abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 juli 2014 @ 11:43:28 #1
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_142589468
Al Arabiya - Al Jazeera Arabic - Al Jazeera English - Al Mayadeen - Al-Monitor - BBC Arabic - CBS News - CNN - Frankfurter Allgemeine Zeitung - Haaretz - Israel National News - Jerusalem Post - Le Monde - Ma'an News - New York Times - RT - Washington Post - Ynet - Zeit

• Bij het citeren van nieuwsberichten graag bronvermelding, liefst door een directe link naar de bron.
• Nog even de herinnering om van deze topics geen plakboek te maken vol met foto's en videofragmenten die niks toevoegen. Bloederige en schokkende afbeeldingen ook niet direct hier plaatsen, maar via een link, voorzien van een waarschuwing. Dank voor de medewerking.
• Emoties kunnen soms hoog oplopen, maar laat jezelf niet verleiden om anderen te kwetsen of te beledigen. Meld misstanden in NWS-feedback of via een topic-report; ga het niet hier lopen uitvechten. Dank voor de medewerking.

Operation Protective Edge
Op dinsdag 8 juli is het Israëlische leger begonnen met 'Operation Protective Edge', een militaire operatie in Gaza volgens Israël 'gericht tegen Hamas in reactie op aanhoudende raketbeschietingen'.

Belangrijk

quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 19:43 schreef timmmmm het volgende:

Basisschoolniveau hier, met je 'uitgeluld'. Vanaf nu gaan we hier strenger modden. Ik wil weer échte discussies kunnen houden, zonder users die persoonlijk worden of je aanvallen. De regels zijn zo simpel: ga fatsoenlijk met elkaar om, doe normaal

Toch schijnt dat niet zo simpel te zijn, dus ik zal het specificeren:
1 Het moment dat je iets over een user zegt, in plaats van (inhoudelijk!) over wat hij zegt, zit je fout
2 Niet schelden
3 Val andere users niet persoonlijk aan. Diploma niet gehaald, andere jijbakken, nergens voor nodig. Niet alleen zet je jezelf voor lul, je maakt de discussie onmogelijk
4 Ook al ben je het niet met elkaar eens: aan de andere kant van de computer zitten ook mensen. Als je het 'in het echt' niet tegen iemand zou zeggen, dan hier ook niet.

Er gaan hier meer posts verdwijnen als ze niet aan het bovenstaande voldoen. Kinderachtig zo, ik weet het, maar ik wil graag weer enig niveau terugbrengen.

[ Bericht 20% gewijzigd door timmmmm op 22-07-2014 11:48:16 ]
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 22 juli 2014 @ 11:43:45 #2
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_142589475
Opinion - An unholy war that spells disaster for democracy
Every day Israel's misguided Gaza operation continues, it threatens to overturn and decimate our nation's humane foundation.
On Friday while I was listening to the radio, I was gripped by melancholy that mingled with a tear. An Arab Israeli soldier was being interviewed on his way from the battlefield to his home in the Galilee for a short weekend leave. He sang a song of praise to the Israeli flag, the State of Israel, and the devotion of the Arab soldier to the Israel Defense Forces. He said that his youngest son is also a soldier, but he had not gotten leave over Shabbat since he was mired in the fighting in Gaza. They took away his dear son’s cell phone, and since then his mother and father, who was being interviewed on radio, hadn’t heard a word from him. A bizarre situation. - http://www.haaretz.com/opinion/.premium-1.606448

Angriffe auf Synagogen in Frankreich - Innenminister verurteilt antisemitische Proteste
Im Pariser Vorort Sarcelles eskalieren Proteste gegen das israelische Vorgehen im Gazastreifen. Demonstranten liefern sich vor zwei Synagogen Straßenschlachten mit der Polizei. Der französische Innenminister Cazeneuve verurteilt die antisemitischen Exzesse. - http://www.faz.net/aktuel(...)oteste-13056708.html

Die Zahl der Toten steigt auf mehr als 600
Kein Ende der Gewalt in Gaza in Sicht: Immer mehr Menschen werden getötet. US-Außenminister Kerry und UN-Generalsekretär Ban haben Gespräche in Kairo begonnen. - http://www.zeit.de/politi(...)sgelder-gazastreifen

Israel Is Facing Difficult Choice in Gaza Conflict
JERUSALEM — Israeli leaders have stressed two points in selling their Gaza Strip ground invasion internationally and at home: that they embraced all cease-fire proposals and that troops are targeting tunnels used by Palestinian militants to infiltrate their territory. - http://www.nytimes.com/20(...)a-conflict.html?_r=0

Hamas, Israel signal unwillingness to compromise
GAZA CITY — The Islamist militant organization Hamas said Monday that it would not agree to a cease-fire with Israel until its demands were met, as Israel warned that its incursion into the Gaza Strip could continue for days or even weeks. - http://www.washingtonpost(...)a85133bc9_story.html

Gaza : la destruction des tunnels, objectif complexe d'Israël
Dans le kibboutz de Nir Am, à moins de trois kilomètres de la frontière nord de la bande de Gaza, les habitants ont entendu des tirs nourris, lundi 21 juillet. L'armée leur a ordonné de rester chez eux, et les routes de la région ont été fermées à la circulation. Deux nouvelles tentatives d'infiltration, menées par des combattants palestiniens depuis des tunnels reliant la bande de Gaza à Israël, ont été repoussées. Une dizaine de combattants palestiniens auraient été tués et des soldats israéliens touchés par un tir de missile antichar, selon un bilan provisoire. Il y aurait des morts côté israélien, selon un porte-parole de l'armée. - http://www.lemonde.fr/int(...)ne_4460508_3210.html

With little help from Iran, Hamas fights Israel with homemade rockets
Unlike the previous war in Gaza in 2012, Iran has not declared the same level of support for Hamas in its current fight against Israel. Also unlike the previous war, it has not taken credit for the rockets owned by Hamas and launched on Tel Aviv, Jerusalem, Haifa and Gush Dan.
Hamas has made sure to emphasize the locally made arsenal by giving these rockets purely Palestinian names, in light of the absence of the Iranian-made Fajr rocket. - http://www.al-monitor.com(...)ut-iran-support.html

Netanyahu's renewed legitimacy
On July 20, the Israel Defense Forces (IDF) released the heavy cost that Israel had paid at the beginning of the land operation in the Gaza Strip: 13 soldiers had been killed and dozens more were wounded. Shortly after, Prime Minister Benjamin Netanyahu and Defense Minister Moshe Ya’alon held a news conference at the Defense Ministry in Tel Aviv. In the shadow of that bitter announcement, the event was a reminder of the fickleness in attitudes toward the conflict in Gaza, among the Israeli public at large but also among the political leadership. - http://www.al-monitor.com(...)aza-kerry-abbas.html

What is Hezbollah learning from Hamas?
Never before has a flare-up in Gaza failed to grab the attention of the Arab world like the current round. Led by Egypt, the majority of the Arab Leagues members have been unwilling to come to Hamas rescue, while much of the Arab street remains preoccupied with the almost Quranic battle between Shiites and Sunnis in Iraq, the endless massacres in Syria and Libyas disintegration. - http://www.al-monitor.com(...)network-lessons.html
pi_142589484
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 11:22 schreef Toofastforyou21 het volgende: [..] Nee dat is de onderdrukte lieve buur :')
De Palestijnen worden onderdrukt.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 11:45:03 #4
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_142589526
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 11:41 schreef gohan16 het volgende:

[..]

Ik weet het niet hoor. Bij vrede zou israel er op achteruit gaan wat land betreft. Ze zouden land moeten inleveren, geen vrijheid meer om nederzettingen neer te zetten waar ze willen.

Aan de andere kant zouden de Palestijnen er op vooruit gaan wat dat betreft en ze zouden dan eindelijk vrijheid hebben.

Dus wie heeft het meeste baat bij vrede en wie het minst?
Het meest baat bij vrede heeft de bevolking, aan beide kanten. Het overgrote deel van de inwoners van zowel Israël als Palestina. Het minst geldt dat voor de leiders van beide kampen, die zijn gebaat bij een vijand en blijven volharden in "hullie begonnen" om hun eigen oorlogsdaden te legitimeren.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  dinsdag 22 juli 2014 @ 11:45:05 #5
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_142589528
Lekker leesbaar stukje tekst in 89734 talen, dat helpt :').
Get woke, go broke!
pi_142589538
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 11:44 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

De Palestijnen worden onderdrukt.
Klopt, de Gazastrook kreeg meer vrijheden en werd ontruimt,.. Wel experiment mislukt Israël past wel op met hetzelfde te doen op de Westbank.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 11:45:54 #7
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_142589556
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 11:43 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, want alles pro Hamas is de waarheid en pro Israel is propaganda.
Die filmpjes waar jij het over hebt werden door het IDF zelf geplaatst. Als het door een betrouwbaar persbureau geplaatst wordt ben ik natuurlijk bereid mijn mening bij te stellen :).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 22 juli 2014 @ 11:46:09 #8
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_142589563
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 11:45 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Het meest baat bij vrede heeft de bevolking, aan beide kanten. Het overgrote deel van de inwoners van zowel Israël als Palestina. Het minst geldt dat voor de leiders van beide kampen, die zijn gebaat bij een vijand en blijven volharden in "hullie begonnen" om hun eigen oorlogsdaden te legitimeren.
Idd, ze moeten gewoon allemaal eens nokken met waarde hechten aan pure crap dingen als heilige grond en constuctief samen gaan werken.

En ja, dat geldt ook voor Isreal opzich.
Get woke, go broke!
pi_142589593
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 11:43 schreef Kandijfijn het volgende:
Second strike is geen verdedigingsmiddel maar een vergelding wat ervoor zorg draagt dat mensen niet als eerste toeslaan.
Wat begrijp je niet aan het feit dat terreurstaatje Israël weggevaagd en radioactief wordt als het met één kernbom wordt aangepakt? Dan kun je zoveel vergelden als je wilt, maar je mini-staatje is verleden tijd.
-
  dinsdag 22 juli 2014 @ 11:48:40 #10
346939 Janneke141
pi_142589634
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 11:47 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Wat begrijp je niet aan het feit dat terreurstaatje Israël weggevaagd en radioactief wordt als het met één kernbom wordt aangepakt? Dan kun je zoveel vergelden als je wilt, maar je mini-staatje is verleden tijd.
Gaat niet gebeuren en dat weet jij ook.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 11:49:13 #11
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_142589647
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 11:45 schreef HeatWave het volgende:
Lekker leesbaar stukje tekst in 89734 talen, dat helpt :').
Het zijn linkjes naar achtergrondartikelen. Ik ging er maar van uit dat de meeste lezers het Frans of Duits wel beheersen.
pi_142589648
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 11:48 schreef Janneke141 het volgende:
Gaat niet gebeuren en dat weet jij ook.
Alle Palestijnen uitroeien gaat Israël ook niet doen, omdat ze weten dat ze aangepakt kunnen worden met een kernbom.
-
  dinsdag 22 juli 2014 @ 11:50:15 #13
346939 Janneke141
pi_142589677
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 11:49 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Alle Palestijnen uitroeien gaat Israël ook niet doen, omdat ze weten dat ze aangepakt kunnen worden met een kernbom. ook wel weten dat genocide een niet te rechtvaardigen oorlogsmisdaad is
Er.valt.geen.kern.bom.
pi_142589701
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 11:50 schreef Janneke141 het volgende:
Er.valt.geen.kern.bom.
Dat zeg ik.

Het wordt conventioneel uitgevochten. Time is not on Israel's side.
-
  dinsdag 22 juli 2014 @ 11:51:59 #15
430720 Toofastforyou21
Das beste oder nichts.
pi_142589739
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 11:49 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Alle Palestijnen uitroeien gaat Israël ook niet doen, omdat ze weten dat ze aangepakt kunnen worden met een kernbom.
Ik heb deze ochtend al zoveel klets van jou gelezen dat ik nu met het vriendelijke verzoek kom om hier mee te stoppen, evenals het stoppen met liegen.
Dank u.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 11:53:50 #16
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_142589792
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 11:50 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Dat zeg ik.

Het wordt conventioneel uitgevochten. Time is not on Israel's side.
En dat zullen ze doen door voornamelijk Hamas uit te schakelen. Helaas zullen daar burgerslachtoffers bij vallen, maar de meesten daarvan door menselijk schild-acties.
Get woke, go broke!
pi_142589824
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 11:53 schreef HeatWave het volgende:
En dat zullen ze doen door voornamelijk Hamas uit te schakelen. Helaas zullen daar burgerslachtoffers bij vallen, maar de meesten daarvan door menselijk schild-acties.
Ik weet zeker dat Hamas niet uitgeschakeld zal zijn nadat het huidige militaire conflict stopt.
-
  dinsdag 22 juli 2014 @ 11:55:24 #18
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_142589845
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 11:54 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Ik weet zeker dat Hamas niet uitgeschakeld zal zijn nadat het huidige militaire conflict stopt.
We zullen zien, ik vrees ook dat de ratten zich terugzullen trekken om ergens anders burgers te gaan terroriseren idd.
Get woke, go broke!
  dinsdag 22 juli 2014 @ 11:56:21 #19
19350 gohan16
Inmiddels 26
pi_142589880
quote:

[..]

Menselijk schild acties. Zal me niks verbazen dat dat gewoon reinste idf propaganda is wat de westerse wereld weer als zoete koek slikt.
I used to be schizofrenic, but we're okay now.
pi_142589886
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 11:55 schreef HeatWave het volgende:
We zullen zien, ik vrees ook dat de ratten zich terugzullen trekken om ergens anders burgers te gaan terroriseren idd.
Terugtrekken naar waar? :')

-
  dinsdag 22 juli 2014 @ 11:56:57 #21
430720 Toofastforyou21
Das beste oder nichts.
pi_142589902
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 11:56 schreef gohan16 het volgende:

[..]

Menselijk schild acties. Zal me niks verbazen dat dat gewoon reinste idf propaganda is wat de westerse wereld weer als zoete koek slikt.
Steek jij ook maar je kop in het zand, de bewijzen liegen niet.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 11:57:34 #22
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_142589924
quote:

[..]

Ja, zo kunnen we eeuwig doorgaan. Feit is dat Israel 0 belang heeft bij foto's van burgerslachtoffers en Hamas alle belang.
Get woke, go broke!
  dinsdag 22 juli 2014 @ 11:58:28 #23
430720 Toofastforyou21
Das beste oder nichts.
pi_142589955
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 11:57 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, zo kunnen we eeuwig doorgaan. Feit is dat Israel 0 belang heeft bij foto's van burgerslachtoffers en Hamas alle belang.
Feit.
pi_142589963
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 11:47 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Wat begrijp je er niet aan dat Pakistan niet zo fucking dom is als jij bent en dat ze niet aan zelfmoord doen.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 11:59:06 #25
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_142589975
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 11:54 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Het gaat op dit moment ook niet om uitschakeling van Hamas, dat is niet realistisch, maar om het verzwakken van capaciteit.
Nu de relaties met Egypte ernstig zijn bekoeld zal Hamas moeite krijgen om haar (wapen)voorraden aan te vullen. Israël maakt daar gebruik van.
pi_142589984
quote:
Israël gebruikt de Palestijnen als menselijk schild om zich te beschermen tegen de Palestijnse vrijheidsstrijders.

-
  dinsdag 22 juli 2014 @ 12:00:11 #27
19350 gohan16
Inmiddels 26
pi_142590010
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 11:56 schreef Toofastforyou21 het volgende:

[..]

Ja zoals de bewijzen van Colin Powell destijds ook? (Heel ander conflict, maar dit soort dingen gebeuren ook echt wel bij israel en Hamas)

Ik zeg toch ook; het zou me niets verbazen.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 12:00:21 #28
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_142590017
quote:

[..]

Ach, niet alles zal zo zwart en wit zijn. Ik zeg ook niet dat Israel nooit iets "smerigs" doet, het is tenslotte oorlog geen kinderpartijtje.

Alleen elke foto van een onschuldige burger is in het nadeel van het imago van Isreal. Dus ik zie niet in waarom Isreal onschuldige burgers zou WILLEN treffen.
Get woke, go broke!
pi_142590052
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 11:58 schreef Kandijfijn het volgende:
Wat begrijp je er niet aan dat Pakistan niet zo fucking dom is als jij bent en dat ze niet aan zelfmoord doen.
Israël doet aan zelfmoord als ze miljoenen Palestijnen doden.
-
  dinsdag 22 juli 2014 @ 12:01:41 #30
430720 Toofastforyou21
Das beste oder nichts.
pi_142590059
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 11:59 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Israël gebruikt de Palestijnen als menselijk schild om zich te beschermen tegen de Palestijnse vrijheidsstrijders.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wederom een leugen van jou, die 2 foto's worden altijd gebruikt maar zeggen uiteindelijk helemaal niets.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 12:02:07 #31
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_142590077
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:01 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

En dat doen ze dus ook niet :). Willen ze niet, doen ze niet, gaan ze nooit willen of doen.
Get woke, go broke!
pi_142590098
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:02 schreef HeatWave het volgende:
En dat doen ze dus ook niet :). Willen ze niet, doen ze niet, gaan ze nooit willen of doen.
Stop dan met je loze dreigementen "als Israël wil kunnen ze de Palestijnen reduceren naar 0".
-
  dinsdag 22 juli 2014 @ 12:05:28 #33
19350 gohan16
Inmiddels 26
pi_142590173
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:00 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ach, niet alles zal zo zwart en wit zijn. Ik zeg ook niet dat Israel nooit iets "smerigs" doet, het is tenslotte oorlog geen kinderpartijtje.

Alleen elke foto van een onschuldige burger is in het nadeel van het imago van Isreal. Dus ik zie niet in waarom Isreal onschuldige burgers zou WILLEN treffen.
Ik denk niet dat ze bewust burgers doden, maar dat ze heel makkelijk colleteral damage accepteren. Ook dit is niet echt acceptabel vind ik.

Flatgebouw bombarderen omdat een Hamaslid daar in een appartement zou wonen vind ik wel heel ernstig. Al worden ze gewaarschuwd(in sommige gevallen 1 minuut van te voren). Dan weet je toch ook dat de Hamaslid wegvlucht? Waarom dan nog bombarderen?
pi_142590178
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:03 schreef Charismatisch het volgende:

Stop dan met je loze dreigementen "als Israël wil kunnen ze de Palestijnen reduceren naar 0".
Dat het merendeel van moslims gewoonweg alle joden dood willen zullen we dan ook maar vergeten
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_142590184
quote:

[..]

http://www.independent.co(...)-shield-9619810.html
  dinsdag 22 juli 2014 @ 12:06:21 #36
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_142590200
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:03 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Dat zijn geen dreigementen maar constateringen.
Get woke, go broke!
pi_142590203
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:01 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Je hebt in ieder geval door dat je vorige reactie compleet stompzinnig was :s), ik moet nu weer even aan het werk jouw inkomen verdienen ^O^
  dinsdag 22 juli 2014 @ 12:06:31 #38
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_142590206
quote:

[..]

Kortom hoe meer Israël gaza aanvalt hoe machtiger Hamas wordt.
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 22 juli 2014 @ 12:07:08 #39
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_142590228
quote:
Ja, leuk, en dan kom ik weer met een artikel waarin het wel bewezen is etc etc.

Feit is dat er echt achterlijk veel burgerslachtoffers vallen in de buurt van raketinstallaties en wapen depots.
Get woke, go broke!
pi_142590234
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:01 schreef Toofastforyou21 het volgende:
Wederom een leugen van jou, die 2 foto's worden altijd gebruikt maar zeggen uiteindelijk helemaal niets.
Je hebt mij gedwongen om op zoek te gaan naar meer info, hier heb je een video waar Israëlische soldaten een Palestijns als menselijk schild gebruiken:

-
  dinsdag 22 juli 2014 @ 12:07:21 #41
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_142590235
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:02 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ze staan in categorie 5 van de genocide watchlist.
Ze zijn dus in opmars naar genocide. Sluit niet uit dat het nooit gebeurt.
Een gedicht over Maanvis
  dinsdag 22 juli 2014 @ 12:07:27 #42
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142590238
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:01 schreef Toofastforyou21 het volgende:

[..]

Waarom zeggen ze helemaal niets? Een kind vastbinden voorop je jeep is normaal?
pi_142590275
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:05 schreef UncleScorp het volgende:

Dat het merendeel van moslims gewoonweg alle joden dood willen zullen we dan ook maar vergeten
Zionisten:

-
  dinsdag 22 juli 2014 @ 12:09:04 #44
19350 gohan16
Inmiddels 26
pi_142590285
quote:

[..]

quote:
  dinsdag 22 juli 2014 @ 12:09:32 #45
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142590298
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:07 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Je hebt mij gedwongen om op zoek te gaan naar meer info, hier heb je een video waar Israëlische soldaten een Palestijns als menselijk schild gebruiken:

Zelfs als hij het persoonlijk, met eigen ogen zou zijn, dan zou hij het nog ontkennen. Het lijkt me vrij zinloos nog langer met TooFast in discussie te gaan. Youtube staat vol met beeldmateriaal en 'confessions' over hoe de Israelische soldaten zich hebben gedragen en hoe ze de Palestijnen behandelen, en op de een of andere manier is zelfs dat niet genoeg om bij sommige mensen de ogen te openen, omdat ze vol zitten met vooroordelen en haat en propaganda.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 12:09:55 #46
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_142590314
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:08 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Zionisten:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ah ja, social media, de beste manier om je gelijk te geven, zoek een paar idioten en die zijn meteen representatief.

Het feit dat er nog palestijnen zijn bewijst onherroepelijk dat Isreal niet van plan is ze allemaal af te maken, want dan waren ze allang dood.
Get woke, go broke!
  dinsdag 22 juli 2014 @ 12:11:33 #47
430720 Toofastforyou21
Das beste oder nichts.
pi_142590373
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:07 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Volgens mij is dat een arrestant, het jeepje wordt belaagd door +/- 20 heethoofden.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 12:12:22 #48
430720 Toofastforyou21
Das beste oder nichts.
pi_142590400
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:07 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Waarom zeggen ze helemaal niets? Een kind vastbinden voorop je jeep is normaal?
Wie zegt dat dat '' kind '' onschuldig is, wie weet het ware verhaal omtrent dat '' kind ''.
2 Foto's van kinderen, waarvan de laatste overduidelijk een arrestant is die wordt meegenomen door de IDF.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 12:12:26 #49
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_142590404
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:09 schreef HeatWave het volgende:
Het feit dat er nog palestijnen zijn bewijst onherroepelijk dat Isreal niet van plan is ze allemaal af te maken, want dan waren ze allang dood.
Er zijn geen plannen om ze allemaal dood te maken maar er zijn wel mensen in Israël die dat wel willen, en die proberen aan de macht te komen.
Een gedicht over Maanvis
  dinsdag 22 juli 2014 @ 12:12:56 #50
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_142590415
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:12 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Er zijn geen plannen om ze allemaal dood te maken maar er zijn wel mensen in Israël die dat wel willen, en die proberen aan de macht te komen.
Ja, en in Gaza zijn de mensen die alle Joden dood willen al aan de macht...
Get woke, go broke!
  dinsdag 22 juli 2014 @ 12:13:29 #51
430720 Toofastforyou21
Das beste oder nichts.
pi_142590433
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:09 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Zelfs als hij het persoonlijk, met eigen ogen zou zijn, dan zou hij het nog ontkennen. Het lijkt me vrij zinloos nog langer met TooFast in discussie te gaan. Youtube staat vol met beeldmateriaal en 'confessions' over hoe de Israelische soldaten zich hebben gedragen en hoe ze de Palestijnen behandelen, en op de een of andere manier is zelfs dat niet genoeg om bij sommige mensen de ogen te openen, omdat ze vol zitten met vooroordelen en haat en propaganda.
Ik heb meer met mijn eigen ogen gezien dan jij je uberhaupt kunt voorstellen, daarom ga ik maar niet in op deze persoonlijke en intrieste aanval :W
  dinsdag 22 juli 2014 @ 12:13:30 #52
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142590436
quote:

[..]

Ah ja, social media, de beste manier om je gelijk te geven, zoek een paar idioten en die zijn meteen representatief.

.... ah, en Hitler beschermde Duitsland ook alleen maar tegen de joden. Was ook helemaal geen genocide van plan, want hij liet velen uit vrije wil vertrekken, of gaf ze zelfs baantjes in de werkkampen...

... toch....!?

.... want het is pas genocide als ze daadwerkelijk alles en iedereen hebben omgebracht, ipv gewoon bijna 600 binnen de laatste 2 weken....

... pas wanneer ze allemaal dood zijn, gaan we onze bedenkingen hebben en roepen: Ok, dat was wellicht 'overkill'

BTW, dan hebben we het over de directe doden, en nog niet eens over de slachtoffers die doodgaan door het ontbreken van fatsoenlijke voorzieningen in dat gebied, zoals schoon water, medische zorg, gezond eten, etc etc. Want dat lijkt me allemaal ook niet bepaald gezond voor babies en jonge kinderen.
pi_142590463
quote:
:') Nee. Het bewijst dat Israël bewust is van het feit dat ze een kernbom gaan koppen als ze ooit zo stom zijn over te gaan op de totale uitroeiing van alle Palestijnen.
-
  dinsdag 22 juli 2014 @ 12:14:45 #54
430720 Toofastforyou21
Das beste oder nichts.
pi_142590465
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:13 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

.... ah, en Hitler beschermde Duitsland ook alleen maar tegen de joden. Was ook helemaal geen genocide van plan, want hij liet velen uit vrije wil vertrekken, of gaf ze zelfs baantjes in de werkkampen...

... toch....!?

.... want het is pas genocide als ze daadwerkelijk alles en iedereen hebben omgebracht, ipv gewoon bijna 600 binnen de laatste 2 weken....

... pas wanneer ze allemaal dood zijn, gaan we onze bedenkingen hebben en roepen: Ok, dat was wellicht 'overkill'

BTW, dan hebben we het over de directe doden, en nog niet eens over de slachtoffers die doodgaan door het ontbreken van fatsoenlijke voorzieningen in dat gebied, zoals schoon water, medische zorg, gezond eten, etc etc. Want dat lijkt me allemaal ook niet bepaald gezond voor babies en jonge kinderen.
Als hamas zich nou bezig zou houden met het regelen van dit soort zaken ipv verspilling aan nutteloos wapentuig...
  dinsdag 22 juli 2014 @ 12:15:05 #55
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_142590481
Ja, want palestijnen wonen ook gewoon tussen de Isrealiers, vreedzaam, met gewoon winkels en banen etc. En opeens werden ze van de een op de andere dag tot paria verklaard.

ga toch weg met je WW2 vergelijkingen man :').
Get woke, go broke!
  dinsdag 22 juli 2014 @ 12:15:26 #56
430720 Toofastforyou21
Das beste oder nichts.
pi_142590494
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:14 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

:') Nee. Het bewijst dat Israël bewust is van het feit dat ze een kernbom gaan koppen als ze ooit zo stom zijn over te gaan op de totale uitroeiing van alle Palestijnen.
Hoelang ga jij jezelf nog voor gek zetten ? dat gaat nooit gebeuren ook al worden alle Palestijnen uitgeroeid, dat weet je zelf ook.
pi_142590554
quote:

[..]

Natuurlijk wel, meer haat bij de Palestijnen geeft Israël meer 'reden' om geweld in te zetten.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 12:17:55 #58
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142590566
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:14 schreef Toofastforyou21 het volgende:

[..]

Als hamas zich nou bezig zou houden met het regelen van dit soort zaken ipv verspilling aan nutteloos wapentuig...
... wie zegt dat Hamas dat niet al jaren probeert, maar dat dat nogal moeilijk is wanneer alles gaat via Israel, die geen cement, beton, metaal en glas toelaten in het gebied, en over de watertoevoer en electriciteit gaan, en ook daarmee de Palestijnen bewust achterstellen, want geen schoon water, geen vaste electriciteit, etc etc.

Hoe de fuck kun je zonder die basisvoorzieningen iets opzetten?
pi_142590572
Zoon van een Israëlische generaal ontmaskert terreurstaat Israël:

-
  dinsdag 22 juli 2014 @ 12:18:27 #60
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_142590583
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:17 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Natuurlijk wel, meer haat bij de Palestijnen geeft Israël meer 'reden' om geweld in te zetten.
Israel heeft geen redenen meer nodig. Israel wordt aangevallen en slaat terug, meer niet.

Staakt het vuren wordt gewoon genegeerd door Hamas, alleen dat al zegt genoeg.
Get woke, go broke!
  dinsdag 22 juli 2014 @ 12:18:30 #61
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_142590586
Ha'aretz:

12:50 P.M. Shas Chairman Aryeh Deri asserts that Israel should press on with the operation in Gaza. "We should either evacuate the towns in the Gaza vicinity or destroy the tunnels," he added.

Israel's Justice Ministry says a hotline for complaints of incitement has not received any grievances from Israeli Arabs since the operation in Gaza began. (Jonathan Lis)

12:20 P.M. Gaza medical officials say at least 10 people were killed overnight and early Tuesday in IDF attacks along the Strip. An Israeli air craft fired a missile at Hamas official Nizar A-Wadallah in the Shati refugee camp, and the home of Hamas lead Ismail Haniyeh's former deputy Ziad Adada was struck earlier in the night. (Jack Khoury)
  dinsdag 22 juli 2014 @ 12:18:57 #62
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_142590600
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:12 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, en in Gaza zijn de mensen die alle Joden dood willen al aan de macht...
Dat klopt.
We moeten er voor waken dat Israël geen genocide gaat plegen. Dus alle kritiek op Israël is welkom.
Een gedicht over Maanvis
  dinsdag 22 juli 2014 @ 12:19:00 #63
346939 Janneke141
pi_142590602
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:17 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

... wie zegt dat Hamas dat niet al jaren probeert, maar dat dat nogal moeilijk is wanneer alles gaat via Israel, die geen cement, beton, metaal en glas toelaten in het gebied, en over de watertoevoer en electriciteit gaan, en ook daarmee de Palestijnen bewust achterstellen, want geen schoon water, geen vaste electriciteit, etc etc.

Zijn er niet genoeg Arabische bondgenoten in de omgeving die ze daarbij kunnen helpen? Waarom zou het land dat onder vuur ligt dat moeten doen?
  dinsdag 22 juli 2014 @ 12:19:01 #64
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_142590603
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:18 schreef Charismatisch het volgende:
Zoon van een Israëlische generaal ontmaskert terreurstaat Israël:

Ik maak zo ook wel even een youtube filmpje waarin ik zeg dat ik gelijk heb, dan win ik volgens jouw argumentatie.
Get woke, go broke!
  dinsdag 22 juli 2014 @ 12:19:05 #65
430720 Toofastforyou21
Das beste oder nichts.
pi_142590605
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:17 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

En al die raketten dan ? en al die tunnels ? en al dat wapentuig ?
Wat krom is valt niet recht te lullen, ook door jou niet.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 12:19:58 #66
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_142590633
Idd, ze zouden niets kunnen bouwen en kopen maar ze hebben wel duizenden raketten :').

Wat zou 1 raket kosten, en 1 huis daar?

Het is zulk dom volk :').
Get woke, go broke!
  dinsdag 22 juli 2014 @ 12:20:47 #67
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_142590652
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:19 schreef HeatWave het volgende:
Idd, ze zouden niets kunnen bouwen en kopen maar ze hebben wel duizenden raketten :').

hamas is niet het volk...
Een gedicht over Maanvis
  dinsdag 22 juli 2014 @ 12:20:58 #68
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142590657
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:19 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Zijn er niet genoeg Arabische bondgenoten in de omgeving die ze daarbij kunnen helpen? Waarom zou het land dat onder vuur ligt dat moeten doen?
Omdat ze in Israel wonen, die die gebieden in handen heeft. Er is apartheid. En de buren willen of kunnen niets doen, want daar zitten regeringen die blijkbaar geen oorlog willen met grote terroristenbroer USA.

Als de regering van Jordanië morgen besluit om zich tegen Israel te verzetten, steunt de CIA vanaf overmorgen een opstand binnen dat land tegen de zittende regering, om er weer een puppet-regime aan de macht te krijgen die zich wel koest houdt.
pi_142590664
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:15 schreef HeatWave het volgende:
palestijnen wonen ook gewoon tussen de Isrealiers, vreedzaam, met gewoon winkels en banen etc.
Israël gebruikt hen als menselijk schild.
-
  dinsdag 22 juli 2014 @ 12:21:12 #70
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_142590665
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:20 schreef Maanvis het volgende:

[..]

hamas is niet het volk...
Die zijn er wel de baas en de bevolking laat dat toe.
Get woke, go broke!
pi_142590666
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:19 schreef Yi-Long het volgende:

Dit lijken me vrij duidelijke voorbeelden van doodsverwensingen en haatzaaien.
ow maar spreken over israel nuken kan dan weer wel ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 12:21:19 #72
430720 Toofastforyou21
Das beste oder nichts.
pi_142590669
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:19 schreef HeatWave het volgende:

Dat wapentuig wordt grotendeels gesponsord door andere islam schurkenstaten, alsof het ook maar iets helpt. Als Hamas stopt met het hun terroristische activiteiten, kunnen de mensen in die gebieden hun leven opbouwen, eerder niet.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 12:22:01 #73
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_142590699
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:21 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Ik snap dat die post iets te ingewikkeld voor je was, dat was namelijk sarcasme. Palestijnen hebben nooit ergens vreedzaam gewoond omdat ze dat helemaal niet willen.
Get woke, go broke!
  dinsdag 22 juli 2014 @ 12:22:06 #74
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_142590703
IDF soldier, missing since attack on APC in Gaza, presumed dead
IDF releases names of other six soldiers, killed in the attack, and says identification of seventh soldier

The Israel Defense Forces on Tuesday finished identifying the bodies of six of the seven Israeli soldiers whose armored personnel carrier was attacked by an anti-tank missile in the Gaza neighborhood of Shujaiyeh on Sunday, and released their names to the public. The army also formally declared that the seventh soldier is "missing." - http://www.haaretz.com/ne(...)69/.premium-1.606569

Gaat dit om die, volgens Hamas, ontvoerde militair?
  dinsdag 22 juli 2014 @ 12:22:29 #75
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142590719
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:21 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

ow maar spreken over israel nuken kan dan weer wel ?
Wie zei er dan dat Israel genuked moest worden?
  dinsdag 22 juli 2014 @ 12:22:52 #76
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_142590729
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:21 schreef Toofastforyou21 het volgende:

[..]

Dat wapentuig wordt grotendeels gesponsord door andere islam schurkenstaten, alsof het ook maar iets helpt. Als Hamas stopt met het hun terroristische activiteiten, kunnen de mensen in die gebieden hun leven opbouwen, eerder niet.
Inderdaad, zodra de islam zich gewoon als geloof en niet als regeringsvorm zou manifesteren zou de wereld al een stuk mooier zijn.
Get woke, go broke!
pi_142590730
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:22 schreef HeatWave het volgende:
Ik snap dat die post iets te ingewikkeld voor je was, dat was namelijk sarcasme. Palestijnen hebben nooit ergens vreedzaam gewoond omdat ze dat helemaal niet willen.
Oh nee? Ik las net dat de Arabieren in Israël het o zo goed hebben. Israël gebruikt hen als menselijk schild tegen de kernbom.
-
  dinsdag 22 juli 2014 @ 12:23:04 #78
430720 Toofastforyou21
Das beste oder nichts.
pi_142590736
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:21 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Wederom lieg je weer.
Het begint onderhand wel een zielige toestand te worden met jou.
0 kennis van moderne oorlogvoering, 0 kennis van hoe het werkt in dit soort conflicten.
Gewoon maar wat roep toeteren, omdat het joden zijn.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 12:23:20 #79
430720 Toofastforyou21
Das beste oder nichts.
pi_142590745
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:22 schreef Nibb-it het volgende:
IDF releases names of other six soldiers, killed in the attack, and says identification of seventh soldier

The Israel Defense Forces on Tuesday finished identifying the bodies of six of the seven Israeli soldiers whose armored personnel carrier was attacked by an anti-tank missile in the Gaza neighborhood of Shujaiyeh on Sunday, and released their names to the public. The army also formally declared that the seventh soldier is "missing." - http://www.haaretz.com/ne(...)69/.premium-1.606569

Gaat dit om die, volgens Hamas, ontvoerde militair?
Ik vermoed van wel.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 12:23:28 #80
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_142590750
Als netanyahu gewoon sorry zou zeggen voor die burgerslachtoffers dan zou hem dat wel wat minder kwaadaardig laten lijken.
Een gedicht over Maanvis
  dinsdag 22 juli 2014 @ 12:24:06 #81
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_142590770
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:22 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Er wonen zat Arabieren in Israël, hoor, zonder problemen. Ze dienen ook in de IDF en zitten in de politiek.
pi_142590774
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:23 schreef Toofastforyou21 het volgende:

[..]

Wederom lieg je weer.
0 kennis van moderne oorlogvoering, 0 kennis van hoe het werkt in dit soort conflicten.
de vn liegt?
http://www.haaretz.com/news/diplomacy-defense/.premium-1.530993
We have 50 million Muslims in Europe. There are signs that Allah will grant Islam victory in Europe—without swords, without guns, without conquest—will turn it into a Muslim continent within a few decades.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 12:24:29 #83
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142590781
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:22 schreef Nibb-it het volgende:

Gaat dit om die ontvoerde militair?
Waarschijnlijk wel, al zullen ze dat sowieso doen, want stel dat die ontvoerde soldaat straks vrij komt en zegt dat de ontvoerders hem menselijk en goed hebben behandeld, en hij stelt nu openlijk zijn vraagtekens bij de acties van Israel tegen de Palestijnen, dan hebben ze een groot PR probleem.... dus waarschijnlijk hopen ze dat ze hem alsnog vinden bij een inval, en dan schieten ze hem wellicht nog af ook...
  dinsdag 22 juli 2014 @ 12:24:48 #84
19350 gohan16
Inmiddels 26
pi_142590799
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:19 schreef Toofastforyou21 het volgende:

[..]

En al die raketten dan ? en al die tunnels ? en al dat wapentuig ?
Wat krom is valt niet recht te lullen, ook door jou niet.
Sorry, maar israel blijft toch schuldig aan het blokkeren van die basisvoorzieningen. Wat je nu doet is Hamas daarvoor verantwoordelijk stellen. En dat is gewoon niet waar.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 12:25:18 #85
430720 Toofastforyou21
Das beste oder nichts.
pi_142590817
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:24 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Waarschijnlijk wel, al zullen ze dat sowieso doen, want stel dat die ontvoerde soldaat straks vrij komt en zegt dat de ontvoerders hem menselijk en goed hebben behandeld, en hij stelt nu openlijk zijn vraagtekens bij de acties van Israel tegen de Palestijnen, dan hebben ze een groot PR probleem.... dus waarschijnlijk hopen ze dat ze hem alsnog vinden bij een inval, en dan schieten ze hem wellicht nog af ook...
Wordt je zelf niet helemaal ziek van je eigen complot theorieën ??
  dinsdag 22 juli 2014 @ 12:25:27 #86
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142590821
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:23 schreef Toofastforyou21 het volgende:

[..]

Wederom lieg je weer.
Hij gaf je al bewijs dat hij gewoon gelijk heeft over die menselijke schilden. Waarom zo volhardend in je eigen koppige idioterij?
  dinsdag 22 juli 2014 @ 12:25:46 #87
430720 Toofastforyou21
Das beste oder nichts.
pi_142590836
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:24 schreef gohan16 het volgende:

[..]

Sorry, maar israel blijft toch schuldig aan het blokkeren van die basisvoorzieningen. Wat je nu doet is Hamas daarvoor verantwoordelijk stellen. En dat is gewoon niet waar.
Waarom zijn die blokkades er ? wel even eerlijk blijven.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 12:25:48 #88
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_142590837
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:23 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Oh nee? Ik las net dat de Arabieren in Israël het o zo goed hebben. Israël gebruikt hen als menselijk schild tegen de kernbom.
Wie zou er mogelijk een kernbom kunnen gooien, volgens jou?
  dinsdag 22 juli 2014 @ 12:26:02 #89
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142590844
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:25 schreef Toofastforyou21 het volgende:

[..]

Wordt je zelf niet helemaal ziek van je eigen complot theorieën ??
Nee, ik word wel ziek van de genocide op onschuldige burgers, en mensen die dat openlijk goedkeuren.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 12:26:38 #90
346939 Janneke141
pi_142590867
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:24 schreef gohan16 het volgende:

[..]

Als ze aan wapens kunnen komen, kunnen ze ook aan betonmortel komen. Kennelijk vinden ze het wat minder belangrijk.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 12:26:41 #91
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_142590868
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:24 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Oh, ja, net als Gilad Shalit.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 12:27:17 #92
430720 Toofastforyou21
Das beste oder nichts.
pi_142590891
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:25 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Hij gaf je al bewijs dat hij gewoon gelijk heeft over die menselijke schilden. Waarom zo volhardend in je eigen koppige idioterij?
Heb jij het volledige artikel kunnen lezen ?
Stop met liegen alsjeblieft.
pi_142590919
quote:

[..]

omdat israel het gestolen stuk land wilt verdedigen
pi_142590931
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:18 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Israel heeft geen redenen meer nodig. Israel wordt aangevallen en slaat terug, meer niet.
En datzelfde geldt voor Hamas.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 12:28:23 #95
430720 Toofastforyou21
Das beste oder nichts.
pi_142590935
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:26 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Nee, ik word wel ziek van de genocide op onschuldige burgers, en mensen die dat openlijk goedkeuren.
Ik ook, met dank aan Hamas.
pi_142590952
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:25 schreef Nibb-it het volgende:
Wie zou er mogelijk een kernbom kunnen gooien, volgens jou?
Ik draai het menselijk schild-argument dat de zionisten inzetten voor hun propaganda om het doden van Palestijnse burgersslachtoffers goed te praten, om.
-
pi_142590955
quote:
Dat hamas in de eerste plaats onschuldige burgers probeert te raken maakt niet uit ?
Zou je even hetzelfde reageren moesten er aan beide zijden zelfde slachtoffers vallen ?
  dinsdag 22 juli 2014 @ 12:28:59 #98
19350 gohan16
Inmiddels 26
pi_142590960
quote:

[..]

Je kan geen raketten bouwen met drinkwater en beton. Dus waarom ze er zijn? Achterstelling van de bevolking, onderdrukking, wellicht om te laten merken dat israel de baas is en blijft. Zoals elke kolonisator doet/deed.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 12:29:24 #99
430720 Toofastforyou21
Das beste oder nichts.
pi_142590973
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:27 schreef klawie het volgende:

[..]

omdat israel het gestolen stuk land wilt verdedigen
Och jij bent ook weer wakker :W
Probeer het nog eens, maar dan fatsoenlijk onderbouwd en gebaseerd op feiten, of is het toevallig jou mening / gedachtegoed?
  dinsdag 22 juli 2014 @ 12:29:25 #100
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_142590974
quote:

[..]

Wij ook, maar wij zijn gewoon van mening, ondanks jouw overweldigende bewijs van 1 filmpje, dat die doden door Hamas en voor 95% niet door Israel komen.
Get woke, go broke!
  dinsdag 22 juli 2014 @ 12:30:15 #101
430720 Toofastforyou21
Das beste oder nichts.
pi_142591005
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:29 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Wij ook, maar wij zijn gewoon van mening, ondanks jouw overweldigende bewijs van 1 filmpje, dat die doden door Hamas en voor 95% niet door Israel komen.
Dit. ^O^
pi_142591042
quote:

[..]

Jij zou niet terug vechten als jij onterecht je huis wordt uitgezet je kinderen vermoord worden en en jij en je vrouw onderdrukt?
  dinsdag 22 juli 2014 @ 12:31:39 #103
19350 gohan16
Inmiddels 26
pi_142591048
quote:

[..]

Pardon? Hoe dan?
  dinsdag 22 juli 2014 @ 12:32:14 #104
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_142591067
quote:

[..]

In 1 van de vorige topiques stond een filmpje van zo'n drone piloot die bewust niet vuurt omdat ie ziet dat er burgerslachtoffers gaan vallen. De techniek is er dus om dit te voorkomen. Ik vermoed dat er ook dronepiloten zijn zonder zo'n goed geweten.
Een gedicht over Maanvis
  dinsdag 22 juli 2014 @ 12:32:23 #105
346939 Janneke141
pi_142591070
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:31 schreef klawie het volgende:

[..]

Jij zou niet terug vechten als jij onterecht je huis wordt uitgezet je kinderen vermoord worden en en jij en je vrouw onderdrukt?
Zoals met alles in dit hele conflict, kun je die ook omdraaien.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 12:32:41 #106
430720 Toofastforyou21
Das beste oder nichts.
pi_142591084
quote:

[..]

In jou en in de beleving van jou vriendjes misschien :')
pi_142591087
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:30 schreef Toofastforyou21 het volgende:

[..]

Dit. ^O^
Je lult zomaar mee met wat een ander zegt :')
pi_142591095
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:28 schreef UncleScorp het volgende:
Dat hamas in de eerste plaats onschuldige burgers probeert te raken maakt niet uit ?
Wat een onzin. Hamas met hun superieure precisiewapens raken nauwelijks Israëlische burgers. Feit is en blijft dat Israël meer burgers heeft gedood dan Hamas in dit conflict.
-
  dinsdag 22 juli 2014 @ 12:33:07 #109
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_142591101
quote:

[..]

Wellicht, maar ik zou niet achter de organisatie staan die zegt voor mij te vechten en vervolgens mijn kinderen aan een raket vastbindt :').
Get woke, go broke!
  dinsdag 22 juli 2014 @ 12:33:57 #110
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_142591136
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:32 schreef Maanvis het volgende:

[..]

In 1 van de vorige topiques stond een filmpje van zo'n drone piloot die bewust niet vuurt omdat ie ziet dat er burgerslachtoffers gaan vallen. De techniek is er dus om dit te voorkomen. Ik vermoed dat er ook dronepiloten zijn zonder zo'n goed geweten.
Aannames helpen nooit in een discussie. Ik neem aan dat alle hamas leden op dit moment kleine kinderen aan het aan stukken scheuren zijn, maar dat is OOK nergens opgebaseerd.
Get woke, go broke!
pi_142591148
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:33 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Wellicht, maar ik zou niet achter de organisatie staan die zegt voor mij te vechten en vervolgens mijn kinderen aan een raket vastbindt :').
Ik wil wel bewijs zien waar dat grbeurt is?
  dinsdag 22 juli 2014 @ 12:34:39 #112
430720 Toofastforyou21
Das beste oder nichts.
pi_142591158
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:32 schreef klawie het volgende:

[..]

Je lult zomaar mee met wat een ander zegt :')
Lees het topic nog eens goed door, heb een eigen mening en ben het inderdaad met de post die ik gequote heb eens.
Nee wat doe jij, je gaat niet op een fatsoenlijke manier een discussie aan, maar je wordt gelijk weer persoonlijk, ongekend zwak ben je, mietje.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 12:35:00 #113
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_142591176
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:34 schreef klawie het volgende:

[..]

Ik wil wel bewijs zien waar dat grbeurt is?
Das fijn voor je, dan moet je dat even opzoeken in de voorgaande 146 delen van dit topic. Ik ga er even vanuit dat de feiten bekend zijn hier.
Get woke, go broke!
  dinsdag 22 juli 2014 @ 12:35:12 #114
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_142591184
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:32 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Wat een onzin. Hamas met hun superieure precisiewapens raken nauwelijks Israëlische burgers. Feit is en blijft dat Israël meer burgers heeft gedood dan Hamas in dit conflict.
En hoe denk je dat dat komt?
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_142591186
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:32 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Zoals met alles in dit hele conflict, kun je die ook omdraaien.
Reageer dan op mij vraag ga jij je verzetten of niet?
pi_142591188
quote:

[..]

waarom sta je dan wel achter israel dat palestijnse kinderen als menselijk schild gebruikt?
We have 50 million Muslims in Europe. There are signs that Allah will grant Islam victory in Europe—without swords, without guns, without conquest—will turn it into a Muslim continent within a few decades.
pi_142591189
quote:

[..]

Dat doet Hamas dan ook niet.
pi_142591201
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:32 schreef Charismatisch het volgende:

Vermits je dit maar blijft aanhalen kan je er misschien ook een bron bij vermelden ?
Kwestie van iedereen toch correct te informeren
pi_142591296
Oprichter Hamas (bejaarde man in rolstoel werd door Israël afgeslacht met een raket inclusief de burgers die toevallig voorbijliepen) over zijn "haat"?

-
pi_142591305
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:35 schreef zaid het volgende:

[..]

waarom sta je dan wel achter israel dat palestijnse kinderen als menselijk schild gebruikt?
We have 50 million Muslims in Europe. There are signs that Allah will grant Islam victory in Europe—without swords, without guns, without conquest—will turn it into a Muslim continent within a few decades
:')
  dinsdag 22 juli 2014 @ 12:38:06 #121
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_142591317
quote:

[..]

Daar sta ik niet per se achter als het waar zou zijn. Maar ik zie niet in waarom, dat heeft het leger helemaal niet nodig, een goede uitrusting werkt veel beter dan een 10 jarig kind tegen een kogel.
Get woke, go broke!
pi_142591329
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:35 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Das fijn voor je, dan moet je dat even opzoeken in de voorgaande 146 delen van dit topic. Ik ga er even vanuit dat de feiten bekend zijn hier.
Ik ken de feiten heel goed maar kan het niet meer heugen dat er een kind aan een rakket zag dus vraag ik om een bron kan je die niet geven moet je geen onzin uitkramen
  dinsdag 22 juli 2014 @ 12:38:34 #123
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_142591331
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:37 schreef Charismatisch het volgende:
Oprichter Hamas (bejaarde man in rolstoel werd door Israël afgeslacht met een raket inclusief de burgers die toevallig voorbijliepen) over zijn "haat"?

Ik versta hem niet.
Get woke, go broke!
pi_142591349
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:37 schreef UncleScorp het volgende:
We have 50 million Muslims in Europe. There are signs that Allah will grant Islam victory in Europe—without swords, without guns, without conquest—will turn it into a Muslim continent within a few decades
Quote van Muammar Gaddafi :') de dictator die werd afgeslacht door, juist, moslims.
-
pi_142591355
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:37 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

:O
pi_142591371
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:38 schreef HeatWave het volgende:
Ik versta hem niet.
Dat jij blind bent, was al langer bekend.
-
  dinsdag 22 juli 2014 @ 12:39:31 #127
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_142591375
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:39 schreef zaid het volgende:

[..]

:O
Oh ja, DAN is het natuurlijk allemaal niet waar etc, want propaganda.

:').
Get woke, go broke!
  dinsdag 22 juli 2014 @ 12:40:27 #128
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_142591409
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:39 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

OP wel gelezen?
Porcupine Tee - Normal
  dinsdag 22 juli 2014 @ 12:40:27 #129
430720 Toofastforyou21
Das beste oder nichts.
pi_142591410
quote:

[..]

Lekker persoonlijk worden, ik ben trots op je knul :')
  dinsdag 22 juli 2014 @ 12:41:22 #130
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_142591454
quote:

[..]

Oh je doelt op de ondertiteling. Waarvan ik 0 zekerheid heb dat het klopt.
Get woke, go broke!
pi_142591470
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:40 schreef Toofastforyou21 het volgende:

[..]

Lekker persoonlijk worden, ik ben trots op je knul :')
Er staat toch gewoon ondertiteling bij? :')
  dinsdag 22 juli 2014 @ 12:41:54 #132
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_142591476
quote:

[..]

Dat artikel zit achter een betaalmuur, hier het volledige stuk:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_142591478
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:38 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Quote van Muammar Gaddafi :') de dictator die werd afgeslacht door, juist, moslims.
dankzij de navo..
pi_142591532
Triest topic. Constant dezelfde mensen die hun op propaganda gestaafde ideeën blijven verkondigen. Zo blijft er gepost worden dat Hamas mensen inzet als schild tegen bombardementen maar enige bron hiervan wordt nooit genoemd. Vervolgens wordt er een bron gepost van een Israëlische krant waarin staat dat het IDF Palestijnse kinderen als schild gebruikt en dit wordt aan de kant geschoven en afgedaan als onbelangrijk.

Hoe kun je nog in de spiegel kijken als je niet ziet wat voor slachting Israël heeft aangericht.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 12:43:38 #135
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_142591553
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:41 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Er staat toch gewoon ondertiteling bij? :')
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:41 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Oh je doelt op de ondertiteling. Waarvan ik 0 zekerheid heb dat het klopt.
Get woke, go broke!
pi_142591564
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:34 schreef Toofastforyou21 het volgende:

[..]

Lees het topic nog eens goed door, heb een eigen mening en ben het inderdaad met de post die ik gequote heb eens.
Nee wat doe jij, je gaat niet op een fatsoenlijke manier een discussie aan, maar je wordt gelijk weer persoonlijk, ongekend zwak ben je, mietje.
Ik praat hier al heel lang mee en geef iedereen altijd de kans om zijn beeld te geven 99 keer van de 100 kan ik daaruit opmaken dat er geen kennis is bij die gene zo ook bij jou

Maar onzin heb ik geen woorden voor

Je noemt me zwak en een mietje maar weet niet eens wie ik ben ik hoop dat jij jezelf nog tegen komt
pi_142591605
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:39 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Oh ja, DAN is het natuurlijk allemaal niet waar etc, want propaganda.

:').
wat? waar heb jij het over?
  Moderator dinsdag 22 juli 2014 @ 12:44:59 #138
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_142591615
quote:

[..]

Aannames helpen nooit in een discussie. Ik neem aan dat alle hamas leden op dit moment kleine kinderen aan het aan stukken scheuren zijn, maar dat is OOK nergens opgebaseerd.
die 95% waar je het eerder over had is ook nergens op gebaseerd of wel?

deze hele discussie staat bol van de aannames, das op zich niet erg maar je moet wel echt hele tonnen boter op je hoofd hebben om er hier over te klagen ...

gebeurt er niets op de grond atm?
lijkt me een stuk boeiender dqn deze semantische kip/ei discussie
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 12:45:44 #139
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_142591648
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:44 schreef sp3c het volgende:

Vooralsnog is het relatief rustig vandaag.
pi_142591662
Het nieuws van 2049: de viering van 100 jaar bestaan van de staat Israël is gepaard gegaan met een golf van microdrone-aanslagen van Hamas waarbij tientallen doden zijn gevallen. Israël overweegt een bufferzone van 50 km tussen de bevolking in Gaza en Israel in te richten om de microdrones te kunnen onderscheppen.

Op het fok-forum wordt in het topic Israel en Palestina #19.378.392 een discussie gevoerd over dit onderwerp.......
  Moderator dinsdag 22 juli 2014 @ 12:46:19 #141
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_142591670
volgens cnn gbeurt er vanalles op de grond atm

dit lijkt me superboeiend!!!!
  dinsdag 22 juli 2014 @ 12:46:25 #143
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_142591675
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:44 schreef sp3c het volgende:

[..]

die 95% waar je het eerder over had is ook nergens op gebaseerd of wel?

deze hele discussie staat bol van de aannames, das op zich niet erg maar je moet wel echt hele tonnen boter op je hoofd hebben om er hier over te klagen ...

Ja ok, maar " ik neem aan dat er ook dronesoldaten zijn die het voor de lol doen" sloeg natuurlijk nergens op.

natuurlijk zijn mijn percentages niet 100% ( :')) maar die geven een indicatie weer, heel veel, of heel weinig. Ik verzin geen dingen.
Get woke, go broke!
  dinsdag 22 juli 2014 @ 12:46:55 #144
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_142591694
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:46 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ja, wat is er zo raar aan? Dat zie ik zelfs bij vertalingen uit het engels soms.
Get woke, go broke!
pi_142591720
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:46 schreef Xa1pt het volgende:

Vertalingen van MEMRI slikt hij als zoete koek.
-
  dinsdag 22 juli 2014 @ 12:47:57 #146
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_142591742
1:42 P.M. IDF releases name of soldier classified as missing since attack on APC in Gaza: Oron Shaul, 20. - Ha'aretz

Die naam komt overeen met de claim van Hamas.
  Moderator dinsdag 22 juli 2014 @ 12:48:31 #147
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_142591763
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:46 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja ok, maar " ik neem aan dat er ook dronesoldaten zijn die het voor de lol doen" sloeg natuurlijk nergens op.

natuurlijk zijn mijn percentages niet 100% ( :')) maar die geven een indicatie weer, heel veel, of heel weinig. Ik verzin geen dingen.
het is en bizar slechte indicatie

afschuwelijk slecht

je hebt er nul komma nul verstand van en verzint er vanalles bij
  dinsdag 22 juli 2014 @ 12:48:34 #148
430720 Toofastforyou21
Das beste oder nichts.
pi_142591765
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:43 schreef klawie het volgende:

[..]

Ik praat hier al heel lang mee en geef iedereen altijd de kans om zijn beeld te geven 99 keer van de 100 kan ik daaruit opmaken dat er geen kennis is bij die gene zo ook bij jou

Maar onzin heb ik geen woorden voor

Je noemt me zwak en een mietje maar weet niet eens wie ik ben ik hoop dat jij jezelf nog tegen komt
Ik heb van jou tot op heden alleen maar onzin gezien, ongefundeerde stoere praat die nergens op gebaseerd is.
Daarnaast doe je denigrerend tegen ex gedienden van het Nederlandse leger, schoothondje van Amerika etc. en jij vindt van jezelf dat je goed bent ingelicht ?
Er komen continue de meest ongefundeerd one-liners op mijn scherm met jou naam erbij.
Je moet misschien eens wat minder naar de plaatselijke haat imam luisteren, of je gelooft in je eigen verzinsels dat kan natuurlijk ook.
Tip voor jou, als je respect van anderen wil zul je ook respect voor anderen op moeten brengen, daar ben je niet toe in staat daarom wordt je maar continue persoonlijk, dan kun je verwachten dat je dat terug krijgt zo simpel is het.
Waarom ik jou een mietje noem is simpel, iedere keer wordt je persoonlijk in discussies, dat is een teken van ongekende zwakte.
pi_142591785
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:43 schreef balaverde het volgende:
Triest topic. Constant dezelfde mensen die hun op propaganda gestaafde ideeën blijven verkondigen. Zo blijft er gepost worden dat Hamas mensen inzet als schild tegen bombardementen maar enige bron hiervan wordt nooit genoemd. Vervolgens wordt er een bron gepost van een Israëlische krant waarin staat dat het IDF Palestijnse kinderen als schild gebruikt en dit wordt aan de kant geschoven en afgedaan als onbelangrijk.

Hoe kun je nog in de spiegel kijken als je niet ziet wat voor slachting Israël heeft aangericht.
Niet alleen een triest topic, het is overal triest, zodra iemand enige affectie heeft met de Islam dan is men standaard Anti Israël, ik bemerk het ook op facebook en in het dagelijks leven. Alles wat ook maar een beetje Islamitisch is geeft meteen af op Israël, de haat is groter dan de waarheid onder ogen te willen zien. Ik vind dit gevaarlijk, waar Nederlanders worden aangekeken doordat ze democratisch op Geert Wilders stemmen blijken werkelijk alle, maar ook werkelijk alle moslims die ik ken een aangeboren haat te hebben jegens Israël, alles wat Hamas doet is geoorloofd, dat Hamas continue raketten afschiet op Israël is geoorloofd, dat Israël dan een vergeldingsactie doet word meteen geschreeuwd.

Is het niet de cultuur vraag ik mij af, is het niet het karakter, meteen in de slachtofferrol kruipen, goh waar zien we dat meer? Dat is met elk conflict, klein of groot. N.a.v. deze topics, en wat ik zo meekrijg op social media en in het dagelijks leven beangstigt de gedachtengoed van veel moslims mij meer dan de gedachtengoed van Israël.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 12:49:42 #150
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_142591814
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:47 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Vertalingen van MEMRI slikt hij als zoete koek.
Ik slik niets als zoete koek, en even een kutopmerking, iedereen die zich moslim noemt mag NOOIT iets zeggen over mensen die iets als zoete koek slikken, daar is jouw idiologie namelijk op gebaseerd.

Nee, geen moslimbash, puur de waarheid (geldt voor alle gelovigen trouwens). Je leven is gebaseerd op een boek vol onwaarheden en verzinsels, dan kan je zelf nooit "jij gelooft ook alles" als argument gebruiken.
Get woke, go broke!
pi_142591824
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:46 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, wat is er zo raar aan? Dat zie ik zelfs bij vertalingen uit het engels soms.
Het komt gewoon overeen met andere gegevens die over hem bekend zijn. Maar goeie tactiek wel.
pi_142591832
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:47 schreef Nibb-it het volgende:
1:42 P.M. IDF releases name of soldier classified as missing since attack on APC in Gaza: Oron Shaul, 20. - Ha'aretz

Die naam komt overeen met de claim van Hamas.
Oh, dus Hamas loog niet.
-
  dinsdag 22 juli 2014 @ 12:50:03 #153
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_142591833
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:48 schreef sp3c het volgende:

[..]

het is en bizar slechte indicatie

afschuwelijk slecht

je hebt er nul komma nul verstand van en verzint er vanalles bij
Dat verzin jij net zo hard, want je hebt geen idee. :).
Get woke, go broke!
  dinsdag 22 juli 2014 @ 12:50:51 #154
430720 Toofastforyou21
Das beste oder nichts.
pi_142591861
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:49 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Niet alleen een triest topic, het is overal triest, zodra iemand enige affectie heeft met de Islam dan is men standaard Anti Israël, ik bemerk het ook op facebook en in het dagelijks leven. Alles wat ook maar een beetje Islamitisch is geeft meteen af op Israël, de haat is groter dan de waarheid onder ogen te willen zien. Ik vind dit gevaarlijk, waar Nederlanders worden aangekeken doordat ze democratisch op Geert Wilders stemmen blijken werkelijk alle, maar ook werkelijk alle moslims die ik ken een aangeboren haat te hebben jegens Israël, alles wat Hamas doet is geoorloofd, dat Hamas continue raketten afschiet op Israël is geoorloofd, dat Israël dan een vergeldingsactie doet word meteen geschreeuwd.

Is het niet de cultuur vraag ik mij af, is het niet het karakter, meteen in de slachtofferrol kruipen, goh waar zien we dat meer? Dat is met elk conflict, klein of groot. N.a.v. deze topics, en wat ik zo meekrijg op social media en in het dagelijks leven beangstigt de gedachtengoed van veel moslims mij meer dan de gedachtengoed van Israël.
Dit 100%.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 12:51:13 #155
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_142591875
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:49 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Het komt gewoon overeen met andere gegevens die over hem bekend zijn. Maar goeie tactiek wel.
Ik vind het niet betrouwbaar genoeg, 1 vergissing tussen (in het engels als voorbeeld) did of didn't en je hele toon kan 180 graden anders zijn opeens. En ik spreek 0 arabisch, heb 0 aanknopingspunt of de vertaling klopt.
Get woke, go broke!
  Moderator dinsdag 22 juli 2014 @ 12:51:55 #156
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_142591904
natuurlijk kan dat wel

het een hoeft het ander niet uit te sluiten
pi_142591919
quote:
beangstigt de gedachtengoed van veel moslims mij meer dan de gedachtengoed van Israël.
Moslims worden bozer en bozer door Israël. Meer angst voor jou.
-
pi_142591923
quote:

[..]

:Y)
  dinsdag 22 juli 2014 @ 12:52:58 #159
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_142591954
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:50 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Oh, dus Hamas loog niet.
Hamas zei dat ze hem ontvoerd hebben. De IDF ontkende dat omdat hij, naar nu blijkt, voor dood wordt aangenomen. Zie dat artikel wat ik een eindje terug postte.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 12:53:08 #160
430720 Toofastforyou21
Das beste oder nichts.
pi_142591966
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:52 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Luister kerel een keer is het klaar hier, en die dag komt steeds dichterbij.
  Moderator dinsdag 22 juli 2014 @ 12:53:12 #161
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_142591970
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:50 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dat verzin jij net zo hard, want je hebt geen idee. :).
ik heb dan ook geen problemen met aannames slimpie

maak er 20% van en je komt in de buurt

#zowerktdewereld
pi_142592000
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:53 schreef Toofastforyou21 het volgende:
_O_
  dinsdag 22 juli 2014 @ 12:54:01 #163
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_142592003
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:53 schreef sp3c het volgende:

[..]

ik heb dan ook geen problemen met aannames slimpie

maak er 20% van en je komt in de buurt

#zowerktdewereld
Ja, maar ik post hier niet om het jou naar de zin te maken specje :).

je mag het met me oneens zijn, maar je mag op geen enkele manier mij vertellen wat ik moet vinden :).
Get woke, go broke!
pi_142592018
quote:
Vind je het gek dat ik je niet geloof als je claimt dat je de Afghaanse moslimburgers aan het helpen was.
-
pi_142592044
quote:

[..]

En Nederlanders, en andere wereldburgers worden bozer en bozer door acties in de naam van de Islam, alleen ben je een racist als je hiervoor uitkomt en hier een (negatieve) mening over durft te hebben. Ik denk dat de angst op deze manier over enkele jaren wel eens kan overslaan op alles wat Islamitisch is, ik zie de Islam niet als een ziekte, maar hoe sommigen de Islam interpreteren zie ik wel als een geestesziekte, en het word tijd dat de rest van de wereld dit ook eens onder ogen gaat zien en dit gaat erkennen.
pi_142592071
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:51 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik vind het niet betrouwbaar genoeg, 1 vergissing tussen (in het engels als voorbeeld) did of didn't en je hele toon kan 180 graden anders zijn opeens. En ik spreek 0 arabisch, heb 0 aanknopingspunt of de vertaling klopt.
De boodschap in zijn video komt gewoon overeen met eerdere statements van hem. Er is geen enkele aanleiding om de inhoud van de video in twijfel te trekken. Dat je dat wel doet zegt op zich genoeg.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 12:55:39 #167
430720 Toofastforyou21
Das beste oder nichts.
pi_142592079
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:54 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

En Nederlanders, en andere wereldburgers worden bozer en bozer door acties in de naam van de Islam, alleen ben je een racist als je hiervoor uitkomt en hier een (negatieve) mening over durft te hebben. Ik denk dat de angst op deze manier over enkele jaren wel eens kan overslaan op alles wat Islamitisch is, ik zie de Islam niet als een ziekte, maar hoe sommigen de Islam interpreteren zie ik wel als een geestesziekte, en het word tijd dat de rest van de wereld dit ook eens onder ogen gaat zien en dit gaat erkennen.
quote:

[..]

_O_
  dinsdag 22 juli 2014 @ 12:55:43 #168
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142592081
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:46 schreef sp3c het volgende:
volgens cnn gbeurt er vanalles op de grond atm

dit lijkt me superboeiend!!!!
CNN :')
pi_142592090
quote:

[..]

De islam is geen ras.
  Moderator dinsdag 22 juli 2014 @ 12:56:17 #170
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_142592103
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:54 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, maar ik post hier niet om het jou naar de zin te maken specje :).

je mag het met me oneens zijn, maar je mag op geen enkele manier mij vertellen wat ik moet vinden :).
doe ik ook niet

ik zeg dat ik vind dat je tonnen boter op je hoofd hebt als je anderen aan gaat zitten klagen vanwege hun aannames terwijl er in je eigen posts er minimal 17 staan

balk/splinter enzo
  dinsdag 22 juli 2014 @ 12:56:27 #171
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_142592109
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:55 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

De boodschap in zijn video komt gewoon overeen met eerdere statements van hem. Er is geen enkele aanleiding om de inhoud van de video in twijfel te trekken. Dat je dat wel doet zegt op zich genoeg.
Nee, het voegt gewoon weinig toe, ook al zegt hij dat, hij doet al jaren precies het tegenovergesteld, dus lekker boeiend dat filmpje.
Get woke, go broke!
pi_142592110
quote:
Mensen die Israël onvoorwaardelijk steunen doen dit uit angst voor de islam en stemmen PVV.
-
pi_142592112
quote:

[..]

gelukkig is het een ziekte die zichzelf van binnenuit vernietigt
pi_142592118
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:48 schreef Toofastforyou21 het volgende:

[..]

Ik heb van jou tot op heden alleen maar onzin gezien, ongefundeerde stoere praat die nergens op gebaseerd is.
Daarnaast doe je denigrerend tegen ex gedienden van het Nederlandse leger, schoothondje van Amerika etc. en jij vindt van jezelf dat je goed bent ingelicht ?
Er komen continue de meest ongefundeerd one-liners op mijn scherm met jou naam erbij.
Je moet misschien eens wat minder naar de plaatselijke haat imam luisteren, of je gelooft in je eigen verzinsels dat kan natuurlijk ook.
Tip voor jou, als je respect van anderen wil zul je ook respect voor anderen op moeten brengen, daar ben je niet toe in staat daarom wordt je maar continue persoonlijk, dan kun je verwachten dat je dat terug krijgt zo simpel is het.
Waarom ik jou een mietje noem is simpel, iedere keer wordt je persoonlijk in discussies, dat is een teken van ongekende zwakte.
Ik ben eerlijk over iedereen met zijn daden als jij dat als denigerend opvat is oke maar totaal niet mij probleem

Ik kan al mijn punten onderbouwen daar hoef jij echt niet bang voor te zijn je reageerd nl ook nooit op mijn antwoorden

Ik heb respect voor iedereen alleen voor iedereen op een gepaste manier

Ik ga niet iemand op handen dragen als die gene fout in mijn ogen

Is dat een teken van respectloos ?
pi_142592120
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:55 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

CNN :')
Alle Islamitische nieuwszenders :') als het over Israël gaat is de staats tv in Noord-Korea nog betrouwbaarder.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 12:57:49 #176
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_142592165
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:56 schreef sp3c het volgende:

[..]

doe ik ook niet

ik zeg dat ik vind dat je tonnen boter op je hoofd hebt als je anderen aan gaat zitten klagen vanwege hun aannames terwijl er in je eigen posts er minimal 17 staan

balk/splinter enzo
Prima, maar dat is niet zo relevant op dit moment omdat ik het enorm verschil al heb aangegeven.

met 90% van de, geef je aan: gewoon bijna iedereen.

Met : ik neem aan dat Isreal nu kinderen aan het vergassen is, verzin je gewoon een feit om iets grofs te verzinnen over je tegenstander.
Get woke, go broke!
pi_142592174
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:55 schreef Xa1pt het volgende:
De islam is geen ras.
Klopt, en autochtone Nederlanders doen net zo hard mee met aanslagen plegen en jihad voeren uit de naam van de islam in een ver land in het Midden-Oosten.
-
  Moderator dinsdag 22 juli 2014 @ 12:58:29 #178
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_142592202
overigens mag ik je best verteooen wat je moet vinden maar jij mag het daar ook mee oneens zijn

ik vind dat jij moet vinden dat ik gelijk heb

en nu?

niets, mag gewoon

maar das weer semantics
pi_142592241
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:56 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Alle Islamitische nieuwszenders :') als het over Israël gaat is de staats tv in Noord-Korea nog betrouwbaarder.
North-Korea is best Korea, ze zijn anti-Israël en betrouwbaar volgens jou.
-
  dinsdag 22 juli 2014 @ 12:59:33 #180
430720 Toofastforyou21
Das beste oder nichts.
pi_142592247
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:54 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Vind je het gek dat ik je niet geloof als je claimt dat je de Afghaanse moslimburgers aan het helpen was.
Misschien is het een idee je te verdiepen wat wij daar hebben gedaan voor de burgerbevolking.
Mensen zoals jou en Klawie daar kots ik op :r .
Zo respectloos en geen flauwe benul van wat we hebben gedaan om het voor de onschuldigen een beetje dragelijker te maken.
Dus voordat jij je grote bek weer open trekt je eigen even in verdiepen.

Docu:
pi_142592282
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:57 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Klopt, en autochtone Nederlanders doen net zo hard mee met aanslagen plegen en jihad voeren uit de naam van de islam in een ver land in het Midden-Oosten.
je bedoelt diegenen die met een NL paspoort zwaaien als het om uitkering trekken gaat , maar met hun ander paspoort zwaaien als je vraagt welke nationaliteit ze hebben ?

Trouwens heb je al een bron voor je superieure wapens van hamas ?
  dinsdag 22 juli 2014 @ 13:00:11 #182
430720 Toofastforyou21
Das beste oder nichts.
pi_142592283
quote:
5s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:56 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Mensen die Israël onvoorwaardelijk steunen doen dit uit angst voor de islam en stemmen PVV.
Generaliseren kun je ook goed :')
pi_142592287
quote:
5s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:56 schreef Charismatisch het volgende:
Angst voor de Islam, angst voor een fabel, net zoals angst voor de andere fabels waar een geloof op gebasseerd is. Nee daar zal ik ooit angst voor hebben, angst voor mensen die de Islam op een manier interpreteren waardoor ze een gedachtengoed overhouden die niet van deze tijd is en een gevaar voor elke samenleving, daar kan ik wel een bepaalde angst voor hebben, angst dat deze gedachtengoed steeds meer voet aan de grond krijgt in landen zoals Nederland doordat de politieke elite te angstig is om hier een standpunt over in te nemen, te angstig en meteen worden weggezet als racistisch door de linkse staat. ,
  Moderator dinsdag 22 juli 2014 @ 13:00:45 #184
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_142592309
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:57 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Prima, maar dat is niet zo relevant op dit moment omdat ik het enorm verschil al heb aangegeven.

met 90% van de, geef je aan: gewoon bijna iedereen.

Met : ik neem aan dat Isreal nu kinderen aan het vergassen is, verzin je gewoon een feit om iets grofs te verzinnen over je tegenstander.
nu is het 90% :')

nog steeds een onrealistisch aantal dat totaal nergens op gebaseerd is ... een aanname

dan moet je ook niet miepen als anderen ook dingen aannemen

just sayin
  dinsdag 22 juli 2014 @ 13:00:48 #185
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142592313
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:56 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Ja? Kijk jij veel Islamitische nieuwszenders?
pi_142592321
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:59 schreef Toofastforyou21 het volgende:

Misschien is het een idee je te verdiepen wat wij daar hebben gedaan voor de burgerbevolking.
Zo respectloos en geen flauwe benul van wat we hebben gedaan om het voor de onschuldigen een beetje dragelijker te maken.

[ afbeelding ]

Docu:
Jouw haat voor alles wat islamitisch is is nu eenmaal niet te verenigen met het zgn. goede werk dat je in Afghanistan hebt verricht. You can't have both.
-
pi_142592336
quote:

[..]

Dit zeggen en dan praten over respect :')
  dinsdag 22 juli 2014 @ 13:01:41 #188
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_142592355
1.55 P.M. UN chief Ban Ki-moon to arrive in Israel shortly to push forward efforts for a cease-fire. He will meet with President Mahmoud Abbas in Ramallah on Wednesday before coming back to Israel to meet with senior officials. (Barak Ravid) - Ha'aretz
pi_142592377
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 13:00 schreef UncleScorp het volgende:
je bedoelt diegenen die met een NL paspoort zwaaien als het om uitkering trekken gaat , maar met hun ander paspoort zwaaien als je vraagt welke nationaliteit ze hebben ?
Nee.
-
  dinsdag 22 juli 2014 @ 13:02:21 #190
430720 Toofastforyou21
Das beste oder nichts.
pi_142592387
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 13:01 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Jouw haat voor alles wat islamitisch is is nu eenmaal niet te verenigen met het zgn. goede werk dat je in Afghanistan hebt verricht. You can't have both.
Zie het als een stukje levenservaring die ik heb opgedaan waar jij een puntje aan kunt zuigen.
Nu weer verder gaan met onzin verkondigen beroeps moslim :')
  dinsdag 22 juli 2014 @ 13:02:57 #191
430720 Toofastforyou21
Das beste oder nichts.
pi_142592405
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 13:01 schreef klawie het volgende:

[..]

Dit zeggen en dan praten over respect :')
Misschien moet je je eigen postgedrag eens onder de loep nemen.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 13:03:12 #192
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_142592418
quote:

[..]

Ik heb die moslims nooit de raketaanvallen door Hamas horen afkeuren :')

Geen enkele VN-resolutie die de provocaties heeft afgekeurd terwijl het zonneklaar is dat Israel een keer zou terugslaan. Vervolgens poogt Hamas zoveel mogelijk burgerdoden uit te lokken als martelaar voor hun strijd. Hoor ik ook geen moslims over. Die moslims in diverse landen worden uiteraard zeer gekleurd voorgelicht, maar van moslims in Nederland mag je toch meer gezond verstand verwachten.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_142592426
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 13:00 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
angst voor mensen die de Islam op een manier interpreteren waardoor ze een gedachtengoed overhouden die niet van deze tijd is en een gevaar voor elke samenleving, daar kan ik wel een bepaalde angst voor hebben
Yeah whatever dude, dit praat jouw onvoorwaardelijke steun voor de Israëlische bezetter en kolonisator niet goed.
-
  dinsdag 22 juli 2014 @ 13:03:30 #194
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142592437
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Docu:
Je hebt helemaal gelijk: die Afghanen mogen dankbaar zijn dat we ze 10-20 jaar terug hebben gebombardeerd in een idiote puur symbolische 'war on terror'... (!)

Praat geen onzin. De reden dat we daar zaten was geld en macht. Meer niet.

Doe nou niet opeens alsof het jou om mensen gaat, want je hebt al aangetoond geen fuck om mensen te geven, en vooral niet om moslims.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 13:03:34 #195
19350 gohan16
Inmiddels 26
pi_142592442
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Docu:
1. Dit is een heel ander soort missie.

2. Jij hebt gekozen voor het leger

3. Jij hebt geen aangeboren(in opvoeding meegekregen) haat jegens Afghanen/islam.

Vooral de laatste 2 punten is waarom ik de IDF voor geen cent vertrouw wat betreft het voorkomen van burgerslachtoffers.
  Moderator dinsdag 22 juli 2014 @ 13:03:40 #196
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_142592446
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 13:01 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

er is prima werk verricht in de zandbak, waarom zou zijn vermeende moslimhaat dat ongedaan maken?

nog zon onrealistisch verhaal ...
  dinsdag 22 juli 2014 @ 13:03:44 #197
430720 Toofastforyou21
Das beste oder nichts.
pi_142592450
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:56 schreef klawie het volgende:

[..]

Ik ben eerlijk over iedereen met zijn daden als jij dat als denigerend opvat is oke maar totaal niet mij probleem

Ik kan al mijn punten onderbouwen daar hoef jij echt niet bang voor te zijn je reageerd nl ook nooit op mijn antwoorden

Ik heb respect voor iedereen alleen voor iedereen op een gepaste manier

Ik ga niet iemand op handen dragen als die gene fout in mijn ogen

Is dat een teken van respectloos ?
Het is denigrerend misschien je eigen postgedrag nogmaals onder de loep nemen.
pi_142592455
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:57 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Er lopen hier ook wat figuren rond die geweld richting moslims aanmoedigen ja. Een soort boodschappenjongens van Bin Laden.
pi_142592465
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Docu:
Google op afganistan dan zie je wat je hebt bereikt elk jaar een record aantal burgerdoden

Ik kots op jou en iedereen die beweert dat ze daar waren om te helpen
pi_142592476
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Docu:
ja man, lekker een land binnenvallen en bezetten waardoor er vele onschuldige doden vallen. dat is inderdaad erg goed voor de burgerbevolking. :r :r
pi_142592482
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 13:02 schreef Toofastforyou21 het volgende:
Zie het als een stukje levenservaring die ik heb opgedaan waar jij een puntje aan kunt zuigen.
Ja, want een moslim uit Zimbabwe is verantwoordelijk voor jouw trauma in Afghanistan.
-
  dinsdag 22 juli 2014 @ 13:05:29 #202
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142592514
Het zegt mij al genoeg wanneer ons leger figuren als TooFastForYou21 in dienst heeft .... :N
pi_142592525
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 13:03 schreef EdvandeBerg het volgende:
van moslims in Nederland mag je toch meer gezond verstand verwachten.
Precies. Zeer goed van hen dat ze niet de kant van de Israëlische bezetter en kolonisator kiezen.
-
  Moderator dinsdag 22 juli 2014 @ 13:07:03 #204
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_142592576
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 13:04 schreef zaid het volgende:

[..]

ja man, lekker een land binnenvallen en bezetten waardoor er vele onschuldige doden vallen. dat is inderdaad erg goed voor de burgerbevolking. :r :r
kom mar op, ik kots kei en keihard terug

maar het is beter om het hier over israel te hebben
pi_142592582
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 13:02 schreef Toofastforyou21 het volgende:

[..]

Misschien moet je je eigen postgedrag eens onder de loep nemen.
Niet wijzen naar een ander

Ik vindt mij post totaal niet denigerend anders zou ik de ballen uit me broek schamen om ze te plaatsen
pi_142592584
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 13:03 schreef sp3c het volgende:
er is prima werk verricht in de zandbak, waarom zou zijn vermeende moslimhaat dat ongedaan maken?
Ik vind van niet, maar als er al prima werk is verricht, ondanks die haatzaaier en niet dankzij hem.
-
  dinsdag 22 juli 2014 @ 13:07:44 #207
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142592596
Blijkbaar ben je als NLse moslim pas goed 'geïntegreerd' in Nederland (volgens Nederlanders) wanneer je geen fuck meer geeft om de onderdrukking en massamoord op onschuldige burgers door de staatsterreur van een land als Israel.....
  dinsdag 22 juli 2014 @ 13:08:31 #208
430720 Toofastforyou21
Das beste oder nichts.
pi_142592633
-

[ Bericht 100% gewijzigd door sp3c op 22-07-2014 13:17:08 ]
  Moderator dinsdag 22 juli 2014 @ 13:08:35 #209
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_142592635
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 13:05 schreef Yi-Long het volgende:
Het zegt mij al genoeg wanneer ons leger figuren als TooFastForYou21 in dienst heeft .... :N
moet je de facebookpaginas van al je collegas eens bekijken

shit zegt helemaal niets
pi_142592651
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 13:07 schreef sp3c het volgende:

[..]

kom mar op, ik kots kei en keihard terug

maar het is beter om het hier over israel te hebben
Ik kots op mensen die de waarheid niet aan kunnen
pi_142592657
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 13:07 schreef Yi-Long het volgende:
Blijkbaar ben je als NLse moslim pas goed 'geïntegreerd' in Nederland (volgens Nederlanders) wanneer je geen fuck meer geeft om de onderdrukking en massamoord op onschuldige burgers door de staatsterreur van een land als Israel.....
ach ingepeperde jodenhaat compenseert dat wel
  dinsdag 22 juli 2014 @ 13:09:17 #212
430720 Toofastforyou21
Das beste oder nichts.
pi_142592659
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 13:05 schreef Yi-Long het volgende:
Iets wat jij met je achterlijke geloof niet zult klaarspelen, want jij zit nog steeds triest achter je pc'tje alles goed te praten van Hamas.
pi_142592675
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 13:08 schreef Toofastforyou21 het volgende:

[..]

Jij kunt daar niet over oordelen want jij zit lekker veilig achter je pc'tje complot theorieën uit te denken, loser.
Hoe denk je dat het is als er door een talibanstrijder je maat door zijn kop wordt geschoten, of dat er een meisje van 6 onthoofd wordt omdat ze naar school wil, achterlijke idiote droef toeter, jij bent nog minder dan het minste met dit soort uitspraken.
Je onderbouwd helemaal niets, je roept maar wat, en jij vraagt je af waarom ik kots op al die achterlijke moslims hier ?
Iets teveel meegemaakt met die kut lui, respectloos stuk vreten.
De nazorg bij defensie laat nog te wensen over zo te zien. :') Misschien kun je samen met de Syriëstrijders in therapie.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 13:10:01 #214
430720 Toofastforyou21
Das beste oder nichts.
pi_142592684
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 13:07 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Ik vind van niet, maar als er al prima werk is verricht, ondanks die haatzaaier en niet dankzij hem.
Wie ben jij omdat te beoordelen ?
  dinsdag 22 juli 2014 @ 13:10:08 #215
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_142592690
Dus...
  Moderator dinsdag 22 juli 2014 @ 13:10:14 #216
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_142592694
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 13:07 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

dan moet je eens met een paar Afghanen gaan praten

de meesten vinden het vooral vervelend dat we nu al weggaan met zijn allen
  dinsdag 22 juli 2014 @ 13:10:19 #217
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142592698
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 13:09 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

ach ingepeperde jodenhaat compenseert dat wel
De gemiddelde moslimhaat in het westen ligt anders stukken hoger dan de gemiddelde jodenhaat bij de moslims.

Er is wel een haat tegen Israel en zionisme.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 13:10:38 #218
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142592708
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 13:09 schreef Toofastforyou21 het volgende:

[..]

Iets wat jij met je achterlijke geloof niet zult klaarspelen, want jij zit nog steeds triest achter je pc'tje alles goed te praten van Hamas.
Welk geloof heb ik volgens jou?
pi_142592741
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 13:10 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Welk geloof heb ik volgens jou?
Je bent moslim, fucking doh.
  Moderator dinsdag 22 juli 2014 @ 13:11:32 #220
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_142592743
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 13:09 schreef klawie het volgende:

[..]

Ik kots op mensen die de waarheid niet aan kunnen
mensen die jouw waarheid niet aankunnen

nuance enzo
  dinsdag 22 juli 2014 @ 13:11:35 #221
430720 Toofastforyou21
Das beste oder nichts.
pi_142592748
-

[ Bericht 99% gewijzigd door sp3c op 22-07-2014 13:13:20 ]
  dinsdag 22 juli 2014 @ 13:12:08 #222
19350 gohan16
Inmiddels 26
pi_142592773
TooFastForYou21 identificeert zich met de militairen van israel. Is niet zo heel raar vind ik. Israel is een westers land. Om zomaar alles goed te keuren wat ze doen, is niet goed. Want de IDF heeft heel veel belangen en invloeden waar een Nederlandse militair in Irak of afganistan helemaal niets mee te maken krijgt.

Zoals ik al eerder zei: totaal ander soort missies. Israel is bezetter, Nederland/vs/uk niet.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 13:12:12 #223
430720 Toofastforyou21
Das beste oder nichts.
pi_142592777
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 13:09 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

De nazorg bij defensie laat nog te wensen over zo te zien. :') Misschien kun je samen met de Syriëstrijders in therapie.
  Moderator dinsdag 22 juli 2014 @ 13:12:18 #224
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_142592784
quote:

[..]

De gemiddelde moslimhaat in het westen ligt anders stukken hoger dan de gemiddelde jodenhaat bij de moslims.

lijkt me een sterk verhaal
  dinsdag 22 juli 2014 @ 13:12:25 #225
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142592786
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 13:11 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Je bent moslim, fucking doh.
Klinkt logisch... (!) :')
pi_142592793
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 13:11 schreef Toofastforyou21 het volgende:

[..]

De verzonnen waarheid van de plaatselijke haat-imam misschien, mietje.
Jij bent hier de haat-imam in dienst van Bin Laden.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 13:13:02 #227
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142592805
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 13:12 schreef sp3c het volgende:

[..]

lijkt me een sterk verhaal
Moet je de Facebook-pagina's van je collega's eens bekijken....
  dinsdag 22 juli 2014 @ 13:13:34 #228
430720 Toofastforyou21
Das beste oder nichts.
pi_142592827
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 13:12 schreef gohan16 het volgende:
TooFastForYou21 identificeert zich met de militairen van israel. Is niet zo heel raar vind ik. Israel is een westers land. Om zomaar alles goed te keuren wat ze doen, is niet goed. Want de IDF heeft heel veel belangen en invloeden waar een Nederlandse militair in Irak of afganistan helemaal niets mee te maken krijgt.

Zoals ik al eerder zei: totaal ander soort missies. Israel is bezetter, Nederland/vs/uk niet.
Ik keur niet zomaar alles goed van wat Israel doet, er zit wat meer nuance achter dan hier wordt geschetst. Het conflict is op sommige punten heel goed vergelijkbaar, op sommige punten niet.
pi_142592863
quote:

[..]

het is idd niet netjes tov de "religie van vrede"
  dinsdag 22 juli 2014 @ 13:14:34 #230
430720 Toofastforyou21
Das beste oder nichts.
pi_142592871
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 13:12 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Jij bent hier de haat-imam in dienst van Bin Laden.
_O- _O- _O-
  Moderator dinsdag 22 juli 2014 @ 13:14:50 #231
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_142592879
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 13:13 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Moet je de Facebook-pagina's van je collega's eens bekijken....
done

lijkt me nogal een sterk verhaal
pi_142592890
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 13:12 schreef Toofastforyou21 het volgende:

[..]

Je komt met net zoveel haat terug.
pi_142592924
Toofastforyou doet zijn naam eer aan met zijn postdiarree. Alleen is het wel een beetje jammer dat het hele topic hierdoor om zeep wordt geholpen.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 13:16:15 #234
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_142592926
UN chief arrives in Israel, but no cease-fire expected
Ban Ki-moon will head to Ramallah on Wednesday to meet Abbas, and then return to Israel for talks with Israeli officials.

UN Secretary-General Ban Ki-moon was due to land in Israel 2 P.M. Tuesday in an attempt to push for progress on a cease-fire in the Gaza Strip. Ban's attempts to secure an hours-long humanitarian cease-fire over the course of the morning failed, however, after Israel rejected the proposal. - http://www.haaretz.com/news/diplomacy-defense/.premium-1.606602

Tunnel vision: How Israeli defense ministers failed to address threat from below
Nearly a decade ago, Col. (res.) Yossi Langotsky warned that the underground passageways of Gaza were a strategic danger, but almost no one took his report seriously.
Forty-five years ago, Neil Armstrong walked on the moon. Eight years after President John F. Kennedy promised to send a man to the moon — and bring him back, a mission just as complex — he realized that goal. It’s true that no armed and hostile moon-men were lying in wait for Armstrong and Buzz Aldrin’s spaceship to arrive, nor was their landing disturbed by gunfire. - http://www.haaretz.com/news/diplomacy-defense/.premium-1.606466
  dinsdag 22 juli 2014 @ 13:17:42 #235
430720 Toofastforyou21
Das beste oder nichts.
pi_142592979
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 13:15 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Je komt met net zoveel haat terug.
Die haat was er nog niet, die kwam later pas om de hoek kijken, misschien erfenis 3 uitzendingen Afghanistan ? of gezond verstand dat de islam een barbaars achterhaald sprookje is waar niemand beter van is geworden ?
  dinsdag 22 juli 2014 @ 13:17:59 #236
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_142592991
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 13:05 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Precies. Zeer goed van hen dat ze niet de kant van de Israëlische bezetter en kolonisator kiezen.
Kijk, enig relativeringsvermogen is den moslim blijkbaar helemaal vreemd.

Goed dat je dat nog even bevestigt.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 13:18:09 #237
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_142592997
Army rolls out SMS-based rocket-alert system in areas near Gaza
App issues real-time warnings on cellphones, including in Bedouin communities that don’t have any sirens.
The Home Front Command said on Monday that its “Personal Message” service, which alerts people to incoming rockets through their cellphones and mobile devices, has been expanded to communities in a radius of 20 and 40 kilometers from the Gaza Strip.

The service, which supplements sirens and warnings issued over television and radio, now includes Be’er Sheva, Ashkelon, Yavne and Dimona as well as many Bedouin communities in the Negev that don’t have sirens at all, the command said. - http://www.haaretz.com/.premium-1.606520

Ik was in de veronderstelling dat een dergelijk systeem allang in gebruik was.
pi_142593000
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 13:14 schreef Toofastforyou21 het volgende:

[..]

_O- _O- _O-
Je predikt haat richting alle moslims en dezelfde boodschap als Bin Laden.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 13:18:26 #239
19350 gohan16
Inmiddels 26
pi_142593012
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 13:13 schreef Toofastforyou21 het volgende:

[..]

Ik keur niet zomaar alles goed van wat Israel doet, er zit wat meer nuance achter dan hier wordt geschetst. Het conflict is op sommige punten heel goed vergelijkbaar, op sommige punten niet.
In praktische zin is het denk ik vergelijkbaar. Zoals vuurgevechten, invallen etc.

Maar hun best doen om burgerslachtoffers te voorkomen doen ze niet. Imo accepteren ze veel te veel colleteral damage.

Het feit dat Nederland daar de lokale bevolking hielp geeft al aan dat er een groot verschil is. Ik zie de idf bijv geen noodhospitaaltje bouwen voor de Palestijnse burgers.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 13:18:41 #240
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142593018
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 13:17 schreef Toofastforyou21 het volgende:

[..]

Die haat was er nog niet, die kwam later pas om de hoek kijken, misschien erfenis 3 uitzendingen Afghanistan ? of gezond verstand dat de islam een barbaars achterhaald sprookje is waar niemand beter van is geworden ?
.... we twijfelen er nogal over of jij over gezond verstand beschikt, eerlijk gezegd....
  dinsdag 22 juli 2014 @ 13:18:48 #241
430720 Toofastforyou21
Das beste oder nichts.
pi_142593024
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 13:18 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Je predikt haat richting alle moslims en dezelfde boodschap als Bin Laden.
Kun je verder denken dan je neus lang is, en bedenken waar dat vandaan komt ?
pi_142593026
quote:

[..]

Jodendom en Christendom zijn geen achterhaald sprookje?
pi_142593034
quote:

[..]

De haat naar Israel toe van moslims (vaak) komt denk ik omdat de Arabische media erg pro-palestijns is. Ik zie het hier in Tunesië ook, de huilende kinderen en verminkte lijken zie je constant op tv. Je hebt geen hart als dat je niks doet(stiekem hoop ik dat ze dat in de Nederlandse media showen, gewoon alle gruwelijke beelden laten zien)..In het westen merk je dat mensen over het algemeen niet zo veel weten over het conflict, 'ver van m'n bed show' en natuurlijk de Westerse politici die altijd achter Israel staan.
Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:
Karamelkindje meldt zich.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 13:19:31 #244
430720 Toofastforyou21
Das beste oder nichts.
pi_142593044
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 13:18 schreef balaverde het volgende:

[..]

Ook, absoluut een feit.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 13:19:39 #245
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_142593048
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 13:18 schreef gohan16 het volgende:

[..]

In praktische zin is het denk ik vergelijkbaar. Zoals vuurgevechten, invallen etc.

Maar hun best doen om burgerslachtoffers te voorkomen doen ze niet. Imo accepteren ze veel te veel colleteral damage.

Het feit dat Nederland daar de lokale bevolking hielp geeft al aan dat er een groot verschil is. Ik zie de idf bijv geen noodhospitaaltje bouwen voor de Palestijnse burgers.
Die is er wel, hoor.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 13:19:47 #246
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_142593054
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 13:18 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

.... we twijfelen er nogal over of jij over gezond verstand beschikt, eerlijk gezegd....
Ik zou als ik jou was ook nog maar even de OP doorlezen.
Porcupine Tee - Normal
pi_142593080
quote:
3s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 13:18 schreef Nibb-it het volgende:
Army rolls out SMS-based rocket-alert system in areas near Gaza
App issues real-time warnings on cellphones, including in Bedouin communities that don’t have any sirens.
The Home Front Command said on Monday that its “Personal Message” service, which alerts people to incoming rockets through their cellphones and mobile devices, has been expanded to communities in a radius of 20 and 40 kilometers from the Gaza Strip.

The service, which supplements sirens and warnings issued over television and radio, now includes Be’er Sheva, Ashkelon, Yavne and Dimona as well as many Bedouin communities in the Negev that don’t have sirens at all, the command said. - http://www.haaretz.com/.premium-1.606520

Ik was in de veronderstelling dat een dergelijk systeem allang in gebruik was.
Ja alleen een beetje jammer dat bedoeinen vaak niet over een gsm beschikken.
pi_142593099
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 13:19 schreef Toofastforyou21 het volgende:

[..]

Ook, absoluut een feit.
Waarom maak je dan onderscheid?
  dinsdag 22 juli 2014 @ 13:20:55 #249
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_142593103
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 13:19 schreef ntm het volgende:

[..]

De haat naar Israel toe van moslims (vaak) komt denk ik omdat de Arabische media erg pro-palestijns is. Ik zie het hier in Tunesië ook, de huilende kinderen en verminkte lijken zie je constant op tv. Je hebt geen hart als dat je niks doet(stiekem hoop ik dat ze dat in de Nederlandse media showen, gewoon alle gruwelijke beelden laten zien)..In het westen merk je dat mensen over het algemeen niet zo veel weten over het conflict, 'ver van m'n bed show' en natuurlijk de Westerse politici die altijd achter Israel staan.
Ik dacht het niet. Het journaal is vaak behoorlijk pro-palestijns. Ook met name linkse politici gaan vrolijk de straat op om te betogen tegen dit conflict. Tussen de ISIS vlaggen :')
  dinsdag 22 juli 2014 @ 13:20:59 #250
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142593107
quote:

[..]

Het westen was niet veel beter in Afghanistan, wat betreft geen onschuldige burgers willen treffen. De drone-attacks tonen dat wel aan. Het feit dat de USA iedere jong-volwassen man al automatisch aanduidt als 'enemy-combatant', puur en alleen op basis van geslacht en leeftijd, zegt al genoeg dat ze op die manier de statistieken wat betreft de moord op onschuldige burgers iets willen verfraaien....
pi_142593113
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 13:18 schreef Toofastforyou21 het volgende:
De Taliban heeft ervoor gezorgd dat jij alles wat islamitisch is haat..

Oké, maar stel dat jij ooit doordraait en een sjiitische moslim het slachtoffer wordt van jouw zinloze geweld.

Drie keer raden wie er zal juichen?

De Taliban.
-
  dinsdag 22 juli 2014 @ 13:21:08 #252
430720 Toofastforyou21
Das beste oder nichts.
pi_142593114
quote:

[..]

Of ze hun best doen om burgerslachtoffers te voorkomen kan ik niet beoordelen, voor de rest heb je helemaal gelijk.
  Moderator dinsdag 22 juli 2014 @ 13:21:32 #253
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_142593121
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 13:19 schreef Toofastforyou21 het volgende:

[..]

Ook, absoluut een feit.
geen feit

men kan het niet bewijzen de ene of de andere kant op, daarom noem je het geloof
  dinsdag 22 juli 2014 @ 13:21:45 #254
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_142593129
quote:
4s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 13:21 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Oké, maar stel dat jij ooit doordraait en een sjiitische moslim het slachtoffer wordt van jouw zinloze geweld.

De Taliban.
Jij ook toch?
pi_142593150
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 13:18 schreef balaverde het volgende:

Die roepen tenminste niet "geloofd zij jezus" wanneer ze iemand doden

Alle religie moet gewoon verboden worden.
pi_142593171
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 13:17 schreef EdvandeBerg het volgende:
Kijk, enig relativeringsvermogen is den moslim blijkbaar helemaal vreemd.

Goed dat je dat nog even bevestigt.
Dat jij het überhaupt hebt over "den moslim" en dan hypocriet anderen verwijt niet te relativeren.

Hoe dan ook, er is helemaal niets mis als je tegen de Israëlische bezetter en kolonisator bent.
-
  dinsdag 22 juli 2014 @ 13:24:22 #257
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142593199
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 13:19 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Ik zou als ik jou was ook nog maar even de OP doorlezen.
Heb ik gedaan, en mijn statement blijft staan. Iemand die zo makkelijk feiten en bewijs naast zich neerlegt om het voortdurend op het grotere gevaar van 'de islam' te betrekken, is in mijn ogen een idioot met oogkleppen op, die helemaal niet kijkt naar de waarheid, of naar goed vs slecht, maar slechts terugvalt in krankzinnige aannames en vooroordelen, gebaseerd op een diepe afkeer en haat tegen de Islam, en daarmee alle moslims als 1 groep wegzet die massaal hetzelfde denken en geloven.

Dan beschik je niet over rationeel denkvermogen. Dan ben je een slaaf van je eigen waanideeën en vooroordelen.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 13:24:52 #258
430720 Toofastforyou21
Das beste oder nichts.
pi_142593220
quote:
4s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 13:21 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

De Taliban.
Die heeft daar wel een zekere bijdrage aan geleverd, het geloof is niet meer van deze tijd en maakt meer kapot dan het goed doet, ik heb echt een hekel aan ieder geloof aangezien dat de grootste aanstichter is van oorlogen en conflicten, de islam spant de kroon met bijvoorbeeld de ongelijke rechten voor vrouw en man, homohaat etc. etc.
pi_142593229
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 13:19 schreef ntm het volgende:
De haat naar Israel toe van moslims (vaak) komt denk ik omdat de Arabische media erg pro-palestijns is.
De Arabische moslims vormen een minderheid t.o.v. alle moslims wereldwijd.
-
  dinsdag 22 juli 2014 @ 13:25:23 #260
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142593239
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 13:23 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Dat jij het überhaupt hebt over "den moslim" en dan hypocriet anderen verwijt niet te relativeren.

Hoe dan ook, er is helemaal niets mis als je tegen de Israëlische bezetter en kolonisator bent.
Jawel, dan ben je een anti-semiet. Kritiek op de onderdrukking en massamoord op onschuldige burgers, betekent gewoon dat je joden haat. Niets meer en niets minder.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 13:25:51 #261
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_142593252
quote:

[..]

Net als je aanname dat Hamas de burgerslachtoffers veroorzaakt.
Een gedicht over Maanvis
  dinsdag 22 juli 2014 @ 13:27:36 #262
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_142593319
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 13:25 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Jawel, dan ben je een anti-semiet. Kritiek op de onderdrukking en massamoord op onschuldige burgers, betekent gewoon dat je joden haat. Niets meer en niets minder.
Jij bent nu degene die kritiek op Israel "framed" als antisemitisme he, niet andersom. Niemand die jou heeft uitgemaakt voor antisemiet. Waarom meteen zo in de verdediging schieten?
Porcupine Tee - Normal
  dinsdag 22 juli 2014 @ 13:28:09 #263
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_142593332
Moslims in het buitenland draaien wel door hoor door dit conflict. Vooral marokkanen.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_142593349
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 13:20 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Ik dacht het niet. Het journaal is vaak behoorlijk pro-palestijns. Ook met name linkse politici gaan vrolijk de straat op om te betogen tegen dit conflict. Tussen de ISIS vlaggen :')
Bedoel je NOS? :') Mark Rutte wel eens horen praten? Of Obama?
  dinsdag 22 juli 2014 @ 13:28:53 #265
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_142593350
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 13:28 schreef Smoofie het volgende:
Moslims in het buitenland draaien wel door hoor door dit conflict. Vooral marokkanen.
Wellicht zouden ze zich ook een keertje druk kunnen maken over de Westelijke Sahara.
Porcupine Tee - Normal
pi_142593361
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 06:56 schreef Karrs het volgende:

[..]

Dat zei ik niet.

Wat ik wel zei, altijd al, is dat informatie uit Gaza niet vertrouwd kan worden en dat dit soort filmpjes net zo vaak nep als echt zijn.

En ik weet niet wie of wat Solidary Movement is, maar ook zij kunnen misbruikt worden voor propaganda.
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 22:41 schreef Drxx het volgende:

Mag ik vragen hoe jij jouw mening bepaalt? Wat beschouw jij als "betrouwbare informatie"? Welke bronnen vertrouw jij meer dan andere? Als je geheel objectief/humanistisch wil kijken, los van alle media-poeha, dan zou ik denken dat het aantal doden aan beide zijden gehele boekwerken beschrijft, niet? Momenteel vallen er, als je gehele bevolkingsaantallen erbij neemt, 40 keer zoveel doden aan Palestijnse zijde dan aan de Israëlische. Dat wil zeggen: 400 doden op een bevolking van 4 miljoen. 20 doden op een bevolking van 8 miljoen. Of twijfel je ook aan die aantallen?
Informatie uit Gaza vertrouw je niet, maar welke informatie wél? Hoe vorm jij jouw mening, middels welke bronnen?

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 10:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Ja als human shield?

[ afbeelding ]

Je kan mensen niet als human shield gebruiken als ze nergens anders naar toe kunnen, ze zijn er nu immers.
_O_ Fun fact: Jon Stewart is zelf Joods.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 13:29:06 #267
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142593363
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 13:24 schreef Toofastforyou21 het volgende:

[..]

Die heeft daar wel een zekere bijdrage aan geleverd, het geloof is niet meer van deze tijd en maakt meer kapot dan het goed doet, ik heb echt een hekel aan ieder geloof aangezien dat de grootste aanstichter is van oorlogen en conflicten, de islam spant de kroon met bijvoorbeeld de ongelijke rechten voor vrouw en man, homohaat etc. etc.
Fout. Kapitalisme, ene drang naar macht en geld, dat zijn de grote aanstichters van oorlog.

Dat die oorlogen vervolgens vaak 'verkocht' worden onder het mom van 'geloof', is niets meer dan marketing. Marketing om volgers en aanhang te kweken, en om de eigen misdaden goed te kunnen praten. Het is simpel een 'wij tegen zij' verhaal, en je gaat mensen niet snel overtuigen om jarenlang hun leven op het spel te zetten omdat jij als landje iets meer geld wilt verdienen en land wilt veroveren, dus je overtuigt ze door jouw mannen ervan te overtuigen dat de vijand het pure kwaad is, die erop uit is je te vernietigen, en dat je dat dus moet bestrijden.
  Moderator dinsdag 22 juli 2014 @ 13:29:52 #268
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_142593401
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 13:22 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Die roepen tenminste niet "geloofd zij jezus" wanneer ze iemand doden
god bless america op de loop :')

quote:
Alle religie moet gewoon verboden worden.
ach welja we betalen ook al meer belasting dan die tiende penning, laten we de godsdienstvrijheid ook maar schrappen en de spanjaarden onze excuses aanbieden voor de oranjes :')
  dinsdag 22 juli 2014 @ 13:30:06 #269
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142593412
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 13:27 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Jij bent nu degene die kritiek op Israel "framed" als antisemitisme he, niet andersom. Niemand die jou heeft uitgemaakt voor antisemiet. Waarom meteen zo in de verdediging schieten?
Omdat ik het inmiddels al honderden keren heb meegemaakt hier op FOK! dat ik kritiek uit op het beleid van Israel, en men mij aan de hand van die kritiek uitmaakt voor anti-semiet.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 13:30:18 #270
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_142593417
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 13:23 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Dus het bestoken van Israelische burgerdoelen met de bedoeling Israel te laten terugslaan keur jij goed :')
pi_142593419
quote:

[..]

Leuk, maar je bent geen haar beter dan de Syriëstrijders.
  Moderator dinsdag 22 juli 2014 @ 13:30:38 #272
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_142593428
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 13:25 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Net als je aanname dat Hamas de burgerslachtoffers veroorzaakt.
hey spuitelf is er ook!!
pi_142593431
Wie zit er toch achter dit sluimerende conflict, juist, degenen die geen vrede willen.

Men neemt een groepje lui van hooguit 40 a 50 man, betaalt ze goed geld en zij sturen een kilometer of 20 a 30 vanaf de grens raketten op Israël.
Hierop luiden de alarmsirenes en raakt het volk in een psychologie van zelfverdediging en de behoefte om te moeten terugslaan, dat is er gaande.

Die mensen die die paar raketten afschieten daar gebeurt uiteraard niets mee, de onschuldige mensen zijn zoals altijd weer het slachtoffer.

Tevens zijn het experts die die raketten afvuren want zoals altijd slaan ze weer in op een leeg terrein, maar de sirenes en het klimaat van angst zijn weer genoeg om een 'tegenaanval' te beginnen.

Dit is allemaal nergens voor nodig er is een heel vies spel aan de hand en hoop dat het opgelost kan worden zonder dat er weer vele onschuldige slachtoffers vallen, want degenen die die paar raketten afvuurden op Israël genieten nu en hebben maling aan alles.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 13:31:11 #274
430720 Toofastforyou21
Das beste oder nichts.
pi_142593448
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 13:29 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Fout. Kapitalisme, ene drang naar macht en geld, dat zijn de grote aanstichters van oorlog.

Dat die oorlogen vervolgens vaak 'verkocht' worden onder het mom van 'geloof', is niets meer dan marketing. Marketing om volgers en aanhang te kweken, en om de eigen misdaden goed te kunnen praten. Het is simpel een 'wij tegen zij' verhaal, en je gaat mensen niet snel overtuigen om jarenlang hun leven op het spel te zetten omdat jij als landje iets meer geld wilt verdienen en land wilt veroveren, dus je overtuigt ze door jouw mannen ervan te overtuigen dat de vijand het pure kwaad is, die erop uit is je te vernietigen, en dat je dat dus moet bestrijden.
Mag ik refereren naar bijvoorbeeld Syrië ? of Libië ? of Egypte ? of Oman ?
  dinsdag 22 juli 2014 @ 13:31:30 #275
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_142593456
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 13:29 schreef sp3c het volgende:
ach welja we betalen ook al meer belasting dan die tiende penning, laten we de godsdienstvrijheid ook maar schrappen en de spanjaarden onze excuses aanbieden voor de oranjes :')
Ik wil ook wel een excuus voor de Oranjes.
pi_142593468
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 13:18 schreef Toofastforyou21 het volgende:

[..]

Is niet relevant. De haat die bij bepaalde mensen is ingebakken die jouw vijanden zijn komt ook ergens vandaan. Daar heb je geen begrip voor, dus verwacht dan ook niet dat men dat wel voor jou heeft.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 13:31:47 #277
430720 Toofastforyou21
Das beste oder nichts.
pi_142593469
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 13:30 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Leuk, maar je bent geen haar beter dan de Syriëstrijders.
Dat mag jij vinden :')
pi_142593471
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 13:25 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

De Arabische moslims vormen een minderheid t.o.v. alle moslims wereldwijd.
Ja oke, ik had het over de Arabische media, hoe het in andere landen is weet ik niet.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 13:31:59 #279
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_142593485
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 13:30 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Omdat ik het inmiddels al honderden keren heb meegemaakt hier op FOK! dat ik kritiek uit op het beleid van Israel, en men mij aan de hand van die kritiek uitmaakt voor anti-semiet.
Tja, sommigen trekken de antisemietenkaart nou eenmaal snel. Moet je jezelf ook niet te veel van aantrekken.
Porcupine Tee - Normal
pi_142593489
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 13:30 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Ach wij worden constant uitgemaakt voor racist als we nog maar iets over islam durven zeggen ... who cares :{w
  dinsdag 22 juli 2014 @ 13:32:13 #281
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142593501
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 13:29 schreef Drxx het volgende:

[..]

[..]

Informatie uit Gaza vertrouw je niet, maar welke informatie wél? Hoe vorm jij jouw mening, middels welke bronnen?

[..]

_O_ Fun fact: Jon Stewart is zelf Joods.
Stewart is ook gewoon een hele verstandige rationeel denkende man, met verstand van zaken, die het objectief kan EN DURFT te bekijken.

Maar er zijn veel meer verstandige rationele joodse mensen die absoluut WALGEN van wat Israel doet. Het zijn juist de simpele nationalistische figuren die de misdaden van Israel kritiekloos accepteren en verdedigen.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 13:32:54 #282
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142593531
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 13:31 schreef Toofastforyou21 het volgende:

[..]

Gaan we het dan hebben over de opstandelingen die opgezet werden door het westen om daar een pro-westerse regering aan de macht te helpen middels een staatsgreep...?
pi_142593536
quote:

[..]

dat is geen oorlog, dat zijn "interne conflicten" :D
pi_142593538
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 13:30 schreef EdvandeBerg het volgende:
Dus het bestoken van Israelische burgerdoelen met de bedoeling Israel te laten terugslaan keur jij goed :')
Israël wordt bestookt omdat ze andermans land bezetten en koloniseren, Palestijnse burgers uit hun huizen verjagen, etc. Israël kiest er zelf voor om zich als een barbaar te gedragen en gaan dan achteraf janken als ze als barbaar behandeld worden.
-
  dinsdag 22 juli 2014 @ 13:33:14 #285
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_142593539
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 13:32 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Stewart is ook gewoon een hele verstandige rationeel denkende man, met verstand van zaken, die het objectief kan EN DURFT te bekijken.

Maar er zijn veel meer verstandige rationele joodse mensen die absoluut WALGEN van wat Israel doet. Het zijn juist de simpele nationalistische figuren die de misdaden van Israel kritiekloos accepteren en verdedigen.
Zoek maar op Zionism vs Judiasm. Vind je meer dan genoeg over.

Het zionisme is iets verwerpelijks.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  dinsdag 22 juli 2014 @ 13:34:02 #287
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_142593567
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 13:30 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
Wie zit er toch achter dit sluimerende conflict, juist, degenen die geen vrede willen.

Men neemt een groepje lui van hooguit 40 a 50 man, betaalt ze goed geld en zij sturen een kilometer of 20 a 30 vanaf de grens raketten op Israël.
Hierop luiden de alarmsirenes en raakt het volk in een psychologie van zelfverdediging en de behoefte om te moeten terugslaan, dat is er gaande.

Die mensen die die paar raketten afschieten daar gebeurt uiteraard niets mee, de onschuldige mensen zijn zoals altijd weer het slachtoffer.

Tevens zijn het experts die die raketten afvuren want zoals altijd slaan ze weer in op een leeg terrein, maar de sirenes en het klimaat van angst zijn weer genoeg om een 'tegenaanval' te beginnen.

Dit is allemaal nergens voor nodig er is een heel vies spel aan de hand en hoop dat het opgelost kan worden zonder dat er weer vele onschuldige slachtoffers vallen, want degenen die die paar raketten afvuurden op Israël genieten nu en hebben maling aan alles.
14.gif

Ben benieuwd of Charismatisch en zijn matties hier nog op willen reageren.
  Moderator dinsdag 22 juli 2014 @ 13:34:06 #288
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_142593568
quote:

[..]

jon steward is een komiek ma

een hele goede _O_
pi_142593576
quote:
Oman ?
-
  dinsdag 22 juli 2014 @ 13:34:25 #290
19350 gohan16
Inmiddels 26
pi_142593581
Ook wel een interessant stuk over de propaganda.

http://www.rtlnieuws.nl/n(...)ige-propagandaoorlog
  dinsdag 22 juli 2014 @ 13:34:50 #291
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142593600
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 13:32 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Ach wij worden constant uitgemaakt voor racist als we nog maar iets over islam durven zeggen ... who cares :{w
Je mag inhoudelijke kritiek hebben op de Islam en geloof in het algemeen. Religie IS ook idioot voor ieder rationeel denkend mens.

Zodra je alle moslims gaat wegzetten als potentiele teroristen en haatbaarden en achterlijke geitenneukers die een pedofiel aanbidden, dan is dat niet meer 'iets zeggen over de Islam', maar dat is gewoon bewust schofferen en beledigen. Niets inhoudelijks aan. Niets realistisch aan.
pi_142593615
quote:

[..]

Het zijn inderdaad achterlijke nationalisten zoals deze mensen die met z'n allen een vrouw uit durven te maken voor hoer, dapper hoor, en gehele bevolkingsgroepen dood willen zien.

dinsdag 22 juli 2014 @ 13:35:22 #293
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_142593619
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 13:33 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Israël wordt bestookt omdat ze andermans land bezetten en koloniseren, Palestijnse burgers uit hun huizen verjagen, etc. Israël kiest er zelf voor om zich als een barbaar te gedragen en gaan dan achteraf janken als ze als barbaar behandeld worden.
Het heeft gewoon echt geen zin met mensen zoals jij te discussieren :')
  dinsdag 22 juli 2014 @ 13:35:24 #294
430720 Toofastforyou21
Das beste oder nichts.
pi_142593620
quote:

[..]

Gaan we het dan hebben over de opstandelingen die opgezet werden door het westen om daar een pro-westerse regering aan de macht te helpen middels een staatsgreep...?
Die conflicten liepen al veel langer voordat er uberhaupt hulp kwam uit het westen ? of is dat ook allemaal niet waar ?
  Moderator dinsdag 22 juli 2014 @ 13:35:25 #295
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_142593623
quote:
3s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 13:34 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

het is leuk voor een goed jongensboek ^O^

of een matig seizoen 24
pi_142593646
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 13:31 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Tja, sommigen trekken de antisemietenkaart nou eenmaal snel. Moet je jezelf ook niet te veel van aantrekken.
Echt moe word je daar van, bij elk kritiekpuntje ben je gelijk een anti-semiet.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 13:36:08 #297
430720 Toofastforyou21
Das beste oder nichts.
pi_142593657
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 13:34 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Wees maar weer lekker selectief... :')
pi_142593692
quote:
3s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 13:34 schreef EdvandeBerg het volgende:
:') Israël moet stoppen met het doden van voornamelijk burgers, Hamas wordt daarmee niet uitgeschakeld.
-
pi_142593735
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 13:36 schreef Toofastforyou21 het volgende:

Wees maar weer lekker selectief... :')
Wtf is er mis met Oman? Je hebt een cursus geografie nodig.
-
pi_142593774
Allemaal de schuld van Hamas :')
pi_142593781
X
  Moderator dinsdag 22 juli 2014 @ 13:40:28 #302
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_142593827
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 13:37 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

:') Israël moet stoppen met het doden van voornamelijk burgers, Hamas wordt daarmee niet uitgeschakeld.
dit is zeker waar

beetje tragisch om het ooit zo machtige israelische leger zo machteloos om zich heen te zien slaan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')