Ik heb alleen geen oven/magnetronquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:30 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Pizza kan prima in de koelkast. Volgende dag is hij nog lekkerder
Benzine er over en lucifer afstrijken.quote:
Goeden tipquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Benzine er over en lucifer afstrijken.
Jup.. weggooien was ik toh niet van plan.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:32 schreef Willoow het volgende:
Kapsalon en pizza![]()
Gewoon bewaren voor straks, over een uur heb je wel weer honger.
Met doos en al?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:33 schreef Karig_Hutje het volgende:
Je kunt hem ook gewoon in een koekenpan opwarmen.
quote:
Ja snap ik hequote:
waarom niet gewoon 5 euro?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:38 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Bij de kebabzaak vlak bij mn huis werkt een mattie van me, dus krijg altijd voor 4,95 euro een hele bak /schotel vol shoarma/kebab en 2 broodjes![]()
Omdat dat de prijs is voor een broodje shoarma klein en hij toch iets moet aanslaan (denk ik).quote:
Die oven mis ik wel hoor, die is recent stuk gegaan. Magnetron heb ik nooit gehad. Eten uit de magnetron is echt goorquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:39 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Hoe kun je nou geen oven of magnetron hebben
oowwquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:39 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Omdat dat de prijs is voor een broodje shoarma klein en hij toch iets moet aanslaan.
JA klopt, nooit afbakbroodjes op zondag ochtendquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:40 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Die oven mis ik wel hoor, die is recent stuk gegaan. Magnetron heb ik nooit gehad. Eten uit de magnetron is echt goor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |