Een soort Tony Montana, ja.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:03 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat geeft wel weg dat het een soort maffia organisatie is.
Flinke helikopters moet je dan meenemen. Bovendien zijn er niet heel veel helikopters met een koelruim.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 08:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
De tering zeg.
Airlift vanuit Donetsk zou makkelijker zijn geweest.
maar wel onderwezen door series als NCIS, CSI, AirCrash Investigation en veeeeele anderen.. en als backoffice het Internet..quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:04 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Echt hestudenten aan de Universiteit van Wiki
Maar goed, dat zijn we hier ook wel een beetje
De meeste andere raketten hebben directe impact, dus niet alleen shrapnel-schade, volgens mij.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:05 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Nee, daar ging het niet om. Het gaat mij om de soort impact. Niet of een air-to-air een Boeing 777 kan neerhalen. Dat geloof ik wel, maar is de schade aan de romp dan hetzelfde.
Grootste verschil blijft dat sommigen hun kennis opdoen vóór een ramp en anderen pas na een rampquote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:07 schreef Parzival het volgende:
[..]
maar wel onderwezen door series als NCIS, CSI, AirCrash Investigation en veeeeele anderen.. en als backoffice het Internet..
Dat dacht ik dus ook. Shrapnel lijkt mij typisch iets voor AA systemen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:07 schreef MrTorture het volgende:
[..]
De meeste andere raketten hebben directe impact, dus niet alleen shrapnel-schade, volgens mij.
Heb nog niemand gezien die die lessen juist interpreteerde en goed toepaste bij deze ramp.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:07 schreef Parzival het volgende:
[..]
maar wel onderwezen door series als NCIS, CSI, AirCrash Investigation en veeeeele anderen.. en als backoffice het Internet..
Ik zat gister een afstudeerscriptie te lezen van een HTS'er technische bedrijfskunde op mijn werk, en je wilt niet geloven hoe vaak hij naar wikipedia verwezen heeft + maar liefst 4 boeken geraadpleegd...quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:04 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Echt hestudenten aan de Universiteit van Wiki
Maar goed, dat zijn we hier ook wel een beetje
dat is raar.. er zijn veel mensen overboekt en op andere vluchten geplaatst.. terwijl er nog stoelen vrij waren!quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:09 schreef Parzival het volgende:
wie zat waar tijdens de fatale vlucht:
http://graphicsweb.wsj.com/documents/mh17-seatmap/#5c
Zal met aansluitingen te maken hebben.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:10 schreef Parzival het volgende:
[..]
dat is raar.. er zijn veel mensen overboekt en op andere vluchten geplaatst.. terwijl er nog stoelen vrij waren!
Oei, dat vind ik dan weer niet kunnen. Ik zou wiki hooguit als kennisportaal gebruiken en vervolgens de "echte" bron noemen. Maar goed: het is best een snelle manier om veel info te vergaren. Daarbij is het volgens mij helemaal niet zo verkeerd. Veel mensen zien het als "valse" kennis, maar het kan geen kwaad om jezelf in te lezen in iets wat je voorheen helemaal vreemd was.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik zat gister een afstudeerscriptie te lezen van een HTS'er technische bedrijfskunde op mijn werk, en je wilt niet geloven hoe vaak hij naar wikipedia verwezen heeft + maar liefst 4 boeken geraadpleegd...
Je kunt zo zien wie wrs op slag dood was en wie niet dus.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:09 schreef Parzival het volgende:
wie zat waar tijdens de fatale vlucht:
http://graphicsweb.wsj.com/documents/mh17-seatmap/#5c
Nou ja, mensen worden er ing. mee tegenwoordig, was wel Avans.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:11 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Oei, dat vind ik dan weer niet kunnen. Ik zou wiki hooguit als kennisportaal gebruiken en vervolgens de "echte" bron noemen. Maar goed: het is best een snelle manier om veel info te vergaren. Daarbij is het volgens mij helemaal niet zo verkeerd. Veel mensen zien het als "valse" kennis, maar het kan geen kwaad om jezelf in te lezen in iets wat je voorheen helemaal vreemd was.
http://nos.nl/artikel/677(...)ddag-in-charkov.htmlquote:Trein al begin middag in Charkov
Toegevoegd: dinsdag 22 jul 2014, 09:07
De trein met de slachtoffers van de vliegramp in Oekraïne is al tussen 12.00 en 13.00 uur in Charkov. Dat heeft premier Rutte gezegd.
Eerder werd ervan uitgegaan dat het nog zeker 17 uur zou duren voor de trein in de stad zou zijn.
In Charkov worden de lichamen naar het vliegveld gebracht en dan naar Nederland gevlogen voor identificatie.
zie je wel.. het is altijd prettiger in business class...quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je kunt zo zien wie wrs op slag dood was en wie niet dus.
Is er al bekend waar de inslag was dan?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je kunt zo zien wie wrs op slag dood was en wie niet dus.
Aan de hand van foto's van Amerikaanse journalisten kwam de bulk van de shrapnell voorin terecht.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:14 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Is er al bekend waar de inslag was dan?
En is er al bekend of mensen het konden overleven?
Ik hoorde gisteren nog dat iedereen op slag dood was.
Dat roepen mensen steeds. En hoe vaak we ook zien, geloven doen ze nog steeds niet.quote:
er is bewijs van schrapnel bij de cockpit.. dus daar in ieder geval iets.. maar zoals OP doet blijken ontploft de raket ~30 meter van zijn target voor maximale schade..quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:14 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Yep, nooit voorin zitten in een trein ook...quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:14 schreef Parzival het volgende:
[..]
zie je wel.. het is altijd prettiger in business class...
Nou ja, 300 km is gewoon heel ver over rails die mogelijk beschadigd zijn.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:15 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Dat roepen mensen steeds. En hoe vaak we ook zien, geloven doen ze nog steeds niet.
Dus dan zijn ze vannacht ergens in Nederland.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:14 schreef Uccie het volgende:
Eerst zien, dan geloven maar:
[..]
http://nos.nl/artikel/677(...)ddag-in-charkov.html
Wat ik lees gaat men er vanuit dat de raket voor het toestel, aan de linkerkant is ontploft.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:14 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |