Nietsquote:Op maandag 28 juli 2014 17:04 schreef Sounddragon het volgende:
Wat de nuecq is er nou weer met de kwootfunctie aan de hand?
Of ze zagen Robert Patrick rondlopen!quote:
Nu niet meer nee.. daarstraks had ik tot 3 keer toe dat den FOK!s mijn quote vernuecqte.quote:
Bij mij doet ie het ook niet, stom dingquote:Op maandag 28 juli 2014 18:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nu niet meer nee.. daarstraks had ik tot 3 keer toe dat den FOK!s mijn quote vernuecqte.
quote:
Het zou de eerste Bond-film zijn waarin het voor Bond het ook allemaal niet zo nodig meer hoeftquote:Op maandag 28 juli 2014 19:53 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me.
"Oant moarn, mr. Bond."
Komt ie voorbij scheuren in een Skûtsje..
Mediamarktquote:Op maandag 28 juli 2014 21:12 schreef Alexxxxx het volgende:
Paal, waar kan ik goedkoop een externe harddrive laten fiksen in de regioding is al bijna een jaar aan gort, maar nu heb ik een klus waarbij ik fotos vanaf dat ding nodig heb
hij krijgt geen stroom meerquote:Op maandag 28 juli 2014 21:14 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Mediamarkt
Verkeerd gelezen.
Wat voor ding is het? Als de aansluiting op de behuizing kapot is, kan je misschien het ding in een andere behuizing (of pc) aansluiten met een sata kabeltje. Misschien dat ie het doet.
herkent de pc hem nog wel?
geen idee, ligt op zolder nu al een paar maandenquote:Op maandag 28 juli 2014 22:26 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Wat voor ding is het? 2.5 inch of 3.5?.
Openmaken en de boel kopieren naar een andere schijf/usb-stick als het nog werktquote:Op maandag 28 juli 2014 22:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
geen idee, ligt op zolder nu al een paar maanden
Het kan alleen als je die hele film niet volramt met skûtsjes, Friese vlaggen, kaatsen, klompen en meer Friese meuk.quote:
Regel ff dat ik dit soort grappige opmerkingen niet net lees als m'n laxeermiddel begint te werken.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:53 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me.
"Oant moarn, mr. Bond."
Komt ie voorbij scheuren in een Skûtsje..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
Het is een minder, minder ex-PVVer, wat verwacht je?quote:Op maandag 28 juli 2014 23:46 schreef 2cv het volgende:
[..]
Wel een enorme blunder dat die Jelle Hiemstra het over 'Friesland' heeft.
Ik hoop dat die gast gestenigd wordt.quote:Op maandag 28 juli 2014 23:50 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Het is een minder, minder ex-PVVer, wat verwacht je?
Het is dat ik accordeonles heb maar anders had ik graag geholpen!quote:Op dinsdag 29 juli 2014 08:30 schreef Anne het volgende:
Gelukkig niet hier![]()
! Bij goed weer wordt zaterdag de oprit bestraat.
Kaasfonduequote:Op dinsdag 29 juli 2014 10:26 schreef .Neovo. het volgende:
Hier staat 13 km verderop een kaasfabriek in de fik. Je ziet en ruikt de rook hier nog. Meuren.
ik kom donderdagmiddag wel ff langs om iig een deel over te zetten dan, heb vanochtend een foto verkocht op voorwaarde dat hij m deze week krijgtquote:Op maandag 28 juli 2014 23:28 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Openmaken en de boel kopieren naar een andere schijf/usb-stick als het nog werkt
Als het alleen je kastje is en de schijf nog goed is heb ik nog wel wat behuizingen liggen (ik bouw die dingen doorgaans in als downloadschijf en vervang ze eens in de 3-4 jaar...)
Donderdagmiddag/vrijdagochtend ben ik wel thuis, dus rij gerust even langs. Morgenavond zou ook kunnen, maar ben nogal druk met klussen momenteel dus heb niet heel veel tijd tot donderdag.
[edit]Dit dus (muur is nu helemaal wit, ben om 19:00 begonnen, dus serieus veel werk omdat het volledig met een klein handkwastje moet ivm. relief...):
[ afbeelding ]
Schoorsteen en erker blijven uiteraard gewoon baksteen-rood, moet alleen boven en een klein stukje links van de erker nog.
Ben er even langsgereden, maar die fabriek is afgeschreven.. het staat nog steeds in lichterlaaie, sinds 08:00 uur.quote:
fabriek staat nog en wordt waarschijnlijk gered, alleen de loodsen voor opslag zijn verloren volgens de omrop. was ook nog in de regio, maar had betere dingen te doenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:00 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Ben er even langsgereden, maar die fabriek is afgeschreven.. het staat nog steeds in lichterlaaie, sinds 08:00 uur.
Van 45.000 kazen kun je heel wat fondue maken
Ik denk dat ze wel wat rook en waterschade hebben. En het (na)blussen van die handel gaat nog een paar dagen duren volgens de telegraaf.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
fabriek staat nog en wordt waarschijnlijk gered, alleen de loodsen voor opslag zijn verloren volgens de omrop. was ook nog in de regio, maar had betere dingen te doen
ik rook niks toen ik in Gorredijk wasquote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:19 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Ik denk dat ze wel wat rook en waterschade hebben. En het (na)blussen van die handel gaat nog een paar dagen duren volgens de telegraaf.
Ben er twee keer langsgekomen, de eerste keer zwarte rook, paar uur later al wat minder, maar het fikt nog wel.
Hoe dan ook ligt de productie stil voor onbepaalde tijd.
Overigens staat de wind naar het zuiden, in buitenpost zie en ruik je niks. Surhuisterveen kreeg de volle laag, hier hing ook een wazige mist met veel "neerslag". Tot aan gorredijk was het te ruiken volgens social media.
Hij spreekt van "Fryslân", en vervolgens weer Friesland. Is geen touw aan vast te knopen. Jammer, kan ie ook niet aan de strop.quote:Op maandag 28 juli 2014 23:46 schreef 2cv het volgende:
[..]
Wel een enorme blunder dat die Jelle Hiemstra het over 'Friesland' heeft.
Maar net hoe de wind staat. Momenteel ruiken wij ook niks meer.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik rook niks toen ik in Gorredijk was
Ik kan in dat artikel niet terugvinden dat hij de juiste naam gebruikt. Wellicht is het artikel aangepast.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:26 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Hij spreekt van "Fryslân", en vervolgens weer Friesland. Is geen touw aan vast te knopen. Jammer, kan ie ook niet aan de strop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |