Als de situatie nog steeds hetzelfde is: er staat een G11-bordje (blauwe fietsbordje) bij dat fietspad, dat maakt het een verplicht fietspadquote:Op woensdag 30 juli 2014 09:32 schreef kanovinnie het volgende:
Even een vraagje:
Mag je hier als je links uit het groene hek komt op de fiets over de gewone weg, om vervolgens bij het (nu rode) stoplicht rechts af te gaan en daar over het fietspad verder te fietsen?
Toen ik daar gister een agent (dat is namelijk een gebouw van de politie) op aansprak zei hij dat dat gewoon mocht. Als fietser moet je de veiligste weg nemen en dat hoeft niet per se het fietspad te zijn. Toen ik 'm vertelde dat de veiligste weg meteen links over het fietspad ging zei hij dat hij het zo al 6 jaar deed, dus dat ik me niet zo moest aanstellen.![]()
Het interesseert me weinig als iemand zoiets doet, ik vind het alleen frappant dat je als agent het hek uit fietst en in mijn ogen meteen de regels overtreed. En ik ben benieuwd hoe het nou zit.
Dat zou ik ook denken. Zijn argument is dat hij niemand hindert, wat een kulargmunent is. Als je het 6 jaar doet heb je altijd wel iemand gehinderd. Zou me niets verbazen als hij daar door rood rijd (zou ik iig wel doen)quote:Op woensdag 30 juli 2014 09:36 schreef Duvel het volgende:
Volgens mij mag je niet met je fiets op het asfalt als er een fietspad is. Oom Agent lult.
Kan me niet voorstellen dat het niet zo is. Zit nu in hevige dubio of ik 'm er de volgende keer op aanspreekquote:Op woensdag 30 juli 2014 11:45 schreef Dingest het volgende:
[..]
Als de situatie nog steeds hetzelfde is: er staat een G11-bordje (blauwe fietsbordje) bij dat fietspad, dat maakt het een verplicht fietspad
We (ik voor mijn verjaardag, SD om te bedanken voor iets liefs wat ie gedaan had) hebben wel een kaartje ontvangen met geld, met helemaal onderaan "misschien chinees?"quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:07 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Om 17:00 een chinese rijsttafel?
Echt he... vier-fakking-honderd-euro??quote:Geachte heer SD,
Als dank voor uw jarenlange klandizie en het feit dat uw auto al 7 jaar lang gerschorst staat, willen wij dit heuglijke feit vieren met een boete van 400¤, omdat u bent vergeten om uw schorsing te verlengen.
Wij hopen u hiermee een fijne dag te hebben bezorgd, en zien alvast uit naar volgend jaar.
Groetjes, de afdeling schatkistvulling.
Nee, 1745 pasquote:Op woensdag 30 juli 2014 16:07 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
PTA / [PTA SC] Geboortejaar Victor Vermorel (1848)quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Echt he... vier-fakking-honderd-euro??![]()
![]()
Alsof ik godverdomme álle ramen uit het gemeentehuis heb ingepleurd. Zijn ze een beetje debiel geworden ofzo?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stelletje bescheten #$@%@#!%$^&^#$$!#$$-lijers, bah!
En ja, ik heb blijkbaar vooraf een herinnering gehad, maar alsnog vergeten
Nederland graailand bij uitstek.quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
![]()
Alsof ik godverdomme álle ramen uit het gemeentehuis heb ingepleurd. Zijn ze een beetje debiel geworden ofzo?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mjah, zelfde mening, zelfde prent, nog steeds debiel en buitenproportioneel.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:10 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
PTA / [PTA SC] Geboortejaar Victor Vermorel (1848)
Neh, dat kan makkelijker. Doe maar een paar dakjes stofferen; ben ik beter in en sneller mee.quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:43 schreef lipje het volgende:
[..]
Nederland graailand bij uitstek.
Nu maar snel wat opritjes stofferen voor een extra zwartcentje
quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een tafel van rijst gemaakt door chinezen ? Zou dat goed gaan ?quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:07 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Eigen schuld, dikke ...quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SD is oud genoeg om te weten dat je altijd wat geld achter de hand moet houden.quote:Op donderdag 31 juli 2014 02:41 schreef 2cv het volgende:
Hopen dat je het bedrag ergens vandaan kan schrapen voor ze aankomen met verhogingen en zulks.
Racist.quote:Op donderdag 31 juli 2014 08:00 schreef .Neovo. het volgende:
Goedemorgen.
Ik zoek de afdeling "klachten over overheid en politie" Is die hier?
Komt erop neer dat ene Hassan die alles uit je kluisje wegrooft alsnog wegkomt met diefstal, ook al werd het gestolen spul teruggevonden in zijn tas in zijn kluisje.
speciale container voor opslag van boetereserveringen zelfs;quote:Op donderdag 31 juli 2014 07:20 schreef lipje het volgende:
[..]
SD is oud genoeg om te weten dat je altijd wat geld achter de hand moet houden.
Het Nederlands strafrecht is best complexquote:Op donderdag 31 juli 2014 08:00 schreef .Neovo. het volgende:
Goedemorgen.
Ik zoek de afdeling "klachten over overheid en politie" Is die hier?
Komt erop neer dat ene Hassan die alles uit je kluisje wegrooft alsnog wegkomt met diefstal, ook al werd het gestolen spul teruggevonden in zijn tas in zijn kluisje.
Hassan is ontslagen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 11:54 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Het Nederlands strafrecht is best complex
Bekijk het positief, als er weer wat ontbreekt in de buurt weten ze bij wie ze moeten zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dat van die shaorma heb ik als grap als ringtone ingesteld op z'n telefoon.
[ Bericht 41% gewijzigd door .Neovo. op 31-07-2014 12:09:18 ]
Dan kan ie op zoek naar ander werkquote:
En dat gaat dankzij die aangifte wel wat lastiger voor hem worden.quote:Op donderdag 31 juli 2014 12:07 schreef Paladijn het volgende:
[..]
[b]Dan kan ie op zoek naar ander werk[/b]
Jatten in een winkel kost je 150 euro + een uurtje op het blauwhemden bureau, > 19km/u te hard is helaas erger.
Ik wijt het lekker aan de morfine/valium en andere troep die ik slik dat ik dat zelf wel had kunnen bedenken maar niet gedaan heb.quote:Op donderdag 31 juli 2014 07:20 schreef lipje het volgende:
[..]
SD is oud genoeg om te weten dat je altijd wat geld achter de hand moet houden.
Precies hun bedoeling.quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
QFT. Een herinnering ±een half jaar vantevoren (als ik dat met mijn stonede kop goed uitgerekend heb).quote:
Weekend.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:02 schreef Sounddragon het volgende:
Pfff, dagje mak an.. Duurdt lang.
Nog een uur en 2 keer zuchten, dan ist weekend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |