140 euro uitgeven voor strontquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:12 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Afgelopen vrijdag in Utrecht uit eten geweest met een oud studiegenoot. Ben bij bresson geweest. Als voorgerecht echt de allerbeste steak tartaar die ik in nederland ooit gehad heb. Zie onderstaande foto als voorbeeld. Echt heerlijk. Gemalen biefstuk ofzo met uitjes, kappertjes, augurk, saus, andere meuk en een rauwe eidooier in bovenop die je erdoor heen roert. Klinkt goor, maar was echt heerlijk.![]()
We waren wel met z'n 2'en 140 euro kwijt, maar daar zat ook voor 60 euro witte wijn bij. Lekker bezopen decadent lekkere wijven kijken in het centrum.
![]()
[ afbeelding ]
Is dat slecht restaurant? Ik ga altijd naar Mr Jacks in Utrecht die hebben kwaliteit.quote:
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:17 schreef marc0871 het volgende:
[..]
tja.
daar eindigt het voor elk gerecht, nietwaar?
Mister Shiquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:17 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Is dat slecht restaurant? Ik ga altijd naar Mr Jacks in Utrecht die hebben kwaliteit.
Klinkt goed.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:20 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Mister Shi![]()
Niet mokken maar wokken
Ik kotst ze altijd weer uit. Moet wel aan mijn lijn letten jwzquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:17 schreef marc0871 het volgende:
[..]
tja.
daar eindigt het voor elk gerecht, nietwaar?
Ik geloof best dat t lekker is. en ik mis Utrechtquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:12 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Afgelopen vrijdag in Utrecht uit eten geweest met een oud studiegenoot. Ben bij bresson geweest. Als voorgerecht echt de allerbeste steak tartaar die ik in nederland ooit gehad heb. Zie onderstaande foto als voorbeeld. Echt heerlijk. Gemalen biefstuk ofzo met uitjes, kappertjes, augurk, saus, andere meuk en een rauwe eidooier in bovenop die je erdoor heen roert. Klinkt goor, maar was echt heerlijk.![]()
We waren wel met z'n 2'en 140 euro kwijt, maar daar zat ook voor 60 euro witte wijn bij. Lekker bezopen decadent lekkere wijven kijken in het centrum.
![]()
[ afbeelding ]
Lang leven de Chinees.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:21 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Ik kotst ze altijd weer uit. Moet wel aan mijn lijn letten jwz
he. regels zijn er om gebroken te worden.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:21 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Ik kotst ze altijd weer uit. Moet wel aan mijn lijn letten jwz
Dan koop je er één. Een combimagnetron kost 100 euro en dan heb je best een goede. Op den duur bespaar je er nog geld mee ook omdat je dan niet elke dag eten hoeft te bestellen.quote:
Ik heb gewoon een gasfornuis hoor, het is echt niet zo dat ik elke dag bestel.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:28 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Dan koop je er één. Een combimagnetron kost 100 euro en dan heb je best een goede. Op den duur bespaar je er nog geld mee ook omdat je dan niet elke dag eten hoeft te bestellen.
lamsshoarma is geen varken hoor pikquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:29 schreef Thezappa het volgende:
[..]
Ranzig vies dood stuk varken met patat
Heb nu nog 2 stukjes voor bij Geer en Goor zometeenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:29 schreef Skillstorm het volgende:
Dat niet op kunnen.
Vieze ecto's hier.
Niks mis met een goed stukkie varkensvlees.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:30 schreef Paardlants het volgende:
[..]
lamsshoarma is geen varken hoor pik
Absoluut niet.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:32 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Niks mis met een goed stukkie varkensvlees.
haaskarbonade van een goede slager.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:33 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Absoluut niet.
Spare-Ribs![]()
Varkenshaasj![]()
Speklapjes (hard gebakken!)![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |