Ik hoop dat die gast gestenigd wordt.quote:Op maandag 28 juli 2014 23:50 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Het is een minder, minder ex-PVVer, wat verwacht je?
Het is dat ik accordeonles heb maar anders had ik graag geholpen!quote:Op dinsdag 29 juli 2014 08:30 schreef Anne het volgende:
Gelukkig niet hier![]()
! Bij goed weer wordt zaterdag de oprit bestraat.
Kaasfonduequote:Op dinsdag 29 juli 2014 10:26 schreef .Neovo. het volgende:
Hier staat 13 km verderop een kaasfabriek in de fik. Je ziet en ruikt de rook hier nog. Meuren.
ik kom donderdagmiddag wel ff langs om iig een deel over te zetten dan, heb vanochtend een foto verkocht op voorwaarde dat hij m deze week krijgtquote:Op maandag 28 juli 2014 23:28 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Openmaken en de boel kopieren naar een andere schijf/usb-stick als het nog werkt
Als het alleen je kastje is en de schijf nog goed is heb ik nog wel wat behuizingen liggen (ik bouw die dingen doorgaans in als downloadschijf en vervang ze eens in de 3-4 jaar...)
Donderdagmiddag/vrijdagochtend ben ik wel thuis, dus rij gerust even langs. Morgenavond zou ook kunnen, maar ben nogal druk met klussen momenteel dus heb niet heel veel tijd tot donderdag.
[edit]Dit dus (muur is nu helemaal wit, ben om 19:00 begonnen, dus serieus veel werk omdat het volledig met een klein handkwastje moet ivm. relief...):
[ afbeelding ]
Schoorsteen en erker blijven uiteraard gewoon baksteen-rood, moet alleen boven en een klein stukje links van de erker nog.
Ben er even langsgereden, maar die fabriek is afgeschreven.. het staat nog steeds in lichterlaaie, sinds 08:00 uur.quote:
fabriek staat nog en wordt waarschijnlijk gered, alleen de loodsen voor opslag zijn verloren volgens de omrop. was ook nog in de regio, maar had betere dingen te doenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:00 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Ben er even langsgereden, maar die fabriek is afgeschreven.. het staat nog steeds in lichterlaaie, sinds 08:00 uur.
Van 45.000 kazen kun je heel wat fondue maken
Ik denk dat ze wel wat rook en waterschade hebben. En het (na)blussen van die handel gaat nog een paar dagen duren volgens de telegraaf.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
fabriek staat nog en wordt waarschijnlijk gered, alleen de loodsen voor opslag zijn verloren volgens de omrop. was ook nog in de regio, maar had betere dingen te doen
ik rook niks toen ik in Gorredijk wasquote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:19 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Ik denk dat ze wel wat rook en waterschade hebben. En het (na)blussen van die handel gaat nog een paar dagen duren volgens de telegraaf.
Ben er twee keer langsgekomen, de eerste keer zwarte rook, paar uur later al wat minder, maar het fikt nog wel.
Hoe dan ook ligt de productie stil voor onbepaalde tijd.
Overigens staat de wind naar het zuiden, in buitenpost zie en ruik je niks. Surhuisterveen kreeg de volle laag, hier hing ook een wazige mist met veel "neerslag". Tot aan gorredijk was het te ruiken volgens social media.
Hij spreekt van "Fryslân", en vervolgens weer Friesland. Is geen touw aan vast te knopen. Jammer, kan ie ook niet aan de strop.quote:Op maandag 28 juli 2014 23:46 schreef 2cv het volgende:
[..]
Wel een enorme blunder dat die Jelle Hiemstra het over 'Friesland' heeft.
Maar net hoe de wind staat. Momenteel ruiken wij ook niks meer.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik rook niks toen ik in Gorredijk was
Ik kan in dat artikel niet terugvinden dat hij de juiste naam gebruikt. Wellicht is het artikel aangepast.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:26 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Hij spreekt van "Fryslân", en vervolgens weer Friesland. Is geen touw aan vast te knopen. Jammer, kan ie ook niet aan de strop.
Als de situatie nog steeds hetzelfde is: er staat een G11-bordje (blauwe fietsbordje) bij dat fietspad, dat maakt het een verplicht fietspadquote:Op woensdag 30 juli 2014 09:32 schreef kanovinnie het volgende:
Even een vraagje:
Mag je hier als je links uit het groene hek komt op de fiets over de gewone weg, om vervolgens bij het (nu rode) stoplicht rechts af te gaan en daar over het fietspad verder te fietsen?
Toen ik daar gister een agent (dat is namelijk een gebouw van de politie) op aansprak zei hij dat dat gewoon mocht. Als fietser moet je de veiligste weg nemen en dat hoeft niet per se het fietspad te zijn. Toen ik 'm vertelde dat de veiligste weg meteen links over het fietspad ging zei hij dat hij het zo al 6 jaar deed, dus dat ik me niet zo moest aanstellen.![]()
Het interesseert me weinig als iemand zoiets doet, ik vind het alleen frappant dat je als agent het hek uit fietst en in mijn ogen meteen de regels overtreed. En ik ben benieuwd hoe het nou zit.
Dat zou ik ook denken. Zijn argument is dat hij niemand hindert, wat een kulargmunent is. Als je het 6 jaar doet heb je altijd wel iemand gehinderd. Zou me niets verbazen als hij daar door rood rijd (zou ik iig wel doen)quote:Op woensdag 30 juli 2014 09:36 schreef Duvel het volgende:
Volgens mij mag je niet met je fiets op het asfalt als er een fietspad is. Oom Agent lult.
Kan me niet voorstellen dat het niet zo is. Zit nu in hevige dubio of ik 'm er de volgende keer op aanspreekquote:Op woensdag 30 juli 2014 11:45 schreef Dingest het volgende:
[..]
Als de situatie nog steeds hetzelfde is: er staat een G11-bordje (blauwe fietsbordje) bij dat fietspad, dat maakt het een verplicht fietspad
We (ik voor mijn verjaardag, SD om te bedanken voor iets liefs wat ie gedaan had) hebben wel een kaartje ontvangen met geld, met helemaal onderaan "misschien chinees?"quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:07 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Om 17:00 een chinese rijsttafel?
Echt he... vier-fakking-honderd-euro??quote:Geachte heer SD,
Als dank voor uw jarenlange klandizie en het feit dat uw auto al 7 jaar lang gerschorst staat, willen wij dit heuglijke feit vieren met een boete van 400¤, omdat u bent vergeten om uw schorsing te verlengen.
Wij hopen u hiermee een fijne dag te hebben bezorgd, en zien alvast uit naar volgend jaar.
Groetjes, de afdeling schatkistvulling.
Nee, 1745 pasquote:Op woensdag 30 juli 2014 16:07 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
PTA / [PTA SC] Geboortejaar Victor Vermorel (1848)quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Echt he... vier-fakking-honderd-euro??![]()
![]()
Alsof ik godverdomme álle ramen uit het gemeentehuis heb ingepleurd. Zijn ze een beetje debiel geworden ofzo?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stelletje bescheten #$@%@#!%$^&^#$$!#$$-lijers, bah!
En ja, ik heb blijkbaar vooraf een herinnering gehad, maar alsnog vergeten
Nederland graailand bij uitstek.quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
![]()
Alsof ik godverdomme álle ramen uit het gemeentehuis heb ingepleurd. Zijn ze een beetje debiel geworden ofzo?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mjah, zelfde mening, zelfde prent, nog steeds debiel en buitenproportioneel.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:10 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
PTA / [PTA SC] Geboortejaar Victor Vermorel (1848)
Neh, dat kan makkelijker. Doe maar een paar dakjes stofferen; ben ik beter in en sneller mee.quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:43 schreef lipje het volgende:
[..]
Nederland graailand bij uitstek.
Nu maar snel wat opritjes stofferen voor een extra zwartcentje
quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een tafel van rijst gemaakt door chinezen ? Zou dat goed gaan ?quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:07 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Eigen schuld, dikke ...quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |