quote:Op zondag 27 juli 2014 00:41 schreef 2cv het volgende:
Ben je jarig ? Zo ja: gefeliciteerd. Zo nee: ook gefeliciteerd.
Ik ga ze niet voor je scheren hoor !quote:
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:06 schreef 2cv het volgende:
[..]
Gister en vandaag voor het eerst een paar meter zonder steun gelopen. Wel met m'n vader/moeder die achterstevoren voor me uit liep zodat ik die elk moment beet kon pakken als ik m'n evenwicht dreigde te verliezen. Dat is n.l. prettiger dan gewoon ompleuren, zo is de ervaring.
Ondanks de morfine (waar ik soms van hallucineer) word ik soms gek van de pijn in m'n benen en ik vraag me af hoe het afkicken van die meuk gaat (moet iig onder begeleiding van een arts).
Morgen hopelijk wat langer/meer op Fok! gluren. Voor sommigenen voor sommigen
, ik weet het
Pluspunt: dit keer heeft het UWV het niet gedaan dus de klaagzangen zijn wellicht wat minder heftig.
Danksquote:
quote:
Doe er rustig mee, eik0l.quote:Op zondag 27 juli 2014 01:50 schreef 2cv het volgende:
[..]
DanksVandaag was overigens minder lollig: gister m'n hamstrings wat teveel/met te grof geweld opgerekt dus vandaag veel pijn.
Maar het komt wel weer goed want gemiddeld gezien gaat het steeds beter. Voel me op dit moment zo goed dat ik er nerveus van wordWellicht is het de morfine die z'n werk doet.
!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
quote:Op zondag 27 juli 2014 21:00 schreef lipje het volgende:
ik mag tegenwoordig naar de PorschedealerOK, dus je hebt een hippe bril. En nu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
nu zoek ik sponsoren (vorig brilleke was 15 jaar oudquote:
gisteren schnitzels wezen eten in .de, in het restaurant zaten ook een man of 5 waarvan een aantal met een ZC shirtje aan, lekker luidruchtige schreeuwmongooltjes die zichzelf heel graag hoorden praten (inclusief iedereen in een straal van 100 meter er omheen). Ik had meteen zin om er ook eens te gaan kijkenquote:Op maandag 28 juli 2014 08:41 schreef densmee het volgende:
Zo brakke morgen, het enige wat ik gedronken heb de afgelopen 4 dagen is 4 bekers koffie en voor 350 euro bier. En ik heb mijn stem ergens laten liggen vannacht. Maar wat een feest de zwarte cross
Nietsquote:Op maandag 28 juli 2014 17:04 schreef Sounddragon het volgende:
Wat de nuecq is er nou weer met de kwootfunctie aan de hand?
Of ze zagen Robert Patrick rondlopen!quote:
Nu niet meer nee.. daarstraks had ik tot 3 keer toe dat den FOK!s mijn quote vernuecqte.quote:
Bij mij doet ie het ook niet, stom dingquote:Op maandag 28 juli 2014 18:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nu niet meer nee.. daarstraks had ik tot 3 keer toe dat den FOK!s mijn quote vernuecqte.
quote:
Het zou de eerste Bond-film zijn waarin het voor Bond het ook allemaal niet zo nodig meer hoeftquote:Op maandag 28 juli 2014 19:53 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me.
"Oant moarn, mr. Bond."
Komt ie voorbij scheuren in een Skûtsje..
Mediamarktquote:Op maandag 28 juli 2014 21:12 schreef Alexxxxx het volgende:
Paal, waar kan ik goedkoop een externe harddrive laten fiksen in de regioding is al bijna een jaar aan gort, maar nu heb ik een klus waarbij ik fotos vanaf dat ding nodig heb
hij krijgt geen stroom meerquote:Op maandag 28 juli 2014 21:14 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Mediamarkt
Verkeerd gelezen.
Wat voor ding is het? Als de aansluiting op de behuizing kapot is, kan je misschien het ding in een andere behuizing (of pc) aansluiten met een sata kabeltje. Misschien dat ie het doet.
herkent de pc hem nog wel?
geen idee, ligt op zolder nu al een paar maandenquote:Op maandag 28 juli 2014 22:26 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Wat voor ding is het? 2.5 inch of 3.5?.
Openmaken en de boel kopieren naar een andere schijf/usb-stick als het nog werktquote:Op maandag 28 juli 2014 22:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
geen idee, ligt op zolder nu al een paar maanden
Het kan alleen als je die hele film niet volramt met skûtsjes, Friese vlaggen, kaatsen, klompen en meer Friese meuk.quote:
Regel ff dat ik dit soort grappige opmerkingen niet net lees als m'n laxeermiddel begint te werken.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:53 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me.
"Oant moarn, mr. Bond."
Komt ie voorbij scheuren in een Skûtsje..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
Het is een minder, minder ex-PVVer, wat verwacht je?quote:Op maandag 28 juli 2014 23:46 schreef 2cv het volgende:
[..]
Wel een enorme blunder dat die Jelle Hiemstra het over 'Friesland' heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |