Een soort Tony Montana, ja.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:03 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat geeft wel weg dat het een soort maffia organisatie is.
Flinke helikopters moet je dan meenemen. Bovendien zijn er niet heel veel helikopters met een koelruim.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 08:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
De tering zeg.
Airlift vanuit Donetsk zou makkelijker zijn geweest.
maar wel onderwezen door series als NCIS, CSI, AirCrash Investigation en veeeeele anderen.. en als backoffice het Internet..quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:04 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Echt hestudenten aan de Universiteit van Wiki
Maar goed, dat zijn we hier ook wel een beetje
De meeste andere raketten hebben directe impact, dus niet alleen shrapnel-schade, volgens mij.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:05 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Nee, daar ging het niet om. Het gaat mij om de soort impact. Niet of een air-to-air een Boeing 777 kan neerhalen. Dat geloof ik wel, maar is de schade aan de romp dan hetzelfde.
Grootste verschil blijft dat sommigen hun kennis opdoen vóór een ramp en anderen pas na een rampquote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:07 schreef Parzival het volgende:
[..]
maar wel onderwezen door series als NCIS, CSI, AirCrash Investigation en veeeeele anderen.. en als backoffice het Internet..
Dat dacht ik dus ook. Shrapnel lijkt mij typisch iets voor AA systemen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:07 schreef MrTorture het volgende:
[..]
De meeste andere raketten hebben directe impact, dus niet alleen shrapnel-schade, volgens mij.
Heb nog niemand gezien die die lessen juist interpreteerde en goed toepaste bij deze ramp.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:07 schreef Parzival het volgende:
[..]
maar wel onderwezen door series als NCIS, CSI, AirCrash Investigation en veeeeele anderen.. en als backoffice het Internet..
Ik zat gister een afstudeerscriptie te lezen van een HTS'er technische bedrijfskunde op mijn werk, en je wilt niet geloven hoe vaak hij naar wikipedia verwezen heeft + maar liefst 4 boeken geraadpleegd...quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:04 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Echt hestudenten aan de Universiteit van Wiki
Maar goed, dat zijn we hier ook wel een beetje
dat is raar.. er zijn veel mensen overboekt en op andere vluchten geplaatst.. terwijl er nog stoelen vrij waren!quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:09 schreef Parzival het volgende:
wie zat waar tijdens de fatale vlucht:
http://graphicsweb.wsj.com/documents/mh17-seatmap/#5c
Zal met aansluitingen te maken hebben.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:10 schreef Parzival het volgende:
[..]
dat is raar.. er zijn veel mensen overboekt en op andere vluchten geplaatst.. terwijl er nog stoelen vrij waren!
Oei, dat vind ik dan weer niet kunnen. Ik zou wiki hooguit als kennisportaal gebruiken en vervolgens de "echte" bron noemen. Maar goed: het is best een snelle manier om veel info te vergaren. Daarbij is het volgens mij helemaal niet zo verkeerd. Veel mensen zien het als "valse" kennis, maar het kan geen kwaad om jezelf in te lezen in iets wat je voorheen helemaal vreemd was.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik zat gister een afstudeerscriptie te lezen van een HTS'er technische bedrijfskunde op mijn werk, en je wilt niet geloven hoe vaak hij naar wikipedia verwezen heeft + maar liefst 4 boeken geraadpleegd...
Je kunt zo zien wie wrs op slag dood was en wie niet dus.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:09 schreef Parzival het volgende:
wie zat waar tijdens de fatale vlucht:
http://graphicsweb.wsj.com/documents/mh17-seatmap/#5c
Nou ja, mensen worden er ing. mee tegenwoordig, was wel Avans.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:11 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Oei, dat vind ik dan weer niet kunnen. Ik zou wiki hooguit als kennisportaal gebruiken en vervolgens de "echte" bron noemen. Maar goed: het is best een snelle manier om veel info te vergaren. Daarbij is het volgens mij helemaal niet zo verkeerd. Veel mensen zien het als "valse" kennis, maar het kan geen kwaad om jezelf in te lezen in iets wat je voorheen helemaal vreemd was.
http://nos.nl/artikel/677(...)ddag-in-charkov.htmlquote:Trein al begin middag in Charkov
Toegevoegd: dinsdag 22 jul 2014, 09:07
De trein met de slachtoffers van de vliegramp in Oekraïne is al tussen 12.00 en 13.00 uur in Charkov. Dat heeft premier Rutte gezegd.
Eerder werd ervan uitgegaan dat het nog zeker 17 uur zou duren voor de trein in de stad zou zijn.
In Charkov worden de lichamen naar het vliegveld gebracht en dan naar Nederland gevlogen voor identificatie.
zie je wel.. het is altijd prettiger in business class...quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je kunt zo zien wie wrs op slag dood was en wie niet dus.
Is er al bekend waar de inslag was dan?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je kunt zo zien wie wrs op slag dood was en wie niet dus.
Aan de hand van foto's van Amerikaanse journalisten kwam de bulk van de shrapnell voorin terecht.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:14 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Is er al bekend waar de inslag was dan?
En is er al bekend of mensen het konden overleven?
Ik hoorde gisteren nog dat iedereen op slag dood was.
Dat roepen mensen steeds. En hoe vaak we ook zien, geloven doen ze nog steeds niet.quote:
er is bewijs van schrapnel bij de cockpit.. dus daar in ieder geval iets.. maar zoals OP doet blijken ontploft de raket ~30 meter van zijn target voor maximale schade..quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:14 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Is er al bekend waar de inslag was dan?
En is er al bekend of mensen het konden overleven?
Ik hoorde gisteren nog dat iedereen op slag dood was.
Yep, nooit voorin zitten in een trein ook...quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:14 schreef Parzival het volgende:
[..]
zie je wel.. het is altijd prettiger in business class...
Nou ja, 300 km is gewoon heel ver over rails die mogelijk beschadigd zijn.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:15 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Dat roepen mensen steeds. En hoe vaak we ook zien, geloven doen ze nog steeds niet.
Dus dan zijn ze vannacht ergens in Nederland.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:14 schreef Uccie het volgende:
Eerst zien, dan geloven maar:
[..]
http://nos.nl/artikel/677(...)ddag-in-charkov.html
Wat ik lees gaat men er vanuit dat de raket voor het toestel, aan de linkerkant is ontploft.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:14 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Is er al bekend waar de inslag was dan?
En is er al bekend of mensen het konden overleven?
Ik hoorde gisteren nog dat iedereen op slag dood was.
BNW is een deurtje verderquote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:19 schreef Salvad0R het volgende:
Hoi.
Dit vliegtuig verhaal is erg tragisch. Sterkte aan nabestaanden.
Echter, de werkelijke reden dat er in het Westen een gecoordineerde anti-Rusland ontwikkeling ontstaat heeft niets met deze gebeurtenis te maken.
De werkelijke reden dat het Westen anti-Rusland sentimenten voedt, is de creatie van de BRICS Bank. Deze bank is onafankelijk van de World Bank en het International Monetary Fund (IMF), twee Westerse private bedrijven die worden gerund door dezelfde families die de EU politiek en de media in hun broekzak hebben zitten.
Pay attention.
http://nos.nl/artikel/675406-bricslanden-richten-bank-op.html
http://time.com/3010636/b(...)reserve-arrangement/
Aloha airlines 232 geweldige bemanningquote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:18 schreef Parzival het volgende:
[ afbeelding ]
deze wilde ik nog even laten zien.. een klein stukje romp was losgekomen.. en explosive decompression en de druk op de andere delen deed de rest.. kun je nagaan als er meerdere delen losraken en beschadigd raken
Ja, ik zou ook een stuk rustiger worden als ik wist dat ze ergens waren waar ze geïdentificeerd worden.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dus dan zijn ze vannacht ergens in Nederland.
Hopelijk.
Ik denk dat dat iig goed is. Ook voor de niet Nederlandse nabestaanden.
twitter:
Die houd er wel van dus. Prima.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:19 schreef Snowballed het volgende:
De Australische premier Tony Abbott heeft opnieuw forse kritiek geuit op de gang van zaken in het rampgebied in het oosten van Oekraïne. "Na de misdaad volgt de doofpot. Er is op industriële schaal geknoeid met bewijsmateriaal", zei Abbott op een persconferentie.
Australië stuurt een C-17 naar Europa. Het militaire toestel moet helpen met het vervoer van de stoffelijke overschotten vanuit Oekraïne naar Nederland als die in Charkov zijn aangekomen. Ook stuurt hij medische experts naar Nederland voor de identificatie van de 27 Australische slachtoffers.
Bring Them Home
Abbott waarschuwde dat het weken kan duren voordat de lichamen zijn geïdentificeerd en terugkeren naar Australië. "Hoe frustrerend het ook is, we moeten dit in één keer goed doen. Het zou verschrikkelijk zijn als we het verdriet van nabestaanden verergeren door het verkeerd identificeren van hun geliefden."
Australië stuurt een team naar de rampplek in Oekraïne voor operatie 'Bring Them Home'. Abbott vindt dat de rampplek moet worden afgezet en bewaakt door een multinationale politiemacht, meldt ABC News. Hij vindt dat de landen die slachtoffers te betreuren hebben, dat het beste kunnen doen.
http://nos.nl/artikel/677793-abbott-met-bewijs-mh17-geknoeid.html
Goedemorgen..
Je bent laatquote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:22 schreef Snowballed het volgende:
Trein al begin middag in Charkov
De trein met de slachtoffers van de vliegramp in Oekraïne is al tussen 12.00 en 13.00 uur in Charkov. Dat heeft premier Rutte gezegd.
Eerder werd ervan uitgegaan dat het nog zeker 17 uur zou duren voor de trein in de stad zou zijn.
In Charkov worden de lichamen naar het vliegveld gebracht en dan naar Nederland gevlogen voor identificatie.
http://nos.nl/artikel/677(...)ddag-in-charkov.html
Oh.. (Euh euh euh) net wakker enzo... nog aan de koffie.. sorryquote:
quote:Belgische families aan lot overgelaten
De families van de Belgische slachtoffers van het MH17-drama in Oekraïne voelen zich zwaar in de steek gelaten door onze overheid. Het hele verlengde weekend kregen ze nauwelijks nieuws.
"Di Rupo had blijkbaar wel tijd om naar Tomorrowland te gaan. Was hij 10 kilometer verder gereden, dan kon hij de familie condoleren", zegt de familie van Benoit Chardome (51), een van de Belgische slachtoffers van de ramp.
"Toen wij vrijdag belden met het crisiscentrum van Binnenlandse Zaken voor meer informatie, kregen we als antwoord dat het 17 uur was en dat er een lang weekend voor de deur stond. En dat er daardoor geen info meer kon gegeven worden. We krijgen meer info van Malaysian Airlines en van Nederland dan van ons eigen crisiscentrum", zegt hij.
twitter:EuromaidanPR twitterde op dinsdag 22-07-2014 om 07:48:08#Russian military experts worked on #MH17 crash site as "civilians" for 4days b4 intern/ experts granted access http://t.co/A9Q8HTYy7m |EMPR reageer retweet
Goedemorgen, geniet ervanquote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:24 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Oh.. (Euh euh euh) net wakker enzo... nog aan de koffie.. sorry
Ik kan me ook wel voorstellen dat ze niet voor een enkele familie een crisiscentrum hebben.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:25 schreef Scrummie het volgende:
Belgie is boos, en dat kan ik me goed voorstellen na dit verhaal:
http://www.demorgen.be/dm(...)ot-overgelaten.dhtml
[..]
Jij zit in het verkeerde forum, alu hoedjes zitten een stukje verder in BNW.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:19 schreef Salvad0R het volgende:
Hoi.
Dit vliegtuig verhaal is erg tragisch. Sterkte aan nabestaanden.
Echter, de werkelijke reden dat er in het Westen een gecoordineerde anti-Rusland ontwikkeling ontstaat heeft niets met deze gebeurtenis te maken.
De werkelijke reden dat het Westen anti-Rusland sentimenten voedt, is de creatie van de BRICS Bank. Deze bank is onafankelijk van de World Bank en het International Monetary Fund (IMF), twee Westerse private bedrijven die worden gerund door dezelfde families die de EU politiek en de media in hun broekzak hebben zitten.
Pay attention.
http://nos.nl/artikel/675406-bricslanden-richten-bank-op.html
http://time.com/3010636/b(...)reserve-arrangement/
Dankquote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Goedemorgen, geniet ervan
Ik mis trouwens op de NOS een liveblog, of kijk ik verkeerd?
Volgens mij weten ze niet zo goed wat ze moeten met dit soort situaties in België, krijg er altijd zo'n ongemakkelijk gevoel bij.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:25 schreef Scrummie het volgende:
Belgie is boos, en dat kan ik me goed voorstellen na dit verhaal:
http://www.demorgen.be/dm(...)ot-overgelaten.dhtml
[..]
Dat wel, maar die ene familie op de hoogte houden, of vertellen dat 'gezien de ontwikkelingen, u betere en actuelere informatie kan krijgen van onze bovenburen, wij die verantwoordelijkheden overdragen aan Nederland, waarbij u tevens naar Nederland gereden word, in een fijn hotel' lijkt me niets mis mee in zo'n geval.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:27 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik kan me ook wel voorstellen dat ze niet voor een enkele familie een crisiscentrum hebben.
Is dat zo? Dit soort dingen spelen vaker, als in, slecht om gaan met crisissituaties?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Volgens mij weten ze niet zo goed wat ze moeten met dit soort situaties in België, krijg er altijd zo'n ongemakkelijk gevoel bij.
Bij een explosie voor het vliegtuig zal de voorkant openbarsten en de romp als een banaan openpellen en desintegreren door de enorme krachten (het ding vliegt tenslotte met 900 a 1100 km/u op kruishoogte) waarna de hele boel naar beneden zeilt.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:16 schreef Parzival het volgende:
[..]
er is bewijs van schrapnel bij de cockpit.. dus daar in ieder geval iets.. maar zoals OP doet blijken ontploft de raket ~30 meter van zijn target voor maximale schade..
we weten nog niet of er mensen bewust zijn gevallen.. en de vraag is of we dat überhaupt ook komen te weten.. vooralsnog gaan de meeste hier ervanuit dat iedereen danwel bewusteloos, maar waarschijnlijker dood was luttele microseconden na de explosie
33.000 ftquote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:29 schreef Eenskijken het volgende:
weet iemand hoe hoog dit toestel vloog? 'gewoon' op cruise altitude van boven de 10 kilometer?
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:25 schreef Scrummie het volgende:
Belgie is boos, en dat kan ik me goed voorstellen na dit verhaal:
http://www.demorgen.be/dm(...)ot-overgelaten.dhtml
[..]
33.000ft volgens mij.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:29 schreef Eenskijken het volgende:
weet iemand hoe hoog dit toestel vloog? 'gewoon' op cruise altitude van boven de 10 kilometer?
33.000 voet, 10 km ongeveer.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:29 schreef Eenskijken het volgende:
weet iemand hoe hoog dit toestel vloog? 'gewoon' op cruise altitude van boven de 10 kilometer?
Wat is de bron van de OP?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:16 schreef Parzival het volgende:
[..]
er is bewijs van schrapnel bij de cockpit.. dus daar in ieder geval iets.. maar zoals OP doet blijken ontploft de raket ~30 meter van zijn target voor maximale schade..
we weten nog niet of er mensen bewust zijn gevallen.. en de vraag is of we dat überhaupt ook komen te weten.. vooralsnog gaan de meeste hier ervanuit dat iedereen danwel bewusteloos, maar waarschijnlijker dood was luttele microseconden na de explosie
Ja.. en rapquote:
nou.. soms stap je net op zo'n heel klein lego blokje.. dat doet verdomde zeer hoorquote:
Ja, als er iets groots gaande is wat niet leuk is.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Is dat zo? Dit soort dingen spelen vaker, als in, slecht om gaan met crisissituaties?
http://www.nytimes.com/20(...)ysis-shows.html?_r=0quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:30 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Wat is de bron van de OP?
Beetje raar om te zeggen, 'zoals de OP doet blijken'. OP is ook maar een verzameling van simpele plaatjes.. In hoeverre die 100% waarheidsgetrouw zijn vraag ik me hardop af.
Ik snap niet dat zij niet naar het hotel bij Schiphol zijn gebracht..quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:35 schreef Loveless85 het volgende:
Hoeveel Belgjes zaten er eigenlijk in dat vliegtuig? Kan me voorstellen dat het daar wat 'kleiner' aangepakt worden, zeker in vergelijk met Nederland, wat veruit de meeste slachtoffers heeft te betreuren.
Gaat naar Rotterdam neem ik aan? Of toch Schiphol? Identificatie bij NFI in Den Haag, of hebben die ook geen capaciteit voor dit soort massale acties?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:35 schreef Snowballed het volgende:
Edit:
De trein met de slachtoffers van de vliegramp in Oekraïne is al rond het middaguur in Charkov. Volgens premier Rutte komt de trein rond 12.00 uur Nederlandse tijd aan op een afgesloten terrein bij Charkov en rijdt die inmiddels in veilig gebied.
Eerder werd ervan uitgegaan dat het zeker zeventien uur zou duren voor de trein in de stad zou zijn. De koelwagons vertrokken vanochtend vroeg uit Donetsk, in het gebied dat wordt beheerst door de rebellen. Charkov is in handen van de regering. De afstand Donetsk-Charkov is ongeveer 300 kilometer.
De afgelopen dagen hebben de koelwagons op het station van Torez gestaan, dicht bij de rampplek.
Identificatie
In Charkov worden de lichamen naar het vliegveld gebracht en dan naar Nederland gevlogen voor identificatie. Het is nog niet duidelijk wanneer de Hercules met de slachtoffers van de vliegramp in Nederland aankomt.
http://nos.nl/artikel/677(...)ddag-in-charkov.html
Hij bedoelt te zeggen dat je moet opbokken, maar hij drukt het aardig uitquote:
Misschien hebben ze ervoor gekozen thuis te blijven en alleen die kant op te gaan als het nodig is.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:36 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ik snap niet dat zij niet naar het hotel bij Schiphol zijn gebracht..
Die Hercules (1 maar?) heeft ook een koelinstallatie?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:35 schreef Snowballed het volgende:
Edit:
De trein met de slachtoffers van de vliegramp in Oekraïne is al rond het middaguur in Charkov. Volgens premier Rutte komt de trein rond 12.00 uur Nederlandse tijd aan op een afgesloten terrein bij Charkov en rijdt die inmiddels in veilig gebied.
Eerder werd ervan uitgegaan dat het zeker zeventien uur zou duren voor de trein in de stad zou zijn. De koelwagons vertrokken vanochtend vroeg uit Donetsk, in het gebied dat wordt beheerst door de rebellen. Charkov is in handen van de regering. De afstand Donetsk-Charkov is ongeveer 300 kilometer.
De afgelopen dagen hebben de koelwagons op het station van Torez gestaan, dicht bij de rampplek.
Identificatie
In Charkov worden de lichamen naar het vliegveld gebracht en dan naar Nederland gevlogen voor identificatie. Het is nog niet duidelijk wanneer de Hercules met de slachtoffers van de vliegramp in Nederland aankomt.
http://nos.nl/artikel/677(...)ddag-in-charkov.html
NFI gaat het doen, ja. Die doen schijnbaar een maand over 100 lichamen, werd gister door de NOS gemeld.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gaat naar Rotterdam neem ik aan? Of toch Schiphol? Identificatie bij NFI in Den Haag, of hebben die ook geen capaciteit voor dit soort massale acties?
Ze gaan naar het NFIquote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gaat naar Rotterdam neem ik aan? Of toch Schiphol? Identificatie bij NFI in Den Haag, of hebben die ook geen capaciteit voor dit soort massale acties?
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:32 schreef Parzival het volgende:
[..]
http://www.nytimes.com/20(...)ysis-shows.html?_r=0
Bedankt voor de link. Laten we het er voorlopig op houden dat het onmogelijk is om te bepalen welke seats de impact hebben overleefd etc. Dat is gewoon onmogelijk te bepalen, en eerlijk, ook geen toegevoegde waarde in het onderzoek.quote:It is impossible from these photographs of the damaged plane to determine what specific model of missile was used.
Zijn bij de ramp in Tripoli ook bezig geweest. Een maand is wel gebaseerd op dat ze overal DNA onderzoek op moeten doen. Als ze het met gebitten en dergelijke kunnen, kan het sneller.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:37 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
NFI gaat het doen, ja. Die doen schijnbaar een maand over 100 lichamen, werd gister door de NOS gemeld.
Er is ook een vliegtuig uit Australie onderwegquote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:37 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die Hercules (1 maar?) heeft ook een koelinstallatie?
Sommige lichamen zullen makkelijker te identificeren zijn dan anderen, dus veel lichamen gaan veel sneller dan die maand, en anderen zullen langer duren dan die maand.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:37 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
NFI gaat het doen, ja. Die doen schijnbaar een maand over 100 lichamen, werd gister door de NOS gemeld.
Het is ook nooit goedquote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nu die Timmermans aan het luisteren. Beetje geforceerd accent
Als ze die keus maar gegeven is... (geldt ook voor NLers die kennen elkaar ook niet)quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Misschien hebben ze ervoor gekozen thuis te blijven en alleen die kant op te gaan als het nodig is.
Kan me voorstellen dat je op zo'n korte afstand liever thuis bent in je eigen omgeving dan in een hotel met vreemden.
Dat lijkt mij evident jaquote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Sommige lichamen zullen makkelijker te identificeren zijn dan anderen, dus veel lichamen gaan veel sneller dan die maand, en anderen zullen langer duren dan die maand.
dat kan.. zoek je de linkjes nog even erbij?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:40 schreef Idanue het volgende:
Kunnen we ook niet iets in de OP zetten over de overlevingskans?
Want die vraag komt ook iedere 20min. terug.
We hebben de:
- Decompressie
- Snelheidsvermindering van 900km/u naar ? (heel snel heel veel minder dan 900 en dus erg slecht voor je organen)
- Temperatuur op 10km hoogte -50 graden.
- Rondvliegend puin. (van vliegtuig en raket)
Ja, okee.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:39 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Er is ook een vliegtuig uit Australie onderweg
(er kan van alles ingebouwd worden.. ik neem aan dat er een soort van koelzeecontainers ingebouwd zijn...)
En niet te vergeten ze weten wie er in zaten en de overheid zou van iedereen foto's en fingerprints moeten hebben.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:39 schreef DeJori het volgende:
[..]
Zijn bij de ramp in Tripoli ook bezig geweest. Een maand is wel gebaseerd op dat ze overal DNA onderzoek op moeten doen. Als ze het met gebitten en dergelijke kunnen, kan het sneller.
Mwah z'n Engels is wel goed hoor, daar niet vanquote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:40 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Het is ook nooit goedLiever dit dan dat steenkolenengels dat je normaal hoort
Ik zal even kijken wat ik kan vinden.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:40 schreef Parzival het volgende:
[..]
dat kan.. zoek je de linkjes nog even erbij?
Jij was daar?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:41 schreef speknek het volgende:
[ afbeelding ]
Foto genomen in Torez op de ochtend van 17 juli, ongeveer 8-10 km van de crash site.
Die was toch al heel lang bekend?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:41 schreef speknek het volgende:
[ afbeelding ]
Foto genomen in Torez op de ochtend van 17 juli, ongeveer 8-10 km van de crash site.
Dat zou kunnen.. ze worden namelijk in kisten gelegd voordat ze in het vliegtuig gaan...quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, okee.
Dis minimaal 2 Herculessen. Dat heb je ook wel nodig, tenzij je wilt gaan stapelen.
Die zullen er ook niet allemaal zitten, hangt denk ik van de persoon af. Sommige mensen zijn graag bij lotgenoten anderen niet. Ik val in de eerste categorie, maar dat is omdat ik me snel ga ergeren aan mensenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:40 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Als ze die keus maar gegeven is... (geldt ook voor NLers die kennen elkaar ook niet)
Waarom zetten ze nooit gps aan op hun telefoon zodat de plek makkelijk is terug te vinden.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:41 schreef speknek het volgende:
[ afbeelding ]
Foto genomen in Torez op de ochtend van 17 juli, ongeveer 8-10 km van de crash site.
Uh? Ik mis wat?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die was toch al heel lang bekend?
Die foto heb ik op de dag van het ongeluk gezienquote:
Nog niet...quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:43 schreef koekii het volgende:
Geweldige nieuwsberichten. Ik was bang dat het weer een dag zou moeten duren. Is er een nieuwe NOS liveblog?
Ik denk dat ze net zo goed gewoon stapelen, maar volgens mij gaan ze in Nederland qua transport nog wel een klus krijgen. Corrigeer me als ik het verkeerd heb, maar zover ik weet mag volgens de Wet op de Lijkbeschouwing maar 1 stoffelijk overschot per lijkwagen vervoerd worden. Dat worden dus een hoop wagens en ritjes. En dat geldt ook voor een los lichaamsdeel, zo klein als het kan zijn.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, okee.
Dis minimaal 2 Herculessen. Dat heb je ook wel nodig, tenzij je wilt gaan stapelen.
Ja.. die foto is al behoorlijk oud.. (paar dagen)quote:
Een familie uit Brashaat en nog een persoon dacht ik. Vierquote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:35 schreef Loveless85 het volgende:
Hoeveel Belgjes zaten er eigenlijk in dat vliegtuig? Kan me voorstellen dat het daar wat 'kleiner' aangepakt worden, zeker in vergelijk met Nederland, wat veruit de meeste slachtoffers heeft te betreuren.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:46 schreef koekii het volgende:
Trouwens bij wie komt het crash het hardst aan? Bij de mensen die voorin of achterin het vliegtuig zaten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |