc is ook om af en toe af te wisselen met een broodje kebab.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:42 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Toen ik in Utrecht woonde kon je op Utrecht Centraal een kapsalon voor 3,50 halen, heb 2 weken iedere dag daar kapsalon gehaald, maar trok het daarna 2 maanden niet meer
broodje kebab vind ik dan weer kut eten, dan liever een durum (maar die waren daar ook maar 2euro)quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:45 schreef Willoow het volgende:
[..]
Lijkt me best lekker. De truc is ook om af en toe af te wisselen met een broodje kebab.
Je weet niet wat lekker is man!quote:
Ranzige vettige zooiquote:
Is gewoon nasty.quote:
Ik welquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ranzige vettige zooiIk snap echt niet dat mensen dat kunnen eten.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:48 schreef marc0871 het volgende:
ik weet niet eens hoe een kapsalon eruit ziet.
Onderste laag patat, daarboven Shoarma of Doner, daar bovenop knoflook en sambalsaus, daar bovenop weer kaas, dan de oven in zodat de kaas kan smelten en een beetje een krokant laagje krijgt en daar bovenop weer slaquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:51 schreef marc0871 het volgende:
[..]
euh. ieuw?
dat ziet er toch niet eens eetbaar uit?
wat moet dat allemaal voorstellen?
Maar dan wel van de griekse toko bij mij in de buurt. Kapsalon met gyros (zelf gemaakte meuk van die grill) icm huisgemaakte tsatsiki. Niet dat smerige instant vlees dat ze kebab noemen en gewoon ingevroren inkopen. Godverdomme ik ga er nu 1 halen.quote:
Livin the good life, jwzzzzzquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:41 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik wil ook mattie's die werken bij een kebabzaakVoor dat geld zou ik er vaak te vinden zijn
Ik doe daarom altijd met Shoarma, is ook een stuk lekkerder dan Doner/quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:53 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Maar dan wel van de griekse toko bij mij in de buurt. Kapsalon met gyros (zelf gemaakte meuk van die grill) icm huisgemaakte tsatsiki. Niet dat smerige instant vlees dat ze kebab noemen en gewoon ingevroren inkopen. Godverdomme ik ga er nu 1 halen.Honger door dit topic.
In Utrecht heb je bij zo'n tent een stokkie. Is een stokbroodje met sla, saus, patat en donerquote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kapsalon_%28gerecht%29quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:51 schreef marc0871 het volgende:
[..]
euh. ieuw?
dat ziet er toch niet eens eetbaar uit?
wat moet dat allemaal voorstellen?
Je moet wel echt onder een steen geleefd hebben, wil je niet weten wat een kapsalon is.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:54 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kapsalon_%28gerecht%29
Net nog snel even op de website van deze goden toko gekeken. Is die kut griek om 21.00 uur gesloten. Dat ga ik niet redden.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:54 schreef Paardlants het volgende:
[..]
In Utrecht heb je bij zo'n tent een stokkie. Is een stokbroodje met sla, saus, patat en doner
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:52 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Onderste laag patat, daarboven Shoarma of Doner, daar bovenop knoflook en sambalsaus, daar bovenop weer kaas, dan de oven in zodat de kaas kan smelten en een beetje een krokant laagje krijgt en daar bovenop weer sla
Zat andere tentjes bij jou in de omgeving vriend: http://www.thuisbezorgd.nl/eten-bestellen-emmen-7811quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:57 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Net nog snel even op de website van deze goden toko gekeken. Is die kut griek om 21.00 uur gesloten. Dat ga ik niet redden.![]()
http://www.degrieksecorner.nl
frietquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:58 schreef marc0871 het volgende:
[..]laat maar.
na de patat gaat het helemaal de verkeerde kant op![]()
wat was er mis met het aloude patatje speciaal, als ultiem vreetschuurvoer?
zelfs aan een patatje oorlog heb ik mij nooit gewaagd.
Daar is ook niks mis mee (mits het gewoon met Curry bereidt word!)quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:58 schreef marc0871 het volgende:
[..]laat maar.
na de patat gaat het helemaal de verkeerde kant op![]()
wat was er mis met het aloude patatje speciaal, als ultiem vreetschuurvoer?
zelfs aan een patatje oorlog heb ik mij nooit gewaagd.
quote:
coolquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:59 schreef Spongeboss het volgende:
[..]U bent geslaagd je mag in Limburg blijven.
hier niet.quote:
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:59 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Daar is ook niks mis mee (mits het gewoon met Curry bereidt word!)
Ja, en dan wel fijn gesneden en geen grove stukken uiquote:
De vreet toko's die daar in staan die kapsalon hebben, hoef ik niet.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:58 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Zat andere tentjes bij jou in de omgeving vriend: http://www.thuisbezorgd.nl/eten-bestellen-emmen-7811
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:02 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
De vreet toko's die daar in staan die kapsalon hebben, hoef ik niet.![]()
Als je dat gaat vreten in Emmen, kun je de volgende dag de achterkant van een jetski nadoen op de wc.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:01 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ja, en dan wel fijn gesneden en geen grove stukken ui
Nu heb ik weer hongerquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:03 schreef marc0871 het volgende:
[..]![]()
en met een frikandel speciaal, uiteraard ook met extra ui, ernaast![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, is redelijk zwaar kut gesteld hier in emmen qua bezorgen. Afhalen heb ik geen zin aan. Ik heb te veel gezopen om in auto te springen en fietsen doe ik niet aan. Lopen al helemaal niet. Ben nogal een lakse donder.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:03 schreef Paardlants het volgende:
[..]![]()
Zo erg joh bij jullie?
Ik woon in een boerendorp, maar heb wel geluk dat ik tot 2:55 kan bestellen, en zijn alle 4 even goed.
en ik denk dat ik maar een uitje ga snijden, en de frituurpan aanzetten.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:04 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Nu heb ik weer honger
* Paardlants begint maar aan de pizza
Schudt hand!quote:
Smakelijkquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:07 schreef marc0871 het volgende:
[..]
en ik denk dat ik maar een uitje ga snijden, en de frituurpan aanzetten.
Afgelopen vrijdag in Utrecht uit eten geweest met een oud studiegenoot. Ben bij bresson geweest. Als voorgerecht echt de allerbeste steak tartaar die ik in nederland ooit gehad heb. Zie onderstaande foto als voorbeeld. Echt heerlijk. Gemalen biefstuk ofzo met uitjes, kappertjes, augurk, saus, andere meuk en een rauwe eidooier in bovenop die je erdoor heen roert. Klinkt goor, maar was echt heerlijk.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:54 schreef Paardlants het volgende:
[..]
In Utrecht heb je bij zo'n tent een stokkie. Is een stokbroodje met sla, saus, patat en doner
140 euro uitgeven voor strontquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:12 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Afgelopen vrijdag in Utrecht uit eten geweest met een oud studiegenoot. Ben bij bresson geweest. Als voorgerecht echt de allerbeste steak tartaar die ik in nederland ooit gehad heb. Zie onderstaande foto als voorbeeld. Echt heerlijk. Gemalen biefstuk ofzo met uitjes, kappertjes, augurk, saus, andere meuk en een rauwe eidooier in bovenop die je erdoor heen roert. Klinkt goor, maar was echt heerlijk.![]()
We waren wel met z'n 2'en 140 euro kwijt, maar daar zat ook voor 60 euro witte wijn bij. Lekker bezopen decadent lekkere wijven kijken in het centrum.
![]()
[ afbeelding ]
Is dat slecht restaurant? Ik ga altijd naar Mr Jacks in Utrecht die hebben kwaliteit.quote:
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:17 schreef marc0871 het volgende:
[..]
tja.
daar eindigt het voor elk gerecht, nietwaar?
Mister Shiquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:17 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Is dat slecht restaurant? Ik ga altijd naar Mr Jacks in Utrecht die hebben kwaliteit.
Klinkt goed.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:20 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Mister Shi![]()
Niet mokken maar wokken
Ik kotst ze altijd weer uit. Moet wel aan mijn lijn letten jwzquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:17 schreef marc0871 het volgende:
[..]
tja.
daar eindigt het voor elk gerecht, nietwaar?
Ik geloof best dat t lekker is. en ik mis Utrechtquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:12 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Afgelopen vrijdag in Utrecht uit eten geweest met een oud studiegenoot. Ben bij bresson geweest. Als voorgerecht echt de allerbeste steak tartaar die ik in nederland ooit gehad heb. Zie onderstaande foto als voorbeeld. Echt heerlijk. Gemalen biefstuk ofzo met uitjes, kappertjes, augurk, saus, andere meuk en een rauwe eidooier in bovenop die je erdoor heen roert. Klinkt goor, maar was echt heerlijk.![]()
We waren wel met z'n 2'en 140 euro kwijt, maar daar zat ook voor 60 euro witte wijn bij. Lekker bezopen decadent lekkere wijven kijken in het centrum.
![]()
[ afbeelding ]
Lang leven de Chinees.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:21 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Ik kotst ze altijd weer uit. Moet wel aan mijn lijn letten jwz
he. regels zijn er om gebroken te worden.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:21 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Ik kotst ze altijd weer uit. Moet wel aan mijn lijn letten jwz
Dan koop je er één. Een combimagnetron kost 100 euro en dan heb je best een goede. Op den duur bespaar je er nog geld mee ook omdat je dan niet elke dag eten hoeft te bestellen.quote:
Ik heb gewoon een gasfornuis hoor, het is echt niet zo dat ik elke dag bestel.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:28 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Dan koop je er één. Een combimagnetron kost 100 euro en dan heb je best een goede. Op den duur bespaar je er nog geld mee ook omdat je dan niet elke dag eten hoeft te bestellen.
lamsshoarma is geen varken hoor pikquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:29 schreef Thezappa het volgende:
[..]
Ranzig vies dood stuk varken met patat
Heb nu nog 2 stukjes voor bij Geer en Goor zometeenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:29 schreef Skillstorm het volgende:
Dat niet op kunnen.
Vieze ecto's hier.
Niks mis met een goed stukkie varkensvlees.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:30 schreef Paardlants het volgende:
[..]
lamsshoarma is geen varken hoor pik
Absoluut niet.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:32 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Niks mis met een goed stukkie varkensvlees.
haaskarbonade van een goede slager.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:33 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Absoluut niet.
Spare-Ribs![]()
Varkenshaasj![]()
Speklapjes (hard gebakken!)![]()
Supermarktvlees is over het algemeen wel kut ja, alhoewel ik vind dat de Jumbo (mits met eigen slager) prima vlees verkoopt.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:34 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
haaskarbonade van een goede slager.![]()
Vlees van de supermarkt.
Dat is kut ja.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:39 schreef Skillstorm het volgende:
Had wel eens een T-Bone steak besteld trouwens.
Kreeg ik een belletje van ze, dat ze die niet meer hadden.
ok..dan lijkt me het me iets beterquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:30 schreef Paardlants het volgende:
[..]
lamsshoarma is geen varken hoor pik
okquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |