quote:Op maandag 21 juli 2014 19:43 schreef timmmmm het volgende:
Basisschoolniveau hier, met je 'uitgeluld'. Vanaf nu gaan we hier strenger modden. Ik wil weer échte discussies kunnen houden, zonder users die persoonlijk worden of je aanvallen. De regels zijn zo simpel: ga fatsoenlijk met elkaar om, doe normaal
Toch schijnt dat niet zo simpel te zijn, dus ik zal het specificeren:
1 Het moment dat je iets over een user zegt, in plaats van (inhoudelijk!) over wat hij zegt, zit je fout
2 Niet schelden
3 Val andere users niet persoonlijk aan. Diploma niet gehaald, andere jijbakken, nergens voor nodig. Niet alleen zet je jezelf voor lul, je maakt de discussie onmogelijk
4 Ook al ben je het niet met elkaar eens: aan de andere kant van de computer zitten ook mensen. Als je het 'in het echt' niet tegen iemand zou zeggen, dan hier ook niet.
Er gaan hier meer posts verdwijnen als ze niet aan het bovenstaande voldoen. Kinderachtig zo, ik weet het, maar ik wil graag weer enig niveau terugbrengen.
De Palestijnen worden onderdrukt.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:22 schreef Toofastforyou21 het volgende: [..] Nee dat is de onderdrukte lieve buur
![]()
Het meest baat bij vrede heeft de bevolking, aan beide kanten. Het overgrote deel van de inwoners van zowel Israël als Palestina. Het minst geldt dat voor de leiders van beide kampen, die zijn gebaat bij een vijand en blijven volharden in "hullie begonnen" om hun eigen oorlogsdaden te legitimeren.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:41 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor. Bij vrede zou israel er op achteruit gaan wat land betreft. Ze zouden land moeten inleveren, geen vrijheid meer om nederzettingen neer te zetten waar ze willen.
Aan de andere kant zouden de Palestijnen er op vooruit gaan wat dat betreft en ze zouden dan eindelijk vrijheid hebben.
Dus wie heeft het meeste baat bij vrede en wie het minst?
Klopt, de Gazastrook kreeg meer vrijheden en werd ontruimt,.. Wel experiment mislukt Israël past wel op met hetzelfde te doen op de Westbank.quote:
Die filmpjes waar jij het over hebt werden door het IDF zelf geplaatst. Als het door een betrouwbaar persbureau geplaatst wordt ben ik natuurlijk bereid mijn mening bij te stellenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, want alles pro Hamas is de waarheid en pro Israel is propaganda.
Idd, ze moeten gewoon allemaal eens nokken met waarde hechten aan pure crap dingen als heilige grond en constuctief samen gaan werken.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:45 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het meest baat bij vrede heeft de bevolking, aan beide kanten. Het overgrote deel van de inwoners van zowel Israël als Palestina. Het minst geldt dat voor de leiders van beide kampen, die zijn gebaat bij een vijand en blijven volharden in "hullie begonnen" om hun eigen oorlogsdaden te legitimeren.
Wat begrijp je niet aan het feit dat terreurstaatje Israël weggevaagd en radioactief wordt als het met één kernbom wordt aangepakt? Dan kun je zoveel vergelden als je wilt, maar je mini-staatje is verleden tijd.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:43 schreef Kandijfijn het volgende:
Second strike is geen verdedigingsmiddel maar een vergelding wat ervoor zorg draagt dat mensen niet als eerste toeslaan.
Gaat niet gebeuren en dat weet jij ook.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:47 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan het feit dat terreurstaatje Israël weggevaagd en radioactief wordt als het met één kernbom wordt aangepakt? Dan kun je zoveel vergelden als je wilt, maar je mini-staatje is verleden tijd.
Het zijn linkjes naar achtergrondartikelen. Ik ging er maar van uit dat de meeste lezers het Frans of Duits wel beheersen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:45 schreef HeatWave het volgende:
Lekker leesbaar stukje tekst in 89734 talen, dat helpt.
Alle Palestijnen uitroeien gaat Israël ook niet doen, omdat ze weten dat ze aangepakt kunnen worden met een kernbom.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:48 schreef Janneke141 het volgende:
Gaat niet gebeuren en dat weet jij ook.
Er.valt.geen.kern.bom.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:49 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Alle Palestijnen uitroeien gaat Israël ook niet doen, omdat ze weten dat ze aangepakt kunnen worden met een kernbom. ook wel weten dat genocide een niet te rechtvaardigen oorlogsmisdaad is
Ik heb deze ochtend al zoveel klets van jou gelezen dat ik nu met het vriendelijke verzoek kom om hier mee te stoppen, evenals het stoppen met liegen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:49 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Alle Palestijnen uitroeien gaat Israël ook niet doen, omdat ze weten dat ze aangepakt kunnen worden met een kernbom.
En dat zullen ze doen door voornamelijk Hamas uit te schakelen. Helaas zullen daar burgerslachtoffers bij vallen, maar de meesten daarvan door menselijk schild-acties.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:50 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Dat zeg ik.
Het wordt conventioneel uitgevochten. Time is not on Israel's side.
Ik weet zeker dat Hamas niet uitgeschakeld zal zijn nadat het huidige militaire conflict stopt.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:53 schreef HeatWave het volgende:
En dat zullen ze doen door voornamelijk Hamas uit te schakelen. Helaas zullen daar burgerslachtoffers bij vallen, maar de meesten daarvan door menselijk schild-acties.
We zullen zien, ik vrees ook dat de ratten zich terugzullen trekken om ergens anders burgers te gaan terroriseren idd.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:54 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat Hamas niet uitgeschakeld zal zijn nadat het huidige militaire conflict stopt.
Menselijk schild acties. Zal me niks verbazen dat dat gewoon reinste idf propaganda is wat de westerse wereld weer als zoete koek slikt.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dat zullen ze doen door voornamelijk Hamas uit te schakelen. Helaas zullen daar burgerslachtoffers bij vallen, maar de meesten daarvan door menselijk schild-acties.
Terugtrekken naar waar?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:55 schreef HeatWave het volgende:
We zullen zien, ik vrees ook dat de ratten zich terugzullen trekken om ergens anders burgers te gaan terroriseren idd.
Steek jij ook maar je kop in het zand, de bewijzen liegen niet.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:56 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Menselijk schild acties. Zal me niks verbazen dat dat gewoon reinste idf propaganda is wat de westerse wereld weer als zoete koek slikt.
Ja, zo kunnen we eeuwig doorgaan. Feit is dat Israel 0 belang heeft bij foto's van burgerslachtoffers en Hamas alle belang.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:56 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Menselijk schild acties. Zal me niks verbazen dat dat gewoon reinste idf propaganda is wat de westerse wereld weer als zoete koek slikt.
Feit.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, zo kunnen we eeuwig doorgaan. Feit is dat Israel 0 belang heeft bij foto's van burgerslachtoffers en Hamas alle belang.
Wat begrijp je er niet aan dat Pakistan niet zo fucking dom is als jij bent en dat ze niet aan zelfmoord doen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:47 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan het feit dat terreurstaatje Israël weggevaagd en radioactief wordt als het met één kernbom wordt aangepakt? Dan kun je zoveel vergelden als je wilt, maar je mini-staatje is verleden tijd.
Het gaat op dit moment ook niet om uitschakeling van Hamas, dat is niet realistisch, maar om het verzwakken van capaciteit.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:54 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat Hamas niet uitgeschakeld zal zijn nadat het huidige militaire conflict stopt.
Israël gebruikt de Palestijnen als menselijk schild om zich te beschermen tegen de Palestijnse vrijheidsstrijders.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:56 schreef gohan16 het volgende:
Ja zoals de bewijzen van Colin Powell destijds ook? (Heel ander conflict, maar dit soort dingen gebeuren ook echt wel bij israel en Hamas)quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:56 schreef Toofastforyou21 het volgende:
[..]
Steek jij ook maar je kop in het zand, de bewijzen liegen niet.
Ach, niet alles zal zo zwart en wit zijn. Ik zeg ook niet dat Israel nooit iets "smerigs" doet, het is tenslotte oorlog geen kinderpartijtje.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:56 schreef Toofastforyou21 het volgende:
[..]
Israël doet aan zelfmoord als ze miljoenen Palestijnen doden.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:58 schreef Kandijfijn het volgende:
Wat begrijp je er niet aan dat Pakistan niet zo fucking dom is als jij bent en dat ze niet aan zelfmoord doen.
Wederom een leugen van jou, die 2 foto's worden altijd gebruikt maar zeggen uiteindelijk helemaal niets.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:59 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Israël gebruikt de Palestijnen als menselijk schild om zich te beschermen tegen de Palestijnse vrijheidsstrijders.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dat doen ze dus ook nietquote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:01 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Israël doet aan zelfmoord als ze miljoenen Palestijnen doden.
Stop dan met je loze dreigementen "als Israël wil kunnen ze de Palestijnen reduceren naar 0".quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:02 schreef HeatWave het volgende:
En dat doen ze dus ook niet. Willen ze niet, doen ze niet, gaan ze nooit willen of doen.
Ik denk niet dat ze bewust burgers doden, maar dat ze heel makkelijk colleteral damage accepteren. Ook dit is niet echt acceptabel vind ik.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, niet alles zal zo zwart en wit zijn. Ik zeg ook niet dat Israel nooit iets "smerigs" doet, het is tenslotte oorlog geen kinderpartijtje.
Alleen elke foto van een onschuldige burger is in het nadeel van het imago van Isreal. Dus ik zie niet in waarom Isreal onschuldige burgers zou WILLEN treffen.
Dat het merendeel van moslims gewoonweg alle joden dood willen zullen we dan ook maar vergetenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:03 schreef Charismatisch het volgende:
Stop dan met je loze dreigementen "als Israël wil kunnen ze de Palestijnen reduceren naar 0".
http://www.independent.co(...)-shield-9619810.htmlquote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zijn geen dreigementen maar constateringen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:03 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Stop dan met je loze dreigementen "als Israël wil kunnen ze de Palestijnen reduceren naar 0".
Je hebt in ieder geval door dat je vorige reactie compleet stompzinnig wasquote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:01 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Israël doet aan zelfmoord als ze miljoenen Palestijnen doden.
Kortom hoe meer Israël gaza aanvalt hoe machtiger Hamas wordt.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, zo kunnen we eeuwig doorgaan. Feit is dat Israel 0 belang heeft bij foto's van burgerslachtoffers en Hamas alle belang.
Ja, leuk, en dan kom ik weer met een artikel waarin het wel bewezen is etc etc.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:05 schreef kipknots het volgende:
[..]
http://www.independent.co(...)-shield-9619810.html
Je hebt mij gedwongen om op zoek te gaan naar meer info, hier heb je een video waar Israëlische soldaten een Palestijns als menselijk schild gebruiken:quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:01 schreef Toofastforyou21 het volgende:
Wederom een leugen van jou, die 2 foto's worden altijd gebruikt maar zeggen uiteindelijk helemaal niets.
Ze staan in categorie 5 van de genocide watchlist.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dat doen ze dus ook niet. Willen ze niet, doen ze niet, gaan ze nooit willen of doen.
Waarom zeggen ze helemaal niets? Een kind vastbinden voorop je jeep is normaal?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:01 schreef Toofastforyou21 het volgende:
[..]
Wederom een leugen van jou, die 2 foto's worden altijd gebruikt maar zeggen uiteindelijk helemaal niets.
Zionisten:quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:05 schreef UncleScorp het volgende:
Dat het merendeel van moslims gewoonweg alle joden dood willen zullen we dan ook maar vergeten
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:56 schreef Toofastforyou21 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:05 schreef kipknots het volgende:
[..]
http://www.independent.co(...)-shield-9619810.html
Zelfs als hij het persoonlijk, met eigen ogen zou zijn, dan zou hij het nog ontkennen. Het lijkt me vrij zinloos nog langer met TooFast in discussie te gaan. Youtube staat vol met beeldmateriaal en 'confessions' over hoe de Israelische soldaten zich hebben gedragen en hoe ze de Palestijnen behandelen, en op de een of andere manier is zelfs dat niet genoeg om bij sommige mensen de ogen te openen, omdat ze vol zitten met vooroordelen en haat en propaganda.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:07 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Je hebt mij gedwongen om op zoek te gaan naar meer info, hier heb je een video waar Israëlische soldaten een Palestijns als menselijk schild gebruiken:
Ah ja, social media, de beste manier om je gelijk te geven, zoek een paar idioten en die zijn meteen representatief.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:08 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Zionisten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens mij is dat een arrestant, het jeepje wordt belaagd door +/- 20 heethoofden.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:07 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Je hebt mij gedwongen om op zoek te gaan naar meer info, hier heb je een video waar Israëlische soldaten een Palestijns als menselijk schild gebruiken:
Wie zegt dat dat '' kind '' onschuldig is, wie weet het ware verhaal omtrent dat '' kind ''.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:07 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Waarom zeggen ze helemaal niets? Een kind vastbinden voorop je jeep is normaal?
Er zijn geen plannen om ze allemaal dood te maken maar er zijn wel mensen in Israël die dat wel willen, en die proberen aan de macht te komen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:09 schreef HeatWave het volgende:
Het feit dat er nog palestijnen zijn bewijst onherroepelijk dat Isreal niet van plan is ze allemaal af te maken, want dan waren ze allang dood.
Ja, en in Gaza zijn de mensen die alle Joden dood willen al aan de macht...quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Er zijn geen plannen om ze allemaal dood te maken maar er zijn wel mensen in Israël die dat wel willen, en die proberen aan de macht te komen.
Ik heb meer met mijn eigen ogen gezien dan jij je uberhaupt kunt voorstellen, daarom ga ik maar niet in op deze persoonlijke en intrieste aanvalquote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:09 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Zelfs als hij het persoonlijk, met eigen ogen zou zijn, dan zou hij het nog ontkennen. Het lijkt me vrij zinloos nog langer met TooFast in discussie te gaan. Youtube staat vol met beeldmateriaal en 'confessions' over hoe de Israelische soldaten zich hebben gedragen en hoe ze de Palestijnen behandelen, en op de een of andere manier is zelfs dat niet genoeg om bij sommige mensen de ogen te openen, omdat ze vol zitten met vooroordelen en haat en propaganda.
.... ah, en Hitler beschermde Duitsland ook alleen maar tegen de joden. Was ook helemaal geen genocide van plan, want hij liet velen uit vrije wil vertrekken, of gaf ze zelfs baantjes in de werkkampen...quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ah ja, social media, de beste manier om je gelijk te geven, zoek een paar idioten en die zijn meteen representatief.
Het feit dat er nog palestijnen zijn bewijst onherroepelijk dat Isreal niet van plan is ze allemaal af te maken, want dan waren ze allang dood.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:09 schreef HeatWave het volgende:
Als hamas zich nou bezig zou houden met het regelen van dit soort zaken ipv verspilling aan nutteloos wapentuig...quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:13 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
.... ah, en Hitler beschermde Duitsland ook alleen maar tegen de joden. Was ook helemaal geen genocide van plan, want hij liet velen uit vrije wil vertrekken, of gaf ze zelfs baantjes in de werkkampen...
... toch....!?
.... want het is pas genocide als ze daadwerkelijk alles en iedereen hebben omgebracht, ipv gewoon bijna 600 binnen de laatste 2 weken....
... pas wanneer ze allemaal dood zijn, gaan we onze bedenkingen hebben en roepen: Ok, dat was wellicht 'overkill'
BTW, dan hebben we het over de directe doden, en nog niet eens over de slachtoffers die doodgaan door het ontbreken van fatsoenlijke voorzieningen in dat gebied, zoals schoon water, medische zorg, gezond eten, etc etc. Want dat lijkt me allemaal ook niet bepaald gezond voor babies en jonge kinderen.
Hoelang ga jij jezelf nog voor gek zetten ? dat gaat nooit gebeuren ook al worden alle Palestijnen uitgeroeid, dat weet je zelf ook.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:14 schreef Charismatisch het volgende:
[..]Nee. Het bewijst dat Israël bewust is van het feit dat ze een kernbom gaan koppen als ze ooit zo stom zijn over te gaan op de totale uitroeiing van alle Palestijnen.
Natuurlijk wel, meer haat bij de Palestijnen geeft Israël meer 'reden' om geweld in te zetten.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
... wie zegt dat Hamas dat niet al jaren probeert, maar dat dat nogal moeilijk is wanneer alles gaat via Israel, die geen cement, beton, metaal en glas toelaten in het gebied, en over de watertoevoer en electriciteit gaan, en ook daarmee de Palestijnen bewust achterstellen, want geen schoon water, geen vaste electriciteit, etc etc.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:14 schreef Toofastforyou21 het volgende:
[..]
Als hamas zich nou bezig zou houden met het regelen van dit soort zaken ipv verspilling aan nutteloos wapentuig...
Israel heeft geen redenen meer nodig. Israel wordt aangevallen en slaat terug, meer niet.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:17 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, meer haat bij de Palestijnen geeft Israël meer 'reden' om geweld in te zetten.
Dat klopt.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en in Gaza zijn de mensen die alle Joden dood willen al aan de macht...
Zijn er niet genoeg Arabische bondgenoten in de omgeving die ze daarbij kunnen helpen? Waarom zou het land dat onder vuur ligt dat moeten doen?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:17 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
... wie zegt dat Hamas dat niet al jaren probeert, maar dat dat nogal moeilijk is wanneer alles gaat via Israel, die geen cement, beton, metaal en glas toelaten in het gebied, en over de watertoevoer en electriciteit gaan, en ook daarmee de Palestijnen bewust achterstellen, want geen schoon water, geen vaste electriciteit, etc etc.
Hoe de fuck kun je zonder die basisvoorzieningen iets opzetten?
Ik maak zo ook wel even een youtube filmpje waarin ik zeg dat ik gelijk heb, dan win ik volgens jouw argumentatie.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:18 schreef Charismatisch het volgende:
Zoon van een Israëlische generaal ontmaskert terreurstaat Israël:
En al die raketten dan ? en al die tunnels ? en al dat wapentuig ?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:17 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
... wie zegt dat Hamas dat niet al jaren probeert, maar dat dat nogal moeilijk is wanneer alles gaat via Israel, die geen cement, beton, metaal en glas toelaten in het gebied, en over de watertoevoer en electriciteit gaan, en ook daarmee de Palestijnen bewust achterstellen, want geen schoon water, geen vaste electriciteit, etc etc.
Hoe de fuck kun je zonder die basisvoorzieningen iets opzetten?
hamas is niet het volk...quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:19 schreef HeatWave het volgende:
Idd, ze zouden niets kunnen bouwen en kopen maar ze hebben wel duizenden raketten.
Wat zou 1 raket kosten, en 1 huis daar?
Het is zulk dom volk.
Omdat ze in Israel wonen, die die gebieden in handen heeft. Er is apartheid. En de buren willen of kunnen niets doen, want daar zitten regeringen die blijkbaar geen oorlog willen met grote terroristenbroer USA.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:19 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Zijn er niet genoeg Arabische bondgenoten in de omgeving die ze daarbij kunnen helpen? Waarom zou het land dat onder vuur ligt dat moeten doen?
Israël gebruikt hen als menselijk schild.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:15 schreef HeatWave het volgende:
palestijnen wonen ook gewoon tussen de Isrealiers, vreedzaam, met gewoon winkels en banen etc.
Die zijn er wel de baas en de bevolking laat dat toe.quote:
ow maar spreken over israel nuken kan dan weer wel ?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:19 schreef Yi-Long het volgende:
Dit lijken me vrij duidelijke voorbeelden van doodsverwensingen en haatzaaien.
Dat wapentuig wordt grotendeels gesponsord door andere islam schurkenstaten, alsof het ook maar iets helpt. Als Hamas stopt met het hun terroristische activiteiten, kunnen de mensen in die gebieden hun leven opbouwen, eerder niet.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:19 schreef HeatWave het volgende:
Idd, ze zouden niets kunnen bouwen en kopen maar ze hebben wel duizenden raketten.
Wat zou 1 raket kosten, en 1 huis daar?
Het is zulk dom volk.
Ik snap dat die post iets te ingewikkeld voor je was, dat was namelijk sarcasme. Palestijnen hebben nooit ergens vreedzaam gewoond omdat ze dat helemaal niet willen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:21 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Israël gebruikt hen als menselijk schild.
Wie zei er dan dat Israel genuked moest worden?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:21 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
ow maar spreken over israel nuken kan dan weer wel ?
Inderdaad, zodra de islam zich gewoon als geloof en niet als regeringsvorm zou manifesteren zou de wereld al een stuk mooier zijn.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:21 schreef Toofastforyou21 het volgende:
[..]
Dat wapentuig wordt grotendeels gesponsord door andere islam schurkenstaten, alsof het ook maar iets helpt. Als Hamas stopt met het hun terroristische activiteiten, kunnen de mensen in die gebieden hun leven opbouwen, eerder niet.
Oh nee? Ik las net dat de Arabieren in Israël het o zo goed hebben. Israël gebruikt hen als menselijk schild tegen de kernbom.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:22 schreef HeatWave het volgende:
Ik snap dat die post iets te ingewikkeld voor je was, dat was namelijk sarcasme. Palestijnen hebben nooit ergens vreedzaam gewoond omdat ze dat helemaal niet willen.
Wederom lieg je weer.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:21 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Israël gebruikt hen als menselijk schild.
Ik vermoed van wel.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:22 schreef Nibb-it het volgende:
IDF soldier, missing since attack on APC in Gaza, presumed dead
IDF releases names of other six soldiers, killed in the attack, and says identification of seventh soldier
The Israel Defense Forces on Tuesday finished identifying the bodies of six of the seven Israeli soldiers whose armored personnel carrier was attacked by an anti-tank missile in the Gaza neighborhood of Shujaiyeh on Sunday, and released their names to the public. The army also formally declared that the seventh soldier is "missing." - http://www.haaretz.com/ne(...)69/.premium-1.606569
Gaat dit om die, volgens Hamas, ontvoerde militair?
Er wonen zat Arabieren in Israël, hoor, zonder problemen. Ze dienen ook in de IDF en zitten in de politiek.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik snap dat die post iets te ingewikkeld voor je was, dat was namelijk sarcasme. Palestijnen hebben nooit ergens vreedzaam gewoond omdat ze dat helemaal niet willen.
de vn liegt?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:23 schreef Toofastforyou21 het volgende:
[..]
Wederom lieg je weer.
Het begint onderhand wel een zielige toestand te worden met jou.
0 kennis van moderne oorlogvoering, 0 kennis van hoe het werkt in dit soort conflicten.
Gewoon maar wat roep toeteren, omdat het joden zijn.
Waarschijnlijk wel, al zullen ze dat sowieso doen, want stel dat die ontvoerde soldaat straks vrij komt en zegt dat de ontvoerders hem menselijk en goed hebben behandeld, en hij stelt nu openlijk zijn vraagtekens bij de acties van Israel tegen de Palestijnen, dan hebben ze een groot PR probleem.... dus waarschijnlijk hopen ze dat ze hem alsnog vinden bij een inval, en dan schieten ze hem wellicht nog af ook...quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:22 schreef Nibb-it het volgende:
IDF soldier, missing since attack on APC in Gaza, presumed dead
IDF releases names of other six soldiers, killed in the attack, and says identification of seventh soldier
The Israel Defense Forces on Tuesday finished identifying the bodies of six of the seven Israeli soldiers whose armored personnel carrier was attacked by an anti-tank missile in the Gaza neighborhood of Shujaiyeh on Sunday, and released their names to the public. The army also formally declared that the seventh soldier is "missing." - http://www.haaretz.com/ne(...)69/.premium-1.606569
Gaat dit om die ontvoerde militair?
Sorry, maar israel blijft toch schuldig aan het blokkeren van die basisvoorzieningen. Wat je nu doet is Hamas daarvoor verantwoordelijk stellen. En dat is gewoon niet waar.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:19 schreef Toofastforyou21 het volgende:
[..]
En al die raketten dan ? en al die tunnels ? en al dat wapentuig ?
Wat krom is valt niet recht te lullen, ook door jou niet.
Wordt je zelf niet helemaal ziek van je eigen complot theorieën ??quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:24 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, al zullen ze dat sowieso doen, want stel dat die ontvoerde soldaat straks vrij komt en zegt dat de ontvoerders hem menselijk en goed hebben behandeld, en hij stelt nu openlijk zijn vraagtekens bij de acties van Israel tegen de Palestijnen, dan hebben ze een groot PR probleem.... dus waarschijnlijk hopen ze dat ze hem alsnog vinden bij een inval, en dan schieten ze hem wellicht nog af ook...
Hij gaf je al bewijs dat hij gewoon gelijk heeft over die menselijke schilden. Waarom zo volhardend in je eigen koppige idioterij?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:23 schreef Toofastforyou21 het volgende:
[..]
Wederom lieg je weer.
Het begint onderhand wel een zielige toestand te worden met jou.
0 kennis van moderne oorlogvoering, 0 kennis van hoe het werkt in dit soort conflicten.
Gewoon maar wat roep toeteren, omdat het joden zijn.
Waarom zijn die blokkades er ? wel even eerlijk blijven.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:24 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Sorry, maar israel blijft toch schuldig aan het blokkeren van die basisvoorzieningen. Wat je nu doet is Hamas daarvoor verantwoordelijk stellen. En dat is gewoon niet waar.
Wie zou er mogelijk een kernbom kunnen gooien, volgens jou?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:23 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Oh nee? Ik las net dat de Arabieren in Israël het o zo goed hebben. Israël gebruikt hen als menselijk schild tegen de kernbom.
Nee, ik word wel ziek van de genocide op onschuldige burgers, en mensen die dat openlijk goedkeuren.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:25 schreef Toofastforyou21 het volgende:
[..]
Wordt je zelf niet helemaal ziek van je eigen complot theorieën ??
Als ze aan wapens kunnen komen, kunnen ze ook aan betonmortel komen. Kennelijk vinden ze het wat minder belangrijk.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:24 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Sorry, maar israel blijft toch schuldig aan het blokkeren van die basisvoorzieningen. Wat je nu doet is Hamas daarvoor verantwoordelijk stellen. En dat is gewoon niet waar.
Oh, ja, net als Gilad Shalit.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:24 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, al zullen ze dat sowieso doen, want stel dat die ontvoerde soldaat straks vrij komt en zegt dat de ontvoerders hem menselijk en goed hebben behandeld, en hij stelt nu openlijk zijn vraagtekens bij de acties van Israel tegen de Palestijnen, dan hebben ze een groot PR probleem.... dus waarschijnlijk hopen ze dat ze hem alsnog vinden bij een inval, en dan schieten ze hem wellicht nog af ook...
Heb jij het volledige artikel kunnen lezen ?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:25 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Hij gaf je al bewijs dat hij gewoon gelijk heeft over die menselijke schilden. Waarom zo volhardend in je eigen koppige idioterij?
omdat israel het gestolen stuk land wilt verdedigenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:25 schreef Toofastforyou21 het volgende:
[..]
Waarom zijn die blokkades er ? wel even eerlijk blijven.
En datzelfde geldt voor Hamas.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Israel heeft geen redenen meer nodig. Israel wordt aangevallen en slaat terug, meer niet.
Ik ook, met dank aan Hamas.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:26 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nee, ik word wel ziek van de genocide op onschuldige burgers, en mensen die dat openlijk goedkeuren.
Ik draai het menselijk schild-argument dat de zionisten inzetten voor hun propaganda om het doden van Palestijnse burgersslachtoffers goed te praten, om.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:25 schreef Nibb-it het volgende:
Wie zou er mogelijk een kernbom kunnen gooien, volgens jou?
Dat hamas in de eerste plaats onschuldige burgers probeert te raken maakt niet uit ?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:26 schreef Yi-Long het volgende:
Nee, ik word wel ziek van de genocide op onschuldige burgers, en mensen die dat openlijk goedkeuren.
Je kan geen raketten bouwen met drinkwater en beton. Dus waarom ze er zijn? Achterstelling van de bevolking, onderdrukking, wellicht om te laten merken dat israel de baas is en blijft. Zoals elke kolonisator doet/deed.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:25 schreef Toofastforyou21 het volgende:
[..]
Waarom zijn die blokkades er ? wel even eerlijk blijven.
Och jij bent ook weer wakkerquote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:27 schreef klawie het volgende:
[..]
omdat israel het gestolen stuk land wilt verdedigen
Wij ook, maar wij zijn gewoon van mening, ondanks jouw overweldigende bewijs van 1 filmpje, dat die doden door Hamas en voor 95% niet door Israel komen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:26 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dit.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wij ook, maar wij zijn gewoon van mening, ondanks jouw overweldigende bewijs van 1 filmpje, dat die doden door Hamas en voor 95% niet door Israel komen.
Jij zou niet terug vechten als jij onterecht je huis wordt uitgezet je kinderen vermoord worden en en jij en je vrouw onderdrukt?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wij ook, maar wij zijn gewoon van mening, ondanks jouw overweldigende bewijs van 1 filmpje, dat die doden door Hamas en voor 95% niet door Israel komen.
Pardon? Hoe dan?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
In 1 van de vorige topiques stond een filmpje van zo'n drone piloot die bewust niet vuurt omdat ie ziet dat er burgerslachtoffers gaan vallen. De techniek is er dus om dit te voorkomen. Ik vermoed dat er ook dronepiloten zijn zonder zo'n goed geweten.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zoals met alles in dit hele conflict, kun je die ook omdraaien.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:31 schreef klawie het volgende:
[..]
Jij zou niet terug vechten als jij onterecht je huis wordt uitgezet je kinderen vermoord worden en en jij en je vrouw onderdrukt?
In jou en in de beleving van jou vriendjes misschienquote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:31 schreef klawie het volgende:
[..]
Jij zou niet terug vechten als jij onterecht je huis wordt uitgezet je kinderen vermoord worden en en jij en je vrouw onderdrukt?
Wat een onzin. Hamas met hun superieure precisiewapens raken nauwelijks Israëlische burgers. Feit is en blijft dat Israël meer burgers heeft gedood dan Hamas in dit conflict.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:28 schreef UncleScorp het volgende:
Dat hamas in de eerste plaats onschuldige burgers probeert te raken maakt niet uit ?
Wellicht, maar ik zou niet achter de organisatie staan die zegt voor mij te vechten en vervolgens mijn kinderen aan een raket vastbindtquote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:31 schreef klawie het volgende:
[..]
Aannames helpen nooit in een discussie. Ik neem aan dat alle hamas leden op dit moment kleine kinderen aan het aan stukken scheuren zijn, maar dat is OOK nergens opgebaseerd.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
In 1 van de vorige topiques stond een filmpje van zo'n drone piloot die bewust niet vuurt omdat ie ziet dat er burgerslachtoffers gaan vallen. De techniek is er dus om dit te voorkomen. Ik vermoed dat er ook dronepiloten zijn zonder zo'n goed geweten.
Ik wil wel bewijs zien waar dat grbeurt is?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wellicht, maar ik zou niet achter de organisatie staan die zegt voor mij te vechten en vervolgens mijn kinderen aan een raket vastbindt.
Lees het topic nog eens goed door, heb een eigen mening en ben het inderdaad met de post die ik gequote heb eens.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:32 schreef klawie het volgende:
[..]
Je lult zomaar mee met wat een ander zegt
Das fijn voor je, dan moet je dat even opzoeken in de voorgaande 146 delen van dit topic. Ik ga er even vanuit dat de feiten bekend zijn hier.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:34 schreef klawie het volgende:
[..]
Ik wil wel bewijs zien waar dat grbeurt is?
En hoe denk je dat dat komt?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:32 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Wat een onzin. Hamas met hun superieure precisiewapens raken nauwelijks Israëlische burgers. Feit is en blijft dat Israël meer burgers heeft gedood dan Hamas in dit conflict.
Reageer dan op mij vraag ga jij je verzetten of niet?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:32 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Zoals met alles in dit hele conflict, kun je die ook omdraaien.
waarom sta je dan wel achter israel dat palestijnse kinderen als menselijk schild gebruikt?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wellicht, maar ik zou niet achter de organisatie staan die zegt voor mij te vechten en vervolgens mijn kinderen aan een raket vastbindt.
Dat doet Hamas dan ook niet.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vermits je dit maar blijft aanhalen kan je er misschien ook een bron bij vermelden ?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:32 schreef Charismatisch het volgende:
Wat een onzin. Hamas met hun superieure precisiewapens raken nauwelijks Israëlische burgers. Feit is en blijft dat Israël meer burgers heeft gedood dan Hamas in dit conflict.
We have 50 million Muslims in Europe. There are signs that Allah will grant Islam victory in Europe—without swords, without guns, without conquest—will turn it into a Muslim continent within a few decadesquote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:35 schreef zaid het volgende:
[..]
waarom sta je dan wel achter israel dat palestijnse kinderen als menselijk schild gebruikt?
http://www.haaretz.com/news/diplomacy-defense/.premium-1.530993
Daar sta ik niet per se achter als het waar zou zijn. Maar ik zie niet in waarom, dat heeft het leger helemaal niet nodig, een goede uitrusting werkt veel beter dan een 10 jarig kind tegen een kogel.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:35 schreef zaid het volgende:
[..]
waarom sta je dan wel achter israel dat palestijnse kinderen als menselijk schild gebruikt?
Ik ken de feiten heel goed maar kan het niet meer heugen dat er een kind aan een rakket zag dus vraag ik om een bron kan je die niet geven moet je geen onzin uitkramenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das fijn voor je, dan moet je dat even opzoeken in de voorgaande 146 delen van dit topic. Ik ga er even vanuit dat de feiten bekend zijn hier.
Ik versta hem niet.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:37 schreef Charismatisch het volgende:
Oprichter Hamas (bejaarde man in rolstoel werd door Israël afgeslacht met een raket inclusief de burgers die toevallig voorbijliepen) over zijn "haat"?
Quote van Muammar Gaddafiquote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:37 schreef UncleScorp het volgende:
We have 50 million Muslims in Europe. There are signs that Allah will grant Islam victory in Europe—without swords, without guns, without conquest—will turn it into a Muslim continent within a few decades
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:37 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
We have 50 million Muslims in Europe. There are signs that Allah will grant Islam victory in Europe—without swords, without guns, without conquest—will turn it into a Muslim continent within a few decades
Oh ja, DAN is het natuurlijk allemaal niet waar etc, want propaganda.quote:
OP wel gelezen?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:39 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Dat jij blind bent, was al langer bekend.
Lekker persoonlijk worden, ik ben trots op je knulquote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:39 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Oh je doelt op de ondertiteling. Waarvan ik 0 zekerheid heb dat het klopt.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:39 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Er staat toch gewoon ondertiteling bij?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:40 schreef Toofastforyou21 het volgende:
[..]
Lekker persoonlijk worden, ik ben trots op je knul
Dat artikel zit achter een betaalmuur, hier het volledige stuk:quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:35 schreef zaid het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dankzij de navo..quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:38 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Quote van Muammar Gaddafide dictator die werd afgeslacht door, juist, moslims.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:41 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Er staat toch gewoon ondertiteling bij?
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh je doelt op de ondertiteling. Waarvan ik 0 zekerheid heb dat het klopt.
Ik praat hier al heel lang mee en geef iedereen altijd de kans om zijn beeld te geven 99 keer van de 100 kan ik daaruit opmaken dat er geen kennis is bij die gene zo ook bij jouquote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:34 schreef Toofastforyou21 het volgende:
[..]
Lees het topic nog eens goed door, heb een eigen mening en ben het inderdaad met de post die ik gequote heb eens.
Nee wat doe jij, je gaat niet op een fatsoenlijke manier een discussie aan, maar je wordt gelijk weer persoonlijk, ongekend zwak ben je, mietje.
wat? waar heb jij het over?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ja, DAN is het natuurlijk allemaal niet waar etc, want propaganda..
die 95% waar je het eerder over had is ook nergens op gebaseerd of wel?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Aannames helpen nooit in een discussie. Ik neem aan dat alle hamas leden op dit moment kleine kinderen aan het aan stukken scheuren zijn, maar dat is OOK nergens opgebaseerd.
Vooralsnog is het relatief rustig vandaag.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:44 schreef sp3c het volgende:
gebeurt er niets op de grond atm?
lijkt me een stuk boeiender dqn deze semantische kip/ei discussie
Ja ok, maar " ik neem aan dat er ook dronesoldaten zijn die het voor de lol doen" sloeg natuurlijk nergens op.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
die 95% waar je het eerder over had is ook nergens op gebaseerd of wel?
deze hele discussie staat bol van de aannames, das op zich niet erg maar je moet wel echt hele tonnen boter op je hoofd hebben om er hier over te klagen ...
gebeurt er niets op de grond atm?
lijkt me een stuk boeiender dqn deze semantische kip/ei discussie
Ja, wat is er zo raar aan? Dat zie ik zelfs bij vertalingen uit het engels soms.quote:
het is en bizar slechte indicatiequote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ok, maar " ik neem aan dat er ook dronesoldaten zijn die het voor de lol doen" sloeg natuurlijk nergens op.
natuurlijk zijn mijn percentages niet 100% () maar die geven een indicatie weer, heel veel, of heel weinig. Ik verzin geen dingen.
Ik heb van jou tot op heden alleen maar onzin gezien, ongefundeerde stoere praat die nergens op gebaseerd is.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:43 schreef klawie het volgende:
[..]
Ik praat hier al heel lang mee en geef iedereen altijd de kans om zijn beeld te geven 99 keer van de 100 kan ik daaruit opmaken dat er geen kennis is bij die gene zo ook bij jou
Maar onzin heb ik geen woorden voor
Je noemt me zwak en een mietje maar weet niet eens wie ik ben ik hoop dat jij jezelf nog tegen komt
Niet alleen een triest topic, het is overal triest, zodra iemand enige affectie heeft met de Islam dan is men standaard Anti Israël, ik bemerk het ook op facebook en in het dagelijks leven. Alles wat ook maar een beetje Islamitisch is geeft meteen af op Israël, de haat is groter dan de waarheid onder ogen te willen zien. Ik vind dit gevaarlijk, waar Nederlanders worden aangekeken doordat ze democratisch op Geert Wilders stemmen blijken werkelijk alle, maar ook werkelijk alle moslims die ik ken een aangeboren haat te hebben jegens Israël, alles wat Hamas doet is geoorloofd, dat Hamas continue raketten afschiet op Israël is geoorloofd, dat Israël dan een vergeldingsactie doet word meteen geschreeuwd.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:43 schreef balaverde het volgende:
Triest topic. Constant dezelfde mensen die hun op propaganda gestaafde ideeën blijven verkondigen. Zo blijft er gepost worden dat Hamas mensen inzet als schild tegen bombardementen maar enige bron hiervan wordt nooit genoemd. Vervolgens wordt er een bron gepost van een Israëlische krant waarin staat dat het IDF Palestijnse kinderen als schild gebruikt en dit wordt aan de kant geschoven en afgedaan als onbelangrijk.
Hoe kun je nog in de spiegel kijken als je niet ziet wat voor slachting Israël heeft aangericht.
Ik slik niets als zoete koek, en even een kutopmerking, iedereen die zich moslim noemt mag NOOIT iets zeggen over mensen die iets als zoete koek slikken, daar is jouw idiologie namelijk op gebaseerd.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:47 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Vertalingen van MEMRI slikt hij als zoete koek.
Het komt gewoon overeen met andere gegevens die over hem bekend zijn. Maar goeie tactiek wel.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, wat is er zo raar aan? Dat zie ik zelfs bij vertalingen uit het engels soms.
Oh, dus Hamas loog niet.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:47 schreef Nibb-it het volgende:
1:42 P.M. IDF releases name of soldier classified as missing since attack on APC in Gaza: Oron Shaul, 20. - Ha'aretz
Die naam komt overeen met de claim van Hamas.
Dat verzin jij net zo hard, want je hebt geen idee.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
het is en bizar slechte indicatie
afschuwelijk slecht
je hebt er nul komma nul verstand van en verzint er vanalles bij
Dit 100%.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:49 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Niet alleen een triest topic, het is overal triest, zodra iemand enige affectie heeft met de Islam dan is men standaard Anti Israël, ik bemerk het ook op facebook en in het dagelijks leven. Alles wat ook maar een beetje Islamitisch is geeft meteen af op Israël, de haat is groter dan de waarheid onder ogen te willen zien. Ik vind dit gevaarlijk, waar Nederlanders worden aangekeken doordat ze democratisch op Geert Wilders stemmen blijken werkelijk alle, maar ook werkelijk alle moslims die ik ken een aangeboren haat te hebben jegens Israël, alles wat Hamas doet is geoorloofd, dat Hamas continue raketten afschiet op Israël is geoorloofd, dat Israël dan een vergeldingsactie doet word meteen geschreeuwd.
Is het niet de cultuur vraag ik mij af, is het niet het karakter, meteen in de slachtofferrol kruipen, goh waar zien we dat meer? Dat is met elk conflict, klein of groot. N.a.v. deze topics, en wat ik zo meekrijg op social media en in het dagelijks leven beangstigt de gedachtengoed van veel moslims mij meer dan de gedachtengoed van Israël.
Ik vind het niet betrouwbaar genoeg, 1 vergissing tussen (in het engels als voorbeeld) did of didn't en je hele toon kan 180 graden anders zijn opeens. En ik spreek 0 arabisch, heb 0 aanknopingspunt of de vertaling klopt.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:49 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Het komt gewoon overeen met andere gegevens die over hem bekend zijn. Maar goeie tactiek wel.
Moslims worden bozer en bozer door Israël. Meer angst voor jou.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:49 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
beangstigt de gedachtengoed van veel moslims mij meer dan de gedachtengoed van Israël.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:49 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Niet alleen een triest topic, het is overal triest, zodra iemand enige affectie heeft met de Islam dan is men standaard Anti Israël, ik bemerk het ook op facebook en in het dagelijks leven. Alles wat ook maar een beetje Islamitisch is geeft meteen af op Israël, de haat is groter dan de waarheid onder ogen te willen zien. Ik vind dit gevaarlijk, waar Nederlanders worden aangekeken doordat ze democratisch op Geert Wilders stemmen blijken werkelijk alle, maar ook werkelijk alle moslims die ik ken een aangeboren haat te hebben jegens Israël, alles wat Hamas doet is geoorloofd, dat Hamas continue raketten afschiet op Israël is geoorloofd, dat Israël dan een vergeldingsactie doet word meteen geschreeuwd.
Is het niet de cultuur vraag ik mij af, is het niet het karakter, meteen in de slachtofferrol kruipen, goh waar zien we dat meer? Dat is met elk conflict, klein of groot. N.a.v. deze topics, en wat ik zo meekrijg op social media en in het dagelijks leven beangstigt de gedachtengoed van veel moslims mij meer dan de gedachtengoed van Israël.
Hamas zei dat ze hem ontvoerd hebben. De IDF ontkende dat omdat hij, naar nu blijkt, voor dood wordt aangenomen. Zie dat artikel wat ik een eindje terug postte.quote:
Luister kerel een keer is het klaar hier, en die dag komt steeds dichterbij.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:52 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Moslims worden bozer en bozer door Israël. Meer angst voor jou.
ik heb dan ook geen problemen met aannames slimpiequote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat verzin jij net zo hard, want je hebt geen idee..
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:53 schreef Toofastforyou21 het volgende:
Luister kerel een keer is het klaar hier, en die dag komt steeds dichterbij.
Ja, maar ik post hier niet om het jou naar de zin te maken specjequote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:53 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik heb dan ook geen problemen met aannames slimpie
maak er 20% van en je komt in de buurt
#zowerktdewereld
Vind je het gek dat ik je niet geloof als je claimt dat je de Afghaanse moslimburgers aan het helpen was.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:53 schreef Toofastforyou21 het volgende:
En Nederlanders, en andere wereldburgers worden bozer en bozer door acties in de naam van de Islam, alleen ben je een racist als je hiervoor uitkomt en hier een (negatieve) mening over durft te hebben. Ik denk dat de angst op deze manier over enkele jaren wel eens kan overslaan op alles wat Islamitisch is, ik zie de Islam niet als een ziekte, maar hoe sommigen de Islam interpreteren zie ik wel als een geestesziekte, en het word tijd dat de rest van de wereld dit ook eens onder ogen gaat zien en dit gaat erkennen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:52 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
De boodschap in zijn video komt gewoon overeen met eerdere statements van hem. Er is geen enkele aanleiding om de inhoud van de video in twijfel te trekken. Dat je dat wel doet zegt op zich genoeg.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind het niet betrouwbaar genoeg, 1 vergissing tussen (in het engels als voorbeeld) did of didn't en je hele toon kan 180 graden anders zijn opeens. En ik spreek 0 arabisch, heb 0 aanknopingspunt of de vertaling klopt.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:54 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
En Nederlanders, en andere wereldburgers worden bozer en bozer door acties in de naam van de Islam, alleen ben je een racist als je hiervoor uitkomt en hier een (negatieve) mening over durft te hebben. Ik denk dat de angst op deze manier over enkele jaren wel eens kan overslaan op alles wat Islamitisch is, ik zie de Islam niet als een ziekte, maar hoe sommigen de Islam interpreteren zie ik wel als een geestesziekte, en het word tijd dat de rest van de wereld dit ook eens onder ogen gaat zien en dit gaat erkennen.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:54 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
En Nederlanders, en andere wereldburgers worden bozer en bozer door acties in de naam van de Islam, alleen ben je een racist als je hiervoor uitkomt en hier een (negatieve) mening over durft te hebben. Ik denk dat de angst op deze manier over enkele jaren wel eens kan overslaan op alles wat Islamitisch is, ik zie de Islam niet als een ziekte, maar hoe sommigen de Islam interpreteren zie ik wel als een geestesziekte, en het word tijd dat de rest van de wereld dit ook eens onder ogen gaat zien en dit gaat erkennen.
CNNquote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:46 schreef sp3c het volgende:
volgens cnn gbeurt er vanalles op de grond atm
dit lijkt me superboeiend!!!!
De islam is geen ras.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:54 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
doe ik ook nietquote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar ik post hier niet om het jou naar de zin te maken specje.
je mag het met me oneens zijn, maar je mag op geen enkele manier mij vertellen wat ik moet vinden.
Nee, het voegt gewoon weinig toe, ook al zegt hij dat, hij doet al jaren precies het tegenovergesteld, dus lekker boeiend dat filmpje.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:55 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
De boodschap in zijn video komt gewoon overeen met eerdere statements van hem. Er is geen enkele aanleiding om de inhoud van de video in twijfel te trekken. Dat je dat wel doet zegt op zich genoeg.
Mensen die Israël onvoorwaardelijk steunen doen dit uit angst voor de islam en stemmen PVV.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:54 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
gelukkig is het een ziekte die zichzelf van binnenuit vernietigtquote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:54 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Ik ben eerlijk over iedereen met zijn daden als jij dat als denigerend opvat is oke maar totaal niet mij probleemquote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:48 schreef Toofastforyou21 het volgende:
[..]
Ik heb van jou tot op heden alleen maar onzin gezien, ongefundeerde stoere praat die nergens op gebaseerd is.
Daarnaast doe je denigrerend tegen ex gedienden van het Nederlandse leger, schoothondje van Amerika etc. en jij vindt van jezelf dat je goed bent ingelicht ?
Er komen continue de meest ongefundeerd one-liners op mijn scherm met jou naam erbij.
Je moet misschien eens wat minder naar de plaatselijke haat imam luisteren, of je gelooft in je eigen verzinsels dat kan natuurlijk ook.
Tip voor jou, als je respect van anderen wil zul je ook respect voor anderen op moeten brengen, daar ben je niet toe in staat daarom wordt je maar continue persoonlijk, dan kun je verwachten dat je dat terug krijgt zo simpel is het.
Waarom ik jou een mietje noem is simpel, iedere keer wordt je persoonlijk in discussies, dat is een teken van ongekende zwakte.
Alle Islamitische nieuwszendersquote:
Prima, maar dat is niet zo relevant op dit moment omdat ik het enorm verschil al heb aangegeven.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
doe ik ook niet
ik zeg dat ik vind dat je tonnen boter op je hoofd hebt als je anderen aan gaat zitten klagen vanwege hun aannames terwijl er in je eigen posts er minimal 17 staan
balk/splinter enzo
Klopt, en autochtone Nederlanders doen net zo hard mee met aanslagen plegen en jihad voeren uit de naam van de islam in een ver land in het Midden-Oosten.quote:
North-Korea is best Korea, ze zijn anti-Israël en betrouwbaar volgens jou.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:56 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Alle Islamitische nieuwszendersals het over Israël gaat is de staats tv in Noord-Korea nog betrouwbaarder.
Misschien is het een idee je te verdiepen wat wij daar hebben gedaan voor de burgerbevolking.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:54 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Vind je het gek dat ik je niet geloof als je claimt dat je de Afghaanse moslimburgers aan het helpen was.
je bedoelt diegenen die met een NL paspoort zwaaien als het om uitkering trekken gaat , maar met hun ander paspoort zwaaien als je vraagt welke nationaliteit ze hebben ?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:57 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Klopt, en autochtone Nederlanders doen net zo hard mee met aanslagen plegen en jihad voeren uit de naam van de islam in een ver land in het Midden-Oosten.
Generaliseren kun je ook goedquote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:56 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Mensen die Israël onvoorwaardelijk steunen doen dit uit angst voor de islam en stemmen PVV.
Angst voor de Islam, angst voor een fabel, net zoals angst voor de andere fabels waar een geloof op gebasseerd is. Nee daar zal ik ooit angst voor hebben, angst voor mensen die de Islam op een manier interpreteren waardoor ze een gedachtengoed overhouden die niet van deze tijd is en een gevaar voor elke samenleving, daar kan ik wel een bepaalde angst voor hebben, angst dat deze gedachtengoed steeds meer voet aan de grond krijgt in landen zoals Nederland doordat de politieke elite te angstig is om hier een standpunt over in te nemen, te angstig en meteen worden weggezet als racistisch door de linkse staat. ,quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:56 schreef Charismatisch het volgende:
nu is het 90%quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Prima, maar dat is niet zo relevant op dit moment omdat ik het enorm verschil al heb aangegeven.
met 90% van de, geef je aan: gewoon bijna iedereen.
Met : ik neem aan dat Isreal nu kinderen aan het vergassen is, verzin je gewoon een feit om iets grofs te verzinnen over je tegenstander.
Ja? Kijk jij veel Islamitische nieuwszenders?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:56 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Alle Islamitische nieuwszendersals het over Israël gaat is de staats tv in Noord-Korea nog betrouwbaarder.
Jouw haat voor alles wat islamitisch is is nu eenmaal niet te verenigen met het zgn. goede werk dat je in Afghanistan hebt verricht. You can't have both.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:59 schreef Toofastforyou21 het volgende:
Misschien is het een idee je te verdiepen wat wij daar hebben gedaan voor de burgerbevolking.
Mensen zoals jou en Klawie daar kots ik op.
Zo respectloos en geen flauwe benul van wat we hebben gedaan om het voor de onschuldigen een beetje dragelijker te maken.
Dus voordat jij je grote bek weer open trekt je eigen even in verdiepen.
[ afbeelding ]
Docu:
Dit zeggen en dan praten over respectquote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:53 schreef Toofastforyou21 het volgende:
[..]
Nee.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:00 schreef UncleScorp het volgende:
je bedoelt diegenen die met een NL paspoort zwaaien als het om uitkering trekken gaat , maar met hun ander paspoort zwaaien als je vraagt welke nationaliteit ze hebben ?
Zie het als een stukje levenservaring die ik heb opgedaan waar jij een puntje aan kunt zuigen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:01 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Jouw haat voor alles wat islamitisch is is nu eenmaal niet te verenigen met het zgn. goede werk dat je in Afghanistan hebt verricht. You can't have both.
Ik heb die moslims nooit de raketaanvallen door Hamas horen afkeurenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:52 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Yeah whatever dude, dit praat jouw onvoorwaardelijke steun voor de Israëlische bezetter en kolonisator niet goed.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:00 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
angst voor mensen die de Islam op een manier interpreteren waardoor ze een gedachtengoed overhouden die niet van deze tijd is en een gevaar voor elke samenleving, daar kan ik wel een bepaalde angst voor hebben
Je hebt helemaal gelijk: die Afghanen mogen dankbaar zijn dat we ze 10-20 jaar terug hebben gebombardeerd in een idiote puur symbolische 'war on terror'... (!)quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:59 schreef Toofastforyou21 het volgende:
[..]
Misschien is het een idee je te verdiepen wat wij daar hebben gedaan voor de burgerbevolking.
Zo respectloos en geen flauwe benul van wat we hebben gedaan om het voor de onschuldigen een beetje dragelijker te maken.
[ afbeelding ]
Docu:
1. Dit is een heel ander soort missie.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:59 schreef Toofastforyou21 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Docu:
er is prima werk verricht in de zandbak, waarom zou zijn vermeende moslimhaat dat ongedaan maken?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:01 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Jouw haat voor alles wat islamitisch is is nu eenmaal niet te verenigen met het zgn. goede werk dat je in Afghanistan hebt verricht. You can't have both.
Het is denigrerend misschien je eigen postgedrag nogmaals onder de loep nemen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:56 schreef klawie het volgende:
[..]
Ik ben eerlijk over iedereen met zijn daden als jij dat als denigerend opvat is oke maar totaal niet mij probleem
Ik kan al mijn punten onderbouwen daar hoef jij echt niet bang voor te zijn je reageerd nl ook nooit op mijn antwoorden
Ik heb respect voor iedereen alleen voor iedereen op een gepaste manier
Ik ga niet iemand op handen dragen als die gene fout in mijn ogen
Is dat een teken van respectloos ?
Er lopen hier ook wat figuren rond die geweld richting moslims aanmoedigen ja. Een soort boodschappenjongens van Bin Laden.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:57 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Klopt, en autochtone Nederlanders doen net zo hard mee met aanslagen plegen en jihad voeren uit de naam van de islam in een ver land in het Midden-Oosten.
Google op afganistan dan zie je wat je hebt bereikt elk jaar een record aantal burgerdodenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:59 schreef Toofastforyou21 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Docu:
ja man, lekker een land binnenvallen en bezetten waardoor er vele onschuldige doden vallen. dat is inderdaad erg goed voor de burgerbevolking.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:59 schreef Toofastforyou21 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Docu:
Ja, want een moslim uit Zimbabwe is verantwoordelijk voor jouw trauma in Afghanistan.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:02 schreef Toofastforyou21 het volgende:
Zie het als een stukje levenservaring die ik heb opgedaan waar jij een puntje aan kunt zuigen.
Precies. Zeer goed van hen dat ze niet de kant van de Israëlische bezetter en kolonisator kiezen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:03 schreef EdvandeBerg het volgende:
van moslims in Nederland mag je toch meer gezond verstand verwachten.
kom mar op, ik kots kei en keihard terugquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:04 schreef zaid het volgende:
[..]
ja man, lekker een land binnenvallen en bezetten waardoor er vele onschuldige doden vallen. dat is inderdaad erg goed voor de burgerbevolking.![]()
Niet wijzen naar een anderquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:02 schreef Toofastforyou21 het volgende:
[..]
Misschien moet je je eigen postgedrag eens onder de loep nemen.
Ik vind van niet, maar als er al prima werk is verricht, ondanks die haatzaaier en niet dankzij hem.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:03 schreef sp3c het volgende:
er is prima werk verricht in de zandbak, waarom zou zijn vermeende moslimhaat dat ongedaan maken?
moet je de facebookpaginas van al je collegas eens bekijkenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:05 schreef Yi-Long het volgende:
Het zegt mij al genoeg wanneer ons leger figuren als TooFastForYou21 in dienst heeft ....
Ik kots op mensen die de waarheid niet aan kunnenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:07 schreef sp3c het volgende:
[..]
kom mar op, ik kots kei en keihard terug
maar het is beter om het hier over israel te hebben
ach ingepeperde jodenhaat compenseert dat welquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:07 schreef Yi-Long het volgende:
Blijkbaar ben je als NLse moslim pas goed 'geïntegreerd' in Nederland (volgens Nederlanders) wanneer je geen fuck meer geeft om de onderdrukking en massamoord op onschuldige burgers door de staatsterreur van een land als Israel.....
Iets wat jij met je achterlijke geloof niet zult klaarspelen, want jij zit nog steeds triest achter je pc'tje alles goed te praten van Hamas.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:05 schreef Yi-Long het volgende:
Het zegt mij al genoeg wanneer ons leger figuren als TooFastForYou21 in dienst heeft ....
De nazorg bij defensie laat nog te wensen over zo te zien.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:08 schreef Toofastforyou21 het volgende:
[..]
Jij kunt daar niet over oordelen want jij zit lekker veilig achter je pc'tje complot theorieën uit te denken, loser.
Hoe denk je dat het is als er door een talibanstrijder je maat door zijn kop wordt geschoten, of dat er een meisje van 6 onthoofd wordt omdat ze naar school wil, achterlijke idiote droef toeter, jij bent nog minder dan het minste met dit soort uitspraken.
Je onderbouwd helemaal niets, je roept maar wat, en jij vraagt je af waarom ik kots op al die achterlijke moslims hier ?
Iets teveel meegemaakt met die kut lui, respectloos stuk vreten.
Wie ben jij omdat te beoordelen ?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:07 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Ik vind van niet, maar als er al prima werk is verricht, ondanks die haatzaaier en niet dankzij hem.
dan moet je eens met een paar Afghanen gaan pratenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:07 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Ik vind van niet, maar als er al prima werk is verricht, ondanks die haatzaaier en niet dankzij hem.
De gemiddelde moslimhaat in het westen ligt anders stukken hoger dan de gemiddelde jodenhaat bij de moslims.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:09 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
ach ingepeperde jodenhaat compenseert dat wel
Welk geloof heb ik volgens jou?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:09 schreef Toofastforyou21 het volgende:
[..]
Iets wat jij met je achterlijke geloof niet zult klaarspelen, want jij zit nog steeds triest achter je pc'tje alles goed te praten van Hamas.
mensen die jouw waarheid niet aankunnenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:09 schreef klawie het volgende:
[..]
Ik kots op mensen die de waarheid niet aan kunnen
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:09 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
De nazorg bij defensie laat nog te wensen over zo te zien.Misschien kun je samen met de Syriëstrijders in therapie.
lijkt me een sterk verhaalquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:10 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
De gemiddelde moslimhaat in het westen ligt anders stukken hoger dan de gemiddelde jodenhaat bij de moslims.
Er is wel een haat tegen Israel en zionisme.
Jij bent hier de haat-imam in dienst van Bin Laden.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:11 schreef Toofastforyou21 het volgende:
[..]
De verzonnen waarheid van de plaatselijke haat-imam misschien, mietje.
Ik keur niet zomaar alles goed van wat Israel doet, er zit wat meer nuance achter dan hier wordt geschetst. Het conflict is op sommige punten heel goed vergelijkbaar, op sommige punten niet.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:12 schreef gohan16 het volgende:
TooFastForYou21 identificeert zich met de militairen van israel. Is niet zo heel raar vind ik. Israel is een westers land. Om zomaar alles goed te keuren wat ze doen, is niet goed. Want de IDF heeft heel veel belangen en invloeden waar een Nederlandse militair in Irak of afganistan helemaal niets mee te maken krijgt.
Zoals ik al eerder zei: totaal ander soort missies. Israel is bezetter, Nederland/vs/uk niet.
het is idd niet netjes tov de "religie van vrede"quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:10 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
De gemiddelde moslimhaat in het westen ligt anders stukken hoger dan de gemiddelde jodenhaat bij de moslims.
Er is wel een haat tegen Israel en zionisme.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:12 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Jij bent hier de haat-imam in dienst van Bin Laden.
donequote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:13 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Moet je de Facebook-pagina's van je collega's eens bekijken....
Die haat was er nog niet, die kwam later pas om de hoek kijken, misschien erfenis 3 uitzendingen Afghanistan ? of gezond verstand dat de islam een barbaars achterhaald sprookje is waar niemand beter van is geworden ?quote:
Kijk, enig relativeringsvermogen is den moslim blijkbaar helemaal vreemd.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:05 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Precies. Zeer goed van hen dat ze niet de kant van de Israëlische bezetter en kolonisator kiezen.
In praktische zin is het denk ik vergelijkbaar. Zoals vuurgevechten, invallen etc.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:13 schreef Toofastforyou21 het volgende:
[..]
Ik keur niet zomaar alles goed van wat Israel doet, er zit wat meer nuance achter dan hier wordt geschetst. Het conflict is op sommige punten heel goed vergelijkbaar, op sommige punten niet.
.... we twijfelen er nogal over of jij over gezond verstand beschikt, eerlijk gezegd....quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:17 schreef Toofastforyou21 het volgende:
[..]
Die haat was er nog niet, die kwam later pas om de hoek kijken, misschien erfenis 3 uitzendingen Afghanistan ? of gezond verstand dat de islam een barbaars achterhaald sprookje is waar niemand beter van is geworden ?
Kun je verder denken dan je neus lang is, en bedenken waar dat vandaan komt ?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:18 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Je predikt haat richting alle moslims en dezelfde boodschap als Bin Laden.
Jodendom en Christendom zijn geen achterhaald sprookje?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:17 schreef Toofastforyou21 het volgende:
[..]
Die haat was er nog niet, die kwam later pas om de hoek kijken, misschien erfenis 3 uitzendingen Afghanistan ? of gezond verstand dat de islam een barbaars achterhaald sprookje is waar niemand beter van is geworden ?
De haat naar Israel toe van moslims (vaak) komt denk ik omdat de Arabische media erg pro-palestijns is. Ik zie het hier in Tunesië ook, de huilende kinderen en verminkte lijken zie je constant op tv. Je hebt geen hart als dat je niks doet(stiekem hoop ik dat ze dat in de Nederlandse media showen, gewoon alle gruwelijke beelden laten zien)..In het westen merk je dat mensen over het algemeen niet zo veel weten over het conflict, 'ver van m'n bed show' en natuurlijk de Westerse politici die altijd achter Israel staan.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:49 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Ook, absoluut een feit.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:18 schreef balaverde het volgende:
[..]
Jodendom en Christendom zijn geen achterhaald sprookje?
Die is er wel, hoor.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:18 schreef gohan16 het volgende:
[..]
In praktische zin is het denk ik vergelijkbaar. Zoals vuurgevechten, invallen etc.
Maar hun best doen om burgerslachtoffers te voorkomen doen ze niet. Imo accepteren ze veel te veel colleteral damage.
Het feit dat Nederland daar de lokale bevolking hielp geeft al aan dat er een groot verschil is. Ik zie de idf bijv geen noodhospitaaltje bouwen voor de Palestijnse burgers.
Ik zou als ik jou was ook nog maar even de OP doorlezen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:18 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
.... we twijfelen er nogal over of jij over gezond verstand beschikt, eerlijk gezegd....
Ja alleen een beetje jammer dat bedoeinen vaak niet over een gsm beschikken.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:18 schreef Nibb-it het volgende:
Army rolls out SMS-based rocket-alert system in areas near Gaza
App issues real-time warnings on cellphones, including in Bedouin communities that don’t have any sirens.
The Home Front Command said on Monday that its “Personal Message” service, which alerts people to incoming rockets through their cellphones and mobile devices, has been expanded to communities in a radius of 20 and 40 kilometers from the Gaza Strip.
The service, which supplements sirens and warnings issued over television and radio, now includes Be’er Sheva, Ashkelon, Yavne and Dimona as well as many Bedouin communities in the Negev that don’t have sirens at all, the command said. - http://www.haaretz.com/.premium-1.606520
Ik was in de veronderstelling dat een dergelijk systeem allang in gebruik was.
Ik dacht het niet. Het journaal is vaak behoorlijk pro-palestijns. Ook met name linkse politici gaan vrolijk de straat op om te betogen tegen dit conflict. Tussen de ISIS vlaggenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:19 schreef ntm het volgende:
[..]
De haat naar Israel toe van moslims (vaak) komt denk ik omdat de Arabische media erg pro-palestijns is. Ik zie het hier in Tunesië ook, de huilende kinderen en verminkte lijken zie je constant op tv. Je hebt geen hart als dat je niks doet(stiekem hoop ik dat ze dat in de Nederlandse media showen, gewoon alle gruwelijke beelden laten zien)..In het westen merk je dat mensen over het algemeen niet zo veel weten over het conflict, 'ver van m'n bed show' en natuurlijk de Westerse politici die altijd achter Israel staan.
Het westen was niet veel beter in Afghanistan, wat betreft geen onschuldige burgers willen treffen. De drone-attacks tonen dat wel aan. Het feit dat de USA iedere jong-volwassen man al automatisch aanduidt als 'enemy-combatant', puur en alleen op basis van geslacht en leeftijd, zegt al genoeg dat ze op die manier de statistieken wat betreft de moord op onschuldige burgers iets willen verfraaien....quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:18 schreef gohan16 het volgende:
[..]
In praktische zin is het denk ik vergelijkbaar. Zoals vuurgevechten, invallen etc.
Maar hun best doen om burgerslachtoffers te voorkomen doen ze niet. Imo accepteren ze veel te veel colleteral damage.
Het feit dat Nederland daar de lokale bevolking hielp geeft al aan dat er een groot verschil is. Ik zie de idf bijv geen noodhospitaaltje bouwen voor de Palestijnse burgers.
De Taliban heeft ervoor gezorgd dat jij alles wat islamitisch is haat..quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:18 schreef Toofastforyou21 het volgende:
Kun je verder denken dan je neus lang is, en bedenken waar dat vandaan komt ?
Of ze hun best doen om burgerslachtoffers te voorkomen kan ik niet beoordelen, voor de rest heb je helemaal gelijk.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:18 schreef gohan16 het volgende:
[..]
geen feitquote:
Jij ook toch?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:21 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
De Taliban heeft ervoor gezorgd dat jij alles wat islamitisch is haat..
Oké, maar stel dat jij ooit doordraait en een sjiitische moslim het slachtoffer wordt van jouw zinloze geweld.
Drie keer raden wie er zal juichen?
De Taliban.
Die roepen tenminste niet "geloofd zij jezus" wanneer ze iemand dodenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:18 schreef balaverde het volgende:
Jodendom en Christendom zijn geen achterhaald sprookje?
Dat jij het überhaupt hebt over "den moslim" en dan hypocriet anderen verwijt niet te relativeren.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:17 schreef EdvandeBerg het volgende:
Kijk, enig relativeringsvermogen is den moslim blijkbaar helemaal vreemd.
Goed dat je dat nog even bevestigt.
Heb ik gedaan, en mijn statement blijft staan. Iemand die zo makkelijk feiten en bewijs naast zich neerlegt om het voortdurend op het grotere gevaar van 'de islam' te betrekken, is in mijn ogen een idioot met oogkleppen op, die helemaal niet kijkt naar de waarheid, of naar goed vs slecht, maar slechts terugvalt in krankzinnige aannames en vooroordelen, gebaseerd op een diepe afkeer en haat tegen de Islam, en daarmee alle moslims als 1 groep wegzet die massaal hetzelfde denken en geloven.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:19 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was ook nog maar even de OP doorlezen.
Die heeft daar wel een zekere bijdrage aan geleverd, het geloof is niet meer van deze tijd en maakt meer kapot dan het goed doet, ik heb echt een hekel aan ieder geloof aangezien dat de grootste aanstichter is van oorlogen en conflicten, de islam spant de kroon met bijvoorbeeld de ongelijke rechten voor vrouw en man, homohaat etc. etc.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:21 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
De Taliban heeft ervoor gezorgd dat jij alles wat islamitisch is haat..
Oké, maar stel dat jij ooit doordraait en een sjiitische moslim het slachtoffer wordt van jouw zinloze geweld.
Drie keer raden wie er zal juichen?
De Taliban.
De Arabische moslims vormen een minderheid t.o.v. alle moslims wereldwijd.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:19 schreef ntm het volgende:
De haat naar Israel toe van moslims (vaak) komt denk ik omdat de Arabische media erg pro-palestijns is.
Jawel, dan ben je een anti-semiet. Kritiek op de onderdrukking en massamoord op onschuldige burgers, betekent gewoon dat je joden haat. Niets meer en niets minder.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:23 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Dat jij het überhaupt hebt over "den moslim" en dan hypocriet anderen verwijt niet te relativeren.
Hoe dan ook, er is helemaal niets mis als je tegen de Israëlische bezetter en kolonisator bent.
Net als je aanname dat Hamas de burgerslachtoffers veroorzaakt.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Aannames helpen nooit in een discussie. Ik neem aan dat alle hamas leden op dit moment kleine kinderen aan het aan stukken scheuren zijn, maar dat is OOK nergens opgebaseerd.
Jij bent nu degene die kritiek op Israel "framed" als antisemitisme he, niet andersom. Niemand die jou heeft uitgemaakt voor antisemiet. Waarom meteen zo in de verdediging schieten?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:25 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Jawel, dan ben je een anti-semiet. Kritiek op de onderdrukking en massamoord op onschuldige burgers, betekent gewoon dat je joden haat. Niets meer en niets minder.
Bedoel je NOS?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:20 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ik dacht het niet. Het journaal is vaak behoorlijk pro-palestijns. Ook met name linkse politici gaan vrolijk de straat op om te betogen tegen dit conflict. Tussen de ISIS vlaggen
Wellicht zouden ze zich ook een keertje druk kunnen maken over de Westelijke Sahara.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:28 schreef Smoofie het volgende:
Moslims in het buitenland draaien wel door hoor door dit conflict. Vooral marokkanen.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 06:56 schreef Karrs het volgende:
[..]
Dat zei ik niet.
Wat ik wel zei, altijd al, is dat informatie uit Gaza niet vertrouwd kan worden en dat dit soort filmpjes net zo vaak nep als echt zijn.
En ik weet niet wie of wat Solidary Movement is, maar ook zij kunnen misbruikt worden voor propaganda.
Informatie uit Gaza vertrouw je niet, maar welke informatie wél? Hoe vorm jij jouw mening, middels welke bronnen?quote:Op maandag 21 juli 2014 22:41 schreef Drxx het volgende:
Mag ik vragen hoe jij jouw mening bepaalt? Wat beschouw jij als "betrouwbare informatie"? Welke bronnen vertrouw jij meer dan andere? Als je geheel objectief/humanistisch wil kijken, los van alle media-poeha, dan zou ik denken dat het aantal doden aan beide zijden gehele boekwerken beschrijft, niet? Momenteel vallen er, als je gehele bevolkingsaantallen erbij neemt, 40 keer zoveel doden aan Palestijnse zijde dan aan de Israëlische. Dat wil zeggen: 400 doden op een bevolking van 4 miljoen. 20 doden op een bevolking van 8 miljoen. Of twijfel je ook aan die aantallen?
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja als human shield?
[ afbeelding ]
Je kan mensen niet als human shield gebruiken als ze nergens anders naar toe kunnen, ze zijn er nu immers.
Fout. Kapitalisme, ene drang naar macht en geld, dat zijn de grote aanstichters van oorlog.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:24 schreef Toofastforyou21 het volgende:
[..]
Die heeft daar wel een zekere bijdrage aan geleverd, het geloof is niet meer van deze tijd en maakt meer kapot dan het goed doet, ik heb echt een hekel aan ieder geloof aangezien dat de grootste aanstichter is van oorlogen en conflicten, de islam spant de kroon met bijvoorbeeld de ongelijke rechten voor vrouw en man, homohaat etc. etc.
god bless america op de loopquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:22 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Die roepen tenminste niet "geloofd zij jezus" wanneer ze iemand doden
ach welja we betalen ook al meer belasting dan die tiende penning, laten we de godsdienstvrijheid ook maar schrappen en de spanjaarden onze excuses aanbieden voor de oranjesquote:Alle religie moet gewoon verboden worden.
Omdat ik het inmiddels al honderden keren heb meegemaakt hier op FOK! dat ik kritiek uit op het beleid van Israel, en men mij aan de hand van die kritiek uitmaakt voor anti-semiet.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:27 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Jij bent nu degene die kritiek op Israel "framed" als antisemitisme he, niet andersom. Niemand die jou heeft uitgemaakt voor antisemiet. Waarom meteen zo in de verdediging schieten?
Dus het bestoken van Israelische burgerdoelen met de bedoeling Israel te laten terugslaan keur jij goedquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:23 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Dat jij het überhaupt hebt over "den moslim" en dan hypocriet anderen verwijt niet te relativeren.
Hoe dan ook, er is helemaal niets mis als je tegen de Israëlische bezetter en kolonisator bent.
Leuk, maar je bent geen haar beter dan de Syriëstrijders.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:17 schreef Toofastforyou21 het volgende:
[..]
hey spuitelf is er ook!!quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Net als je aanname dat Hamas de burgerslachtoffers veroorzaakt.
Mag ik refereren naar bijvoorbeeld Syrië ? of Libië ? of Egypte ? of Oman ?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:29 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Fout. Kapitalisme, ene drang naar macht en geld, dat zijn de grote aanstichters van oorlog.
Dat die oorlogen vervolgens vaak 'verkocht' worden onder het mom van 'geloof', is niets meer dan marketing. Marketing om volgers en aanhang te kweken, en om de eigen misdaden goed te kunnen praten. Het is simpel een 'wij tegen zij' verhaal, en je gaat mensen niet snel overtuigen om jarenlang hun leven op het spel te zetten omdat jij als landje iets meer geld wilt verdienen en land wilt veroveren, dus je overtuigt ze door jouw mannen ervan te overtuigen dat de vijand het pure kwaad is, die erop uit is je te vernietigen, en dat je dat dus moet bestrijden.
Ik wil ook wel een excuus voor de Oranjes.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:29 schreef sp3c het volgende:
ach welja we betalen ook al meer belasting dan die tiende penning, laten we de godsdienstvrijheid ook maar schrappen en de spanjaarden onze excuses aanbieden voor de oranjes
Is niet relevant. De haat die bij bepaalde mensen is ingebakken die jouw vijanden zijn komt ook ergens vandaan. Daar heb je geen begrip voor, dus verwacht dan ook niet dat men dat wel voor jou heeft.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:18 schreef Toofastforyou21 het volgende:
[..]
Kun je verder denken dan je neus lang is, en bedenken waar dat vandaan komt ?
Dat mag jij vindenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:30 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Leuk, maar je bent geen haar beter dan de Syriëstrijders.
Ja oke, ik had het over de Arabische media, hoe het in andere landen is weet ik niet.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:25 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
De Arabische moslims vormen een minderheid t.o.v. alle moslims wereldwijd.
Tja, sommigen trekken de antisemietenkaart nou eenmaal snel. Moet je jezelf ook niet te veel van aantrekken.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:30 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Omdat ik het inmiddels al honderden keren heb meegemaakt hier op FOK! dat ik kritiek uit op het beleid van Israel, en men mij aan de hand van die kritiek uitmaakt voor anti-semiet.
Ach wij worden constant uitgemaakt voor racist als we nog maar iets over islam durven zeggen ... who caresquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:30 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Omdat ik het inmiddels al honderden keren heb meegemaakt hier op FOK! dat ik kritiek uit op het beleid van Israel, en men mij aan de hand van die kritiek uitmaakt voor anti-semiet.
Stewart is ook gewoon een hele verstandige rationeel denkende man, met verstand van zaken, die het objectief kan EN DURFT te bekijken.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:29 schreef Drxx het volgende:
[..]
[..]
Informatie uit Gaza vertrouw je niet, maar welke informatie wél? Hoe vorm jij jouw mening, middels welke bronnen?
[..]Fun fact: Jon Stewart is zelf Joods.
Gaan we het dan hebben over de opstandelingen die opgezet werden door het westen om daar een pro-westerse regering aan de macht te helpen middels een staatsgreep...?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:31 schreef Toofastforyou21 het volgende:
[..]
Mag ik refereren naar bijvoorbeeld Syrië ? of Libië ? of Egypte ? of Oman ?
dat is geen oorlog, dat zijn "interne conflicten"quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:31 schreef Toofastforyou21 het volgende:
[..]
Mag ik refereren naar bijvoorbeeld Syrië ? of Libië ? of Egypte ? of Oman ?
Israël wordt bestookt omdat ze andermans land bezetten en koloniseren, Palestijnse burgers uit hun huizen verjagen, etc. Israël kiest er zelf voor om zich als een barbaar te gedragen en gaan dan achteraf janken als ze als barbaar behandeld worden.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:30 schreef EdvandeBerg het volgende:
Dus het bestoken van Israelische burgerdoelen met de bedoeling Israel te laten terugslaan keur jij goed
Zoek maar op Zionism vs Judiasm. Vind je meer dan genoeg over.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:32 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Stewart is ook gewoon een hele verstandige rationeel denkende man, met verstand van zaken, die het objectief kan EN DURFT te bekijken.
Maar er zijn veel meer verstandige rationele joodse mensen die absoluut WALGEN van wat Israel doet. Het zijn juist de simpele nationalistische figuren die de misdaden van Israel kritiekloos accepteren en verdedigen.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:30 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
Wie zit er toch achter dit sluimerende conflict, juist, degenen die geen vrede willen.
Men neemt een groepje lui van hooguit 40 a 50 man, betaalt ze goed geld en zij sturen een kilometer of 20 a 30 vanaf de grens raketten op Israël.
Hierop luiden de alarmsirenes en raakt het volk in een psychologie van zelfverdediging en de behoefte om te moeten terugslaan, dat is er gaande.
Die mensen die die paar raketten afschieten daar gebeurt uiteraard niets mee, de onschuldige mensen zijn zoals altijd weer het slachtoffer.
Tevens zijn het experts die die raketten afvuren want zoals altijd slaan ze weer in op een leeg terrein, maar de sirenes en het klimaat van angst zijn weer genoeg om een 'tegenaanval' te beginnen.
Dit is allemaal nergens voor nodig er is een heel vies spel aan de hand en hoop dat het opgelost kan worden zonder dat er weer vele onschuldige slachtoffers vallen, want degenen die die paar raketten afvuurden op Israël genieten nu en hebben maling aan alles.
jon steward is een komiek maquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:32 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Stewart is ook gewoon een hele verstandige rationeel denkende man, met verstand van zaken, die het objectief kan EN DURFT te bekijken.
Maar er zijn veel meer verstandige rationele joodse mensen die absoluut WALGEN van wat Israel doet. Het zijn juist de simpele nationalistische figuren die de misdaden van Israel kritiekloos accepteren en verdedigen.
Je mag inhoudelijke kritiek hebben op de Islam en geloof in het algemeen. Religie IS ook idioot voor ieder rationeel denkend mens.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:32 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ach wij worden constant uitgemaakt voor racist als we nog maar iets over islam durven zeggen ... who cares
Het zijn inderdaad achterlijke nationalisten zoals deze mensen die met z'n allen een vrouw uit durven te maken voor hoer, dapper hoor, en gehele bevolkingsgroepen dood willen zien.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:32 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Het heeft gewoon echt geen zin met mensen zoals jij te discussierenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:33 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Israël wordt bestookt omdat ze andermans land bezetten en koloniseren, Palestijnse burgers uit hun huizen verjagen, etc. Israël kiest er zelf voor om zich als een barbaar te gedragen en gaan dan achteraf janken als ze als barbaar behandeld worden.
Die conflicten liepen al veel langer voordat er uberhaupt hulp kwam uit het westen ? of is dat ook allemaal niet waar ?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:32 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Gaan we het dan hebben over de opstandelingen die opgezet werden door het westen om daar een pro-westerse regering aan de macht te helpen middels een staatsgreep...?
het is leuk voor een goed jongensboekquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:34 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ben benieuwd of Charismatisch en zijn matties hier nog op willen reageren.
Echt moe word je daar van, bij elk kritiekpuntje ben je gelijk een anti-semiet.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:31 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Tja, sommigen trekken de antisemietenkaart nou eenmaal snel. Moet je jezelf ook niet te veel van aantrekken.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:34 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ben benieuwd of Charismatisch en zijn matties hier nog op willen reageren.
Wtf is er mis met Oman? Je hebt een cursus geografie nodig.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:36 schreef Toofastforyou21 het volgende:
Wees maar weer lekker selectief...
dit is zeker waarquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:37 schreef Charismatisch het volgende:
[..]Israël moet stoppen met het doden van voornamelijk burgers, Hamas wordt daarmee niet uitgeschakeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |