SD is oud genoeg om te weten dat je altijd wat geld achter de hand moet houden.quote:Op donderdag 31 juli 2014 02:41 schreef 2cv het volgende:
Hopen dat je het bedrag ergens vandaan kan schrapen voor ze aankomen met verhogingen en zulks.
Racist.quote:Op donderdag 31 juli 2014 08:00 schreef .Neovo. het volgende:
Goedemorgen.
Ik zoek de afdeling "klachten over overheid en politie" Is die hier?
Komt erop neer dat ene Hassan die alles uit je kluisje wegrooft alsnog wegkomt met diefstal, ook al werd het gestolen spul teruggevonden in zijn tas in zijn kluisje.
speciale container voor opslag van boetereserveringen zelfs;quote:Op donderdag 31 juli 2014 07:20 schreef lipje het volgende:
[..]
SD is oud genoeg om te weten dat je altijd wat geld achter de hand moet houden.
Het Nederlands strafrecht is best complexquote:Op donderdag 31 juli 2014 08:00 schreef .Neovo. het volgende:
Goedemorgen.
Ik zoek de afdeling "klachten over overheid en politie" Is die hier?
Komt erop neer dat ene Hassan die alles uit je kluisje wegrooft alsnog wegkomt met diefstal, ook al werd het gestolen spul teruggevonden in zijn tas in zijn kluisje.
Hassan is ontslagen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 11:54 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Het Nederlands strafrecht is best complex
Bekijk het positief, als er weer wat ontbreekt in de buurt weten ze bij wie ze moeten zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dat van die shaorma heb ik als grap als ringtone ingesteld op z'n telefoon.
[ Bericht 41% gewijzigd door .Neovo. op 31-07-2014 12:09:18 ]
Dan kan ie op zoek naar ander werkquote:
En dat gaat dankzij die aangifte wel wat lastiger voor hem worden.quote:Op donderdag 31 juli 2014 12:07 schreef Paladijn het volgende:
[..]
[b]Dan kan ie op zoek naar ander werk[/b]
Jatten in een winkel kost je 150 euro + een uurtje op het blauwhemden bureau, > 19km/u te hard is helaas erger.
Ik wijt het lekker aan de morfine/valium en andere troep die ik slik dat ik dat zelf wel had kunnen bedenken maar niet gedaan heb.quote:Op donderdag 31 juli 2014 07:20 schreef lipje het volgende:
[..]
SD is oud genoeg om te weten dat je altijd wat geld achter de hand moet houden.
Precies hun bedoeling.quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En ja, ik heb blijkbaar vooraf een herinnering gehad, maar alsnog vergeten
QFT. Een herinnering ±een half jaar vantevoren (als ik dat met mijn stonede kop goed uitgerekend heb).quote:
Weekend.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:02 schreef Sounddragon het volgende:
Pfff, dagje mak an.. Duurdt lang.
Nog een uur en 2 keer zuchten, dan ist weekend.
met perslucht komen de meeste wel losquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:30 schreef Dingest het volgende:
Hoerenzooi; zuiger van de remklauw wil met geen mogelijkheid terug. Nou kan ik dus met die klauwen naar de garage om de zuigers eruit te laten persen, en dan moet ik daarna die klauwen reviseren
Zijn het zuigers/klauwen waar ook de handrem bij in zit ? Die moeten vaak gedraaid worden.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:30 schreef Dingest het volgende:
Hoerenzooi; zuiger van de remklauw wil met geen mogelijkheid terug. Nou kan ik dus met die klauwen naar de garage om de zuigers eruit te laten persen, en dan moet ik daarna die klauwen reviseren
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:46 schreef densmee het volgende:
[..]
met perslucht komen de meeste wel los
Dat is bij deze ook, daar heb ik ook zo'n tool-setje voor gekocht met verschillende adapters en beide kanten opdraaiende draad. Links ging prima. Rechts is geen beweging in te krijgen - op het handvat na, wat nu wat krommer isquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:49 schreef 2cv het volgende:
[..]
Zijn het zuigers/klauwen waar ook de handrem bij in zit ? Die moeten vaak gedraaid worden.
Nu weer wel. Hij werd veel te heet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |