Ik heb alleen geen oven/magnetronquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:30 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Pizza kan prima in de koelkast. Volgende dag is hij nog lekkerder
Benzine er over en lucifer afstrijken.quote:
Goeden tipquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Benzine er over en lucifer afstrijken.
Jup.. weggooien was ik toh niet van plan.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:32 schreef Willoow het volgende:
Kapsalon en pizza![]()
Gewoon bewaren voor straks, over een uur heb je wel weer honger.
Met doos en al?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:33 schreef Karig_Hutje het volgende:
Je kunt hem ook gewoon in een koekenpan opwarmen.
quote:
Ja snap ik hequote:
waarom niet gewoon 5 euro?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:38 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Bij de kebabzaak vlak bij mn huis werkt een mattie van me, dus krijg altijd voor 4,95 euro een hele bak /schotel vol shoarma/kebab en 2 broodjes![]()
Omdat dat de prijs is voor een broodje shoarma klein en hij toch iets moet aanslaan (denk ik).quote:
Die oven mis ik wel hoor, die is recent stuk gegaan. Magnetron heb ik nooit gehad. Eten uit de magnetron is echt goorquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:39 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Hoe kun je nou geen oven of magnetron hebben
oowwquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:39 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Omdat dat de prijs is voor een broodje shoarma klein en hij toch iets moet aanslaan.
JA klopt, nooit afbakbroodjes op zondag ochtendquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:40 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Die oven mis ik wel hoor, die is recent stuk gegaan. Magnetron heb ik nooit gehad. Eten uit de magnetron is echt goor
Ik wil ook mattie's die werken bij een kebabzaakquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:38 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Bij de kebabzaak vlak bij mn huis werkt een mattie van me, dus krijg altijd voor 4,95 euro een hele bak /schotel vol shoarma/kebab en 2 broodjes![]()
Zo echt wel, en zeker deze.quote:
Nee helaas. Meestal tankstation dan op zondag.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:40 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
JA klopt, nooit afbakbroodjes op zondag ochtend
Toen ik in Utrecht woonde kon je op Utrecht Centraal een kapsalon voor 3,50 halen, heb 2 weken iedere dag daar kapsalon gehaald, maar trok het daarna 2 maanden niet meerquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:41 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik wil ook mattie's die werken bij een kebabzaakVoor dat geld zou ik er vaak te vinden zijn
Lijkt me best lekker. De truc is ook om af en toe af te wisselen met een broodje kebab.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:42 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Toen ik in Utrecht woonde kon je op Utrecht Centraal een kapsalon voor 3,50 halen, heb 2 weken iedere dag daar kapsalon gehaald, maar trok het daarna 2 maanden niet meer
broodje kebab vind ik dan weer kut eten, dan liever een durum (maar die waren daar ook maar 2euro)quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:45 schreef Willoow het volgende:
[..]
Lijkt me best lekker. De truc is ook om af en toe af te wisselen met een broodje kebab.
Je weet niet wat lekker is man!quote:
Ranzige vettige zooiquote:
Is gewoon nasty.quote:
Ik welquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ranzige vettige zooiIk snap echt niet dat mensen dat kunnen eten.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:48 schreef marc0871 het volgende:
ik weet niet eens hoe een kapsalon eruit ziet.
Onderste laag patat, daarboven Shoarma of Doner, daar bovenop knoflook en sambalsaus, daar bovenop weer kaas, dan de oven in zodat de kaas kan smelten en een beetje een krokant laagje krijgt en daar bovenop weer slaquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:51 schreef marc0871 het volgende:
[..]
euh. ieuw?
dat ziet er toch niet eens eetbaar uit?
wat moet dat allemaal voorstellen?
Maar dan wel van de griekse toko bij mij in de buurt. Kapsalon met gyros (zelf gemaakte meuk van die grill) icm huisgemaakte tsatsiki. Niet dat smerige instant vlees dat ze kebab noemen en gewoon ingevroren inkopen. Godverdomme ik ga er nu 1 halen.quote:
Livin the good life, jwzzzzzquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:41 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik wil ook mattie's die werken bij een kebabzaakVoor dat geld zou ik er vaak te vinden zijn
Ik doe daarom altijd met Shoarma, is ook een stuk lekkerder dan Doner/quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:53 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Maar dan wel van de griekse toko bij mij in de buurt. Kapsalon met gyros (zelf gemaakte meuk van die grill) icm huisgemaakte tsatsiki. Niet dat smerige instant vlees dat ze kebab noemen en gewoon ingevroren inkopen. Godverdomme ik ga er nu 1 halen.Honger door dit topic.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |